November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ahhhhhhhhhh Lieke is zielig.
    Leuk pyjamaatje. Heeft Daynah ook!

Is volgens mij wel een overdekte boot. We zijn uitgenodigd door een tante van mij, die is vandaag 50 geworden, dus heel de familie. Lekker met hapjes en drankjes.

AM: jij ook heel veel plz. Ik laat Daynah meestal in de auto slapen als we ver moeten reizen, maar zo kan het toch ook hoe jij het doet.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,

Sap gelukkig dat het wat beter gaat met Lieke. Misschien waren de prikken de druppel ofzo, dat ze al wat onder de leden had.
    Ah en zieke lieke spam. Ik zie het nog niet maar is zo zielig als ze ziek zijn.

Kel leuk varen in Rotterdam. Slaapt Daynah 1 keer per dag?

Fajah wat lief dat hij eerder terug wilde. Was het eten gezellig? Gaan jullie vandaag nog wat doen?
    En met de auto jee zeg dat is een flinke rit helemaal naar het zuiden. Het is wel makkelijk dat je meer kan meenemen heh, ook speelgoed enzo. Met vliegtuig is dat altijd lastig.

Panda is vaak heh met uitverkoop. Of net niet of niet de juiste maat. Jaime werd niet boos op het konijn ze keek alleen heel verbaasd. Ik trok wel snel haar hand weg want dacht nog straks pakt het konijn per ongeluk haar vinger. Al zijn het wel echt de allerliefst beesten die in het knuffelhok zitten.. Ook erg lieve cavia's met die piekerige haren..hihi.

Lis al besloten wat jullie gaan doen vandaag? Het is gelukkig droog tenminste hier wel zal bij jou dan ook wel droog zijn. En idd je verlof is nu in de goeie periode. Ik vond dat in november zo'n tegenvaller.
    Een avond alleen is ook lekker idd.

Am wat een lieve foto's van kyl zeg! Hihi met dat koppie op die bal. En wat kunnen ze snel een puinzooi ervan maken heh.
    Hier wordt het zo af en toe met een beetje mazzel wel door haar opgeruimd. Ik begin dan met blokjes in het bakje te gooien en zeg opruimen en zij doet dan de rest.
    Lief hoe die in slaap is gevallen in zn stoel.

Robine wat gezellig zeg met Sap! Echt heel leuk. En als je echt korte loopafstand van centrum wil zitten dan is een villa niet ideaal nee. Het is vaak iets verder. Wij vinden het niet erg, ik hou wel van de privacy van een villa. Uit eten doen we meestal met een taxi.

Hier een beetje uitgeslapen. Jaime werd om kwart over negen wakker en daarna met zn drie nog in bed gelegen. Jaime heeft volgens mij weer een inhaalslag met eten. ..Hongerlapje.
    Het lopen hier is nog niks. Soms een paar stapjes los maar verder staat het stil. Ik denk dat ze niet gaat lopen voordat ze 2 jaar is..Die praat voordat ze kan lopen...hahah.

Ik ga ff verder.
    Tot later.

lfs

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:veel plezier op de boot.

sap:aaah zielige Lieke foto :(
    maar gelukkig gaat het beter.

AM:eek:ok veel plezier vandaag.

sens:ja het zuiden van spanje is echt ver rijden,maar ik vind het wel leuk.de vakantie begint al als we wegrijden.een keer stoppen als we een mooi dorpje tegenkomen enzo en idd kan er veel mee,skibox op het dak is ook ideaal.
    we rijden dwars door spanje.langs Madrid ,niet langs de costa's das namelijk een eind om.Waar gaan jullie heen?

ga nu naar beneden,visite komt zo.

doeg

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Sinds vandaag weer wat meer energie, heb af en toe wel mee gelezen laatste dagen, maar had niet echt puf om te reageren, zal es kijken wat ik zo uit mn hoofd weet...

LIS: je buik dus flink aan het groeien....dat willen we zien...haha :) Kan me heel goed voorstellen dat het je wel eens irriteert om in een huis vol speelgoed op de grond te komen na een lange werkdag, je kan zelf je rust nu ook goed gebruiken. Hopelijk knapt Wes binnekort een beetje op. En dus lekker met Jesse op bed geslapen, heerlijk hoor.

Robine: ik ben jaloers! Dus toch nog lekker op vakantie meid! Dat wordt vast supergezellig samen met Sap, Lieke en Rick op Menorca! Kunnen de meiden lekker samen zwemmen en jullie inderdaad aan de roseetjes! Had graag ook gegaan, maar hier andere plannen ipv vakantie dit jaar.

Sap: aaaah, Lieke ziet er wel heel zielig uit op die laatste foto. Arm meisje! Gelukkig knapt ze nu wel weer wat op. Hoe is het verder met Sonja? Nog actief mee bezig? Je gister nog een beetje vermaakt toen je alleen thuis was met je meissie?

Fajah: jullie vakantie staat dus ook vast, lekker hoor! Was het gezellig met jullie vrienden? Vrijdag ben je jarig toch? Krijgen jullie het weekend ook veel visite?

AM: aaaah, die Kyl moet wel heel erg moe zijn als ie in zn kinderstoel aan in slaapt valt. Wat het slapen betreft voordat wij 's middags weg gaan. jayna gaat meestal rond half 11/11 uur naar bed. Tot begin middag, dus dat komt dan mooi uit. Doe haar ook wel ees wat eerdet op bed, of idd in de auto slapen als je verder weg moet.

Kel: Vanmiddag dus een rondvaart door Rotterdam?
    Leuke spam van Daynah ook weer. Dinsdag dus weer naar de ww om te wegen? Vind het echt knap van je dat je dat doet, you go girl! ;)

Sensee: mooi zwart wit foto's van je meissie. Wat lijkt ze alweer groot zeg. En Jaime nog dus weer goed aan het eten, lekker hoor, laat dr maar smullen!

Brennie: en.....al bijna tante? Ben benieuwd!

Charissa: joehoe.....Jayden loopt, knap hoor!

Verder weet ik het ff niet uit mn hoofd, probeer deze week weer wat vaker op t forum te zijn.
    Gister was mn vader jarig, dus s middags ff op visite geweest. En gisteravond kwam Lenhard's broer met nieuwe vriendin. Beetje vreemd ineens weer nieuwe schoonzus in huis, maar goed, 't is zijn leven
    Vandaag dus eindelijk wat meer energie. Heb alles boven schoongemaakt, dus dat geeft wel weer voldoening. Verder lui dagje.
    Lenhard is het thuis zitten een beetje zat en voelt zich schuldig dat ie niks kan doen. Mocht er wel op lopen als het lukt zei de dokter, maar heeft dat ws te veel gedaan, want lag afgelopen nacht wakker vd pijn.
    Straks lekker soepje, met stokbroodjes eten en lekker bankhangen.

Zal nog ff spammen....o.a. van Jayna met nu ook staartjes op zij...haha :)

tot later!

Liefs Sem

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Blij met dr nieuwe poppenwagen...

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    staartjes op zij...

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Samen met papa bij opa en oma gister...
    ( in dr nieuwe kleren van Villa Happ ;) )

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en de laatste; spelen bij opa en oma

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Sens; het lopen komt vanzelf wel ! Hier ging het opeens ook supersnel. Ze rent nu al bijna door het huis, haha.

Fajah; jullie zijn nu waarschijnlijk lekker aan het genieten van je lekkere hapjes ;) . Veel plezier vanmiddag.

Semmi; fijn te lezen dat je weer wat meer energie hebt ! Nog van harte met de verjaardag van je vader. En wat een leuke lieve foto's van Jayna. Die staartjes van opzij zijn erg cute ! Leuke kleertjes hoor !

Ik het net lekkere kippevleugeltjes gebakken. Zal Rick wel lekker vinden als hij zo thuis komt, helemaal koud en nat.

Lieke is trouwens echt nog niet de oude hoor, dacht een lekker rustig middagje te hebben maar niets is minder waar. Hele middag huilen, jengelen, niets was goed, grrrr wist gewoon niet wat ik met dr aan moest. Nu ligt ze wel ff lekker te slapen.

Fijne avond verder,

Liefs Sap

10. Zo we zijn net weer thuis. Rondvaart was leuk en gezellig. Zie je ook weer eens familie die je anders nooit ziet.
    Tante die jarig was komt binnenkort weer eens bij ons langs. Het is een suikertante van Daynah ;) . Ze is zelf alleenstaand en heb ook geen kinderen en wilt voor Daynah een trustfonds of spaarrekening openen zodat ze later kan studeren, altijd handig en ze kan het missen. Bij het begin had ik nog zoiets van wow wat moet ik hiermee ik vond het nogal wat, maar ja ze wilt het graag en scheelt ons een hoop centjes ook voor later. Echt heel lief van haar.

Sap: Lekker kippenvleugeltjes. Jummie. Lieke toch nog niet helemaal de oude. Knuffel voor haar.

Sem: Fijn weer wat van je te horen. Wat een leuke foto's van je meisje weer en een leuke kleding ook. En ook nog staartjes opzij helemaal geweldig.
    Je hoeft je ook niet verplicht te voelen hoor als je even geen tijd hebt om te reageren. Komt vanzelf weer als alles weer normaal is.
    Kan me voorstellen dat het raar is als je nieuwe schoonzus op bezoek is. Is ze wel een beetje aardig?

Sensee: Daynah slaapt als ik moet werken 2x op een dag omdat ze er vroeger uit moet en als ik vrij ben dan slaapt ze alleen in de middag ongeveer 2 uurtjes. Lopen komt vanzelf wel net wat Sap zegt.
    Daynah loopt alleen nog aan het handje en dat gaat ook steeds beter. Ben benieuwd wanneer zij los gaat lopen.

Ga lekker op de bankhangen. Morgen weer werken.

Lfs Kelly

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    visite net weg,twas heeeel gezellig.
    kids werden moe van mn vriendin dus dan moet je wel naar huis hé?

sem:aaah lief die opzij staartjes bij jayna,staat haar goed.
    ik heb geen visite voor mn verjaardag,wij doen onze verjaardag niet houden,alleen vd kids.
    ik zie het niet zitten 4 keer per jaar die troep in huis. ;)

kel:gezellig dagje gehad dus,en fijn dat je tante een spaarrekening voor daynah gaat openen.is toch mooi meegenomen,het kost al geld genoeg allemaal.

Sap:en was rick blij met zn kippenvleugeltjes?

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: ahhhhhhhhhh die Jayna met die staartjes, wat lief zeg! T staat dr supergoed! En mooie nieuwe kleertjes hoor!

Kel: Lekker dagje varen gehad en Daynah weer verwend met dr eigen trustfond! Sponsoring voor Daynah! Lol.

Sap: Ahhh zielige foto van zieke Lieke. Gelukkig voelt ze zichg weer iets beter dan de dagen ervoor!

Fajah: Zeker lief dat Jelte weer naar jullie toe wilde! Dat is een teken dat ie t thuis fijn vindt he! :) Lief hoor.

Sens: Ach dan wordt Jaime de eerst pratende beeb! Ook niet erg toch> Zo hebben ze allemaal iets waar ze sneller in zijn dan de ander.

Heb vandaag babyshower gehad. Mn vriendin was echt onwijs verrast. Leuk dus voor haar. Elke keer kreeg ze een opdrachtje en als ze em goed uitvoerde kreeg ze een kadootje uit de mand. verder had iedereen lekkere hapjes meegenomen en heb ik dus weer ene vreselijke sas dag gehad. Hahaha heb meer sas dagen dan Sb dagen tegenwoordig. Nou ja, SB werkt hier dus toch niet! Komende week maar de WW proberen net als Kel.

Daarna ff naar t ziekenhuis geweest waar Ambertje ligt. Arm popje, zo aan de sonde voeding. Ze hebben wel ontdekt dat ze spruw heeft.......na 4 dgn pas ontdekt! Achterlijke lui daar! Hopelijk is de spruw weer gauw over en mag ze snel naar huis.
    t Is en blijft een dotje om te zien.

Jill is met John naar paardrijden van Kim geweest. Ze heeft genoten, zal wel nog een leuke foto laten zien!

Fijne avond!

Liefs

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sap: aaaah, Lieke dus toch nog niet weer helemaal de oude. Geef dr maar een hele dikke knuf van ons! Hopen dat ze snel weer opknapt!

Kel: Fijn dat jullie een gezellige middag hebben gehad op de rondvaartboot. Enne....dat trustfonds voor Daynah, wat lief zeg! Is inderdaad erg handig voor haar toekomst. Wij hebben zelf voor Jayna een studiespaarplan....scheelt jullie een hoop centjes! ;)

Fajah: fijn dat het gezellig was met de visite. De kids hebben zich dus goed vermaakt. Hier vieren Len en ik altijd samen onze verjaardag. Hebben we dat maar weer in 1 keer gehad. Kan me voorstellen dat jullie de visite en feestjes thuis nu wel ff zat zijn.

Robine: Een geslaagde babyshower dus, mooi zo! En jij dus ook aan de WW. Wanneer ga je dr mee beginnen? Wat zielig dat Amber ook nog spruw heeft. Echt dom dat ze dat nu pas ontdekten! Hopelijk is ze snel weer thuis! Leuke Jill spam op het paard ;)

Hier verder een relax dagje gehad. Jayna sliep vanmorgen 2,5 uur en vanmiddag ook nog een uurtje. Soepje en stokbroodjes hebben goed gesmaakt. Morgen nog lekker vrij. En Lenhard dus ook nog thuis.
    Ga nu ff koffie zetten en voor de buis hangen.

Fijne avond!

Liefs

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal,

Zo ben ik ook weer eens een keer de eerste :D .

Lieke ligt nog lekker te slapen. Kan dus nog gauw een paar dingetjes doen in huis. Hoop dat ze straks beter te pas is dan gisteren want we gaan zo op bezoek bij mn vriendin. Heb er wel ff zin in. Verder niet veel in de planning vandaag. Het is toch weer rotweer, bah.

Voor degene die moeten werken, kom op ! De dag is zo weer voorbij ;) .

Tot later meiden,

Liefs Sap

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!

Semmi: Lekker nog dagje thuis vandaag he. Kan me voorstellen dat het nu druk voor je is, nu Lenhard niet zoveel kan. En hij moet niet gelijk teveel gaan doen, want je ziet dat hij dan gelijk weer pijn heeft. Maar hij zal er ook wel gek van worden. Niets kunnen doen, bah!
    En leuke foto's van Jayna. Ik vond dat ze op de eerste foto zoveel krullen had!
    En schrijven als je er puf voor hebt hoor. Soms lukt het gewoon niet en dan zien we je wel weer verschijnen.

Robine: Gaat Jill later ook paardrijden ;)
    Je vriendin blij verrast! Leuk hoor, zo'n babyshower. En wat raar dat SB niet werkt bij jou. Dan zelf maar wat freubelen he, met WW.
    He en Amber nog in het ziekenhuis. Hoop dat ze snel weer opknapt. Beetje laat om er na 4 dagen achter te komen dat ze spruw heeft.

Fajah: dus 't was gezellig met je vriendin. Zijn haar kinderen een beetje de leeftijd van Jelte en Yorben zodat ze met elkaar kunnen spelen? Hoewel leeftijd niet zoveel uitmaakt bij kinderen he.
    Ik vier mijn verjaardag ook nooit uitgebreid (ja, ouders, schoonouders en zus komen), maar ik vind het altijd zo'n gedoe. Bovendien wonen veel vriendinnen van mij niet in de buurt, dus die zie ik niet zo vaak. Dan vind ik het leuker om apart af te spreken, zodat je bij kunt kletsen.

Kel: wow, das een leuke suikertante van Daynah! Lief van haar dat ze een trustfonds oid wil openen hoor. Daar heeft Daynah ook echt wat aan. En het scheelt jullie idd een hoop geld! Wij hebben zelf ook een spaarrekening voor Jesse geopend. Mijn vader schenkt ook zijn jaarlijkse (door de belasting toegestane) bedrag, dus dat jochie heeft ook al heel wat op de rekening staan hoor ;)

Sap: en? Waren de kippevleugeltjes lekker? En hoe is het nu met Lieke? Slaapt ze 's nachts wel lekker door? Ik vind het zo vervelend als je niet weet wat je met ze aanmoet, als niets goed is. Het liefst zou ik Jesse dan ff buiten zetten, maar ja... doe je ook weer niet... nog niet, hahaha.

Sens: wat Sap al zegt hoor, dat lopen is er opeens! En Jaime praat! Dat is ook leuk. Ik kan niet wachten tot Jesse eens wat meer gaat zeggen dan 'he' en 'ja'. Hoop dat dat na de buisjes gaat komen!
    En ben jaloers hoor, Jaime om 9.15 uur wakker worden! Kunnen we niet eens ruilen ofzo ;)

Gister ben ik me rot geschrokken. Jesse is van de trap gevallen. Echt zo dom! Ik liep gewoon achter hem aan, hij maakte een misstap en viel zo achterover naar beneden! Huilen natuurlijk! Ik ook hoor, ik vond het zo ontzettend stom van mezelf! En het was echt van halverwege de trap. Jesse heeft echt even zitten huilen en pakte me helemaal stevig vast. Toen ie was uitgehuild, ging het eigenlijk wel weer. Ik denk dat het toch meer de schrik is geweest.
    's Middags wilden we naar Ballorig, maar wat ik al dacht... keidruk natuurlijk! Dus zijn we maar naar het Julianapark in Utrecht gereden. Maar dat is in de zomer leuker. Wes had van de week gezegd dat hij even door de buurt wilde rijden waar hij is opgegroeid, dus zijn we daar maar heen gereden. Jesse was ondertussen in slaap gevallen. Wij daarna hamburgertje halen (hadden we beter niet kunnen doen, want 's avonds natuurlijk geen honger meer), want ik had megahonger en de auto door de wasstraat halen. Jesse was toen weer wakker en het was zo zielig, want hij ging huilen in de wasstraat omdat hij het eng vond! Haha. Toen heeft Wes hem maar op schoot genomen achter het stuur en toen was het weer goed.
    Wes gaat vanmiddag met Jesse naar het consultatiebureau. Krijgt ie ook zijn prikken. Ben benieuwd wat ie nu weegt.

Brennied! Hoe is het met je zus?
    AM! Is je nichtje al bevallen?

Want daarna kan ik weer met nieuws komen, want mijn nichtje is half februari uitgerekend. Zo blijven we in de bevallingen.

Ga nu maar werken. Had eigenlijk om 9 uur functioneringsgesprek, maar mijn baas is thuis omdat zijn vrouw ziek is.

16. Goedemorgen allemaal,

En het is weer maandag :( :( .

Bedankt voor je opbeurende woorden Sap. Hoop dat de dag snel voorbij is. Veel plz vandaag bij je vriendin.

LIS: jeetje wat zul je geschrokken zijn zeg. Ik zou ook mee lopen huilen hoor. Lekker relax dagje gehad dus gisteren.
    Hoop dat Jesse niet al teveel last gaat krijgen van zijn prikken.

Robine: Je vriendin dus helemaal verrast. Leuk zeg. Leuke foto van Jill op het paard.
    Wat erg van het zkh zeg dat ze het pas na 4 dgn die spruw hebben ontdekt. Lekker handig.

Ga naar eens aan de slag.

lfs kelly

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Daar ben ik weer,

LIS; oei wat zal je idd geschrokken zijn dat Jesse van de trap viel. Kan me voorstellen dat je even mee hebt zitten huilen, zou ik ook doen ;) . Komt natuurlijk vooral van de schrik.
    Ik hoop dat het meevalt de prikken bij Jesse.

Kelly; was het nog gezellig gisteren met zap? Vast wel :) :) . Kan je het vandaag een beetje volhouden? Nog een paar uurtjes en dan is de maandag alweer voorbij.

Bij mn vriendin was het weer erg gezellig, hoewel Lieke niet zo vrolijk was. Ze is echt nog niet de oude hoor ! Hoop dat dit niet al te lang gaat duren.

Straks komt mn nichtje met haar 2 kindjes op bezoek. De tweeling wordt in april 2, zal zo wel gezellig worden met de 2 jongens.

Ik kom later nog weer ff kijken,

Liefs Sap

18. Wat een rust vandaag zeg. Iedereen aan het werk? Op een paar na dan natuurlijk.

Lieke nog steeds niet de oude dus. Duurt nu best lang toch? Veel plz vanmiddag. Je heb het maar druk zo.
    Heb Robine niet meer gehoord gisteren :) :) :) :)

Zo vandaag is het een rare dag op mijn werk. Iedereen is een beetje chago en ik dus niet wil lekker lachen maar ja er valt niks te beleven zeg.

Ga maar weer aan de slag.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lis:jeeee jesse van de trap gevallen,wat schrik je op zo'n moment hé?
    heeft hij geen pijn ofzo?
    kindjes van mn vriendin zijn 1 en 3 jaar.
    de jongsten is 2 maanden ouder dan Yorben.het klikte daarom wel goed met hun viertjes.de 2 grote hebben op zolder met de trein gespeeld en de kleintjes beneden.ging prima zo.

sap:Lieke nog steeds niet de oude,zal denk ik niet vd prikjes komen dan hoor.
    veel plezier met de visitevanmiddag.

Kel:wat een chagrijnen zeg op jou werk,tis daar vaak nogal eens saai hé geloof ik?

20. Saai is het niet hoor Fajah. Alleen sommige (2 maar) zijn zo vaak chago.
    Maar zal ook wel aan de maandag liggen.

Deel Deze Pagina