November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Arme Jaime, geen joggingpakje voor haar!
    Hihi, ik loop 3 dgn in de week in sportkleding........maar goed kan moeilijk in mn spijkerbroek gaan gymmen. Zo een pakje is wel handig hoor voor t naar opa en oma brengen s ochtends, hopla zo over dr pyama heen. En lekker makkelijk bij t zwemmen. Geen gedoe met knoopjes etc/

t Is hier trouwens de Adidas versie van AM geworden. Roze en wit :)

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Robine: super leuk dat joggingpakje! Jayna heeft een Puma pakje gehad in maat 74 en vond m echt ideaal. Wat je zegt, als je gaat zwemmen, of naar opa en oma 's morgens. Het zit denk ik ook wel lekker voor die kids. Jayna had m aan onderweg tijdens onze vliegreis. Ben ook op zoek naar een nieuwe......kunnen ze ze mooi aan in CP, als we elke keer gaan zwemmen...hihi

Brennie: wat leuk dat Milou het zo goed naar haar zin heeft op het kdv. Lijkt me ook dat het voor haar leuk is dat ze kan lopen en overal bij kan. Echte grote meid nu he!

AM: mooi dat je evaluatie positief was, we hadden ook niet anders verwacht hoor haha!

Kelly: whauw, super dat je al 2,1 kg afgevallen bent! Echt goed hoor! Dat gaat helemaal goedkomen meid! En Daynah dus weer aan de tanden waarschijnlijk.....bleeeegh....vieze luiers! Kleertjes inmiddels al binnen?

Fajah: whauw dat ziet er goed uit hoor jullie vakantie! Hoelang denk je dat jullie er over rijden? Is wel flink wat aantal kilometers of niet?

LIS: helaas voor jullie weer een gebroken nacht....het houdt ook niet op he! Goed dat jullie wel naar een kno arts gaan, arm ventje, elke keer met zn oorontsteking! Hoe voel je je verder?

Sappie:leuke spam zag ik weer van Lieke! Erg leuk overgooiertje heeft ze aan van de V&D. Binnenkort daar maar weer es voor kleding gaan kijken......o'neeee, zou niks meer kopen he....hahaha!

Panda: Bastian ook al zo aan de vieze luiers dus. En wat een enorme fruiteter zeg, gezond mannetje hoor!

Sensee: jij geen fan van de joggingpakjes dus. Ik zelf vind een huispak in huis wel lekker op een lui dagje in het weekend ofzo. Jayna heeft dus een puma pakje gehad en stond haar wel erg leuk. Maar ja, smaken verschillen. En wat een toestand vanmorgen weer...Jaime er weer helemaal onder. Dat is dan wel ff stressen 's morgens. Maar dus weer 2 tanden op komst..dat verklaart een hoop.

Charissa: hoe was de echo vandaag? Ik ben zo benieuwd!

Dat was het ff voor nu.
    Hier niet zo'n goed begin van de week. Gistermorgen belde Lenhard van zn werk dat ie naar huis werd gebracht, omdat hij van een werktafel af was gestapt en daarbij door zn enkel was gegaan en keihard was gevallen. Ik moest daarna mee terug met zn collega om de auto weer te halen. Daarna naar de dokter en door naar het ZH. Dokter dacht gebroken kuitbeen, maar rontgenfoto's lieten geen breuk zien. Ze hebben zn enkel verbonden en vrijdag weer terug om verder te kijken. Hij heeft er veel pijn aan en kan echt niks. Huppelt op krukken door huis en ligt op de bank. Mn ouders zijn hier vandaag dus wel voor Jayna geweest, want Lenhard krijgt haar echt niet boven in bed.
    Maar ff zien hoelang dit gaat duren. Met Jayna gaat het weer lekker. Ze eet weer goed en begint echt steeds meer te praten. Hele verhalen met tussendoor steeds woordjes. Ze kreeg van mijn ouders vandaag een witte houten poppenwagen en loopt de hele dag trots door het huis ermee. Zal morgen ff foto er van spammen.

Nou ga weer ff voor Len zorgen....die wil drinken en wat lekkers......nu merk ik pas hoeveel hij eigenlijk in huis doet.....zal m voortaan erg dankbaar zijn....haha!

Liefs Sem

3. Jeetje Sem. Wat vervelend voor Len zeg. Gelukkig niet gebroken, maar hij zal best ontzettend last er van hebben.
    En Jayna steeds meer aan het babbelen. Echt leuk is dat heh. En weer verwend met een poppenwagen.
    Heb de kleertjes nog niet binnen maar zal een deze dagen wel komen.

Zo ga nu ff lekker douchen. Morgen naar Almere toe. Sabino's oma wordt dan 80, maar eerst even winkelen daar.

lfs kelly

4. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Sem; wat leuk dat Jayna echt achter dr poppewagen loopt en steeds meer echte woordjes gaat zeggen.
    Wat vervelend van Lenhard zeg, veel beterschap. Gelukkig is het kuitbeen niet gebroken.

Robine; goede keuze het joggingpakje wat je hebt genomen. Erg leuk en idd ideaal voor naar opa/oma of het zwembad. Lieke heeft er geen, mss ook maar aan het joggingspakje, haha. Straks op CP alle beebs in trainingspak, haha kleine gabbertjes. :) .

Sens; he bah, Jaime nog steeds aan de zure dunne luiers. Dat is niet leuk. En idd balen dat de ochtend dan niet loopt zoals gepland.
    Slim om nu vast goedkoop tickets in te slaan voor de zomer. En een huis is idd altijd wel te vinden als je een beetje buiten het seizoen gaat.

Kelly; woooooooooooow 2.1 kilo afgevallen. Super meid ! Ben echt beretrots op je ! Zo is het ook wel vol te houden he als je ziet dat de kilo's spontaan eraf vliegen.
    Daynah weer tandjes erbij in combinatie met lekker vieze dunne poepluiers, bah, wie ooit bedacht heeft dat die 2 dingen bij elkaar horen, dom hoor !

Fajah; wow ziet er super uit jullie vakantiebestemming. De kids zullen zich daar vast en zeker prima vermaken.

Panda; is het nog gestopt met regenen bij jullie? Hier niet, helaas.

LIS; ach wat zielig voor je het kindje van je neefje. Ik hoop dat het snel beter met de kleine gaat. Nu je zelf een kindje hebt weet je pas hoe erg die dingen dan zijn he.

Charissa; hoe was je echo vandaag? Was alles oke ?

Net even weer lekker op de crosstrainer gestaan en weer mn buikspieren getraind. Ook ikke dus weer trots op mezelf. ;) .

Verder niet veel te melden.

Tot later,

Liefs Sap

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly; alvast heel veel plezier morgen. En weer shoppen. :) :) :) :) ;) .

Lfs Sap

btw; leuke www op je hyves, lieffffff :D

6. hahahahaha probeer me morgen in te houden hoor ;)

Ik meen het ook echt wat op hyves staat.

lfs

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Hahaha, je hoeft je niet in te houden hoor ! Lekker shoppen.

En ik denk er precies zo over !

Liefs Sap

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik niet ;) moet zijn heb er HEEL ERG veel zin in! :)

Sem: Beterschap voor je mannetje! Hopelijk heeft ie gauw minder pijn!

Kel: Lekker shoppen hoor morgen, gewoon doen! :)

Sap: Hoest met je oma? Ben ook trots op jou, hometrainer en buikspieren! Applause!

Fajah: Hotel ziet er prima uit hoor! Zal vast een mooie accomodatie zijn!

Sens: Heeft Jaime miet inmiddels al dr hele gebitje compleet? Hihi, ze blijft tanden krijgen! Ze gaat al bijna van melkgebit naar volwassenengebitje! Gelukt met tickets boeken?

Ga slapen, morgen nog 1 dagje en dan weer weekend :)

Charissa of Lis: Wie heeft er nou een echo? Of allebei? Ben de draad kwijt!

Liefs

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Met oma gaat het niet zo goed. Kwestie van tijd, maar ja daar valt nooit een zinnig woord over te zeggen. Maar volgens mij moeder gaat het wel iedere dag slechter. We kunnen alleen maar afwachten :( .

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Echo was echt weer super....het blijft een wonder een klein mensje in je buik.
    Ben alleen 11-08 uitgerekend i.p.v 08-08..gaat mijn mooie datum :(
    Ik heb nu al weekend..heerlijk, ga nu naar bed, ben zo moe dus kom morgenmiddag ff weer reageren!

Trusten allemaal

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha zielig is Jaime heh. En idd logisch dat jij 3 dagen per week in sportkleding loopt als sportlerares. Maar zelfs hier, ik heb door de week ook geen spijkerbroek aan en vaak in het weekend ook niet.
    Dat van over dr pyama heen klinkt wel weer handig moet ik toegeven ;) .

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Tickets zijn geboekt :D . Huis komt nog wel.

Charissa wat raar joh dat ze dat met drie dagen bijstellen. Bij mij zeiden ze toen dat ze dat niet doen ofzo omdat hetop een week nauwkeurig is oid?

Doeiiii

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goedemorgen meiden,

mn mannetje gaat akkoord met het vakantie adres en zaterdag gaan we boeken,heerlijk,ik kijk er al naar uit.

sens:arme jaime zo ziekjes geweest,hoe gaat het nu?
    en jullie ook al tickets geboekt,waarheen ook alweer?en wanneer?

kel:GOED ZO,al afgevallen,zie je wel dat het lukt,ben trots op je :thumup:

charis:altijd weer ontroerend hé zo'n eerste echo.
    en wie weet beval je toch nog op 08-08-08,alles is mogelijk.

sem:aaah arme Len,heeft hij veel pijn?gelukkig is er niks gebroken,maar gekneusd kan ook erg veel pijn doen.

Gisteravond had Jelte koorts.heb hem een zetpil gegeven(gaat overigens met een kind van 4 dat tegensputterd niet erg makkelijk)
    ga hem zo wakker maken,even kijken of het gaat en anders blijft hij maar thuis van school.
    hij lag vannacht steeds te ijlen.
    ik heb het zo gehad met dat zieken gedoe..... :rolleyes:

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    wat een rust hier. Lis en Kel waar zijn jullie,anders zijn julie altijd de eersten die posten ;)

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Het is inderdaad rustig zeg !

Ik ben op mn werk, lekker druk hier, gaat de dag ook snel voorbij.

Rick is ziek, en dan is hij zoooo zielig. Nee echt hoor, erg verkouden, vannacht bibberend wakker en ontzettend zweten, heel apart.
    Morgen vertrekt hij voor 2 dagen naar Gent, naar een beurs. Hoop dat hij zich dan beter voelt.

Ik ga zo even lunchen..

Tot later,

Liefs Sap

Oh ja, Fajah, Kel is weer aan het shoppen in Almere :) :) :)

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:eek:ja is waar ja,kel is alweer gaan shoppen ;)
    beterschap voor rick,mannen zijn zoooo zielig als ze ziek zijn.

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Jeeeeeetje meiden waar zijn jullie allemaal?

Fajah; hoe gaat het met Jelte? Alweer wat opgeknapt?

Lfs

18. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik was vrij vandaag, dus eigenlijk niet achter de pc gezeten.
    Nu wel weer op het werk (nog effe werken) en nieuwjaarsborrel!
    Kan ik toch nog effe wat uurtjes schrijven.

O ja, gister was Jesse stout geweest op het KDV: had speelgoed afgepakt, andere kindjes geduwd en zelfs een kindje in de wang gebeten :oops:
    Shit, hoop niet dat dat allemaal nog erger gaat worden!

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nou ben de hele middag niet geweest en nog steeds bijna niks bij geschreven.

Sap:met Jelte gaat het niet zo goed,nog steeds koorts en heel hangerig.Hij heeft bijna de hele middag geslapen op de bank.
    hij is vanmorgen wel naar school geweest,maar vanmiddag weer ziekjes.

Lis:whahaha jesse is echt een ondeugend mannetje hé?doet me zo denken aan Jelte als klein ventje,die was overal haantje de voorste en duwen en kindjes plagen,maar er is hoop voor je,dat verbeterd echt wel als ze groter worden hihiihi ;)
    Hopelijk is nr.2 rustiger voor je,hier wel het geval gelukkig :D

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou voor mij is er wel veel bijgekletst haha.

Zag dat kelly een mooi resultaat had, knap hoor!
    Semmi sterkte voor je mannetje.
    En Fajah beterschap voor Jelte.
    Jesse de ondeugd!

Mn afscheidje gisteren was gezellig. We waren ongeveer met 30 man, heb verschillende cadeaubonnen gekregen, fles wijn en een geluksboekje ;) Heb geen spijt dat ik weggegaan ben, maar zal toch wel een aantal mensen missen. Heb binnenkort al afgesproken om met Kyllian langs te komen op mn oude werk haha.

Met de oortjes van Kyllian lijkt het beter te gaan. De nachten gaan weer beter en ik zie hm ook niet meer aan zn oortjes trekken.

Deel Deze Pagina