Fajah gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wilde gisteren nog reageren, maar kwam er niet van. Mn zusje belde op. Met haar vriend gaat het vanaf juni vorig jaar niet zo goed geestelijk. Het leek de laatste tijd iets beter maar sinds afgelopen dinsdag is het weer mis gegaan. Hij krijgt nu antidepressiva. Mn zusje maakt zich erge zorgen om hem. Ook dat hij zich zelf wat aandoet. Was wel rot, huilend zusje aan de lijn en dan zit ik 40 km verderop. Chiel was niet thuis dus kan ook niet ff naar dr toe gaan. . Brennied jee nog niet geboren..pff. Wanneer is het volle maan binnenkort of is ie nou net geweest? Wat knap van Milou dat ze altijd uit een beker drinkt! Ik doe alleen tussen de middag de beker en 's avonds bij het eten wat water. Doet Milou soms ook die beker helemaal over haar mond heen? Jaime wel, net of ze dr puffer gebruikt... Lief dat rondje draaien echt schattig. Kel en hoe laat is Daynah wakker geworden? Am veel plezier bij het kraambezoek. Helemaal naar Nijmegen zeg.. Robine heb je geen aanvullend cursussen gehad als bv word of excell. En heb je op de opleiding alleen maar gym gehad nee toch? Misschien andere onderdelen die je ook daar hebt gekregen wat meer benadrukken. Ik baal een beetje want nu is het mooi weer. Wilde dus vanmiddag even weer naar die kinderboerderij gaan maar ja besmet ze dan ook iedereen? En de dierentuin dat is buiten kan ze dan ook anderen besmetten? Niet zo'n zin om binnen te zitten nu. Veel bultjes zijn al ingedroogd zag ik maar ik zie er ook nog tig nieuwe bijkomen. SB is goed gegaan hier, al heb ik mij niet strikt aan het schema gehouden (woensdagavond uit eten geweest) ben ik toch vanaf maandag tot vanochtend 2.4 kg afgevallen . Dat gaat wel snel weer zeg. Ik wil tot onder de 60 kg. Nu 62 dus nog een paar kilo's te gaan. Kom later nog even. Eerst even opruimen hier. lfs
wat is het rustig hiero zeg! goed nieuws, morgen komt om 12 uur onze poetshulp kennis maken! Yeeehahahahah.ze gaat op dinsdag schoonmaken. komt mooi uit wnat dan ga ik op vrijdag zoals altijd en zij de dinsdag! is het wat schoner met een kruipende jaime
Fajah: proficiat met je verjaardag {|= ik zal ff miloutje spammen Was bij mijn zus vanochtend.... even kijken wat er allemaal in zit
helemaal alleen! Ze wilde perse dat mijn zus van de stoel ging en toen ging ze met haar handje op de zitting slaan en moest ze er zelf op
Als we ssssst zeggen met onze vinger op de mond, doet ze ons na en gaat slapen waar ze ook is. Toevallig nu op de tegelvloer en uiteraard erna de duim in d'r mond
Hoi hoi Dames, Heb af en toe wel bijgelezen maar kom gewoon niet toe om steeds bij te schrijven en reageren. Verder voel ik me goed, heb alleen soms erge buikkrampen/ongikrampen...weet ook niet of ik dat bij jayden ook zo had Gisteren is de vitrinekast en tafel en tv kast bezorgt om 9uur Dus gisteren alles verplaatst en aangesloten opnieuw...staat echt super! Kom snel weer posten. Fijn weekend allemaal
bedankt voor de felicitaties vanmorgen toen ik wakker werd,hoorde ik wat ritstelen en kwam Jelte met een tas tevoorschijn met een kadootje erin voor me,hij Riep ''gefielieciteerd mama'' hahaha een kadootje voor jou van papa jelte en yorben. Was echt zo schattig,kreeg er spontaan de tranen van in mn ogen. hij had het kadootje dus verstopt en ik had het echt niet door hoor,en dat hij dat heeft kunnen verzwijgen zeg! Er zat een fles parfum in van Davidoff en douchegel,ruikt heerlijk. Kwam ik vanmiddag thuis van mn werk en werd er nog een mooie bos rode rozen bezorgt ,27 stuks Erg lief van mn mannen!
Wat leuk zeg fajah. Zo lief ! Dat heeft Jelte zeker goed geheim gehouden! Je bent dus al lekker verwend. Charissa: zal er ongetwijfeld bijhoren hoor die buikpijn. Ik weet dat ik het bij Milou ook had. Verder rustig aan doen...en genieten! Foto van jullie nieuwe spullen
Hiep hiep hoera voor Fajah! (Hihi dat rijmt!) Fijne dag met je mannen, je bent al lekker verwend lees ik! Brennied: Irritant he die dvd/cd toren leeghalen, hier nog zo een die dat geweldig vind. Vanmorgen liet ze 2 glazen kaasjeshouders vallen, 1000 stukjes glas op de vloer! Erg fijn deze fase! Wel lieve foto's van Miloutje! Sens: Luiwammes, ga zelf aan de slag met je poetsdoek joh! Hahaha, ach nee hoor, gelijk heb je, lekker makkelijk! Kel: T is binnen, thanks! Denk dat ik vandaag al aan de 24 zit, hahaha, kaasuienbroodje in de stad gegeten. Vanavond komt er een man kijken voor onze spullen, hopelijk neemt ie meteen de eethoek, salontafel en lamp mee. Zijn wij er weer vanaf!.Ben benieuwd, gisteren op MP gezet en nu misschien al weg vanavond. Ga ff thee drinken, eindelijk slaapt Jill na 1 uur brullen! Pffffffff daar word je soms wel moe van hoor. Weer niet geslaagd voor de K Swiss schoentjes, deze keer was Rijswijk aan de beurt.Grrrrrrrr kan niet wachten tot de nieuwe collectie er is, dan hebben ze ze ws wel weer. Laterz
Heej meiden... Fajah gefelicteerd met je verjaardag....en nog vele gezonde jaren! Brennie: het blijft maar spanend met je zus zeg! Hopelijk loopt ze idd niet 2 weken over tijd! En Milou dus ook al zo lekker bijdehand.......hier ook de dvd kast erg favoriet....haha Sensee: en was het wat die poetshulp? Jullie zijn al een tijdje op zoek toch? Lekker hoor, hoef je straks nikx meer te doen Kelly: bedankt voor de verjaardagskaart, ik kreeg m vandaag al binnen Jij dus ook weer geshopt voor Daynah. Ik probeer nu ook wel es wat anders als roze te kopen, maar toch blijft roze leuk. Helemaal straks in combi met wit in de zomer! Robine: balen zeg dat je de schoentjes nog niet hebt gevonden. In welke kleur wil je ze hebben? Hopelijk neemt die man vanavond idd alles mee, zijn jullie er maar weer vanaf! Heeft Jill nog lekker geslapen? Charissa: het schiet alweer aardig op richting de 3 maanden. Die ongi pijn hoor ik wel vaker. Lekker rustig aan doen meid en proberen te genieten van je zwangerschap Hier vandaag alle boodschappen voor de visite van morgen in huis gehaald. Ook nog ff de stad in geweest. Bij de hema in de opruiming nog weer voor Jayna geshopt, 70 % korting. Heb een leuk vest en katoenen jurkje voor op een legging voor maar 10 euro samen. Ben nu wel moe van al dat gesjouw. Ga gauw koken en na het eten lekker bankhangen. Tot later! Liefs Sem
Zooooooooo gisterenavond eethoek, salontafel en lamp op MP gezet en zojuist is alles betaald en opgehaald door Ali, Mohammed en Fatima! Hahaha, serieus! John is nog wel zo lief om nu mee te rijden en de spullen te bezorgen aangezien hij een grote auto bij zich had en die mensen een kleintje. t Is in Leiden dus 5 min rijden voor ons. Kleine moeite, groot plezier en wij hebben weer een centje verdient aan meubels die anders t grof vuil op zouden gaan. Nu zitten we alleen tot woensdag zonder eethoek, dus mogen we lekker op de bank bij de TV eten Hahaha. Marktplaats is geweldig, heb er echt al veel kunnen verkopen van airco, bedden, kasten, lampen, gasfornhuizen tot mn Smart autootje. Toch wel zielig........zo een gezin, 6 marokkanen of turken, weet niet eigenlijk, superblij met onze oude meubels....... en tussen neus en lippen door vroegen ze of we nog meer hebben om te verkopen en of we nog een huishoudelijke hulp zoeken, hahaha. Ze zei wel 10 x dat we zo een mooi huis hebben en zo schoon en netjes. En of ik dat zelf deed en of ik werkte en ook nog een kindje........dat ging er bij haar niet in dat t zo netjes kon zijn. Lol. Nou ja, genoeg geklept, John en ik bereiden ons voor op onze ballroom dance voor vanavond nu we weer een zee van ruimte hebben. Echt een balzaal! Tot later!
Heeeeej meiden Robine; wat goed meid dat je alles zo snel hebt verkocht, super ! Lang leve marktplaats ! Veel dansplezier vanavond . Zag ook nog supergave schilderijen van Jill voorbijkomen, echt gaaf ! Semmi; alle boodschappen weer binnen. Ik denk dat het een superfeest gaat worden, wat denk jij?! En Jayna dus weer lekker verwend met nieuwe kleertjes, leuk leuk ! Fajah; VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ! Wat ben je heerlijk verwend door je mannen. Een fijne avond ! Brennied; nog altijd geen baby? Je zus houdt het wel spannend hoor ! Leuke Milou spam weer ! Sens; wat vervelend die situatie rondom de vriend van je zusje. Kan me voorstellen dat het voor haar een beetje angstig is. Inderdaad niet leuk dat je dr dan niet ff kan knuffelen he? Lang leve Sonja ! Knap hoor dat de kilo's ook bij jou zo snel verdwijnen. Kelly; Was Sabino happy gisteren na de voetbalwedstrijd? Hier was het niet meer zo gezellig. Toen de 3-1 viel moest het van de tv . Rick is blijkbaar niet zo'n goede verliezer! Verder weet ik het niet meer. Sinds vandaag is Lieke eindelijk weer mn oude vertrouwde gezellige meisje. Dit heeft echt lang geduurd vind ik, bijna 2 weken. Petje af voor alle mama's met een huilbaby ! Vandaag ook nog ff bij Villa Happ een leuke spijkerjurk geshopt met -70% en een leuk roze/wit geblokt blousje bij H&M, nieuwe collectie. Nu ga ik echt stoppen met shoppen. Ik heb denk ik ook die broek met heeeeeeeeeele lange pijpen van kleertjes.com Robine. Maat 86, maar die pijpen, niet normaal . Maar hij is wel erg cool. Verder niet zo best nieuws over mn oma. Morgenavond moeten we allemaal komen om 21.00 uur en dan komt de pastoor om haar te zalven. Ik ben bang dat het dan echt niet meer zo lang gaat duren. Ik vind het echt zielig, ze is gewoon heel erg langzaam aan het sterven. . Verder niet veel nieuws, Kom later nog weer ff kijken. Liefs Sap
Ja mp is geweldig heh. Heerlijk dat je je meubels kwijt bent. Wat krijg je terug ook wit? Maar wist niet dat jij een smart had gehad. Leuke autootjtes zijn dat. En waarom zielig zap? En dat van die hh hulp had ik mij geen twee keer laten zeggen hoor..haha. Dat meisje dat morgen komt heet Hadi ofzo ook marokkaans. Voor haar fijn als ze nog 3 uurtjes kan bijwerken. Ik doe op vrijdag de boel en af en toe nog door de week, maar dat is bijna niet haalbaar met 32 uur werk en minstens 8 uur reizen.
Jeetje Sap wat een naar nieuws joh. Lijkt mij echt heel vervelend dat je dat nu al weet. Veel sterkte ook voor je moeder. lfs
En wat betreft Marktplaats...idd ideaal. We hebben zonet Rick's Iphone erop gezet. Dat ding komt uit de VS en is nog niet in Nederland verkrijgbaar. Hij stond er nog geen 10 minuten op en we hadden al iets van 12 mailtjes ontvangen. We hebben de advertentie nu maar aangepast dat bieden onder de 500 euro geen zin heeft ! Ben benieuwd of er nu nog reactie komt . Een vriend van Rick heeft hem afgelopen week verkocht voor 600 euro. Moet goed komen dus !