Brennied en AM: Vinden jullie t niet eng om de kleintjes zonder een kussen achter hun hoofd te laten spelen op een boxkleed? Ben echt nog altijd bang dat ze ineens naar achter vallen hoor zo op t achterhoofdje. Hier dus een hoop kussens eromheen als Jill speelt.
Goedenmiddag! Nou begin eindelijk wat te verkleuren, na vanmiddag lekker in de tuin van de zon genoten te hebben. Jayna heeft onder de parasol lekker gespeeld en met mama van de cornetto gegeten....mmmm..... Brennie: zo te zien hebben Milou en Kyllian zich goed vermaakt samen, leuk zeg die foto' s! Fajah: hahaha Yorben smullen van het gras....was niet helemaal de bedoeling. Leuk hoe die op de foto kijkt, echt zo van " mmmmmm es effe proeven wat dit nu weer is!" Nou ga Jayna effe eten geven, die wordt net wakker van dr tweede keer slapen vanmiddag. Vanavond filpmje kijken. Mn broer heeft ons wat meegegeven van thuis. Denk dat het Saw 3 wordt.....nav jouw tip Robine ....ben benieuwd! Liefs Semmi
Leuk Robine dat jullie een schomnmel voor Jill hebben gekocht. Wij hebben 'm ook es gezien bij de Toys 'R Us en vonden 'm toe erg leuk. Ben benieuwd wat Jill er van vindt. Zullen vast leuke foto's volgen! Bij Jayna heb ik er trouwens ook nog steeds kussens achter liggen als ze speelt. Het gaat heel goed, maar soms toch nog kukelt ze om, zo zielig dan zo hard op dr hoofdje....
En Jayna ook alweer 2 daagjes 9 maanden oud....op naar dr eerste verjaardagsfeestje over 3 maanden....haha!
semmi:succes met saw 3 kijken ,ik heb hem afgelopen weekend gezien,maar soms heb ik even weggekeken wat een film zeg hihih.
Ja ben ik ook bang voor hoor, dus laat hm niet alleen, we zaten erachter om ze eventueel op te vangen
Brennie: het was zeker gezellig en gelukkig heerlijk weer zodat ze buiten konden spelen! Fajah: haha die Yorben. Nu zie ik de foto wel Robine:hihi een schommeltje, leuk joh! Kun je die nu al gebruiken of moeten ze daar ouder voor zijn? Semmi: lekker dat je een kleurtje krijgt, hier helaas nog spierwit Veel plezier met filmpje kijken. Ik ga ff de foto's eraf halen.
AM: Als t goed is kan ze al in dit schommeltje. t Is net als een fietszitje zeg maar, met zo een ding tussen de beentjes en een heel diep zitje. Zal er wel een foto van maken als ie hangt. Morgen ws met Jill erin , papa is nu gaatjes aan t boren voor zn dochter's schommeltje.
Halloooo allemaal, Robine; wat leuk zeg een schommeltje voor Jill ! Ben erg benieuwd naar de foto's ! En papa druk aan het klussen voor zn kleine meid, lieffff. Hier ook geen kussentjes meer hoor ! Gaat prima gelukkig. Annemonique en Brennied; wat leuk dat jullie een mini meeting hebben gehad. En wat een lieve leuke foto's. Jullie hebben geluk gehad met het weer. Het was en is nog steeds een prachtige dag. Fajah; hahahaha, Yorben die gras aan het eten is. Vond hij vast niet lekker. Semmi; Fijn dat het nu weer beter met jullie gaat. Kan me best voorstellen dat het af en toe heel erg moeilijk is en als je dan ook nog eens geen makkelijke prater bent. Maar gelukkig hebben je ouders jullie lekker meegenomen naar het zwembad. Wij wilden gisteren eerst ook bij Preston Palace gaan zwemmen . Dat was lachen geweest als we jullie daar waren tegengekomen. Leuke foto's weer hoor ! Door de leuke spam kan ik niet verder teruglezen... Vandaag dan eindelijk wezen zwemmen met zn drietjes. We vonden het in 1 woord GEWELDIG ! Wat heeft Lieke genoten en papa en mama erbij . Verder heerlijk liggen zonnen vandaag. Morgen gaan we een dagje naar Cuijck. Familie van Rick bezoeken. Verder niet veel te melden. Fijne avond allemaal en tot later. Liefs Sappie
Sappie: hehe eindelijk lekker met zn drietjes gezwommen! Heb je ook foto's van een genietende Lieke? Veel plezier morgen.
Prachtige foto's Annemonique ! En kyllian heeft ook nog niet zoveel haar heh? Ik heb helaas geen foto's van het zwemmen. Volgende keer ! Liefs Sap
Nee Kyl heeft niet heel veel haar, maar het is wel al een stuk gegroeid! Lijkt ook minder omdat hij blond is. Dat zal bij Lieke vast ook wel zo zijn?