Whhahhahahahahaha Fajah, dat moet beter kunnen, hahaa . Yorben heeft er echt geen zin in ! Wat heeft hij trouwens prachtig haar ! Wou dat Lieke al zo'n bos had met een mooie slag/krul erin.
sap,niet normaal hé dat haar van Yorben,iedereen denkt echt dat hij een meisje is,dan mag er nog met koeienletters BOY op een shirtje staan,dan nog hebben ze het niet door hihihi.binnenkort ga ik toch eens zn haar laten knippen,kan er nu gewoon geen weg meer mee. er zijn al bussen haarlotion doorheen gegaan om dat haar plat te krijgen
Hihi Fajah, wat Sap al schreef...........wat een bos haar! Zou er idd ook nu maar een stukje af laten halen, ook niet leuk als ze steeds denken dat t een meisje is! Ik vind je camera erg hip en vrolijk! Sap: Arme Lieke, niet in dr hum. Zal idd wel van de prikjes gekomen zijn. Beterschap voor haar! Liefs
Kelly: is het gelukt bij de kapper? Nog gefeli met je schoon-oma! Sens: beterschap, voor Jaime. Suc6 bij de ha morgen. Brennie: Ow heerlijk zo'n buitenspelende Milou! Leuk bij een autismebegeleidingscentrum! Kun je alles in heeeeel laag tempo doen Alhoewel je ws niets met de cliënten zelf van doen hebt? Heel veel suc6 morgen! LIS: kan me voorstellen dat het even schrikken was dat hij buisjes krijgt en zn neusamandelen eruit gaan, maar het is nu gelukkig wel duidelijk dat er iets aan de hand is en hij geholpen gaat worden! Robine: heerlijk gezwommen dus! Ik moet ook snel weer eens gaan, naja misschien morgen Hmmzz nieuwe CV ketel, dat zijn geen leuke dingen om te kopen. Leuke foto's weer! Ik vind Jill dr gezichtje aan het veranderen. En die speelgoedkist vind ik erg mooi! Waar heb je die vandaan? Agos kleine Amber in het zkhs Hoop dat het snel beter gaat en ze weer lekker in haar eigen bedje kan liggen. Fajah: Yorben heeft idd prachtig haar! Mag Kyl wat van hm? Leuk een nieuwe camera! Sneu dat Giovanna weer in het ziekenhuis ligt zeg, maar uit voorzorg toch wel goed. Sappie: Toch misschien last van dr prikjes, zielig. Of misschien een griepje? Beterschap voor je meissie. Hier geen nieuws, maar geen nieuws is goed nieuws he Djurre is de rest van de maand vrij (begint in feb met nieuwe baan), dus past op Kyllian. Wel lekker dat ik niet hoeft na te denken wie hm brengt of ophaalt Ze zijn vandaag naar de kinderboerderij geweest terwijl mama aan het werk was.
brennied:heel veel succes met je solli morgen,je kan het Am:heerlijk dat djurre de rest vd maand vrij is. heb je het naar je zin op je werk?
yorben begint echt dingen te snappen nu. vanmiddag zei ik tegen hem:ga je slabbetje eens halen ,die lag op de grond.hij kroop erheen en kwam hem brengen naar me.ook met een knuffel-eend van hem.ik zei tegen hem,ga je eend eens halen uit de speelgoeddoos.hij ging en kwam ermee terug en zei kwek kwek hahaha!
Hihi lief hoor die 2 zo saampies voor de tv Leuk he om te zien dat ze al best veel kunnen begrijpen. Kyllian pakt vaak een boekje. Als ik dan zeg geef maar aan papa om voor te lezen, kruipt ie met het boekje naar papa. En als ik zeg waar is Katja, gaat ie op zoek naar de poes.
Hey dames, Even een snel berichtje van mij. Leef nog maar ontzettend druk geweest en Jordy die de afgelopen tijd erg hangerig was (kon niet eens meer zuigen dan stond hij al te schreeuwen aan mijn been en kon geen stap meer verzetten), blijkt dat hij 2 kiezen doorkrijgt en volgens mij ook nog eens 2 tanden Hij is verder niet ziek er van gelukkig, alleen zo zeurderig en hangerig. Wel is Linsey ontzettend ziek (bijna geweest, nog wat nasleep) en zelfs zo erg dat we met spoed naar het ziekenhuis moesten, omdat ze bang waren voor uitdroging en nekkramp Gelukkig is ze geweldig nagekeken en bleek dit niet het geval te zijn, maar schrikken was het wel. Overdag kwam ik dus met die 2 nergens meer aan toe en 's avonds is het op het werk zo druk tegenwoordig dat ik ook nog niet eens tussendoor iets kan doen Ik heb net alles even vluchtig door gelezen en heb vele mooie foto's gezien, prachtige kids zijn het toch he Robine: Ten eerste nog van harte gefeliciteerd met je prachtige nichtje, wat een mooie meid! Las dat ze in het ziekenhuis lag nu hoe is het nu met haar? Lis: Las dat Jesse buisjes krijgt en de amandelen geknipt krijgt? Ik hoop dat het daarmee is opgelost, dus dan is het inderdaad voor een goed oel. Sterkte ermee en 5 februari gaan we aan jullie denken. Semmi: Hoe is het met lenhard? Jeetje zeg dat moet een flinke val zijn geweest AM: Hoe bevalt het nieuwe werk? Nog steeds blij met je keuze? Kreeg je niet ook een gesprek binnenkort? Succes ermee! Brennie: Nog steeds geen tante? Wordt tijd zeg Heel veel succes morgen op je sollicitatie Damn, ik weet het niet meer sorry voor wie ik vergeet. Nu Linsey weer een beetje aan het opknappen is en jordy wat minder hangerig wordt hoop ik het weer een beetje te kunnen bijhouden. Ben ondertussen ook nog volop bezig met mijn cursus dus kom echt tijd te kort eigenlijk achja forummen geeft wat afleiding die ook nodig is he, dus ik kom gauw weer Nu snel douchen en naar bedje toe, morgen weer een lange dag liefs Angela.
Heej meiden, Ik ben er ook nog,maar erg druk momenteel nu Lenhard niks kan. Zit zelf ook niet helemaal lekker in mn vel, ben erg moe. Dit weekend maar ff bijslapen denk ik. Gisteravond ook nog pokeravondje gehad op mn werk met wat collega´s, was wel gezellig,maar ook weer laat. Vanmorgen is Len zn voet in getaped ( of hoe je dat ook maar schrijft...) en hij moet nu proberen om af en toe ff te lopen. Komende 2 weken nog rustig aan, dus afwachten maar weer. ff kort wat reacties, kan het niet meer allemaal teruglezen... Charissa: wat fijn dat de echo goed was, en nu genieten maar! LIS: Jesse dus geopereerd binnenkort, kan me voorstellen dat dat wat met je doet als moeder, maar het is inderdaad voor zijn eigen bestwil. Hopelijk knapt ie er echt van op! Robine: super spam van Jill weer! Lekker buiten geweest dus. Hoe is het nu met Amber? Wat sneu dat ze in het zh ligt zeg. AM: je afscheid achter de rug, mooi dat het wel gezellig was. En ook al zulke leuke Kyllian spam, hij vindt het wel leuk he bij de dieren. Sap: hoe is het nu met Lieke? Toch misschien last van dr prikken dus. Heb ik bij Jayna eigenlijk niks van gemerkt. Geef dr maar een dikke knuf! Kel: dus niet meer geshopt in almere. Op een gegeven moment heb je het wel gehad met die opruiming he, straks lekker nieuwe collectie shoppen in het voorjaar! Sensee: arme Jaime, weer gespuugd dus en nu op kdv, hoe is het nu met haar? Brennie: al nieuws over je zus? Leuk dat Milou zo genoot van het buitenspelen! Fajah: lieeeeeef die 2 jongens achter de tv! Dat was het ff voor nu... Moet nog heel wat achterstallig werk doen hier in huis...baaaaaaaah....heb geen energie... sorry voor mijn geklaag, zal me vast snel weer beter voelen. liefs Sem
hoi hoi, Robine: Jeetje duur heh zo'n cv ketel. Hebben wij een paar jaar geleden moeten doen. En Sabino kon toen via via een nieuwe krijgen voor meer dan de helft minder. Geloof dat we uiteindelijk iets van 1000,00 hebben betaald incl. plaatsen. Wat erg dat Amber weer in het zkh ligt. Hoe gaat het nu met haar. Laat ze maar snel opknappen. De 1ste foto van Jill is zooooooooooo lieffffffffffff *smelt* en dat treintje met Jill heeft Daynah ook, maar dan met Daynah natuurlijk Fajah: Mooie foto's maakt je camera en idd wat een bos haar heeft Yorben en dat filmpje is echt schattig zeg hoe Jelte zijn armpje om Yorben heeft echt superlief. LIS: Miss samen een weekendje weg voor je verjaardag. Vind ik altijd erg leuk. Sap: Ach Lieke last van de prikjes toch. Zou best kunnen dat het daarvan is. Geef haar maar een dikke knuffel van ons. Hoe is het met Rick? AM: Zo lekker zeg dat Djurre een maandje vrij is. Zou ik ook wel willen Voor jullie dus allebei een nieuwe uitdaging. Spannend. Wat een leuke foto's van Kyllian weer. Erg lief bij dat geitje. Angel: Hoe gaat het nu met Yordy. Zit al wat beter in zijn vel? Sem: Gisteren toch nog wel een gezellige avond gehad. Als ik in de buurt had gewoond was ik je komen helpen hoor. Mss heeft je moeheid wel wat anders te betekenen Zou toch leuk zijn heh. Beterschap aan Len en dat ie maar snel moet opknapen om jou weer te helpen. Zo heb iedereen zo beetje gehad volgens mij. Hier gaat alles zijn gangetje. Vanavond naar de sportschool. Ga er nu maar flink sporten bij dan vliegen mss de kilo's er helemaal af, dan herkennen jullie mij niet meer bij de volgende meeting , nou ja dat zal wel meevallen. Ga even strijken. Daynah slaapt nu. Lfs Kelly