AM: Lief weer de Kyllian spam! Ennuh die speelgoedkist hebben we gelijktijdig met Jill dr kamertje gekocht bij de Babydump. Weet niet of ze em nog hebben, denk t wel hoor is nog niet zo lang geleden! Vind trouwens dat jij ook altijd erg mooie foto's maakt! Compliment! Lekker dat Djurre ff een tijdje thuis is. Geniet ervan! Angela: Jeteje jij blijft ook maar tobben met je meisjes he. Zijn vaak ziek of niet? Zal wel razend druk zijn met 3 kleine kids, eigen zaak en cursus! Knap dat je toch nog tijd hebt om te forummen zo nu en dan! Sem: Klagen mag altijd hoor! balen he dat len niks kan doen, maar ja heeft ie ook niet om gevraagd! Hopelijk zit je snel weer wat lekkerder in je velletje. Knuffel voor jou en je man en meisje! Kel: Goed zo Kel, lekker sporten! Je komt er straks net zo slank als Victoria Beckham uit te zien! Hahaha! Succes! Ben net weer ff met moeders bij de geitenboerderij geweest. Jill heeft alleen maar gewandeld los of aan t handje, ze rende in t begin alleen iets te enthousiast op oma af en toen plons zo in een plas. Daarna is ze niet meer gevallen. Gelukig had ze dr kaplaarsjes aan ff geitjes gevoerd en een pannenkoek gegeten en toen weer naar huis. Ze ligt nu heerlijk te slapen na al t wandelen. t Speeltuintje is nu helemaal favoriet hoor, als ze die ziet zijn de beestjes niet meer interessant. Zal nog heel ff spammen! Liefs
hahahaha sorry Robine. Ze zijn leuk die van de kinderboerderij. Gaan jullie ook bijna niet naar toe heh
Is geen kinderboerderij! Is boerderij t Geertje! Hele grote geitenboerderij!, maar makkelijk om af te spreken met oma, precies halverwege in Zoetermeer
Leuke foto's! En zeker schattig die laarzen bij Jill. En dat afgezakte broekje van Daynah grappig. Vanochtend voor Milou eindelijk laarsjes gekocht, hele stoere! Eigenlijk 80 euries maar nu in de uitverkoop 40 Zal ze spammen zo gauw ik tijd heb.....nu eerst solliciteren...gaan jullie duimen?
Semmi: jeetje dat duurt dus nog wel ff met lenhard, vervelend zeg. Denk ook aan jezelf he. Kelly: je wordt superslank! Hoeveel wil je eigenlijk wegen? Ik zou eigenlijk denk ik iets van 60-65 moeten wegen, maar ben bang dat ik dat niet ga redden. Ben al blij als ik weer in de 70 zit. Dinsdag is altijd je weegdag? Ik sta er hier dagelijks op, kan het niet laten....maar er is nu gelukkig sinds ik weer begonnen ben met Sonja 2,7 kilo af. Het begin is er......we gaan het redden he! wil mn bikini weer aan Leuk om Daynah weer te zien, het is eccht een rustig lief meisje om te zien! Lollige foto met die afgezakte broek Robine: Jill ook bij de geitjes geweest. Lief die laarsjes! Het blijft gewoon zo'n lief gezicht Jill aan de wandel! De laatste spam had ik niet gemaakt hoor. Djurre was met hm naar de kinderboerdrij geweest en die heeft een veel betere camera dan ik Brennie: ik ga duimen! Heel veel suc6!
http://www.2nfuse.nl/droomkamer/catalog ... lAodQVkHAw Am: Hier heb je wel een link waar die speelgoedkist op staat, alleen dan beschilderd met naam. Ik weet niet of ze em gewoon in t wit zoals wij hebben nog bij de babydump hebben( beschilderd is ie trouwens ook erg leuk )
Zo sinds vanochtend gaat het gelukkig wat beter met mn kindje! Ze heeft zelfs een hele boterham op ipv de halve van gister. Wel is ze weer extreem verkouden maar dat heeft geen invloed op haar humeur . Bij wie hangen jullie kindjes nou meer bij papa of mama? Jaime is een echte papa hanger zeg...zoooooo. Gister de hele tijd wijzen naar de deur en dan zeggen papa, papa. Toen hij thuiskwam en de auto parkeerde wist ze gelijk dat hij het was volgens mij aan geluid auto ofzo. Papa papa papa....ja ja en bedankt. AM Djurre heeft ook een Canon toch? Een 30 D of nog beter? Ik zag laatst een 30D. Zo die zijn wel erg mooi. Brennied zo laarjes voor 80 euro. Heel veel succes met je solli! En nog geen nieuws van je zus zo te zien. Kel lachen die foto! hihi ik dacht eerst even die gaat op het potje of staat net op van een potje ofzo. Je bent goed bezig met je dieet zeg! Robine een heuse geitenboerderij..hihi. Gaat het goed met je moeder? Leuke foto\s. Verder kan ik niet lezen. Ik heb weer alles in huis gehaald voor SB. Maandag begin ik. Jaime weet ook veel dingen. Weet niet weer wie het schreef van de week maar hier ook een als je zegt we gaan je schoenen aandoen pak ze maar dan pakt ze ze. En met praten is ze net een papagaai. Wel lief. Ik wilde zo nog even naar de kinderboerderij gaan maar nu miezert het hier al weer de hele tijd, beetje jammer. Kom later nog wel even. lfs
Robine thnx voor de link. Ik vind het een erg mooie kist, maar vergeleken met de ikea kist die we nu hebben wel prijzig haha. Misschien iets voor ons nieuwe huis, want de kist zal ook wel groter zijn. Sens: Djurre heeft de 10D Hier is het iets meer mama dan papa. Jongens schijnen mama's kindjes te zijn en meisjes papa's kindjes he Fijn dat het weer beter gaat met Jaime!
Ik gaf Kyllian net gewoon een banaan, zonder in stukjes te snijden en hij heeft hm bijna helemaal opgepeuzelt