Nee hoor keukenkastjes uitzemen dat is iets van de 'projecten'. ik dacht 2 uur standaard dingen,zoals zuigen en moppen, stoffen. En dan 1 uur voor extra dingen zoals ramen lapen, of dan badkamer flink doen etc. Advies advies. Fajah jij maakt ook schoon toch? WAt doe jij dan in 3 uur?
sens ze mag toch wel eventjes pauzeren om iets te drinken ofzo? of ben jij zo bruut als bazin hahahah
ik maak niet alleen schoon ,maar gebeurd wel eens dat ik een ochtend wel alleen maar schoonmaak. bij de gezinnen waar ik werk ligt er een briefje wat ze gedaan willen hebben. meestal doe ik op 3 uur het volgende: Slaapkamers zemen plus stofzuigen/dweilen Badkamer goed poetsen Beneden zemen plus stofzuigen /dweilen Dan beneden de wc nog en dan moet ik zeggen dat de tijd echt bijna om is. ik drink tussendoor wel een kopje thee,meestal 10 min. en die krijg ik wel doorbetaald hoor.
oow en de andere week doe ik dan bijv. eens de keuken grondig,maar de badkamer gewoon even met een zeem en klaar,die mensen doen dan zelf de badkamer grondig of de ramen een keer
Ik ben een erg die hard bazin, collega's die ik aanstuur zuchten en kreunen ook keer op keer dat ik binnenkom van heb je haar weer.... Maar ah wel hoor , maar dan wel nog wat langer werken. Of ben ik nu zo bruut zoals jij het zegt? Ik werk ook acht uur p.d. zonder pauzes of althans die tel ik niet mee met die acht uur.
was maar een grapje hoor,maar heel even(10 min)iets drinken is toch zo erg niet. iedereen heeft toch recht op pauze?
Sens: De 15 minuten pauzes ('s ochtends en 's middags) krijg je toch wel doorbetaald? Alleen de lunchpauze krijgen we hier niet doorbetaald. 3 uur achter elkaar schoonmaken lijkt me best pittig. Zit ff terug te denken heb in mn studietijd in het ziekenhuis gewerkt bij de schoonmaak. Als we 3 uurtjes werkten hadden we ook gewoon een kwartier pauze in de baas zijn tijd
maar moet je zelf weten natuurlijk,als je liever hebt dat ze doorwerkt en dat met haar bespreekt dan komen jullie daar best wel uit toch?mss wil ze wel niet pauzeren en is ze net zo'n die hard als jij?
En slaapkamers zemen wat is dat? De ramen lappen? Ik vind 10 mn pauze ook ok hoor. Weet gewoon niet goed wat reeel is voor Hadi om te doen ( ze maakt schoon bij atos waar chiel werkt maar is kantoor heh en volgens mij anders of niet?). We zien het morgen. Morgen is ze hier met tolk. Wil alleen niet dat tolk aan haar verdient. Zij doet het werk heh...
ik bedoel met slaapkamers zemen met een vochtige doek stof afdoen,ik doe nooit met eens stofdoek altijd met nat.heb je tenminste al het stof mee.
ach natuurlijk ben je geen bitch.bespreek dat gewoon morgen ,want mss maak je je nu druk om niks.succes iig morgen middag. ik ga mn bed in. weltrusten.......
Wij krijgen geen enkele pauze doorbetaald. Ambtenaar heh . Maar echt serieus acht uur werken is acht uur werken bij ons
Ik ga ook lekker slapen. Morgen weer vroeg dag en Hadi..om 12 uur. Daarna met mn zusje naar het bos. Geitenboerderij in A'damse bos waar je de beestjes melk uit een flesje kan geven. ben benieuwd of Jaime die fles niet in háár mond stopt...hahahaha Slaap lekker allemaal. lfs
Meiden, even kort, krijgen straks visite voor de verjaardagen....maar heb ff een nieuwtje......... IK BEN WEER ZWANGER! Gister en vandaag een positieve test. Ik kan het zelf nauwelijks geloven! Ben blij maar ook meteen onzeker. Het is nog zo pril.....probeer positief te denken en hoop dat het deze keer wel goed mag gaan. 1 oktober is mijn uitgerekende datum tot later! Liefs Sem
Woehhhh Semmi van harte gefeliciteerd meid! Het is jullie gegund! Ik ga duimen dat beebje lekker blijft zitten en goed gaat groeien in mama's buikje!
semmi van harte meis echt leuk sens hoe is het gegaan het hadi en hier gaat het met het bedrijfje wel lekker veel aanvragen voor de info map en 4 offerte,s lopen romira heeft nog steeds geen last van haar prikjes