November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik vind die oranje leuke qua model, maar de roze is meer meisjesachtig he!?

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: neem je je camera vrijdag mee, kun je je uitleven ;) Alhoewel is niet zo handig zo'n duur ding in het zwembad he. Ik neem misschien mn minicameraatje wel weer mee haha, heb al een tijd geen zwemfoto's meer gemaakt.

Kelly: Ik ben ook benieuwd naar je ww resultaat! Maar als het tegenvalt gewoon doorgaan he, je bent goed bezig!
    Pff 4000 euro, vakanties zijn duur geworden zeg....

LIS: gelukkig zijn die vervelende pokkies weer weg! Maar die koorts steeds weer is ook vervelend :(
    Jesse kijkt wel sip op die foto. Het kunnen zn tanden zijn, maar misschien ook moeheid? Kyllian krijgt rode wangen als hij moe wordt.

Fajah: wauw wat een stoere Yorben geen kick geven bij zo'n vervelende prik. Denk dat het hier wel even drama zal gaan worden ;) Hij weegt niet te weinig toch, nu maar niet meer ziek worden zodat hij de volgende x wel gegroeid is.
    Ennuh doe mij ook mar zo'n Peter ;)

Panda: jeetje 4 uur... Heb je dan niet de neiging om hm maar in bedje te laten huilen? Wij leggen hm wel iedere x weer in bed, eerder dan half 7 ga ik me echt niet douchen enzo.

Sappie: nog op de crosstrainer gezeten? ;) Goed bezig jij hoor.
    Lieke kijkt echt vaak zo heerlijk dromerig :) En die laatste foto is echt lief hoe ze erbij staat!

Jacq: als je hete nog leest wens ik je een hele fijne mini-vakantie :)

Robine: lol morgen alweer bijna weekend? Alhoewel hier ook alleen nog maar morgen en donderdag werken, heerlijk mn nieuwe baan! babyshower lijkt me ook gewoon leuk met kids erbij. Het blijft toch zo ie zo wel om de a.s. mama draaien....net als je bij iemand op een verjaardag zou komen...
    Ik zou voor het roze pakje gaan!

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:thanks voor de info over torremolinos.
    ik vind die roze leuker voor jill.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Vergeet ik nog zelf iets te schrijven, maar heb toch geen boeiende dingen ;)

Vandaag weer gewerkt. Heb een korte evaluatie gehad en dat was positief. Volgende week mn einde proeftijd gesprek al als het goed is, maar neem aan dat dat dan ook geen probleem wordt anders hadden ze het nu wel mogen aangeven ;)

Ik had via Ebay een adidas trainingspakje (nieuw) gewonnen. Heb ik het geld over gemaakt (naar Duitsland), krijg ik een mailtje dat ze hm niet meer in die maat hebben. Zet hm dan niet op Ebay! Hoop dat ik mn geld snel terug krijg. Voor mij echt geen Ebay meer na dit en dat gehack.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi Am, valt niet mee he om aan een trainingspakje voor Kyl te komen!

Kijk ff op deze site of je wat leuks ziet, Ter Aar ligt hier 10 min rijden vandaan dan kan ik t voor je halen!

http://www.plutosport.nl/epages/Plutosp ... talog/1279
    Ik ga denk ik voor de 5e bovenaan in de rij(rechts, Adidas Perzikkleur) Goede kleur, met capuchon en rits en wijde pijpen.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mss die lichtblauwe Puma onderaan iets voor Kyl?

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi toch oranje voor Jill.
    Ik heb al een ander trainingpakje hoor....1tje van Nike in maat 92. Is alleen nog veel te groot en zocht nog een leukere in een kleinere maat haha.
    Ik vind dat gele bij het blauwe Puma pakje niet mooi....hoe bedoel je kieskeurig he ;)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dit vind ik ook wel iets voor Jill, maar is wel fleece:

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Maar ik ga helemaal niets meer kopen! :p ;)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik vind die blauwe puma set wel leuk op de eerste rij voor yorben ;)

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Thanks Am die Adidas roze is echt heel leuk! Denk dat die t gaat worden. Nog ff snuffelen op ideesport!
    :) Goede tip!

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Vergeet niet eerst met John te overleggen he ;) :p Straks heb ik het gedaan haha.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik vind die roze puma erg leuk !

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Oooooh jaaaaa die wit/roze adidas is ook erg cool !

17. hihihihihihihi roze is heeeeeeel leuk, maar een andere kleur zou ook weleens een keer leuk zijn.

Ik zou ook niks meer bestellen, maar ja vorige week toch weer op kleertjes.com besteld.

Het is voor met zijn 5 die 4000,00 euro. Idd vakanties zijn duur, maar het is All in.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou ik ga slapen, morgen een druk daggie. Eerst werken en daarna naar Utrecht voor mn afscheid van mn oude werk :) We gaan in een cafe/restaurant wat eten en daarna vast nog wel een gezellig avondje daar houden ;)

Truste allemaal!

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat een gezelligheid gisteravond!
    Ik ga ook even joggingpakje kopen :D

AM: veel plezier met je afscheid van je oude werk!

Wij hebben en K*Tnacht gehad, want Jesse was vanaf 4 uur klaarwakker. Maar goed nieuws: hij had 37.9, dus hij is gewoon naar het kinderdagverblijf!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:veel plezier op het feestje vanavond.

lis:wat kut dat jesse weer wakker was vannacht,je bent op den duur toch wel helemaal op?

robine:je hebt de boel aangestoken hoor,ik heb ook een blauw puma setje gekocht ;)

Deel Deze Pagina