Wij hebben echt een gek meisje....als we 'monatoetje' zeggen, trekt ze dit gezicht. Wij liggen uiteraard helemaal in een deuk en mevrouw gaat vrolijk verder want iedereen moet het wel zien ...erna ligt ze zelf in een deuk.
Ja ik zou ook voor Griekenland gaan Robine...mss dat wij er ook heen gaan. Is echt heel leuk, lekker eten en mooi! Daynah dus ook zo'n bumba-favoriet. Milou wordt met carnaval Bumba
Charissa: joepieee Jayden loopt ook! Alles verder goed met je? Zo'n glazen tafel is irritant met een kleintje he haha. Wij hadden ook een glazentafel, maar is nu dus ook een nieuwe voor gekomen. Robine hier wordt nagels knipper ook wel lastiger, wat een gedoe je. Ik knipte ze een tijdje terwijl hij zn avondfles dronk. Vanavond heb ik ze geknipt terwijl Djurre een boekje met hm zat te lezen. Zodra hij afleiding heeft gaat het wel. Heerlijk toch lekker op vakantie. Dan nogt maar een jaartje wachten op de keuken, moeten wij ook Kelly: naar de sportschool geweest, goed zo!Daynah heeft ookal een mooie speelgoedkist. Brennie: jippiehhh op naar het volgende gesprek! Gefeliciteerd! Haha lekker monatoetje heeft ze ook Fajah: Yorben is zo gewend geraakt aan die potjes Maar vanavond dus goed gegeten! Kyllian vond de potjes echt heel vies, daar kregen we er echt maar een paar happen van naar binnen. Die is verder ook altijd zelfgemaakt eten gewend. Suc6 met het boeken van de vakantie! We hebben vandaag te horen gekregen dat we zo rond half februari naar de notaris kunnen om te tekenen voor het huis. De bouw gaat definitief door en aangezien ze aan een bepaald aantal dagen vast zitten zal ons huis zo rond maart 2009 wel klaar zijn. Lijkt nog ver weg, maar volgens mij vliegt zo'n jaar voorbij.
Hihi Brennie gaan jullie carnavallen? Ik heb dit jaar voor het eerst in jaren afgezegd. We gaan normaal met een groepje vriendinnen. Kan nu niet al vrij gaan nemen van mn werk Wil wel misschien de zaterdag met Kyl ergens heen als de meiden een btje in de buurt zijn en niet in Breda ofzo. Waar gaan jullie carnavallen?
Dat wordt wss gewoon bij ons in de buurt. Milou zal een nachtje uitlogeren gaan en papa en mama een glaasje drinken Wow 2009 is al bijna...voor je het weet is het zover! Leuk dat het nu steeds dichterbij komt met jullie nieuwe huis. Hier gaat nagelknippen heel goed, als ik dat zo lees hier. Ik neem haar op schoot en ik kan ze gewoon knippen bij d'r. Vandaag ook weer gedaan. Wij gaan Eastern Promises kijken...tot morgen!
Charissa: goed dat Jayden nu ook loopt! Wel zo makkelijk, hoef je hem minder vaak te tillen. Robine: groot gelijk hoor, om toch op vakantie te gaan. Is belangrijk, even eruit! Annemonique: dus je kunt alvast beginnen met verhuisdozen inpakken. :wink Zo'n jaar gaat idd snel. Brennie: haha, dat monatoetje! Gekkie. Dinsdag 2e gesprek, spannend! Kelly: gaat goed zeg dat afvallen! En nog sporten erbij ook, echt gezond. Sens: klopt wat ze zeggen, dat meisjes naar hun vader trekken en jongens naar hun moeder. Bastian is een vreselijk moederskindje. Op het irritante af. En intussen wel de hele dag papa roepen. Hij zegt nooit mama. :x Fajah: gaat vast goed met het logeren. Verder kan ik niet teruglezen en ik weet 't ook niet meer. Heb wel een hoop leuke foto's gezien. Ik heb morgen een dagje voor mezelf en ga lekker shoppen. En lekkere dingen eten, ben een week te vroeg ongesteld geworden. Irritant.
Luxe probleem: Ik kan geen leuke vakantie vinden voor ons! Tips!? Spanje, Portugal, Griekenland Appartement/ bungalow 12 dgn Kindvriendelijk strand en bij zee........ Wie weet er iets leuks vanuit eigen ervaring?
robine:magic life hotels zijn meestal wel mooi,groot,en kidsclub,maar dan weer het nadeel dat ze meestal wat verder vd stad afliggen.maar je hebt liever een appartement hé? doe gewoon eens al je wensen invullen op zo'n site .zo'n zoekopdracht en dan komen er meestal wel een aantal die aan je wensen voldoen eruit. Brennie:goed zo,door naar volgend gesprek,zie je wel dat ons duimen helpt en milou als Bumba hahaha,schattig zeg.Yorben gaat als soldaat. de stoet start bij ons voor de deur,erg leuk,maar als die troep in de tuin is minder. had een keer mn ramen vergeten dicht te doen en die etters spoten met dat kanon zo confetti mn slaapkamer in,was ik NIET blij mee! Yorben gaat niet ook logeren vanavond,we kunnen toch wel uitslapen hoor,hij ligt nu ook nog te slapen terwijl iedereen al een uur op is. AM:een jaar is zo voorbij dus tis zo 2009.ik vond het toen ook erg leuk om de bouw steeds vooruit te zien gaan.we hebben iedere keer foto's gemaakt en in een mapje gedaan van begin tot eind.echt mooi om te zien. Kel:bedankt voor de info over dat boekje van de WW,ik zal eens op internet kijken of ik het ergens kan bestellen.
Goeiemorgen, Zo, Milou is mooi met papa op stap dus mama even rust Het regent hier alweer.... http://www.thomopdelaanwebwinkel.nl/onl ... _4954i.JPG Dit zijn ongeveer Milou d'r nieuwe laarsjes. Alleen de bandjes zijn beige ipv zwart. En in het echt nog veel gaver Haha Fajah...al die confettie bij je binnen..bah da's echt troep! Dus bij jullie ook een echte optocht...leuk! Wist niet dat ze het in Zeeland ook echt vieren. Vroeger ging ik echt 5 dagen stappen maar nu niet meer hoor... Yorben nog steeds aan de koemelk? Robine, in de reisgidsen staat volgens mij meestal een icoontje erbij als het kindvriendelijk is. Panda, dat klinkt heel relaxed..dat dagje voor jezelf. Heel veel plezier! Sappie, altijd fijn als je toch weer te horen krijgt dat ze blij met je zijn. Goed hoor! Hoe gaat het inmiddels met je moeder? Zit ze nog in het gips? Semmi, sorry was je helemaal vergeten eerder Wat een ellende met Len zijn voet...bah! Ik geloof goed dat je het nu super druk hebt met vanalles. We denken wel dat die mannen niks uitvreten in huis maar bij zo'n moment kom je er achter hoeveel ze stiekum toch wel doen Hopelijk gaat het snel beter met hem...kan ie er nu een beetje op lopen of heeft ie veel pijn? Succes! Charissa, een glazen tafel...brrr...krijg al de kriebels. Mijn schoonouders hebben er ook een en dan ook nog met zo'n enge harde punten ooh iik ben iedere keer zo bang maar het gaat goed iedere keer, gelukkig. Maar fijn dat je alles zo in een hebt kunnen kopen. Succes met je buikje Nou ik ga ff koffie drinken...ik vind het maar stil zo in huis, tis ook nooit goed he
Even snel een berichtje van mij. Lieke heeft of de griep of echt last van de prikken van vorige week. Gisterenavond vreselijk spugen en 40.2 koorts. Gelukkig heeft ze vannacht lekker doorgeslapen en kwam ze pas om 09.45. Nog wel verhoging, 38.2, vaak loopt het nog op he. Maar even in de gaten houden. Het ene moment merk je niets aan haar en het andere moment wil ze alleen maar hangen en jengelen. Ik kom later wel weer reageren, Liefs Sap
aaaah arme lieke,wanneer had ze nu haar prikjes gehad?is dat al langer dan 1 week? Brennie:ja hier word er wel aan carnaval gedaan hoor,maar ikzelf geef er weinig om. Yorben drinkt nog steeds koemelk en andere dingen met koemelk in dus hij kan er nu gewoon tegen. JAAAAA onze reis naar torremolinos staat vast.14 dgn en nog 2 overnachtingen onderweg heen en terug. kids zijn nog bij mn ouders. we gaan vanavond maar uit eten ook met ons tweetjes. morgen komt mn vriendin met haar man en kids,want de vorige keer was het niet doorgegaan weten jullie nog,maar morgen hopelijk wel. xxx
Wow Fajah, ga je met de auto?!?!?! Dat is een eind rijden zeg! Ging er eigenlijk al vanuit dat je zou gaan vliegen!
Panda: lekker geshopt? Heerlijk een dagje ff voor jezelf! Robine: en kunnen jullie al kiezen? Ik weet ook nog niet wat leuke vakantieplekken voor kids zijn. Brennie: mooie laarsjes voor Milou! Sappie: ahh Lieke ziek Beterschap. Fajah: joepie vakantie geboekt! Wel een end met de auto. Vinden jullie met auto prettiger dan vliegen? Kyllian was vannacht weer 2x wakker, pffff. Hij is volgens mij nu wel erg gewend geraakt aan het 's nachts wakker worden en drinken krijgen. Hij eet ook echt ineens veel....groeispurtje misschien? Na zn boterham tijdens de lunch viel hij in de kinderstoel in slaap, wel een erg lief gezicht hoe snel hij wegzakte Maar ff wakker gemaakt voor de fles en daarna heerlijk 2,5 uur geslapen.
Brennied: Zeker leuke schoenen voor Milou! En daar waar je ze gekocht hebt heb ik ook al regelmatig gekeken. Lueke online schoenenwinkel he!? AM: dat in slaap vallen van Kyl komt hier nou nooit eens voor. Eerder andersom. Zelfs als Jill doodmoe is geeft ze er nog niet aan toe. Wel lief als ie in de kinderstoel in slaap valt. We gaan ws hetzelfde appartement als Sap boeken en ook nog in dezelfde tijd! Gaan nu ff kijken of John t ook wat vindt en dan maar meteen boeken. Laterz!
Je weet vast wel wat ik ga zeggen...ga lekker een huis huren in Espana. Je gaat er verslaafd aan raken jou kennende. het is echt heeeeerlijk! Je eigen pool, geen gerij bij eten ochtend middag avond etc. Kijk anders eens bij interchalet.com.
Klinkt als wat Jaime had de afgelopen week Sap. Sterkte hoor. Is niet leuk zo'n kleine die maar aan hetspugen is met koorts. Houd ze wel haar pap binnen, dat was met Jaim nl wel zo. Verder ging alles eruit..
Wel vermoeiend zo in de nacht maar wel lief dat wegzakken. Ik herken het helemaal. Jaime doet dat altijd in de auto.
Zo en ff een kort berichtje van mij. wat een rotweer vandaag zeg! Dat gemiezer de hele dag. Ik wilde per se naar de kinderboerderij, helemaal nu ze weer gewoon ok is. Wij dus gaan vanmiddag met veel gesputter van chiel. Ze vond het weer geweldig. Vlaamse reuzen en het knuffelhok met cavia's en konijnen (ze mogen daar gewoon in zitten bij die beesten). Echt leuk. Grappig was dat ze een soepstengel aan het eten was en daar nog een laatste stukje van max 1 cm in dr handen had. In het knuffel hok wilde ze het in dr ander hand vastpakken, maar het konijn was sneller...hahah. Die at zo die soepstengel uit dr handje..haha. En zij maar kijken waar is mn stengel gebleven...hahahaha. Morgen kom ik nog ff goed reageren. lfs