Nog geen nieuws van je zus dus Brennie. Hier ook nog geen nieuws van mn nichtje, morgen is ze uitgerekend. IK ga vrijdag voor je duimen! Robine: goede keus dat adidas pakje haha, ik heb wel een klein btje smaak Ik vind zo'n pakje vooral makkelijk met zwemmen of gewoon lekker voor thuis. Een spijkerbroek lijkt me niet altijd prettig zitten voor ze. Is idd ook makkelijk om over de pyjama aan te doen, maar we brengen hm altijd aangekleed en al naar de oma's
AM:Gelukkig dat het met Kyllian nu weer beter gaat. Erg lief van je oud collega's die kadootjes,toch een teken dat ze je graag hadden als collega.
Joehoe! t Adidas pakje is binnen en we hebben vanmiddag ook ff lekker geshopt met Jill, papa en mama Gezellig middagje Leiden gehad. John is goed geslaagd voor mooie trui en nieuwe spijkerbroek, Jill kreeg weer 2 shirtjes van de V&D, een jurkje van de ,een tuniek/blouse achtig ding en een wit shirt met lange mouwen, allemaal van de Villa Happ, t was nogsteeds uitverkoop en dus allemaal 50% korting! En ik,.............ik heb weer niks . O'nee niet helemaal waar, ik kreeg nog mooie bloemen van John, hahaha. Nu is t weer lekker weekend! Hoest met iedereen? Fajah: Nogsteeds een zieke Yorben!? Hoe is t eigenlijk met Christopher? Hoesten al minder en geen bloed meer? LIS: Stout hoor die Jesse om ff kindjes te bijten en speelgoed af te pakken! Hahaha, deugniet. AM: Fijn dat je afscheid leuk was en dat je lekker verwend bent. Ik weet zeker dat je nog 1x naar je oude werk gaat en daarna nooit meer! Zo gaat t namelijk altijd! Hahaha. Ennuh was en kleed je Kyl elke morgen zo vroeg aan dan als je em naar oma brengt? Hier over de pyama pakje aan en schonen kleren in de tas naar oma mee. Daar gaat ze altijd in bad...........ideaal. Ga zo naar bed, ben hondsmoe........... Kom morgen weer wat uitgebreider reageren! Liefs
robine:leuk al die nieuwe kleertjes voor jill,ze word maar verwend. Yorben is niet meer ziek,maar nu is Jelte dus ziek. Met Christophe al beter,geen bloed meer,maar wel nog verkouden en oorpijn. hij komt vannacht niet thuis helaas
Fajah: Sorry haalde Yorben en Jelte door elkaar! Lekker bestemming trouwens waar jullie heen gaan en leuk dat je toch gaat boeken! HeerlijK!
Robine: Jill is dus weer verwent! Is het Adidas pakje in het echie ook leuk? Truste... Fajah: gelukkig gaat het weer wat beter met Chris.
Morguhhhhh, Zo zit weer op mijn werk. Laatste dagje voor het weekend. Vanavond naar de kapper en mijn haar laten verfen. Gewoon de uitgroei hoor. Gisteren naar Almere dus geweest en niks bijzonders kunnen vinden. Ik vind die uitverkoop maar niks nu. Ben blij dat het voorbij is en dat we weer wat nieuwe kleding in de winkel krijgen. Heb dus weer geld in me zak gehouden Gisteren wel het setje van kleertjes.com binnen gekregen en die is echt heeeeel leuk zeg. Verder natuurlijk op visite geweest bij zijn oma want die werd 80 en er was natuurlijk weer genoeg Surinaams eten. Lekker hoor, dus heb een klein beetje gezondigd . Zit nu weer aan me magere yoghurt met cruesli, dus vandaag gaan we er weer hard tegenaan. AM: Etentje was dus gezellig met je oud collega's. En lekker verwend dus ook. Altijd leuk toch? Gaat het weer wat beter Kyllian. Robine: Jij dus wel lekker geslaagd met winkelen en weer genoeg voor Jill gehaald lees ik. V&D heeft weer leuke kleding vind ik, tenminste de nieuwe collectie. LIS: Oooooooo stoute Jesse toch. Nou ja hij bijt goed van zich af...hahahaha. Zal toch wel niet erger worden? Sap: Ach gossie Rick ziek. Mannen kunnen altijd overdrijven heh. Hoop dat ie vandaag zich beter voelt als ie naar Gent toe moet. Wel vervelend hoor van je oma als het maar een kwestie van wachten is. Sterkte ermee. Sensee: Waar ga je naar toe? Spanje weer? Ga aan de slag. Hoop dat de dag lekker snel voorbij gaat. Lfs kelly
Even snel werk thuis vandaag. Jaime heeft gister op het kdv twee keer gespuugd weer. Chiel heeft haar eerder gehaald. Zielig... Nu ligt ze te slapen. Ze eet bijna niks. Morgen maar ff naar de dokter met haar. Kom later nog ff reageren. lfs
Goeiemorgen, am, je nichtje dus vandaag uitgerekend. Mijn zus maandag...en nog niks te bekennen Ik ben nu zenuwachtiger dan toen ik zelf moest gaan bevallen 8) Kelly, jammie jammie surinaams eten...ja daar bof jij maar mee. Voor jouw in overvloed alleen jammer dat je dan aan je lijn moet denken. Werk ze vandaag nog even! Sens, jeetje die Jaime...hopelijk is ze snel weer de oude. Houdt ze wel wat drinken binnen of is het ook minimaal? Beterschap! oooh ooh die Jesse wat een deugniet! Mss neemt ie het wel over van kindjes daar of heb je er niks van gehoord? Hier weinig te melden..het gaat super met Milou. Ze ligt nu weer ff te slapen. Ze werd om half 8 (al) wakker en chagarijnig niet te geloven...heb d'r pap gegeven en terug in bed gelegd. Ze zal nog wel een uurtje slapen, denk ik. Ze is gister voor het eerst, met oma, voor buiten wezen spelen. Ze had haar prinsessenauto mee en maar door de straat racen ermee Natuurlijk continue op de muziekjes drukken, was grappig zei mijn moeder. En ze vond het geweldig...lekker buiten lopen zonder in die stomme kinderwagen te hoeven zitten! brrrrrrrrr..........morgen de sollicitatie....ik hoop zo dat het positief is. Het is bij een autismebegleidingscentrum. Ze vragen er 2 administratieve medewerkers.
Beterschap voor Jaime. Ik zou idd de dokter maar even bellen. Mss vandaag al even bellen. Fijn dat het beter gaat me Milou en lekker wezen buitenspelen met oma, dat is altijd leuk natuurlijk. Alvast heeeeeel veeeeeel suc6 morgen.
Effe snel, kom later vandaag wel even reageren. We zijn vanochtend naar de KNO-arts geweest en 5 februari mag/moet Jesse naar het ziekenhuis voor buisjes en neusamandelen. ZIELIG HE? Ik zat bijna te janken joh. Zullen ook wel hormonen zijn. Want ik ben eigenlijk wel heel erg blij. Er zat nu ook weer vocht achter zijn ene oor. Andere oor zat heel veel oorsmeer, dus dat ze niet zien. Neusamandelen (die zitten achterin de keel) zijn erg groot, waardoor de buis van Eustachius snel verstopt raakt met vuil en dus ooronsteking ontstaat. De kno-arts zei zelf dat we waarschijnlijk een heel ander kindje terugkrijgen. En misschien hoort hij nu ook wel niet goed. Gaat ie misschien beter luisteren naar ons En misschien gaat ie daarna ook eens praten, hahaha. Nu komt er zo weinig uit. O ja, zoontje van mijn neefje heeft RS-virus. Nog steeds in het ziekenhuis, met sondevoeding, slangetje in zijn voet. Dat vind ik erger hoor. Hoop dat dat snel over is.
Lis het is wel heel zielig maar het zou veel kunnen schelen ook qua drukte en gedrag van jesse. Ik had eens een oppaskindje en die was erg druk, bijten niet luisteren etc. Bij hem kwamen ze er ook achter dat hij buisjes moest, daarna was het zo'n rustig en lief kind (daarvoor ook lief alleen het bijten was niet zo geweldig). Hij was gewoon echt heel gefrustreerd door het niet goed kunnen horen en de pijn in zn oortjes. Wel snel zeg dat ze dat doen! En moet hij onder narcose? lfs ps hier nog geen spuugje vandaag, ze wil alleen geen fruit eten en hoest weer dr longen uit dr lijf...misschien zo maar ff en puffer geven ofzo. ziekenboeg alom heh bij de novembermama's. we wisselen of beter gezegd, de beebs wisselen elkaar af...
Zo wij hebben weer sportief gedaan en lekker gezwommen. De laatste keer was in de vakantie in Spanje, dus t werd weer eens tijd. Wat een bangerd was t ineens in t water zeg. Alsmaar aan mama hangen........ Later ging t gelukkig beter en ging ze wandelen over de kant en erin springen, errug leuk Nu ligt Jill te slapen en heeft mama ff tijd om te poetsen. Ik ben dr dus maar heel ff tjes. AM: t Pakje is super, had em vandaag aangedaan naar t zwemmen al was ie nog wel veel te groot, maar heel lief zijn de kleurtjes. Hij staat haar super! LIS: Arme Jesse aan de buisjes, maar elke keer verkouden en oorontsteking is ook geen feest! Hopelijk valt t allemaal mee en is t dadelijk een heel lief en rustig kindje Sens: Jeetje Jaime weer ziek. Arm kind. Hou dr maar goed in de gaten en zou idd ff naar huisarts gaan als ik jou was. Beterschap Kel: Goed zo, keertje niks gekocht! Ik vind de V&D mode juist niet leuk, want kijk al naar mt 92 en dan krijg je die drukke K3 kleding en andere onzinnige poppetjes als Dora etc erop. Vreselijk vind ik dat. Heb gisteren ff gekeken, maar kon dus echt nog niks leuks vinden daar. Jammer dat 86 zo over is...........tot die maat hebben ze de meest schattige en leuke dingen vind ik. Ga weer ff poetsen! Laterz!
Brennied: Heel veel sterkte met wachten! Ik ben ook helemaal door t dolle heen over de kleine van mn broer hoor! Ga zondag lekker weer knuffelen en kijken> Zo leuk! Wacht ze! En leuk dat Miloutje zo lekker met oma heeft gespeeld! xxx
LIS: fijn dat Jesse zo snel geholpen kan worden. Tis wel zielig zo'n operatie maar alsmaar ziek is nog veel zieliger maar ik geloof goed dat je er emo van werd. Wie weet idd...krijgen jullie er een heel andere Jesse voor terug! Hopelijk is ie weer snel in zijn hummetje Robine: ja lijkt me ook super leuk weer zo'n kleintje gaat het bij jouw niet kriebelen dan? Jill moest dus weer ff wennen aan het water, springt ze dan zo in het water? Zo...die durft! Ik moet hier ook hoognodig wat gaan doen in huis, milou ligt nu lekker te slapen maar ik heb totaal geen zin
Effe snel, want heb het nu best druk, vooral nu mijn collega nog steeds ziek is. Haha, dus bij Brennied gaat het ook weer kriebelen? Ja, ik heb ook wel zin om weer zo'n kleintje van mezelf vast te houden hoor! En nog steeds geen nieuws over je zus Robine: haha, weer sportief gedaan met Jill. En in het water springen? Dan heb je haar toch wel vast ofzo? Uitgepoetst? Bij ons is er ook nog wel iets te doen hoor. Kel: JOEPIE! 2,1 kilo. GOED MAN! GEFELICITEERD! Dat motivieert wel he. Ga zo door hoor. Sens: ben je nog naar de dokter geweest met Jaime? De beebs wisselen elkaar inderdaad wel af zeg. Denk je dat je wel kan zwemmen morgenochtend? Fajah: jouw man is wel een workoholic he? Volgens mij heeft hij niet de tijd genomen om even goed uit te zieken... Hoe is het met Jelte? Al beetje opgeknapt? AM: je nichtje vandaag uitgerekend he? Je laat het ook wel weten als je nieuws hebt he? EN Semmi niet vergeten: hoe is het met Len? Hij moet vandaag toch weer terug of was het morgen? Tjonge, dat zal wel een hoop werk extra zijn voor je. Doe het maar rustig aan hoor. En beterschap voor Len. Zulke dingen komen ook nooit uit he? Maar gelukkig niet gebroken. Bedankt voor jullie reacties op ons ziekenhuisbezoekje. Ik ben echt wel heel blij dat er snel iets gedaan kan worden. Jesse moet dan onder narcose, dat is natuurlijk wel een beetje eng. Ik blijf ook de hele tijd in het ziekenhuis hoor! Gelukkig mag je erbij blijven tot ie slaapt en mag je gelijk na de operatie er weer bij. Dan heeft hij het gevoel dat je er constant bij bent geweest. Maar och, ik moet echt al bijna huilen als ik dat koppie voor me zie als hij niet weet wat er gaat gebeuren. Toch maar proberen uit te leggen op een of andere manier. Hij begrijpt meer dan we denken zeggen we altijd. Ga snel nog effe werken.
LIS: Wanneer wordt Jesse geopereerd? Is er al een datum bekend?! Brennied: t Kriebelt bij mij al een hele tijd hoor voor nog een kindje, maar John is er nog niet zo heel erg mee bezig dus wachten we nog ff tjes. En natuurlijk heb ik Jill vastgehouden bij t kantspringen......maar leuk vond ze t wel. Ben mega actief geweest vandaag, maar nu doe ik lekker niks meer. Hele huis is weer aan kant, heb net met Jill en dr eigen fietsje rondje speeltuin gemaakt. Ze heeft geschommeld samen met mij en op een echte wipkip gezeten! Hahaha, zal zo ff foto's spammen. Moet eerst ff batterij opladen van toestel. hebben nieuwe Cv ketel nodig en kregen net een offerte binnen...........2500 euro! Zonda van het geld he!? Maar ja, ik kan nu niet badderen omdat na een half bad het warme water er al mee ophoudt. Ook niet echt lekker dus. ga ff foto's proberen te uploaden! Laters
Robine: Dat is echt zonde van het geld! Kun je beter aan een vakantie ofzo besteden. En ja, datum is al bekend: 5 februari om 11.30 uur wordt Jesse geopereerd. Maar is voor goed doel he. Iemand trouwens een idee hoe het nu met Giovanna is? Angela?