ben er weer,de ha weet niet waar de koorts precies vandaan komt,maar in ieder geval kan zo'n hoge koorts niet vd inenting zijn,dus wees gerust iedereen die nog de prik moet hebben. ik zei dat hij vannacht bijna 41 graden had en hij schrok daar best van. hij is helemaal nagekeken,oren,keel,longen ect. niks te vinden,wel opgezette klieren in de hals.het kan een aankomende ontsteking zijn zei hij.heb siroop gekregen met medicijnen in. en drie keer per dag een zetpil,is het vrijdag nog steeds hetzelfde dan moet ik terug voor verder na te laten kijken. wat een angst als je kindje zo veel koorts heeft,brrrr ben er echt even niet goed van zeg! heb het zo gehad met dat ziek zijn...... ghthvjgnjhkfgmn;:heeft yorben net getypt voor zn vriendjes en vriendinnetjes
Hoi allemaal, De verjaardagspartij zit er weer op Was groot feest, lol. Ik heb afgelopen week bij posterxxl.nl 2 leuke foto's van Jill laten ontwikkelne tot poster formaat 100x70 en vandaag kwamen ze binnen. We hebben er zojuist 1 ingelijst boven ons bed en de ander hangt nu in de woonkamer. Supermooie kwaliteit voor maar 19 euro per poster! Zal morgen ff spammen. De eethoek komt ook deze dagen binnen Misschien vrijdag al, jippie! Morgen ff bellen voor een afspraak! Fajah: Gedsie wat eng van Yorben, maar als ie nagekeken is en verder niks mankeert moet je toch ff afwachten. Bij Jill merkte je ook niks aan dr urinewegen, maar rillen bleek toch een teken van een infectie te zijn. Sterkte meis! LIS: Je bent op dreef met je forummen! Amber drinkt eindelijk sinds vandaag 70cc. Als t zo blijft mag ze heel misschien t weekend naar huis toe. Hoop t zo voor mn broer want hij was 2 weken vrij en op 3 dgn na hebben ze alle tijd met de kleine in t ziekenhuis doorgebracht. Gelukkig is er niks ernstigs aan de hand en schijnen die opstartproblemen bij vroeggeborenen erbij te horen. AM: Zo hey nu al bij de school van Kyllian gekeken! Zal hier ook binnenkort eens informeren hoe lang de wachtlijsten zijn. Ik ga ff wat doen, Tot later! Liefs
Zo het sporten zit er weer op. Voel me weer goed. Robine: Ben benieuwd naar die posters. Morgen ff spammen. En de verjaardag zit er weer op. Hebben we dat ook weer gehad toch. Fajah: Ahhh gossie. Goed dat je langs de ha bent gegaan. Hoe gaat het nu met Yorben? LIS: Joehoe over de 600 berichtjes. Als je zo doorgaat haal je de 1000 in no time. AM: Goed hoor 2.7 kilo en wat je zegt het begin is er. Heb Daynah al wel opgegeven voor de peuterspeelzaal. Vorig jaar al in de zomer, omdat hier wel giga wachtlijsten zijn. Mirandao: Leuke foto's weer van de kids. Verder alles goed. Zo ga even bankhangen. Lfs Kelly
Goedenavond meiden, LIS: jeetje wat schrikken zeg dat je zo ineens viel! Gelukkig niet op je buik. En dus goed door je functioneringsgesprek gekomen, dat geeft toch altijd een goed gevoel he! Sappie: ow wat eng zeg, dat Lieke een stuk plastic aan dr gehemelte vast had zitten! Wat een geluk dat je moeder het zag zitten. Een ongeluk zit echt in een klein hoekje he! Hoe gaat het nu met je meissie? AM: zo dat is vroeg, dat jullie Kyllian moeten opgeven voor de basisschool! Zal inderdaad per gemeente verschillen. Psz is hier vanaf 2,5 jaar. Bij 1,5 jaar hoef je pas in te schrijven. En gefelicteerd met Milan he! Lief he zo'n klein mannetje weer! Kelly: joepieeeee, weer een dikke kilo er af! Hou je het verder nog ene beetje vol met de ww? En Daynah dus steeds zo vroeg wakker. Maar wel ineens zo goed melk drinken dan....lekker eigenwijs he ! Wie weet wordt Daynah toch nog een melkliefhebber! Robine: weer een beetje opgeknapt? Ben benieuwd naar de spam van de posters! Lekker hoor dat de eethoek nu bijna binnen komt. Hebben jullie lang op moeten wachten. Jayna heeft trouwens geen last gehad van de prikken, dus hoop dat Jill dat ook niet krijgt, want dan zou ze net ziek zijn als jullie in Friesland komen. Fajah: hoe is het nu met Yorben? Heel veel bererschap voor m! Hopelijk zakt de koorts snel weer, want dat is inderdaad zo eng me die kleintjes! Goed dat je ff naar de ha bent gegaan, houd m maar goed in de gaten! Angela: gecondoleerd met je tante. Kan me voorstellen dat je dan ff niet zoveel kunt hebben. Sterkte! Sensee: aaaah, die Jaime, helemaal onder de waterpokken. Heeft ze er ook veel jeuk aan? Ik dacht dat ze dan niet naar het kdv mochten. Gelukkig voor jou wel, scheelt je weer oppas regelen. Dat was het ff voor zover ik het nog terug kan lezen. Hier 2 drukke werkdagen achter de rug. Alleen morgen nog en dan gelukkig weer weekend. Zaterdag vieren Lenhard en ik onze verjaardagen voor de fam. Heb er wel zin in. Met Jayna gaat het verder prima. Zo bijdehand dat ze wordt....en bij papa thuis erg lief. Vertelt Len gister dat ze 2 uur lang lief in de box heeft gespeeld De nacht ervoor was ze nog ondeugend. Om 12 uur 's nachts huilen in bed en niet mee willen slapen. Even bij ons gelegen, en begon ze op een gegeven moment gezellig te kletsen. Dus ik zeg tegen haar:" Jayna kom je met mama mee, we gaan naar je eigen bed". Wat doet die boef; gaat ze ineens heel lief tegen Lenhard aan liggen met haar knuffel en doet net of ze slaapt! Die was dus echt aan het uittesten. Dus meteen terug naar dr bed. Nog even gehuild, maar toen sliep ze ook. Nou ga nog ff wat drinken en dan op tijd naar bed, ben moe. Fijne avond! Liefs Sem
hier alles goed morgen naar cb met romira voor de prikken verder druk onzeker meisje houd het maar goed in de gaten hoor
Fajah: ik zou Yorben maar even goed in de gaten houden. Hoe is het gisteravond en vannacht gegaan? Semmi: dus jij ook bijna jarig? Wel lekker dat je het samen met Lenhard kan vieren. En die Jayna... moest lachen om je verhaal. Die is lekker aan het uittesten! En 2 uur lang in de box spelen, dat heb ik bij Jesse nog nooit meegemaakt! Robine: ben benieuwd naar je foto's van de posters. En de verjaardag weer goed doorgekomen. Fijn! Sens: hoe is het met Jaime? En jawel... was het alweer bijna vergeten, maar gisteravond nog een foto gemaakt van mijn buik. Staat in mijn album. Wat een verschil met 4 weken geleden he? Vandaag lekker laatste dag en dan weekend! Ik denk dat we morgen maar weer naar Ballorig gaan. Vond Jesse hartstikke leuk. Vandaag ook maar even regelen om naar Elysium te gaan. Ik heb nog een bon liggen van vorig jaar (zat bij abonnement van de Linda.) en die is geldig t/m 19 februari... De mannen lagen vanochtend nog te slapen. Zal zo maar even bellen, want Jesse moet naar kdv. Ik heb een K*Tnacht gehad. Niet eens van Jesse hoor. Die was om 2 uur wel wakker, heeft even bij ons gelegen en Wes heeft 'em weer teruggelegd. Maar daarna kon ik niet meer slapen. De baby in mijn buik was aan het aerobicen ofzo Tjeetjemina, wat was die druk zeg! Heb het echt half 6 zien worden, daarna alleen beetje liggen doezelen. Werkze vandaag, voor degenen die moeten werken! Liefs LIS
Wowie Lis je bent echt gegroeid zeg de afgelopen weken ! En de baby is dus al flink aan het sporten in je buik . Ik kom later nog ff Liefs Sap
lis jou buikje is goed gegroeid hier naar cb geweest bah zielig weer hoor ze weegt 11.20 en ze is 81,5 cm ze was niet veel gegroeidt zei ze maar dat mocht wel een keer
Whauw Lis, je buik is inderdaad echt gegroeid! Mooi hoor! En bijna weekend dus. Leuk dat jullie weer naar ballorig toe gaan. Jesse zal zich er vast prima vermaken! Miranda: mooie cijfertjes toch voor Romira!
Wat een rust vandaag hier zeg. Maar goed ook. Heb het momenteel druk op me werk. Collega gaat morgen met vakantie, dus genoeg te doen. Ga snel weer wat doen. Kom vanavond nog wel even kijken. Lfs Kelly
hoi hoi, Ben er weer ff. Nog steeds geen tante zenuwen vliegen hier in het rond . M'n sollicitaties waren goed gegaan en ze wilden me graag hebben. Ze wouden me een oproepcontract aanbieden, is heel normaal daar, maar daar ga ik dus niet mee akkoord. Ook nog andere zaken die echt niet gunstig waren dus ik heb bedankt en ga maar weer verder zoeken. Verder alles goed hier! Mooie buik LIS! AM, proficiat met Milan.......een hele leuke naam en een scheetje! x
Nou, je zus houdt ons wel in spanning Brennied! Het zal vanzelf toch wel een keer komen he. Jammer dat die baan niets is geworden. Maar goed, ze wilden jou wel, dus das in ieder geval een goed teken. Lekker verder kijken. Er komt heus wel iets op je pad. Inderdaad rustig. Ik ga ff verder met archiveren, bleh!
yorben heeft redelijk goed geslapen,eventjes gehuild vannacht en toen was zn temperatuur 38.5 vanmorgen was het 37.4 geloof dat het nu wel wat stabiel blijft. pfffff gelukkig hoor. heb net weer een uurtje gesport en nu ga ik Jeltje halen. Lis:mooie buikfoto.en zeker gegroeid die buik zeg!
Brennied: JIJ mag tenminste nog op gesprek komen, ik kom niet verder dan een brief sturen en dan berciht terugkrijgen van ''we hebben al iemand met een bijpassende CV bij deze functie gevonden''. Nou ja, idd weer verder zoeken dan maar. LIS: mooie buik al hoor! En nu verder archiveren jij! Zijn jullie al uit de naam van mannetje nr 2? Mirandao: Zoooooo Romira ook weer goedgekeurd, ben benieuwd of ze ook ziek wordt van de prikjes, hopelijk niet natuurlijk! Jill en ik hebben weer een gympen poging gedaan, maar echt nergens kan ik die krengen die ik wil hebben voor Jill vinden in mt 21. Overal 18,5 en dan weer vanaf 23. Grrrrr, heb nu al denk 15 winkels bezocht. Wel nog ff Villa Happ leeggehaald, er was sinds gisteren 75% korting op bijna alles! Dus zelfde leuke tuniek geaald voor Jill als laatst alleen nu in een andere kleur. Verder alleen nog een leuk shirtje. Bij elkaar 14 euro, geen geld he! Nou ja, ze is weer voorzien en ik heb voor mezelf maar ff 3 nieuwe sporttruien gekocht aangezien ik gisteren mn kast heb leeggeruimd en 2 vuilniszakken kleding heb weggemikt. Verder niet geslaagd voor ''normale''kleding helaas. Zal zo ff spammen van de foto's die we gisteren op posterformaat binnenkregen en hebben ingelijst. Oja en woensdag komt de nieuwe eethoek + 6 stoelen en de salontafel! ben benieuwd hoe t staat! Liefs