Sem; ook van mij nogmaals van harte gefeliciteerd ! Dikke kus ! Ik kom later reageren of anders morgen. xxx
Semngelofelijk goed nieuws zeg,en we hadden het er laatst nog over hé dat je kon testen op mn verjaardag,en het is nog uitgekomen ook. jippie gefeliciteerd. Leuk weer een beebje in dezelfde maand jarig als jayna
Joehoe Sem nogmaals gefeliciteerd. En ik ga voor je duimen dat het goed gaat komen. Veel plz vanavond met jullie feestje, enne zonder alcohol voor jou heh. Kan er iemand teminste ons in bedwang houden in CP Zo het is gisteravond nog spitsuur geweest zag ik. Sensee: Alles goed gegaan met Hadi? Sap: Hoe kan ik het weer goedmaken met Rick? hahahaha. Is ie heel boos nu? Hier vandaag naar Balonia geweest is hetzelfde al Ballorig. Ben er zelf ook gaar van geworden. Vanmorgen eerst nog 1,5 uur gesport en daarna met Daynah nog een keer op een springkussen en ballenbak, is ook wel sporten hoor. Heb haar nu op bed gelegd, maar wilt niet echt slapen volgens mij. Ze is alleen maar aan het spelen. Ga even een crackertje eten. Lfs Kelly
Haha die Kelly goed gesport in Balonia Hoe was Balonia en zit dat ook door het hele land? Hier vanmorgen naar Ballorig geweest, wacht wel ff met foto's spammen want wil niet door het goede nieuws van Semmi heen spammen
Hiep hiep hoera again voor Sem!!!Ben zo blij voor jullie! Kel: Goed bezig geweest met je sporten en ballenbakactiviteiten! Ik heb vandaag de WW gestart en heb zojusit ff ingeslagen bij AH. Tot nog toe geen honger, komt ws al door de 2 sinasappels en 1 appel! Vanavond maaltijdsalade en verder niks meer. Sap: Sterkte vanavond bij je omaatje! Denk aan jullie! Charissa: JIj bent bijna uit de gevarenzone van 12 weken. Hoe voel je je nu? Panda:Bastian al last aan t krijgen van de prikken? Fajah: Leuke verjaardag gehad en is Yorben weer helemaal de oude? AM: Ik ga ook weer spammen nu hoor, de meesten hebben Sem nu al gefeliciteerd he! Hier 2 leuke foto's van mn meisje! Sens: Heeft Hadi je huis al leeggehaald? Ahhhhhh mag ik niet zeggen zeker Lol. hahaha Lekker veel ruimte nu zonder tafel, mam!
Jaja, t zelfde tuniekje(in t blauw) als afgelopen keer alleen ook maar in deze kleur erbij gehaald Ga ff een klein ondeugend meisje bezig houden