We hebben geboekt! Althans op aanvraag is ie nu. Afwachten dus......... Als t lukt gaan we van 8-7 tm 20-7 naar Menorca! En dezelfde als Sap, dus kunnen Lieke en Jill lekker samen zwemmen Hebben met ontbijt genomen, avondeten doen we wel in een van de restaurantjes in t centrum of de haven. Heb dr nu al zin in Sens: Fijn dat Jaime alweer wat opgeknapt is, en lachuh hoor met die soepstengel. Hahaha, had dr gezichtje wel willen zien. Ennuh zo een villa is denk ik toch niks voor ons. Wil toch wel een loopje hebben naar de haven en centrum en dicht bij de winkeltjes zitten. Nou ja, als jullie em nog een keer willen zien...... http://zon.sunweb.nl/spanje/menorca/cal ... riscos.htm Ga nu The Bourne Ultimatum kijken. Laterz!
Robine: haha dat is helemaal gezellig samen met Sappie en Lieke met vakantie! Sens: de kinderboerderij is bij Jaime dus ook erg geliefd hihi.
AM: wat een lieve foto's! Zou Jesse trouwens ook nooit doen, in zijn stoel in slaap vallen! Die is net als Jill zo te lezen. Onvermoeibaar soms, nou ja... dan gaat ie ontzettend lopen dreinen. Vreselijk, dat gejammer. Vandaag ook weer. Had ik natuurlijk net alle hoeslakens in de was zitten, dus ben ik maar lekker samen met hem in ons bed gekropen. Samen heerlijk liggen slapen, ik 1,5 uur en Jesse ruim 2,5 uur! Die met zijn hoofd op de bal is ook wel erg schattig! En troep maken, vind je dat ook zo fijn? Je blijft maar opruimen he, haha! Sens: hihi, toch erop uit vanmiddag. Kan het me wel voorstellen. Wij wilden ook nog weg, want ik heb het idee dat Jesse van alsmaar binnen zitten ook een beetje chaggo wordt. maar ja, hij heeft uiteindelijk van 14.30 tot 17.00 uur liggen slapen. En daarvoor schoonmaken, dus toch thuis gebleven vandaag. Morgen wil ik ook weg hoor. Die stomme regen de hele dag. Gelukkig heb ik deze keer verlof in de goeie maanden. En hopelijk is het dan ook goed weer! Jaime dus weer opgeknapt? Hoop dat het weer even zo blijft! Robine: goed vooruitzicht, zo'n vakantie! En gezellig met Sap. Dat wordt ook leuk voor Jill en Lieke! Lekker samen spelen in het water! En de keuken... ach, dat komt wel. Hoe is het met Amber? De jongste van mijn zus heeft dat volgens mij ook gehad. Zij lag een dag of 2 in het ziekenhuis en mocht daarna weer naar huis. En lukt het nog met borstvoeding? Fajah: met de auto op vakantie? Das wel een pokke-end zeg. Vind je dat fijner dan met het vliegtuig? En is Jelte nog nooit een nachtje uit logeren geweest? Ik dacht dat ik erg was Nog lekker uit eten geweest vanavond? En veel plezier met je vriendin morgen. Hoop dat het nu wel allemaal doorgaat! Sap: hoe is het met Lieke? 40.2 is niet mis zeg! Zou het nog van de prikken kunnen komen? Hoop dat het snel minder wordt hoor, ziek zijn is zo'n ellende. Brennied: nog steeds geen nieuws? O nee, dit weekend mag het niet he? Want jullie zijn de hort op! Haha! Blitse laarsjes voor Milou! Milou als Bumba willen we natuurlijk wel foto's van zien he? Jullie lekker carnavallen! Ik ging toen ik in Tilburg woonde ook altijd, maar moet er nu even niet aan denken. Ik ga over paar jaar wel met de kinderen naar mijn zus in Roermond. Dat lijkt me wel weer leuk. En Monatoetje, haha! Lief hoor. Panda: En? Lekker dagje gehad? Heb je lekker geshopt? Was Bastian bij papa vandaag? Hebben ze ook wat leuks gedaan of gewoon lekker thuis geweest? Charissa: Joepie, Jayden aan de wandel! Ik ben erg blij dat Jesse loopt, want mijn buik is echt enorm gegroeid de laatste 2/3 weken. Heb het gevoel dat ik nu al zo dik ben als bij Jesse op het laatst! Hoe gaat ie met jouw buikje? Zie je al wat? Dan moet je ook weer aan de buikfoto's he? Ik ga er snel ook weer een plaatsen, beloofd! Kel: Morgen borrel op de boot he. Gewoon lekker een wijntje nemen he! Ik krijg er nu ook gewoon zin in! En aan het sporten. Goed hoor. Leuke foto's zag ik weer van Daynah! Wat een lekker bos met krullen heeft ze toch. Ik ben vanavond lekker alleen. Hij is naar een verjaardag van een neefje, en ik blijf thuis omdat Jesse dat niet volhoudt. Campingbedje meenemen was in dit geval ook geen optie. Het is maar een kleine flat en er waren heel veel mensen uitgenodigd. Nu blijkt dat er heel veel mensen hebben afgezegd, maar een avondje alleen vind ik wel prima. Nu Wes hele dagen thuis is, mis ik dat best hoor. En ik weet dat hij rust nodig heeft, maar het is soms wel irritant om thuis te komen na een dag werken en dat hij dan op de bank ligt, met een huis vol speelgoed. Maar ja... ik probeer het maar even zo te laten. Woensdag gaat hij weer naar de psycholoog en dan hoop ik dat hij vanaf volgende week weer gaat proberen te werken. En zoals ik al schreef: ik ben me daar toch dik geworden joh! Mijn buik gaat echt weer in de weg zitten en ik heb vaak last van maagzuur. Ach, nog een week of 15... Tijd gaat zo snel! Jesse ligt inmiddels ook te slapen geloof ik. Eerst weer dikke tranen huilen toen ik hem op bed legde. Laat ik hem eerst een poosje huilen, daarna even op schoot zodat hij rustig kan worden en dan is het eigenlijk nooit een probleem meer. Ja, even huilen op het moment dat ik wegloop, daarna slaapt hij. Ik ga effe surfen en daarna lekker op bed tv kijken denk ik!
We hebben heerlijk gegeten en daarna Yorben opgehaald. Jelte had geen problemen om bij mn ouders te blijven. Robine:jullie lekker ook geboekt,en leuk dat Sap er ook is dan met Lieke,word vast gezellig. Ik vind reizen met de auto best leuk/gezellig. kan lekker veel mee (meer als met vliegtuig) kunnen stoppen wanneer we willen ect.... En daarmee zie ik de reis met vliegtuig met 2 kleine apen niet zitten nog. Jelte kan niet stilzitten en Yorben ook niet denk ik,mss volgend jaar als ze allebei wat ouder (en wijzer ) zijn met het vliegtuig. Am:lieve foto's van kyllian hoe hij slaapt,was hij wel heel moe zeker? Ga nu mn bed in.weltrusten.
Fajah: auto is idd ideaal, vind ik ook fijner dan het vliegtuig. LIS: ben heel benieuwd naar je buik, maak maar gauw weer een foto. Mijn mannen hebben zich prima vermaakt vandaag. Ze zijn lekker de stad in geweest, boodschappen gedaan en heel veel gegeten. Annemonique: aah, wat een lieve foto's. Dat zou Bastian ook nooit gebeuren, haha. Denk idd dat het een groeispurt is want Bastian eet ook verschrikkelijk veel. Tussen de middag heeft hij 3 boterhammen gehad en een heleboel kaas en dan een uur later gewoon weer 'haphap' roepen... Mijn vriend wist niet wat ie meemaakte. Robine: gezellig, met Sappie op vakantie. Sappie: arme Lieke. Hoop dat ze snel weer beter is. Als dat van de prikken komt dan is dat wel heftig zeg! Sens: haha, weg soepstengel! Werd ze niet boos? Brennie: lekker he, even rust. Al is het dan wel stil in huis, dat klopt. Is beter om dan zelf weg te gaan. Mijn dagje weg was heel geslaagd! Heb een leuk truitje gevonden en heerlijk bijgekletst. Uitverkoop viel wel wat tegen, het meeste was het net niet. Heb wel een leuk jurkje gepast maar die zat niet goed.
hey meiden, Jelte heeft goed geslapen bij oma en opa,maar hij zou pas om 13 uur terug gebracht worden ,maar om 11uur kon hij het niet meer houden en wou terug naar mama en papa.wel lief hoor,want is toch een teken dat hij ons mist. hij zei tegen mn moeder:''eigenlijk wil ik nu weer terug naar mn mama en papa hoor'' Hij is weer lekker thuis nu,heerlijk,ik ben geen type om mn kind uit logeren te doen(nog niet althans)watje hé? straks komen onze vrienden,alvast voor mn verjaardag dus heb taart in huis gehaald en lekkere hapjes allemaal. doeg.xxx
Goedemiddag allemaal, Zo Daynah ligt weer in bed en ze ging gelijk slapen. Ze was al een beetje hangerig dus ze zal wel moe zijn, maar goed ook als we dadelijk gaan varen door Rotterdam, dan is ze tenminste een beetje gezellig Robine: Toch ook Menorca geworden. Gezellig met Sap, Rick en Lieke. Dat wordt vast dolle pret daar. Wie weet zie ik jullie nog op Schiphol. Wij vertrekken ook de 8ste. Kunnen we elkaar uitzwaaien. Hoe is het met Amber? Panda: Ik vind de uitverkoop ook niks meer momenteel. Kan niet wachten dat dadelijk de winkels weer vol met zomerkleding hangt. Fajah: Lekker een geslaagd avondje dus gehad. Vandaag Jelte weer ophalen? LIS: Moet ook af en toe kunnen toch een avondje voor jezelf. Ik zelf vind het heerlijk als Sabino donderdag gaat sporten. Donderdagavond is ook echt mijn avond. AM: Wat een schattige foto's van Kyllian dat ie zo in slaap was gevallen echt lief. Sensee: hihihihihi die Jaime ze zal wel verbaasd hebben gekeken naar die soepstengel. En idd het was gisteren kl*te weer. Sap: Hoe gaat ie vandaag met Lieke en Rick? Zijn ze allebei een beetje opgknapt? Zaterdag dus niet meer kunnen winkelen? Verder kan ik niet teruglezen. Ga even een bammetje maken heb honger gekregen. Lfs Kelly
Hoi hoi, Panda; Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, lekker bent bijgekletsts en ook nog eens een leuk truitje hebt gevonden ! Jammer dat het jurkje niet goed zat. Fajah; heerlijk zo'n avondje lekker met zn tweetjes uit eten. En heerlijk toch dat Jelte het fijn vindt bij opa en oma. Ik vind reizen met de auto ook altijd wel gezellig ! LIS; kan me het voorstellen dat je het even lekker vond hoor gisteren zo'n avondje voor jezelf. Helemaal nu Wes zoveel thuis is. Kan me heel goed voorstellen dat het af en toe een beetje irritant is wanneer je thuis komt en er ligt iemand lekker op de bank met een hoop speelgoed op de grond. Maar zoals je zegt, Wes heeft dit gewoon ff nodig en het komt goed hoor ! Foto, foto, foto, foto, foto, foto, foto, foto, foto, , ben erg benieuwd ! Annemo; wat een lieve foto's van Kyllian, vooral die laatste met zn hoofd op de bal is zooooo cute. Dat slapen in de stoel zie ik hier nog niet zo gebeuren, maar vind het altijd schattig om te zien (ook vaak op funniest homevideo's). Heeft Kyllian vannacht wel lekker doorgeslapen? Robine; joehoe geboekt ! Superleuk ! Kunnen de meiden lekker samen spelen! En wij heerlijk aan de roseetjes . Veel plezier op je babyshower, wordt vast wel gezellig . Kelly; whahahahah die foto van Daynah waar dr broekje is afgezakt , zo schattig. Brennied; whahaha, monatoetje, wat een koppie zeg, echt lachen. Super dat je een tweede gesprek hebt ! Ik zal weer voor je duimen hoor. En wat een ontzettende leuke laarsjes voor Milou ! Sens; leuk naar de kinderboerderij. Aaaaaah en arme Jaime, zie het helemaal voor me hoe het konijn het laatste stukje soepstengel van dr afpakt , zo zielig. Hier gaat het alweer een stuk beter met Lieke, gisteren nog wel verhoging en overgeven maar vanochtend had ze 37.7 dus gaat de goede kant weer op. En idd Sens, zoals jij beschreef bij Jaime, alleen pap blijft erin en al het andere komt eruit. Weet ook niet of het van de prikken is gekomen, kan toeval zijn dat het nu net 8/10 dagen erna is. Wij hebben dan ook een rustig weekend, blijven nog maar even lekker in de warmte. Rick gaat vanmiddag naar voetbal dus heb een lekker middagje voor mezelf. Morgenvroeg op bezoek bij mn vriendin (waar ik nu weer contact mee heb) Ik ken haar al vanaf de basisschool, zo leuk dat we nu weer contact houden. Verder niet veel nieuws, Ik zal nog even een zieke Lieke spammen (gisteren) Tot later, Liefs Sap
Fijn dat het weer beter gaat met Lieke, Sap en Rick ook weer opgeknapt dus. Geniet lekker van je middagje. Fajah: Jij ook veel plz vanmiddag. En Jelte ook weer blij dat ie thuis is. lfs
Fajah; aaah idd lief dat Jelte graag weer naar papa en mama wou. En ik ben ook zo hoor, kan Lieke slecht uit logeren brengen, heb dr het liefste thuis. Klinkt lekker gebak en lekkere hapjes. Mag ik alleen niet van Sonja, haha. Ben trouwens deze week weer 0.5 kilo afgevallen. In totaal dus 2.4 kilo ! Liefs
LIS: avondje alleen thuis nog doorgekomen? Af en toe wel lekker he. Heeft Jesse verder wel lekker geslapen? Fajah: veel plezier met jullie vrienden vandaag! Kelly: leuk een rondvaart! Hoop dat het droog blijft. Zal Daynah vast leuk vinden Sappie: gelukkig dat het weer iets beter met Lieke gaat. Lekker rustig weekend is ok af en toe nodig he. Kyllian heeft vannacht doorgeslapen...tot half 7 Ik moet hier nog vaker vertellen als hij weer een rotnacht heeft gehad geloof ik, dan slaapt hij de nacht erna weer heerlijk door Wij gaan straks naar de verjaardag van mn nichtje. Normaal gaat Kyllian na zn boterham naar bed, maar nu heb ik hm om 11 uur op bed gelegd en hij slaap nog Anders werd het vanmiddag zo laat voordat we wegkunnen. Hoe doet de rest dat eigenlijk? Ik zat te twijfelen om hm anders in de auto zn middagslaapje te laten doen (uurtje rijden). Uiteindelijk toch maar thuis laten slapen, maar dan dus iets eerder.
Ik vind dat ook moeilijk Annemo wanneer je s'middags weggaat. Ik zou ook proberen om Lieke dan tegen 11.00 op bed te leggen en dan maar hopen dat ze even willen slapen.