Mooie posters Robine! Fajah: gelukkig dat Yorben weer wat beter is. Die temperatuur klinkt beter. Zo, ik ben weer met archiveren gekapt hoor. De rest is voor mijn collega
Goedenavond, Yeaaaaaaah het is weer weekend, heerlijk, was ik echt aan toe! Brennie: spannend met je zus zeg!Jammer van je sollicitatie, juist omdat ze jou wel wilden. Maar als je er niet helemaal achter staat moet je het idd niet doen, Succes met verder zoeken! Kel: dag nog beetje door gekomen? Vast wel, op zich wel lekker dat je het druk hebt, ben je sneller weer thuis bij Sabino en Daynah Fajah: gelukkig gaat het weer iets beter met Yorben. Hopen dat ie nu koortsvrij blijft! En morgen je verjaardag he! Alvast een fijne dag! Gaan jullie met het gezin nog iets doen? Robine: balen dat je die gympen nergens kan vinden, vreemd toch dat ze in 21 dan niet te krijgen zijn. Super mooi zijn de posters geworden zeg! En leuke spam van Jill ook. Schattig setje heeft ze aan! Ook Villa Happ? Hier een gekke nacht achter de rug. Sliep Jayna nu heerlijk, waren Len en ik rond 1 uur ineens klaarwakker tot een uur of half 4 Hebben hele gesprekken gehad en werden gewoon gek van ons zelf dat we niet meer in slaap konden komen. Was dus erg moe vanmorgen. Morgen boodschappen voor zaterdag halen voor de verjaardagen die we dan vieren. Ga nu lekker bankhangen en straks wie is de mol kijken......heb geen idee wie de mol is deze keer. Fijne avond! Liefs Sem
brennie:erg spannend met je zus hoor,hoop dat het nu niet al te lang meer duurt. Sem:jep ik ben morgen jarig,moet gewoon werken dus niks speciaals. s'avonds wel een taartje eten natuurlijk jullie ook jarig allebei.veel plezier dit weekend. even gtst kijken
Zo hier is ook het weekend begonnen. Sabino heb ik nog niet gezien, die is naar het voetbal toe. Feijenoord-Twente geloof ik. Sap, Rick is toch voor Twente? Verder superdruk gehad vandaag. Collega gaat morgen met vakantie dus er moest nog van alles de deur uit. Dag is wel lekker snel gegaan. Ik zou zaterdag gaan stappen met een vriendin, maar die belt net af. Aan de ene kant vind ik het niet zo erg, maar aan de andere kant had weleens weer zin om lekker te dansen. Ach volgende keer maar. Heb nu dus helemaal niks staan in het weekend. Ook weleens lekker. Sem: Voor jou ook lekker weekend. Enne ben je zenuwachtig voor je verjaardag dan dat jullie wakker waren vannacht . Ik denk dat Edo de mol is of Paterick. Iig wel een man. We zullen het zien. Fajah: Fijn dat de koorts gezakt is bij Yorben en morgen dus jarig. Ook niks van het weekend doen? LIS: ook lekker weekend voor jou nu. Heerlijk toch. Robine: Wow wat een gave posters zeg. Zijn ze zwart wit? En weer lekker gewinkeld dus. Was je niet geslaagd bij de Otto? Ik ga morgen maar eens het Alexandrium weer eens induiken. Schattig hoe Jill in de speelgoedkist duikt. Doet Daynah ook. Brennied: Nog niks bij je zus. Ze houdt het wel spannend zeg. Mirandao: Mooie cijfertjes hoor van Romira. Ik had voor Daynah nog een leuk shirtje gekocht bij de Hema in het lichtblauw en daar zaten van die gekleurde bloemen ook. Echt schattig. Wil nu nog een leuke broek erbij. Wit denk ik. Morgen maar eens op zoek. Ik dacht koop maar eens een andere kleur ipv van roze altijd Nou verder kan ik niet teruglezen. Ga lekker op de bank zitten met een dekentje en naar Wie is de mol kijken. Ik ga voor Edo of Patrick. Fijne avond nog. Lfs Kelly
Nope, zitten flinke blaajes op en ziet er gewoon anders uit, roder dan de 5e of 6e. Bovendien hebben ze het allemaal op het kdv
Ik had Jaime eigenlijk al moeten inschrijven hier in Utrecht. Erg heh.... En psz ook een wachtlijst daar. Dat is hier niet volgens mij, wel kdv...heeel erg.
Miranda volgens mij is Romira echt lang! Ik denk wel de langste van alle beebs. Mag dan idd wel een keertje iets minder gegroeid zijn.Maar goed dat ze dat zeiden op het cb
Sens: Is lief van je hoor, maar t ligt niet aan mn brief en cv, mar aan mn beperkte opleiding, HBO Gym! Hahaha, kan je gewoon weinig tot niks mee en hetgeen waar ik op solliciteer is meestal wat lager dan HBO en dan denken ze al snel dat ik ook gauw weer weg zal gaan bij die functie omdat ze dan denken dat ik me ga vervelen. Heb ik nu al meerdere malen gehoord.........sorry, te hoge opleiding voor deze functie, blablabla. Dus moet of iets soortgelijks gaan zoeken of hetzelfde blijven doen. Ach volgende jaar maar weer een dagje eraf, 2 dgn in de week moet ik nog wel kunnen trekken toch!? Kel: Lekker shoppen morgen! Heerlijk hoor, overal opruiming en uitverkoop! Posters zijn zwart wit maar je kan ook sepia nemen of gewoon de echte kleuren en nog een aantal opties. Kijk eens op www.posterxxl.nl Sem: Rare, jij en Len! Allebei lekker liggen k(l)etsen in de nacht Hebben wij ook weleens, liggen we ineens over van alles en nog wat te ouwehoeren, ach wel gezellig toch!? Fajah: Hoe is t nu met Yorben> Koortsvrij? Ga nog ff op Hyves en dan kruip ik naast John, die ligt er net in, was ook moe. Ben wel weer trots op mezelf, zojuist ff 3 km hardgelopen! MOrgen weer, als t droog blijft althans! Liefs
Zo en hier ook weekend! LIS: Mooie buik hoor, hij groeit nu echt hard! Veel plezier morgen bij Ballorig! Miranda: Romira weer helemaal goedgekeurd, joepie. Brennie: nog geen neefje of nichtje erbij....je wordt vast steeds nieuwsgieriger! En wij ook hehe. Jammer van die sollicitatie. Hadden ze niet van te voren gezegd dat het op oproepbasis was? Fajah: ow wat fijn dat de koorts weer gezakt is, scheelt weer een hoop zorgen. Alvast gefeliciteerd voor morgen! Robine: heb je nou nog geen gympies voor Jill! De zomercollectie zal binnenkort wel komen, misschien zit daar iets leuks bij en wel in de goede maat! Ik moet me steeds inhouden om geen schoenen te kopen. Is zo moeilijk om de goede maat te kiezen als hij nu nog niet loopt. Heb vandaag wel laarsjes gekocht, gewoon omdat ik het zo schattig vind staan hehe. Mooie foto's van Jill! Ook lekker straks dat zwart/wit. Semmi: ohh dat lijkt me verve;lend zeg ze halve nacht wakker liggen. Gelukkig lagen jullie met zn tweetjes wakker Kelly: geniet maar van zo'n heerlijk rustig weekendje Zijn er al witte broeken te koop? Heb voor Kyl ook nog een witte lange broek nodig voor bij een shirt. Sens: oeihh snel in gaan schrijven dan maar, anders heb je zo weinig keus en in Utrecht lijken me niet alle scholen prettig. Hier is de planning voor morgen wat gewijzigd, aangezien we nu een kraambezoekje gaan afleggen naar Nijmegen Had mn nichtje net aan de telefoon en ze was zo trots aan het praten hihi.
Hmmmmm verdenk nu ook Joris van de mol. Robine: Goed zeg 3 km hardgelopen. Lukt mij echt niet achter elkaar volgens mij. Wel op de loopband maar buiten ben ik eerder moe. Strange. Ga denk ik ook een mooie poster bestellen. Thnx voor de site. Btw heb vandaag het boodschappenboekje naar je toe gestuurd. Zal je morgen wel in huis hebben. AM: Je nichtje is dus echt een trotse moeder en zo hoort het ook. Veel plz morgen iig. Weet eigenlijk niet of er al witte broeken te koop zijn. Ach heb ik weer een doel om te gaan shoppen Sensee: Alle kindjes dus ziek op het kdv. Ze steken elkaar natuurlijk zo aan daar. Ga ook zo richting mijn bedje. Lekker op tijd er in. Hoop dat Daynah wat later wakker wordt dan de laatste 2 dagen. Lfs Kelly
Kel: Op www.kleertjes.com Leuke witte broek, 3 kwart, Jill heeft em ook en jij ook in spijker. Lol. Bij V&D heb ik alweer wit gezien!
Maar daar kan ik wel wat van maken. We hebben even overleg (oops teveel beroepsdeformatie). Maar help je wel hoor. We pimpen je cv ff ok?
Robine op kleertjes.com heb je daar die broek vandaan die jill op de foto's aan had? Ik vind hem superleuk en zou Jaime ook goed staan. Wil m hebben
Goeiemorgen, Zo ff wat tijd. Ik heb me al gedoucht en een was erin zitten, milou ligt nog lekker te slapen! Het weekend komen mijn schoonouders weer logeren. Wij hebben een reünie van mijn familie dus mijn schoonouders passen op Milou. Verder geen spannende dingen dit weekend.....nou ja BABY van mijn zus vind ik eigenlijk spannend genoeg Ik hoop echt niet dat ze ook 2 weken overtijd gaat Milou kan al heel goed uit een bekertje drinken. Eigenlijk geef ik haar niet meer een tuitbeker o.i.d. Een enkele keer kiept ze het om maar dat is dan gewoon lompigheid, goed hè! Ik weet niet meer wie het schreef over zoveel al snappen maar hier staan we ook versteld. Pak je schoentje maar..mevr. loopt erheen. Doe maar een rondje draaien...mevr doet d'r vingertje op d'r hoofdje en draait als een ballerina En nog zoveel meer wat ze begrijpt, echt heel leuk allemaal! Robine, tja da's lastig idd met zo'n beperkte opleiding. Maar je wil wel helemaal wat anders doen toch? Ach Sens maakt er wel wat van Sens: hoe gaat ie met Jaime d'r pokken, nog jeuk? Ze heeft het maar mooi weer gehad. Zijn jullie nog wezen zwemmen trouwens? LIS, echt gegroeid ben je zeg...heel mooi! Vannacht wel een beetje goed kunnen slapen? Hoe gaat het met Wes? Blijft ie nog lekker ff thuis? Tis al bijna zover voor Jesse, nog een goeie week. Wel spannend maar proberen om maar zo positief mogelijk te bekijken. Semmi, haha dat hebben wij nou nooit...midden in de nacht wakker liggen. Daar zijn we veel te lui voor MIlou heeft het echt niet van een vreemde. Kan Len al meer met zijn voet? En Jayna zo lief voor d'r papa, moest wel lachen. Veel plezier het weekend! AM: dus op kraamvisite..ik wil ook! Fijn he dat je nu zomaar weekend hebt na donderdag Hoe gaat ie met Kyl...slaapt ie weer beter? Moet je de neusspray nog gebruiken of heeft ie geen last meer? Kelly, jij blijft echt aan het shoppen hè Nu ligt, volgens mij, de zomercollectie in de winkels dus ook wit. De komende weken heb je het dus ook druk op je werk als je collega er niet is? En goed hoor dat je alweer afgevallen bent! Go Kelly! Miranda: zohee Romira is echt lang! Gaat het allemaal goed met jullie bedrijfje? Fajah: hoe is het nu met Yorben? Schrok wel toen ik het las zeg....zoveel koorts. Houd het maar goed in de gaten maar de temperaturen van gisteren waren al veel beter. Vond jelte het leuk op de vrachtwagen? Oja..met mijn 'baan'. Het stond idd niet in de advertentie en ze kwamen er in het 2e gesprek, op het einde bij de directie, mee aanschijten. Ik dacht eerst ook dat het niet zo was maar toen in naderhand navraag deed door de telefoon bleek het echt zo te zijn. Ik heb ook aangegeven dat ik het heel slordig vind dat het zo gegaan is. Maar idd wel een goed gevoel dat ze me toch wel ff wilden hebben.
Morguh dames, Trêna: Van harte gefeliciteerd meid, ik hoop dat je een hele leuke dag zal hebben, geniet er maar lekker van. Hier begint de rust weer een beetje terug te kregen. Gisteren hebben we de avondwake gehad van mijn moeders tante en dat was zéér emotioneel. Mijn oma is nu nog als enigste over en zij wordt in april 83, niet 1 van haar broers of zussen is ooit 83 geworden en mijn oma kwakkelt al heel lang met haar gezondheid, dat maakt het nu zo extra moeilijk Mijn 2 nichtjes waren er ook en zij hadden het zo moeilijk, moesten de hele tijd huilen en mijn zus ook. Ik ben niemand die in het openbaar gaat huilen, maar kreeg het zelf heel zwaar daardoor en na afloop heb ik mijn 2 nichtjes gepakt, heb helaas maar 2 armen haha anders had ik mijn zus ook nog kunnen pakken, maarja vond haar wel oud genoeg om even voor zichzelf te zorgen Vandaag nog de crematie, maar daar hoeven wij niet naartoe van mijn moeder. Daarna zal ik blij zijn als het voorbij is. Klinkt misschien stom of hard, maar dan kun je het toch eindelijk afsluiten en verder gaan. Verder gaat het hier redelijk, paar kl*te dagen achter de rug door alles en nu dus echt tijd dat we ons bij elkaar rapen en weer verder gaan. Woensdag heeft mijn moeder de haren van Jordy een beetje geknipt. Achter in zijn nek had hij een matje, net als over zijn oren en bovenop heeft ze het ook iets korter gemaakt. Nu kan hij stekeltjes, echt enig! Alleen jammer dat het niet blijft zitten Hij loopt sinds een paar dagen ook aan 1 handje, hij moet daar dan wel echt zin in hebben anders laat hij zich gewoon door zijn knietjes zakken. Ik denk wel dat het niet lang meer duurt met zijn lopen, maarja je weet het met hem maar nooit he haha. Eigenwijs ding Eerst kwam hij ook steeds zelf het afstapje af tussen kamer en keuken en nu opeens doet hij het niet meer hij is af en toe net zo vaag als zijn mams haha Aankomende maandag moeten we op 10-minuten gesprek bij beide dames, van 19:40 tot 19:50 uur bij Linsey's juf en van 20:10 tot 20:20 uur bij Kaily's juf. Het zal mij echt enorm benieuwen! Vanavond nog werken en dan heb ik zaterdag, zondag en maandag vrij, dan dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag werken en dan zaterdag, zondag, maandag en dindsdag vrij. Tja, ik wil wel carnaval vieren hier he Nu zondag gaan we al naar de kinderoptocht hier kijken en dan volgende week zondag gaan we eerst met de partybus naar Tilburg, ijshockey kijken en daarna carnaval voor mij en mijn zus De andere dagen gaan we met de kids erop uit, waar ergens een optocht is gaan wij kijken Net heeft ie het op een brullen gezet en stopte niet, ontroostbaar geen idee wat hem dwars zit. Heb hem even een boterham gegeven, dan is ie wel stil al had ie net al gegeten Zou het van de kiezen ofzo kunnen zijn of zit er weer een sprongetje aan te komen? Iemand een idee? Brennied: Jammer van dei baan zeg, maar wel goed dat je hebt aangegeven hoe je erover denkt. En idd een goed teken dat ze je wel hebben gevraagd en je eigenlijk door was toch? Op naar iets anders, je zult iets gaan vinden Spannend zeg met je zus, lijkt vaak wel alsof je meer zenuwachtiger bent als het de zwangerschap van een ander betreft niet? Stekte met het wachten en veel plezier op de reunie. Kelly: 3km hardlopen op de band is toch ook heel goed joh, hoe gaat het met ww? Hoe is het deze nacht met Daynah gegaan? AM: Ik heb de foto gezien van Milan en wat een prachtig manneke! Heel veel plezier vandaag op de kraamvisite, wat zal ze inderdaad trots zijn je nichtje. Robine: Wat vreemd eigenlijk dan dat ze je niet aannemen omdat je opleiding te hoog is Volgend jaar inderdaad maar lekker een dagje minder werken, is heerlijk hoor Goedzo met je 3 km, ik doe het je niet na hoor Mooie posters van je mooie meid! Semmi: Heel veel plezier dit weekend met de verjaardagen! Hoe gaat het met Lenhard? Vannacht wel geslapen? Verder kan ik niet terug lezen en Jordy brult alweer Vraag me echt af wat hem dwarszit Tot gauw weer. Liefs Angela.