Sap: Heh Sap dat is niet leuk voor je oma, dan kan het beter wat sneller gaan voor haar. Sterkte morgen. Sabino kwam gisteren heeeeel blij thuis en had hele verhalen terwijl ik al bijna lag te slapen , maar ja hij wilde het kwijt heh Is dat het witte broekje die Sem en ik in het spijker hebben. Hier is ie nog wel lang hoor het moet een piratenbroekje zijn maar hier is het gewoon nog een lange spijkerbroek. Ach heeft ze er langer plz van. En ja hoor stop jij maar met shoppen. Robine: Wow lekker man dat jullie alles al hebben verkocht. Lange leve marktplaats. Fijn dat het boekje binnen is gekomen en ach begin je toch gewoon morgen of nog beter maandag met je punten tellen. Hier morgenochtend maar weer eens sporten om extra puntjes te verdienen. Sem: Hmmmm wat is ie vroeg je kaart dan. Ik had hem gisteren al wel op de post gedaan maar ik dacht dan zal ie ws wel zaterdag binnen zijn. Aangezien ik de laatste tijd post verstuur die later aankomt of niet. En ook weer lekker gewinkeld dus. Hoe is het met Lenhard? Fajah: Ach wat lief zeg van Jelte en idd goed dat ie niks gezegd heeft. Ben je ondertussen al meer verwend met kadootjes? Brennied: Wat een leuke foto's weer zeg en lief hoe ze dat vingertjes op haar mond doet en dan ssssst. Sensee: Ahhhh eindelijk je hulp in huis. Heerlijk hoor. Hoop dat het goed bevalt. Nog naar de kinderboerderij geweest of toch maar binnen gezeten vandaag. Ben vandaag naar het Alexandrium geweest en heb voormezelf nog een broek kunnen scoren, een bruine bermuda, geen geld toch en ik dacht nou ik ga niet passen hoor had ik geen zin in. Kom ik thuis krijg ik hem net niet dicht . Nou ja mss volgende maand wel als ik meer kilootjes kwijt ben. Nog meer reden om meer af te vallen dus. Verder zou ik niks voor Daynah kopen maar ik kwam zo'n leuk broekje tegen bij C&A en dacht okay alleen deze nog, dus heb ik hem maar gekocht , maar hij is wel schattig hoor. Roze met bloemetjes erop gestikt. Verder zit Daynah heel de dag te klappen in haar handen en zodra ze muziek hoort begint ze te dansen op haar manier. Echt zo leuk. Nou ga even foto's in plakken. Heb nog een hele stappen liggen. Lfs kelly
Ja maar die i phones zijn erg hot. Wij werden al boos aangekeken dat we er geen meegenomen hadden uit de vs.
jaja Sens, speciaal voor jou! Werd alleen wat krap met Simba, Buggy en Jill dus moest weg. Veel plezie rmorgen met Hadi! Hahaha Sap: Weer t zelfde gescoord bij H&M. Ik heb t zelfde blousje vandaag ook gehaald! Lol. En ook al dezelfde broek, Jill en Lieke worden nog een tweeling. Zielig hoor voor je oma! Ik leef met jullie mee. Kel: Ook weer lekker geshopt voor Daynah en toch weer een broekje erbij!. Hahah ik moet nu ook echt weer stoppen hoor,m t rijst de pan uit! Liefs
Fajah ook van mij nog van harte gefeliciteerd! \/ Charissa: goed om te horen dat alles goed gaat! Die krampen horen er wel bij denk ik, had ik ook af en toe. Brennie: leuke Milou spam weer, de vrolijke meid! Robine: Goed zo spulletjes weer verkocht! Hier van de week ook een matras verkocht via marktplaats, die we ook thuis zijn wezen bij een student die niemand met een grotere auto had. Ach zo doe je iemand weer en plezier he We zijn grote opruiming aan het houden hier. Hmmzzz weer niet geslaagd voor die schoentjes.... Semmi: alvast een hele leuke dag morgen! Sappie: heel veel sterkte met je oma Sens: heerlijk zo'n hulp in de huishouding! Alhoewel ik het toch het liefst zelf doe, vind het niet zo'n fijn idee dat iemand anders overal aan zit Kelly: owowowow.....weer aan het shoppen geweest, foei
Hier vandaag dus op krambezoek bij Milan geweest.....het is echt gewoon niet meer voor te stellen hoe klein ze geweest zijn....
Robine: ja die is echt van ons Ons 3e autotje haha. Maar van mij mag ie weg, alleen Djurre twijfelt nog want hij heeft hm zelf gebouwd....
ooowwww leuk autootje zeg robine,kan me wel indenken dat ie wat krap was sens:heerlijk huishoudelijke hulp,maar ik doe het ook liever zelf,hou er ook niet van als anderen overal aanzitten.