November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heh jakkes Sap dat is echt doodeng! Moet er niet aan denken dat ze het doorslinkt idd. gelukkig maar dat je moeder het zag.

Ik las net op internet dat kindjes vaak al lang voor die bultjes besmet zijn (zo'n week ervoor). Ws heeft ze het hele kdv dus al besmet of het kdv haar. Ik las ook dat veel kdv's of kleuterscholen kinderen gewoon toelaten. het is beter om die waterpokken snel/vroeg te hebben. Je bent daarna immuun voor het goedje. Wanneer je het als volwassene krijgt voel je je schijnbaar nogal beroerd.

Ik ga op tijd mn bedje in. Zit ook weer helemaal vol met verkoudheid.
    lfs

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:ja denk eigenlijk ook dat het nu te laat is om jaime bij kdv weg te houden,ze zijn wss toch besmet al. :(
    kun je niks aan doen hoor,ze kunnen het beter gehad hebben.
    mn man heeft ze 2 jaar terug gehad en die was echt heel ziek ervan en over zn hele lichaam stond hij vol,hij werd gek vd jeuk en had hoge koorts,dus kun je ze beter als kind krijgen. ;)
    beterschap voor jaime.

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Lieve dames,

Ik kom morgen even reageren. Eerst morgenvroeg ook naar het consultatiebureau met Jordy, wat mij betreffende gewicht en lengte echt gaat benieuwen.
    Afgelopen zatrdag is een tante van mijn moeder gestorven, ik kon haar heel goed en heeft toch wel wat met me gedaan :cry: Ik ben er echt een beetje door van de kaart geweest en zit niet lekker in mijn vel. Kids zijn enorm lastig, maar of dat echt alleen aan hun ligt of aan het feit dat ik gewoon een korter lontje heb :oops:
    Ook ben ik even druk geweest met mijn cursus, ik moet nog 1 les maken en dan kan ik de laatste paar lessen insturen en heb ik de cursus klaar :D
    Het was even doorbijten, maar ik wou hem graag deze maand afronden en dat gaat me lukken ;)
    Zodra ik hem helemaal afgerond heb ga ik toch nog verder leren hierna ga ik een cursus pedagogiek volgen :D
    Nu ga ik snel douchen en naar bed, morgen wat eerder op staan aangezien ik al om 9 uur op het bureau moet zijn.
    Tot morgen en allemaal sterkte met de zieken!

Liefs Angela.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier weer een gebroken nacht.
    Om 12 u,om 1 u,om 3 uur enz........
    Vannacht had hij echt veel koorts 40.6
    Ik mega bang,ik was nog eens alleen thuis ook.
    Yorben was zo warm echt niet normaal,ik kon er bijna niet aankomen zo heet was zn kopje.
    Ik heb hem bij me in bed genomen,want wou hem niet in zn eigen bedje leggen.Hij was aan het rillen en beven.
    Heb hem nog een zetpil gegeven en met een washandje over zn gezichtje gewreven.
    Hij kalmeerde toen gelukkig.
    Maar twas doodeng.
    Een uurtje later heb ik hem nog eens getemperatuurd en toen was het gelukkig gezakt naar 39.4,man ben nog nooit zo blij geweest zeg!
    Ga toch even bellen naar de HA sraks ,want wil even zeker weten of ze zoveel koorts krijgen van die prikken.
    Ik ben zo gaar als een klontje nu na 2 gebroken nachten.
    Jelte moet om half 9 al op school zijn ,dus ga me nu snel aankleden om op tijd te zijn.
    dan doe ik wel een dutje als yorben ook slaapt.anders haal ik ik het niet tot vanavond.
    Vanmiddag is mn mannetje in de buurt en die neemt jelte mee in de vrachtwagen(een klein ritje).
    heb ik ook nog even rust ;)

angela:gecondoleerd met het overlijden van je tante.nooit leuk om een dierbare te verliezen.veel sterkte voor jullie.

5. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fajah: ik zou ook de ha bellen hoor. 40.6 is wel erg hoog. 's Morgens is het meestal wel wat lager, maar 39.4 is nog hoog vind ik hoor.
    Wel fijn dat Jelte vanmiddag even met papa meekan op de vrachtwagen, even rust voor jou.

Sens: een dag of 5 voor het indrogen, dus volgende week mag geen probleem meer zijn hoor. Maar waarschijnlijk zijn er al wat kindjes besmet. Ik hoorde maandag ook dat ze op een school kindjes dan gewoon toelaten, dan heeft iedereen het maar gehad! Heeft Jaime er ook last van? Dan wat mentholpoeder he, verkoelt en verzacht. Zo te lezen heeft Jaime er meer dan Jesse had. Bij hem was het vooral in zijn luier, want dat wordt natuurlijk vochtig en gaat broeien.
    Wel gek dat ze niks bij kdv hebben gezegd hoor.

Sap: bij Jesse was het vandaag ook voorleesochtend. Mogen de kindjes ook in pyjama komen. Maar op woensdag gaat Jesse niet naar de opvang.
    En tjonge, ik jullie laten schrikken! Jij laat ons schrikken hoor. Zo'n stuk plastic in Lieke's mond is enger dan mijn val hoor. Gelukkig dat je moeder het heeft gezien. Hopelijk was dat hetgene waar ze last van had, want dan weet je wat het was.

Angel: Gecondoleerd met je tante. Misschien dat jij idd wat sneller reageert op de kinderen. Succes met je cursus en we zijn ook benieuwd naar de cijfertjes van Jordy.

AM: GEFELICITEERD! Milan is een mooi mannetje, en ik vind het ook een leuke naam! Vandaag lekker vrij he? Geniet ervan. Op je nieuwe werk zit je niet achter de pc he? He, kun je niet effe tussendoor forummen ;)

Robine: weer beetje opgeknapt? Vandaag dan maar lekker lui dagje thuis toch? Hoe is het nu eigenlijk met je moeder?

Kel: GOED MAN! Weer 1,3 kilo kwijt. zo schiet het op. Jij ook lekker vrij vandaag he. Ik niet. Ik werk nu effe 4 weken achter elkaar 4 dagen. Even wat extra werken en ruilen zodat ik de dag na Jesse's ziekenhuisbezoek thuis kan zijn.

Ja, die buikfoto was ik natuurlijk alweer vergeten. Vandaag laat ik Wes een foto maken, en dan kan ik 'em morgen plaatsen.
    Ga maar es wat doen hier.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Angela: gecondoleerd met je tante! Knap hoor dat je ondanks je drukke gezin nog tijd hebt voor een studie. Wil je met die pedagogiek opleidig uiteindelijk ook iets gaan doen?

Fajah: Jeetje dat is wel erg hoge koorts en rillen erbij lijkt me niet gezond. Toen Jill zo rilde zeiden ze dat dat op een infectie wijst( ze had toen natuurlijk die urineweginfectie). Laat em maar ff goed nakijken door de dr. vandaag. Sterkte en een knuffel voor Yorben!

Sap: Arme Lieke met dr Duplo sticker in dr mondje! Jeetje gelukkig dat je moeder t ontdekte, misschien zit het er inderdaad al dagen in vast. Bah! Nou ja, nu is t er gelukkig uit. Je maakt ook wat mee ook he met Lieke, van een stukje spons naar een duplo driehoek sticker! Goed in de gaten houden die kleine!

LIS: En wij maar wachten op die buikfoto. Tot welke datum moet je nog werken? Trek je t nog een beetje of wordt het al zwaarder? Mijn moeder is helemaal de oude hoor, dank je! Gelukkig gaat t sinds oktober helemaal goed met haar en natuurlijk weer een trotse oma met Amber erbij :) Genoeg redenen om niet meer depressief te worden.

Kel: Je gaat als een speer met je afvallen! Goed zo! Ben trots op je! Ik ga morgen ook points tellen, heb berekend dat ik er 24 per dag mag. Jippie! :) Ben nu ook 1 kg afgevallen door een dagje niet eten gisteren, nog maar 5 te gaan hier!

Sens: Arme Jaime zo onder de pokken. Krijgen de kids allemaal een keer de waterpokken of kunnen ze er ook overheen groeien!?

Vraagje: Zijn alle kids die tot nu toe de prikken hebben gekregen ziek geworden? Geloof t wel he, of niet!? Dat belooft wat voor 8 februari! Bah.

Vandaag weer stuk opgeknapt.......nog wel weinig eetlust. vanmiddag ff naar John zn oma die 83 is geworden vandaag. Wordt vast weer een knalfuif met smerige koffie en een lange vinger ;) Hahaha, zo vies daar bij dat oude mensje, ze zit de hele dag in een stoel te eten, te roken en tv te kijken. Hoop niet dat wij ooit zo onze dagen moeten gaan slijten. Nou ja, wat moet dat moet.

Verder hier ook een gebroken nacht gehad met Jill die elke 2 uur kwam. Grrrrr, mss tandjes? Geen idee. Alleen maar rommelen, huilen, knuffel geven en weer slapen........ dus papa en mama zijn ook op.

Ik ga ff wat doen,

Tot later

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Even snel zit op mn werk reageer vanavond even maar ze mocht gewoon naar het kdv. Mits ze gewoon niet ziek ervan was. Aangezien ze verder ok is zit ze daar dus gewoon vandaag.
    Ze heeft wel dr hele lichaam nu vol hoor...echt wazig!

Kom vanavond ff.

lfs

8. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
  9. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
  10. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi ho i
    even een berichtje van mij

ik heb niet gelezen zal vanaf vandaag weer actief mee doen

11. Goedemiddag allemaal,

Hier werd Daynah ook weer eens vroeg wakker 5.00 uur....pffff. Vraag me af waarom ze weer zo vroeg komt. Weer een flesje gegeven en er ging weer 230cc in. Maar goed zo komt ze wel aan haar melkproducten. Heb het alleen liever op de dag :eek:

Angel: Gecondoleerd met je tante. Het is nooit leuk om een dierbaren te verliezen. Sterkte!

Robine: Veel plz vanmiddag! Voor je het weet is het weer voorbij. Boekje stuur ik morgen naar je toe. Had geen goede envelop, dus gebruik er wel eentje van me werk.

Sensee: Gelukkig heeft Jaime er geen last van. Kan het niet de 5de of 6de ziekte zijn?

LIS: Het is iig voor een goed doel om even een dagje meer te werken toch. Scheelt je dadelijk ook weer vakantiedagen.

Fajah: Ach arme Yorben. Ik zou gewoon even de ha bellen. Ik vind 40.6 erg hoog hoor. En in de ochtend is het altijd wat minder. Dikke knuffel voor hem.

Sap: Gatver wat eng zeg. Zou maar even goed kijken naar dat speelgoed of dat er niet nog meer dingen los gaan zitten. Mag eigenlijk niet gebeuren toch.
    Aan de ene kant goed dat het is blijven zitten aan haar gehemelte en dat ze het niet heeft doorgeslikt.
    Werkse vandaag.

Vanavond weer sporten om volgende week nog meer kilo's kwijt te raken. Gaat zo wel lekker, maar ik zal op een gegeven moment wel op een punt komen dat minder hard gaat.

Ga een beetje opruimen. Daynah slaapt nu lekker, dus heb ik weer even tijd.

Lfs Kelly

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: wat eng zeg zo'n stuk plastic in dr mond.

Angel: gecondoleerd.

Fajah: zulke hoge koorts is ook eng, je weet nooit wat er aan de hand is. Wat heeft de ha gezegd?

LIS: ik ben ook nieuwsgierig naar een nieuwe buikfoto! Werkse vandaag.
    Ik zit op mn nieuwe werk ook wel achter de pc, maar ben ook veel op pad. Tussen clientenbezoeken door zit ik achter de pc voor administratieve dingen en rapportages. Maar echt tijd om te forummen is er niet. Nou heb ik nog wel tijd daar, maar kan het niet maken om te gaan internetten als anderen hard aan het werk zijn ;)

Robine: ohh nog maar 5 kilo, dat ga je wel redden toch! Hier is er nu in 2 weken 2,7 af...niet zoveel als Kelly, maar gelukkig is het begin er ;) Heb er nog 20 te gaan haha.
    Gefeli met John zn oma! Jill ook steeds wakker vannacht, sterkte met bijkomen vandaag dan.
    Hier was hij vannacht wel om 1 uur wakker, maar na zn fles heeft hij tot kwart voor 8 geslapen!

Sens: fijn dat Jaime wel naar het kdv kon, scheelt jullie weer wat zorgen. Werkse vandaag.

Wij zijn vanmorgen naar een basisschool wezen kijken. We kregen een uitgebreide rondleding en hebben alle klaslokalen gezien. Leuk al die koppies die ons aankeken :D Denk wel dat het die school gaat worden, een openbare basisschool in de buurt waar we komen te wonen.

13. Moet je nu al gaan kijken voor een basisschool dan?
    Ik dacht zelf pas als ze 2 jaar is, want dan weten we ook waar we gaan wonen waarschijnlijk.

Lfs kelly

14. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    wij hebben ruben op gegeven toen hij 3 jaar was en was ruim op tijd zeieden ze hier

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het verschilt per gemeente, dus zou je even moeten informeren. Hier hebben ze het liefst zo vroeg mogelijk. Bij 3 jaar zou hier te laat zijn....

Heb net de formulieren om hm voor peuterspeelzaal op te geven gevonden....dat hadden we eigenlijk gelijk moeten doen zodra hij 1 geworden is. Ze komen op de wachtlijst, dus nu is het afwachten of er wel plek is als hij 2 is.

Houten is een echt jonge-gezinnenstad, dus denk dat het hier wat erger is. Ook in Utrecht moet je je geloof ik al snel opgeven. Op sommige plaatsen is het zelfs zo dat je ze al aan moet melden tijdens je zwangerschap :rolleyes:

16. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    wij hoeven hier met anderhalf pas de pzs te regelen

hier is het zeker rustiger dan bij jou

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Tjeetje, AM. Ik ben daar ook totaal nog niet mee bezig. Maar het verschilt zo. Collega van mij is gister naar een school gaan kijken, zoontje wordt in april 4! Maar dat kan nog allemaal. Heb ook weleens gehoord dat je ze met een jaar moet opgeven. Waar moet ik dat informeren? Bij de gemeente?
    Kan me voorstellen dat je niet direct gaat zitten forummen op je nieuwe werk hoor. Heb je nu 's avonds tenminste wat bij te lezen he!
    En 2,7 kilo is toch ook een mooi begin? Hou je 't allemaal een beetje vol?
    En uitgeslapen vandaag! Tot 7.45 uur! Is voor ons ook uitslapen hoor.

Kel: dat was ook weer een vroegertje vandaag. Ja, zou fijner zijn als Daynah overdag haar melk dronk he. Maar ja, dat heb je dan weer niet voor het zeggen.

Robine: veel plezier met je koffie en lange vinger vanmiddag ;)
    Haha, moest zo lachen om je. Ach, dan heb je het weer even gehad met oma toch? Of kom je er wel vaker?
    Fijn dat het met je moeder goed gaat.
    Hoe is het nu met Amber eigenlijk? Al zicht op wanneer ze uit het ziekenhuis mag?
    En waterpokken krijgen alle kinderen meestal wel hoor. Had de man van Fajah het 2 jaar geleden nou gehad? Als volwassene is het minder fijn om te hebben volgens mij.

Miranda: Jij ook weer in de lucht? Leuke foto's hoor van de kids. Volop aan het wandelen zo te zien!

Sens: wel fijn voor jullie dat ze gewoon naar het kdv mocht vandaag.
    En als ze er verder niet ziek van is, alleen maar fijn.

Nou, zojuist mijn functioneringsgesprek gehad en mijn baas is meer dan tevreden. Gelukkig. Was eigenlijk wel blij met het commentaar. Ga je altijd toch wel een beetje van groeien!

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En ik maar forummen ;)
    Eindelijk zit ik ook over de 600 berichten, op naar de 1000.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: ik zou gewoon bij de school zelf informeren. Bel je die school bij jullie in de wijk, die zullen het vast wel voor Ngein weten.
    Goed zo, altijd leuk om te horen dat ze zeer tevreden met je zijn he :D
    Hihi al 602 berichten! Dat gaat goed!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    even vlug meiden moet zo bij de HA zijn.Yorben heeft nog steeds hoge koorts,het leek wat te minderen ,maar het stijgt weer.net weer 39.9 ik vertrouw het niet en heb gebeld of ik direct mag komen.
    jullie horen er wel van,zit met de tranen op mn wangen hoor. :cry:

Deel Deze Pagina