November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hoe was je sollicitatie?

En vind je? Ik vind dr soms wel een jongetje lijken, vooral omdat ik dat haar had geknipt :oops:

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens echt lief die laatste 2 foto's!

Brennie: ik heb ook wel heeeel hard geduimd ;) Wanneer krijg je er iets over te horen?

Jelte wat zie je er stoer uit.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik vind jaime niet een jongetje hoor

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah zo lief Jelte met een coyboypak..hihi. Schattig ook dat Yorben die hoed dan ook wil!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik vind dr soms wel een jongetje lijken. En als ik ergens ben zeggen mensen ook altijd ah wat een lief kereltje of hoe oud is hij weet je wel dat soort dingen.
    Oh ze is weer wakker....heeft maar 30 minuten geslapen.
    En ik moet eigenlijk ook nog poetsen maar heb geen zin.....blehhhh

6. Wat een leuke cowboy zag ik voorbij komen. En Jaime zag ik ook nog voorbij komen. Veel leuker als ze niet ziek is.
    En Kyllian die een lekkere banaan aan het oppeuzelen is.

Sens: Ik ga elke di wegen. Bij ons ook hoor die oude taarten, maar toch ook een hoop jongere meiden en ook meiden die slank zijn, maar willen op gewicht blijven.
    Ik en me vriendin gaan ons alleen wegen en dan weer weg.
    Ik vind het wel handig dat je iedere week boekjes krijgt. Had nu een boekje gekregen over allerlei soorten sporten en daar staan dan ook de punten bij wat je kan verdienen.
    Als ik vanavond een uur intensief ga sporten (hardlopen, steppen, fietsen etc) dan kan ik 8 punten verdienen.
    Zo mooi zijn want heb zondag een borrel op een boot, kan ik wel een wijntje nemen dan.

7. Sap tuurlijk zijn ze blij met je. Ik had niet anders verwacht.

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Even snel berichtje van hier...kom morgen wel weer kletsen.
    Maar JAYDEN LOOPT OOK!
    Deze week al af en toe van bank naar bank of naar de tv en nu heeft hij het te pakken.
    Gisteren op het werk door de hele gang en vanmorgen achter de stofzuiger aan.
    Ik ben zo blij en is zo schattig gezicht!

Kom snel weer posten

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Charissa: Joehoe nog een lopende! Makkelijk als de baby er straks is, kan hij tenminste op zo een kiddyboard mee! Hoe voel je je verder?

Sens: Superlieve Jaime foto's hoor! Ennuh die Hoera foto is echt geweldig! :) Over dat nagels knippen, Jill gaat al huilen als ik met t schaartje eraan kom. Ze vindt het echt vreselijk!

Fajah: Hahaha Jelte de cowboy, wat lief! En Yorben die zie ik later nog gaan line dancen met die hoed op ;)

Kel: 4 lange vingers, 1 punt, dat is goed te doen toch? Ben benieuwd volgende week als je t boekje ook voor mij haalt. gaan we kijken of dat wel werkt ipv trutje Bakker. Val er geen moer van af, niet op de weegschaal maar mn broeken zitten wel wat ruimer......mss toch?!?

Sap: Ongelooflijk dat ze weer tevreden met je zijn :) hahaha. had niet anders verwacht hoor!

Brennied: Al tekenen van tante schap voor je?

Am: Zo eet Jill ook dr banaan, achterstevoren en die hele banaan erin. Ik geef dr vaak een halve en dan knip ik de schil af zodat die alleen nog zit daar waar ze em vasthoudt. Scheelt een hoop geknoei.

ga ff koken, vanavond gebakken aardapeltjes, peultjes en cordon blue.
    Daarna weer eens hardlopen,als t althans droog is!

Liefs

10. Jummmmmmie een cordon bleu. I love it.

Wat goed dat Jayden al loopt. Idd lekker makkelijk als de kleine er dadelijk is.

Zo hier weer een uurtje gesport in de sportschool.

Vanavond op tijd naar me bed. Heb al heel de dag koppijn en oorpijn. Hoop geen oorontsteking.

lfs Kelly

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hier hebben we spinazie met puree en vissticks gegeten,yorben heeft 3 vissticks op met spinazie en puree,goed hé?
    al is hij niet dol op vers eten,maar nog liever steeds die potjes.ach als hij maar eet hé?
    morgen gaan we de vakantie boeken.
    kids gaan dan naar mn ouders,kunnen we op het gemak boeken.
    Jelte blijft daar dan slapen morgenavond,en we halen Yorben dan op als we klaar zijn.
    Jelte word zondag terug gebracht.
    Het is de eerste keer dat hij echt uit logeren gaat,ben benieuwd of dat goed gaat.maar dat zal wel.

robine:hoe gaat het nu met Amber?

Charis:goed van Jayden dat hij kan lopen.

Brennie:wanneer weet je of je aangenomen bent?

Kel:heb je daar dan een boekje van van de WW,zou ik ook wel handig vinden,maar hoe kan ik daar aankomen,kun je dat ergens aanvragen?
    is wel handig om het gewicht op peil te houden zo'n boekje.

zo ga nu eens beneden kijken,kids liggen erin en mn mannetje ligt op de bank te slapen,die heeft een zware werkweek achter de rug met weinig slaap. :rolleyes:
    En moeders gaat nu eens een wieckse drinken ;)

xxx

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Jippie, ik mag dinsdag op 2e gesprek komen \:D/

Wat goed dat Jayden loopt!

Leuk om morgen de vakantie te boeken Fajah! En het zal vast en zeker goed gaan met Jelte! Waarom laat je Yorben ook niet logeren, heb je lekker een uitslaapochtend ? :)

Robine: misschien kweek je juist spieren en val je daarom niet af? Ik zeg ook maar wat hoor :D Klinkt wel mooi :) Bij jouw nog vorderingen met solliciteren? En hoest met Amber?

AM: lekker zeg dat djurre ff lekker vrij is....veel papadagen dus de komende maand.

Kelly, gaat je vast lukken dat afvallen als je er zelf maar achter staat.

Vanmiddag mijn zus nog gezien maar nog steeds rond en gezond. Als ie het weekend maar niet komt want dan zijn wij er niet. Hebben feest van vrienden boven de rivieren en we blijven slapen dus kunnen dan niet 123 weer hier zijn :( Maar ik gok hem op de 24e...ben zo benieuwd! Ze weten nog niet wat het wordt....

13. Fajah: Spannend de vakantie boeken en altijd leuk toch. Welke periode gaan jullie?
    Zo'n boekje kreeg ik bij de WW. Hij kost 11 euro volgens mij zal eens kijken op internet of je hem ook kan bestellen.
    Hier ook spinazie gegeten met aardappels en tartaar en Daynah een eitje.
    Daynah is juist dol op vers eten. Potjes gaan hier ook nog goed. Meestal krijgt ze een potje als wij iets met sla ofzo eten want dat vindt Daynah echt niet lekker.

Brennied: Leuke een feestje. Echt spannend hoor van je zus. Ze zal best wel wachten op je hoor ;)

Lfs Kelly

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Brennie, spannend hoor je zus...ben benieuwd of je het juist heb.
    Goed zeg op 2e gesprek, succes!

Kelly, sport ze!
    Leuke foto's van Daynah, vooral met die afgezakte broek hihihi.

Fajah, succes morgen met boeken van jullie vakantie en met Jelte uit slapen..

Robine, hier gaat het goed! Groeit al goed hihihihi.
    Mooie foto's van Jill.

Sappie, gelukkig je functioneringgesprek gehad en dat ze tevreden zijn.

Sens, ik vind op de foto's dat je meteen kunt zien dat Jaime een meisje is hoor!
    Laatst vroeg er ook een aan mij....duh :confused: (zou een meisje toch wel heel anders kleden)

Semmi, rust maar lekker uit weekend, is ook wel keer lekker.
    Hoe is het met je man?

Hoop niet dat ik iemand ben vergeten....
    Gisteren hebben we een buffetkast gevonden, er zat een tv kast en salontafel bij dus maar als set besteld donderdag word het geleverd.
    We hebben een salontafel met glasplaat maar kan het gewoon tig keren per dag schoonmaken, gek word ik ervan!
    Deze is ook nog met vakjes dus ideaal en antiekwit....echt super!

Nou ga ff tv kijken, morgen zolder opruimen....
    En zondag rustig dagje en Sotosoep eten bij mijn schoonouders mmhhhh

Fijne avond!

15. even in de speelgoedkist kijken

16. en tegelijk naar Bumba kijken

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik vind het maar knap dat al jullie kindjes zo goed meeeten met de pot. Bij Jill is t eten elke avond een strijd, ze eet alleen maar als ze iets van speelgoed in dr handen heeft, heel irritant.
    Yorben 3 vissticks! Jeetje wat veel zeg!

John en ik hebben een besluit genomen, we gaan de keuken een jaartje uitstellen en toch maar op zomervakantie. Vakantie kost geen 10 duizend euro en een keuken wel. Helaas weer een jaar wachten, maar ja je kan niet alles. Nu komt die dure CV ketel er weer tussendoor.

Ga dus nu ff surfen voor een leuke bestemming, we denken aan Menorca, Portugal, tenerife of Griekenland, maar ik wil er wel een kidsclub en supermooi zwembad bij!

Liefs

18. even naar buiten kijken of papa komt

19. Dat is bij Daynah ook Robine, die moet ook wat in haar handen hebben anders wilt ze ook niet eten. Hier zijn de mobiele telefoons favoriet dan

20. Ahhhh lekker op vakantie. Griekenland is ook heel leuk

Deel Deze Pagina