AM: Ja die kist is denk ik 2x zo groot als t Ikea ding. En ook een die dus open blijft staan en waar de handjes niet tussen komen! Sens: Mooie foto's van Jaime hoor! Ennuh wat wordt ze ineens groot! Prinsesje! Beterschap. Leuk zo een kind op t kdv! Grrrrrr
Is echt een kut kind hoor. Ik haat dat kind ook. En zo stom want dat kind heeft altijd dr nagels lang . Knip die dingen gewoon kort. Heb ook een hekel aan dr moeder, zo'n zenuwachtige tut met kort zwart haar. Ik zal nog ff spammen van net. Ze ligt nu op bed eindelijk slapen...
Mooie foto's Sensee ondanks de snottbellen. Leuk zo'n kind bij het kdv. Leer Jaime maar gauw om van haar af te bijten
Ik zou ook wel weer 60-65 wegen maar ga dat ook niet redden hoor denk ik. Ben blij als ik 70 weeg dus gaan we maar eerst daarvoor. Ik moet zeggen dat ik de WW makkelijk vol kan houden dan SB, maar goed dat is voor iedereen anders. En 2.7 kilo is echt goed zeg. En als we het even niet meer zien zitten hebben we nog steun aan elkaar. Heb momenteel ook best honger hoor. Net 4 lange vingers op van Daynah en dat is maar 1 punt voor 4 lange vingers, even voor de smaak. Vanavond eten we vroeg dus ik moet het wel kunnen volhouden.
Goed zo Kyllian. Ik geef Daynah ook weleens een banaan zonder stukjes te snijden, maar soms knijpt ze hem helemaal fijn en zit alles onder
He meiden, even kort, ben namelijk op mn werk, Wat zie ik toch weer prachtige foto's voorbijkomen van Kyllian, Jill, Daynah en Jaime. Leuk hoor ! En Brennie, veel succes, je kan het ! Sem; voor jou een dikke knuffel, hoop dat je je snel weer wat lekkerder voelt. Net functioneringsgesprek gehad. Ze zijn nog steeds blij met me . Ik kom vanavond of anders morgen even uitgebreid reageren. Liefs Sap
Kelly: ik heb heel af en toe (vooral 's avonds) ook zo'n trek. Heb zelf van de week wat hagelslag op haha. Tja als er niets in huis is Sappie: goed zo, heerlijk dat ze blij met je zijn kon toch ook niet anders
brennie:hopelijk is de solli goed gegaan,ben benieuwd. sens:grrrr rotkind om jaime zo te krabben. bij jelte op school zit ook een kind dat jelte steeds duwt en opstookt met slechte dingen,ik word daar ook pissig van. gelukkig heeft zn juf het in de gaten en zegt er dan wat van. die ouders zeggen er ook niks van nml. sem:arme len, in de tape en zolang ook nog. pas ook een beetje op jezelf hé? Jelte had feest op school,want was verjaardag vd juffen en mesters,doen ze op 1 dag. kindjes mochten verkleed en hebben allemaal lekkere dingen gekregen.
Heerlijk heh als ze zo aan het smullen zijn! Ik zal nog ff spammen van net. Dan zien jullie het verschil met het ziek zijn..hihi
Dit kon ze al effies. Ze klimt sinds gister ook zelf op de bank. Erg irritant want je kan dr geen minuut alleen laten...
En deze is gewoon lief, met die enorme tanden. Vind dat ze steeds meer op Chiel begint te lijken. Oh en ze kan zelf uit een beker drinken zonder te knoeien!
duimen heeft geholpen.........heb er een goed gevoel over! nu mag ff afwachten..... Nu snel ons meisje ophalen
1 punt voor vier lange vingers is echt niet veel en ik bedoel dan slechts 1 punt. Ga je ook wekelijks naar dat weeguurtje? Ik zat vroeger bij de ww en ging dan op woensdagavond daarheen. Kwam ik daar waren er bijna alleen maar ouwe dikke taarten. En maar kijken heh als je op die weegschaal ging staan. Ben twee keer geweest en daarna niet meer...