November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel:zal idd wel aan de (donkere) maandag liggen dan ;)
    ik vind zo'n puntenboekje trouwens niet op WW-site alleen hele pakketten ,maar die kosten 59 euro ofzo?

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, het is ook zulk saai weer!
    Hier hebben we al wel gelachen vandaag. Maar het is ook een gezellig team.

Fajah: Jesse lijkt geen last te hebben van zijn val, gelukkig.

Sap: hoop voor je dat het allemaal niet te lang gaat duren met Lieke. Is voor haar niet fijn, en voor jou ook niet he.

Wes sms'te net: Jesse is 77,5 cm en weegt nu 10,5 kg. Ook weet netjes. Nu nog benieuwd naar de prikken, want die kreeg ie nog.

3. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Update:
    Bij de eerste prik geen kik gegeven, bij de 2e was het heel even huilen.
    En met praten loopt Jesse wel iets achter, maar dat kan heel goed komen doordat hij het allemaal niet zo goed hoort.
    Ach, daar zullen we dan snel genoeg achterkomen!

Ga zo lekker naar huis. Het is hier al bijna donker. Jeminee!

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lis:jesse heeft zn prikjes redelijk goed doorstaan,flinke jongen.

Yorben heeft opeens koorts, 39.8 zojuist.
    tis precies een week vandaag vd prikken dus hou het er maar op dat het daarvan is?
    verder is hij niet lastig ofzo,gewoon koorts that's it.
    hij ligt er net in.
    Jelte gaat ook zo over een half uurtje,want die is ook de bout af geloof ik.

Ik heb zo'n dvd besteld van perfectley fit-body work out hahaha,heb het vanmiddag geprobeerd,want wil gewoon wat conditie krijgen.
    Ik vond het best leuk om te doen,maar wel zwaar.ben ook totaal geen sport gewend.
    Moet zeggen dat ik wel elke spier in mn lichaam voel nu hihihi.

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Sap: al met al een gezellig dagje gehad zo te horen. Heeft Lieke nog leuk gespeeld met de tweeling? En dus nog steeds niet helemaal de oude. Verder wel koortsvrij nu?

Kelly: ben je de dag nog een beetje doorgekomen vandaag? Niks aan als er van die lui om je heen chago zijn.

LIS: jeetje wat schrikken zeg, die Jesse die van de trap afvalt. Gelukkig liep het goed af.Kan me goed voorstellen dat je je zelf ook rot schrikt en mee huilt, zou ik ook hebben geloof ik. Mooie cijfertje hoor van Jesse!

Fajah: goed aan het sporten geweest dus! Ik denk dat ik ook wel aardig wat spierpijn zal krijgen wanneer ik weer ga sporten. Is hier al veel te lang geleden :oops: Arme Yorben dus weer koorts, hoe is het nu met 'm? Kan idd van de prikken komen. Beterschap voor je mannetje!

Hier op zich een lekker dagje gehad. Vanmorgen kwam een vriendin langs. Al een tijdje hadden we niks afgesproken. Ik merk dat het er met sommige vrienden echt bij blijft. Sommigen hebben zo'n ander leven als ons, nu wij een kind hebben. Vanmiddag ff de stad in geweest. Len voelt zich zo schuldig dat ie niks voor mn verjaardag kan kopen nu hij geen kant op kan met zn enkel. Stuurde me vanmiddag de stad in om voor mezelf te shoppen. Heb een mooie nieuwe tas, seizoen 3 van gooische vrouwen op dvd en oorbellen + armbandje gekocht. Mezelf dus maar es lekker verwend. ;) Voor Jayna zag ik bij de schoenenreus haar bruine laarsjes in het rose staan. Met 75 % korting waren ze nu maar 6 euro! Ze heeft ze nu in maat 19, dus heb in het rose maat 20 meegenomen. Zie wel hoe vaak ze ze aan heeft, maar voor 6 euro laat ik ze niet liggen. :)

Nou ga ff mn meissie wassen en de pyama aandoen. Vanavond vroeg naar bed, ben moe en morgen lange dag werken.

Fijne avond allemaal!

Liefs Sem

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi allemaal!

Sap: Jij hebt weer een lekker dagje gehad zo te lezen. Alleen Lieke een beetje chagrijnig? ;) Is ze wel weer opgeknapt, afgezien van dr humeur dan?

Kel: Leuk altijd he die maandag! Ben blij dat ie weer voorbij is. Hier is t weekend alweer in zicht...... Kon gisteren niet meer weg......was in slaap gevallen ;) Sorry! Hahaha

Sem: Jeetje Jayna nog in mt 20 van schoentjes? Heb je dr voetje al laten opmeten? Hier past 20 ook nog wel hoor, maar niet lang meer. Jill had dr kaplaarsjes in mt 19 afgelopen week nog aan, hahaha. Lekker Len zn bankpas meegenomen en geshopt.....heerlijk.

Fajah: Hoera je hebt gesport! En dat terwijl je al mooi slank bent. Complimentje hoor voor je. Zie je al staan in je legging met gympakje eroverheen voor de tv( net zo als in FAME, hahaha) Goed zo!

LIS: Oef dat was schrikken met Jesse die van de trap stuiterde. Arm kind. Heeft hij er geen bulten en blauwe plekken aan overgehouden? Hier viel Jill vanmorgen keihard vanuit staand op de commode zo onderuit en met dr achterhoofdje op de commode........wat voel je je dan een slechte moeder he als je ze niet kon opvangen......... Nou ja, eind goed al goed toch!?

Hoe is t met Charissa? Lang niks van gehoord.

Ik ga zo ff ANTM kijken en dan naar bed, voel me beroerd........buikpijn, misselijk etc. Mss dat een avondje vroeg slapen helpt.

Tot laterz!

Fijne avond allemaal

Liefs

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Semmi: oeh, wel lekker, zo'n middagje shoppen voor jezelf, toch?

Robine: Jill niks aan haar val overgehouden? Gossie, je voelt je dan zeker een slechte moeder. Jesse heeft een blauwe plek op zijn rug volgens Wes, maar ik zag het niet zo goed. Tja, ze zullen nog weleens vaker vallen.

Ik ga ook lekker op de bank hangen. Wes is gaan sporten, dus weer even het rijk voor me alleen.

O ja, zeggen ze bij jullie ook allemaal dat ze na de prikken mazelachtige verschijnselen kunnen krijgen of alleen dat na een week nog ziek kunnen worden? Want dit was de prik tegen de mazelen toch?
    Mijn moeder vertelde vanavond dat die in mijn tijd nog niet eens vergoed werd. Heeft ze zelf betaald. Riep mijn vader op de achtergrond: dus dat krijgen we ook nog van je tegoed! Hahahaha!

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Tjeetje, die ooievaar vliegt ook alweer een end he? Nog 101 dagen :confused:

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine: maar lekker op tijd naar bed dan meid! Goed uitrusten en om jezelf denken.....knuf van ons! O'ja, wat Jayna haar schoenmaat betreft, als ze straks echt gaat lopen laat ik dr voetjes nog wel een keer opmeten voor een paar goede schoentjes. De laarsjes maat 19 past ze nog goed lijkt het , en die van 20 zitten ruim,dus denk dat die van 20 nog wel ff kunnen. Maar ben benieuwd als ik dr voetjes op laat meten.

Jayna heeft net bijna 3 kwartier in bed gejengeld voordat ze is gaan slapen. Len ligt al op bed en ik dacht dat hij haar misschien gepakt had omdat het stil was. Maar is ze toch nog gaan slapen, gelukkig maar, kan mams ook vroeg naar bed.

Trusten!

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Die ooievaar gaat inderdaad hard LIS! Straks begint het aftellen alweer....nog minder dan 100 dagen!

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lis whaahaa lachen die opmerking van je vader..hihi.
    Echt schrikken met Jesse. Het is zo gebeurd heh met die kleintjes. Volgensmij kunnen ze na iets van een week tot 10 dagen eenl ichte mazelen krijgen, dat vertelde ze mij tenminste. Dit was de bof mazelen rode hond prik.

Sem lekker hoor geshopt! Klinkt leuk die roze laarsjes en 6 euro is geen geld.

Iederreen weer de dag doorgekomen?

Even een korte vraag. Hoe zien die fcuk waterpokken eruit? In die medische encyclopedie staat zo groot als linzen :confused: . Jaime heeft nl gekke pukkeltjes (stuk of vier) op dr gezicht met een blaasje waterig erop. WAT IS DAT? Waterpokkies?
    En mag ze dan naar het kdv?

Dat Ludens kinderopvang hier heeft niks aan protocol op de site staan...erg irritant.

Kom straks nog ff. Ga ff roken.
    Oh eerste dag sonja ging goed :D . Ik had alleen vanmiddag even wat honger. Voelde me alleen zo lullig met de lunch. Zitten collega's aan een bagel met tonijnsalade en ik met zo'n bak kwark met een banaan :(

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en nog even een vraagje. Die RIVM kaartjes voor de inentingen. Hebben we die voor heel hun leven nu gekregen of krijgen we straks een nieuwe lading? Ik heb nl. geen kaartjes meer in het groeiboek zitten :oops: :rolleyes:

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Hahahaha moet toch altijd om je lachen met je omschrijving van diverse ziektes en nu weer de stress om de inenting kaartjes.........lol. Denk dat we weer een nieuwe bende krijgen zo tegen t tweede jaar wanneer ze weer een prikkie moeten...... heb niet in mn boekje gekeken trouwens, want die ligt op Jill dr kamertje in de la en ze slaapt......maar volgens mij zit er ook nog maar 1 in bij haar voor 8 februari. aterpokken zijn wel besmettelijk toch? Kijk f fop internet dan hoe t eruit ziet, ik heb nl geen idee! Succes!

LIS: Idd t viel mij ook al op die banner van je. Time flies.........

Ga slapen, tot morgen!

Liefs

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sens: ik heb er nog twee maar hij heeft de laatste prikken nog niet gehad (krijgt ie morgen). Denk dat we dus een nieuwe lading krijgen.
    Klinkt idd als waterpokken. Het verspreidt zich normaal gesproken snel dus als ze er morgenochtend niet meer heeft dan nu dan is het denk ik toch iets anders.

Gaat zeker snel LIS! Zielig voor Jesse maar kan gebeuren he. Hij huilde waarschijnlijk vooral van de schrik. Netjes, zijn cijfers.

Lekker slapen Robine. Het is maar goed dat ze wel wat kunnen hebben he, met al dat vallen en stoten. Niet slecht over voelen hoor.

Semmi: haha, je bent goed verwend voor je verjaardag. ;) Gelijk heb je!

Sappie: Lieke dus nog niet de oude? Hoop voor je dat ze snel weer wat gezelliger wordt.

Kelly: maandag is toch ook een vreselijke dag, zeker met die rotweer. :) Maar is natuurlijk geen reden om chragrijnig te doen op het werk.

Fajah: jee, Yorben ook al koorts. Vast van de prikken. Lijkt erop dat ze er allemaal wel wat last van hebben, een week erna.
    Haha, morgen spierpijn?

Ik heb net ook gesport, op de crosstrainer.
    Bastian is erg moeilijk met inslapen, pfff. Maar hij slaapt 's nachts gelukkig wel beter. Morgen naar het cb.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Eventjes snel, ik ga ook mn bedje in...

Sens; ze krijgen pas weer prikken vlak voor ze 4 jaar worden, denk dat we dan weer nieuwe kaartjes krijgen.
    En klinkt als waterpokken en dan mogen ze niet naar het kdv (althans bij ons niet).

Sem; goed van je dat je jezelf lekker hebt verwend door te gaan shoppen met de pinpas van Lenhard, haha ;) .

Robine; oh wat zal je geschrokken zijn toen Jill viel. Gelukkig is het goed gegaan ! Al gehoord of de vakantie definitief is?
    Gaat het al wat beter met je? Ga maar lekker slapen.

LIS; Wat goed dat Jesse zo'n stoere vent was tijdens de prikken ! En weer mooie cijfers voor hem ! Haha, die paps van je, lachen :) .

Slaap lekker meiden. Morgen weer werken, bah, geen zin.

Liefs Sap

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Goed zo Panda, lekker op de crosstrainer ! Heb ik ook gedaan vanavond. Gaan we weer met een voldaan gevoel slapen ;)

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:whahaha hoe je dat schreef over die legging en ik voor de tv hahaha,ik lig slap.
    ik heb echt overal pijn door heel mn lijf joh,ben ook niks qua sport gewend.er was wel een goede warming-up bij,maar heb toch last.

sens:zoals sap schreef krijgen ze nu voorlopig geen prik meer,pas bij 3 jaar en 9 mnd.
    Je krijgt vanzelf weer een oproep tegen die tijd.
    nu is er met 18 mnd nog eens een controle en dan voorlopig klaar met die cb's.
    Met 18 mnd komen ze aan huis geloof ik,althans zo was het bij jelte vroeger.ze kijken dan hoe je kind doet in de huiselijke omgeving :confused:
    denk dat jaime niet naar kdv mag met waterpokken,anders hebbenze het allemaal dadelijk :rolleyes:

Lis:gaat zeker hard die ooievaar,aaah als ik er aan denk dat je binnenkort zo'n lief klein mensje krijgt word ik haast jaloers(maar niet op de gebroken nachten ;) )
    14 mnd inenting is BMR hé?kunnen ze idd van die mazelen achtige uitslag krijgen.
    yorben heeft op zn buikje van die hele kleine bultjes voelde ik vanmiddag.
    die rot -inentingen ook.

sem:heerlijk hoor jezelf eens verwennen voor je verjaardag.
    Ik heb die nieuwe digitale camera voor mn verjaardag gekregen(maar krijg vast nog wel iets vrijdag van mn mannen ;) )

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Bedankt voor de reacties. Ik wacht morgen af..

Sap ik zag idd ook dat ze vanaf 3,5 weer prikken krijgen. Maar goed alles met dat RIVM is zo ouderwets als maar kan, had mij niks verbaasd dat ze al die kaartjes in een keer zouden sturen...
    Werkse voor morgen.

Panda ik ga morgen ff kijken of het er meer geworden zijn. Zaterdag of misschien wel zondag had ze één pukkeltje en daar zit nu een blaasje op, intussen zijn er drie bijgekomen waarvan nog een met blaasje. En goed van de crosstrainer. Hoe lang sta je erop dan? Moet ook weer eens wat doen.. :) .

Robine ja ik zag er geen meer in dat boek zitten dus dacht shit die heb ik misschien daar laten liggen ofzo..haha.En dat mens is al zo pissig op mij dat ik dat invulkaartje niet heb..

Meiden ik ga onder de wol. Ben moe.

lfs

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Sens; kom je even beterschap wensen met Jaime!
    Volgens mij mogen ze weer naar het KDV als de waterpokken ingedroogd zijn.

Fajah; jij ook beterschap met je prinsje!
    Hier moet ik met Iman naar het CB, ze komen niet thuis (ze is nu 18 mnd). Heb gehoord dat ze dan een torentje moeten bouwen, met een bal moeten gooien zonder om te vallen en 3 woorden zeggen buiten papa en mama. Nou, alleen die bal lukt Iman :)

20. Morguhhhhhhh,

Zo en het is weer dinsdag. Heb sinds tijden weer vroeg op moeten staan omdat Daynah om 04.30 uur wakker werd en wilde niet gaan slapen, dus toen maar de fles gegeven. Ze dronk 230cc op. Nou dat is echt sinds maanden een record zeg. Meestal drinkt ze maar 150cc ofzo. Daarna viel ze weer als een blok in slaap naast ons. Heerlijk als ze zo bij je ligt.

Sweetangel: Ben benieuwd hoe het vergaat dan met Iman op het CB. Ze praat dus niet zoveel? Daynah ook niet hoor, maar goed die is een half jaartje jonger.
    Verder met jou ook alles goed?

Sensee: Hoe gaat het nu met Jaime nog last van die pukkels. Denk dat ze ook niet naar het kdv mogen gaan als het de waterpokken is.

Sap: Werkse ook vandaag. En gisteren weer op de crosstrainer geweest. Ben trots op je.

Panda: Goed zo dat je heb gesport. Fijn dat de nachten beter gaan nu.

Robine: Hoe is het met je nu. Al een beejte opgeknapt. Jeetje wat moet je geschrokken zijn toen Jill viel.
    Leuk is het weer heh ANTM. Heb je al een favo? Ik vind er niet echt eentje die er uitspringt. Sommige zijn ook zo arrogant.......

Sem: Lekker gewinkeld dus weer en dat met de pas van Len. Zo hoort het ook.....hihihihhihihihi
    Ik heb hier voor Daynah momenteel maatje 20 en heb van het weekend maatje 21 gekocht (via internet) Ze zullen van de week wel binnenkomen. En ach die 6 euro is geen geld toch.

LIS: hiihihihihihihihihihihihhi ik moest wel lachen om de reactie van je vader. Maar goh dat ze dat vroeger moesten betalen heh. Wat een mazzel hebben wij dan.
    Maar geen idee dat ze van de prikken mazzelachtige verschijnselen kunnen krijgen.
    En vandaag nog 100 dagen te gaan. Gaat hard zeg. Dadelijk ook nog eens met zwangerschapsverlof. Ben jaloers.

Meiden ik ga weer eens aan de slag.
    Vanavond weer wegen. Spannend weer!

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina