Hello ben ik weer! Alles was ok vanochtend met Hadi. Amal was mee als tolk. Amal woont hier twee straten verderop dus als de corneilles van de muur gehaald worden weten we ze te vinden . Volgende week begint ze al . Sem allereerst van harte gefeliciteerd meid. Het is jullie gegund! En toch nog echt wel snel heh. Jee 1 oktober uitgerekend, voor je het weet is het zo ver en hebben jullie je tweede beebje in de armen. Am wat een lieve foto's van Kyl! Enwat lief hoe die van die glijbaan afsjeesd. Dat doet Jaime ook niet hoor. Die gaat alleen maar met hoofd naar beneden van de glijbaan. Zap wat een leuke Jillspam. Waar heb je die leuke broekies vandaan? ik zag van de week ook al een foto van Jill zo driekwart beetje beige groenachtig. Erg leuk hoor. Verder kan ik niet lezen. Wel nog even Sap hoe is het met jullie? Met je oma? Nogmaals veel sterkte. Ben vandaag naar mijn zusje geweest. Die moest echt nog even van dr afpraten. Zijn naar de geitenboerderij gegaan in het Amsterdamse bos. Ze geniet dan even volop van Jaime zonder even de zorgen. Vind het zo sneu voor haar. Dr vriend en zij zijn 11 jaar bij elkaar. Hij is al meer dan een half jaar nu niet ok. Eerst keerde hij zich tegen zijn ouders en zus en nu dus tegen mijn zusje. Hij wist het niet meer of hij verder wilde etc. Maar goed hij was er net ook ff en hij weet niks van wat hij wel of niet wil. Heeft al gezegd als opname nodig is en ik niet kan beslissen stuur mij er dan heen. Verder moet zij er zelfs op toezien dat hij eet (hij is al erg vermagerd, kerel van bijna 2 meter die nog maar 80 kg weegt en normaal tegen de 100). Ik vond het zo naar en herkende hem bijna niet meer in zn doen en laten. Hij heeft angststoornissen, paniekaanvallen (met duizelingen en hartkloppingen) en is depressief. Zo erg. Die geitenboerderij was wel leuk. Je kan daar flesjes melk kopen voor 50 cent en dan kun je die aan die geiten geven. Het was wel klere druk en iedereen natuurlijk bij die kleine geiten dus die hadden geen honger. Moesten we de grote geiten maar eten geven, en slurpen uit die melkflesjes. wij eten vanvond een sonja stoofschotel. Heb net een dik uur voorbereiden getroffen. Boel staat nu nog te pruttelen. Kom vanavond nog even langs. lfs
Ben blij dat de boel nu nog aanwezig is in jullie huis, Hopelijk na volgende week ook! LOL. Die broekjes heb ik deze winter bij de HEMA gehaald, heb ze al vanaf november en heb toevallig nog gisteren voor je gekeken omdat ik t berichtje al had gelezen eerder deze week, maar kon ze niet vinden. Helaa. Als ik er ergens tegenaan loop laat ik t je wel weten. Ze zijn zeker leuk he, zowel die beige als die spijker. Lekker stoer. Balen voor je zusje hoor! Hopelijk heeft de geitenboerderij haar weer een beetje goed gedaan vandaag. Heb eerste dagje WW erop zitten en mag nog 2 punten vanavond Lekker hoor! t Was vandaag prima te doen, beter dan die stomme Sonja, die werkt dus echt niet, is alleen maar honger lijden/ Ga ff doucehn en daarna film kijken. Laterz
Sem, GEFELICITEERD MEID! Hartstikke leuk en wat snel alweer. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan en voel je je ook ok! Het is 1 oktober voor je het weet! Sens: heerlijk, zo'n hulp in de huishouding! Lijkt mij ook wel wat hoor. Wat vervelend voor je zusje zeg. Het zal vast niet makkelijk zijn voor haar met haar vriend die het nu allemaal niet zo weet. Accepteert hij wel hulp? Want dat is ook al belangrijk. Wel fijn dat ze in ieder geval zo van Jaime geniet. Robine: leuke Jillspam. Jill heeft ook altijd leuke kleding aan. Maar ja, hebben we al eerder over had: voor meisjes zijn er ook zulke leuke kleren! En aan de WW begonnen. Succes hoor. Hoop dat het beter gaat dan SB bij jou, want dat schoot niet zo op he. Sap: sterkte met je oma. Dat klinkt niet zo goed. Hoop dat ze niet hoeft te lijden en dat ze dan snel mag gaan. Bedoel ik niet vervelend hoor! Het is gewoon vervelend om mensen te moeten zien lijden. Fajah: Nog gefeliciteerd! Sorry, ben gister niet online geweest. Heb je nog een leuke verjaardag gehad? Was je man ook thuis of kwam die 's avonds pas? AM: leuke foto's van Ballorig. Die Kyllian lekker op de glijbaan en op die grote stoel, geweldig! Wij zijn gister nog 5 kwartier geweest. Het glijden was bij Jesse ook weer een succes. Was het vandaag trouwens druk? Gistermiddag wel. Dat doe ik niet meer hoor. Volgens mij kun je beter op vrijdagochtend gaan, want nu waren er allemaal kinderfeestjes. Vandaag weer 3 grote zakken met troep naar de stort gebracht. Eindelijk weten we een datum dat ze voor de zolder komen: 10 maart! Ik begin me nu wel wat zorgen te maken, maar goed. Het zal uiteindelijk wel goedkomen. Net was ik echt onwijs boos op Jesse zeg. Zat een beetje aan mijn haar te trekken en keihard te lachen! Ik boos, hij janken. Dat vind ik dan toch altijd wel weer moeilijk. Charissa, hoe is het eigenlijk bij jou? Alweer bijna 12 weken he. Schiet ook weer op. Ik alweer 26 en het maagzuur is weer vreselijk. Maar ik heb wel energie, gelukkig. O ja, had ik weer hoor. Ik was gisteravond met een nicht van Wes naar een andere nicht in Amsterdam. Had ik 's avonds die ene weer in IJsselstein afgezet, rij ik naar huis... Sta ik bij het laatste stoplicht en het was rood, dus ik stoppen. Toen was ik in de veronderstelling dat het groen was, dus ik rijden... Word ik staande gehouden he, door de politiewagen die achter me stond. Was ik gewoon knalhard door rood gereden! Ik zat echt te slapen. Hij zei: ik dacht die zal wel stomdronken zijn. Gelukkig voeren ze nu actie, dus kreeg ik alleen een waarschuwing. Anders had het me 170 of 180 euro gekost zei ie! Echt zo stom van me! Ik ga effe bij het jochie kijken, want die ligt te huilen.
Sens: sterkte voor je zusje, moeilijk hoor. Sonja stoofschotel? Die heb ik nog niet voorbij zien komen op onze menu's. Kyl ging ook niet zelf de glijbaan af hoor, ik moest hm wel ff stiekem een duwtje geven Robine: fijn dat de ww wel goed werkt, naja de eerste dag iig Nu doorzetten he! Mocht Sonja bij mij ook niet werken, ga ik ook maar weer eens de ww proberen. Heb alleen net vanwege de grote opruiming hier de cdrom die ik had weggegooid. LIS: wij zijn vanmorgen gegaan en toen was het nog rustig, na half 12 begon het drukker te worden en zijn we even later weer naar huis gegaan. Oepsie door rood gereden. Schrik je je ook rot als je ineens aangehouden wordt he, gelukkig kwam je er goed vanaf Jesse ook een harentrekker. Kyllian slaat regelmatig op mn gezicht als ik hm vast hou. Ik probeer het hm ook af te leren, maar heeft tot nu nog geen resultaat.
Goedenavond meiden, Ten eerste bedankt voor al jullie felicitaties en lieve reacties! AM: Kyllian heeft zich prima vermaakt in ballorig zo te zien! Leuke spam joh....enne toch maar wel van die glijbaan...haha Sensee: wat leuk zo'n uitje naar de geitenboerderij! Wat sneu zeg voor je zusje, zulke vervelende situaties zijn dat altijd! Wat zal zij het zwaar hebben nu! LIS: oeps....zomaar door rood gereden dus! Dan schrik je wel ff als de politie je ineens aanhoudt! En dat haren trekken doet Jayna ook...errug pijnlijk! Sap: hoe is het nu met je oma? Triest hoor nu ze echt op de dood ligt te wachten. Hopelijk hoeft ze niet te veel pijn te lijden. Hele veel strekte meid, dikke knuf van ons! Nog bedankt voor jullie kaart, ik kreeg m vandaag. Robine: super zeg dat jullie via MP bijna alles kwijt zijn geraakt! En erg leuke spam weer van Jill. Liet die foto van het dansen net aan Len zien, vond ie zo leuk! Gaaf tuniekje ook, staat haar goed! Fajah: hihi.....ik kon toch noet wachten met testen en dus al op jouw verjaardag getest, was dus een gelukdag! Miranda: fijn zeg dat jullie bedrijfje zo goed loopt. Wel een goede zet geweest om het op te starten dus! Kelly: jij dus lekker fanatiek geweest vandaag. Hoe vond Daynah het op de springkussens? Nog bedankt voor je sms vandaag....ik had een big smile op mn gezicht toen ik m las.....maar kon over mn zwangerschap nix zeggen natuurlijk met heel de fam er bij.....nog even geheim En inderdaad....als het goed is ook geen alcohol voor mij in CP.....kan ik een beetje op jullie passen.....haha Zo dat was het ff voor nu. We hebben een hele geslaagde en vooral gezellige middag gehad met de verjaardagsvisite. Mn zwager had zn nieuwe vriendin mee en mn schoonmoeder heeft ook een vriend! Het is nog niet echt serieus, maar ze kunnen het goed met elkaar vinden. Hij was vandaag mee. Ze heeft m leren kennen via ene forum. Zijn vrouw is een jaar geleden overleden. Hij heeft 4 kids, waarvan ook nog een dochter van 9. Die was vandaag mee, dus als het wat wordt, heeft Len er ineens een klein stiefzusje bij....hihi Ik ben wel heel blij voor mn schoonmoeder. Ze zag er gelukkig uit.Misschien is het snel, maar als zij gelukkig is, zijn wij dat ook. Jayna is de hele middag op geweest en heeft met de kinderen gespeeld. Viel om 20.00 uur als een blok in slaap. Ik ga zo ook mn bedje in, ben bek af! Trusten! Liefs Sen
AM: Zo te zien was het dus gezellig in Ballorig. Balonia zit volgens mij alleen hier. Was vroeger Ballorig volgens mij. Zal morgen ook wat foto's spammen. Die laatste foto is erg leuk van Kyllian op de stoel. Robine: Eerste dag dus goed doorstaan. Heb nu nog 1 punt over, maar heb ook nog 7 punten verdient door het sporten van vanmorgen, dus dadelijk nog iets lekkers nemen Leuke foto's van Jill weer. Echt superleuk tuniekje zeg. Kwam die nou van Villa Happ. Hmmm moet ik maar weer eens de stad in gaan. Ik zou niet meer shoppen heh Sensee: Wat een vervelende situatie voor je zusje zeg. Lijkt mij erg moeilijk om daarmee om te gaan. Sterkte voor haar. En Hadi was dus geslaagd. Nu hopen dat het dinsdag nog meer geslaagd is. Met Jaime ook alles goed? LIS: Ach arme Jesse, mocht ie niet trekken aan je haar . Als ik Daynah waarschuw, dan gaat ze altijd boos kijken naar me en dan die blik, moet dan wel me lach inhouden. En ja het zal wel zwangerschapdementie zijn heh. Gelukkig geen bekeuring gehad. Toch nog ergens goed voor dat ze staken. Sap: Je zal nu wel bij je oma zijn. Nogmaals veel sterkte. Dikke knuffel. Daynah wilde vanmiddag dus echt niet slapen, volgens mij was ze nog zo actief door Balonia. Ben toen maar even gaan wandelen en nog wat kleine boodschapjes gehaald. En om 18.30 heb ik haar maar op bed gelegd en weer brullen zeg. Doet ze echt nooit. Uiteindelijk in haar bedje heb ik haar getroost en ze viel binnen 5 min in slaap. Morgen even langs me schoonmoeder en verder helemaal geen plannen. Wij gaan ook lekker een filmpje kijken. Fracture, met Anthony Hopkins. Fijne avond. Lfs Kelly
Fijn dat de middag geslaagd was. Echt leuk voor je schoonmoeder. En wat jullie zeggen als ze maar weer gelukkig wordt toch, ook al is het snel. Zo te lezen doet ze het ook nog lekker rustig aan. Groot gelijk. Ik ga mijn moeder ook proberen over te halen en wie weet komt ze dan ook weer een leuke man tegen. Zou haar goed doen nu ze niet lekker in haar vel zit. Weltrusten. Lfs
Semmi: leuke dag gehad dus! Ook leuk voor je schoonmoeder zeg Ze hebben vast een hoop steun aan elkaar.... Kelly: ben benieuwd naar de Balonia-spam Weet je al wat voor lekkers je gaat nemen strakkies Ik zit nu aan de chinese zoutjes, mag vanavond van Sonja Je moeder over halen om te gaan forummen? Of een datingsite ofzo? Mn vader heeft zn vriendin ook leren kennen via internet.....ennuh ik Djurre trouwens ook
Zal hier ook chinese zoutjes worden hoor, alhoewel ik liever een bak vette chips heb Zat ook nog even te googlen en heb een site gevonden voor me moeder 50plusmatch.com. Ga het van de week maar eens tussen neus en lippen laten vallen bij me moeder. Heb het al wel eens eerder gezegd, maar mijn moeder denkt dat er alleen maar gekken zijn en maar op 1 ding uit zijn. hihihi grappig dat jij Djurre zou heb leren kennen. Ga nu de film kijken
Kel als je dus sport krijg je extra punten? Wat mag je dan voor 7 punten eten? Ik heb net ook japanse mix gehad. Stond niet in het boek maar had er gewoon zin in en dit is mager dus mag wel. Is weekend.. Gaat het al wat beter met je moeder? Met Jaime alles goed. Lief dat je het vraagt. Die waterpokken zijn bijna over ineens. Allemaal korstjes. Viel echt best mee. AM ik zit nu met het rode boek zeg maar. Week 1 daar staat die stoofschotel. Morgen italiaanse soep met een tosti met geitenkaas. Sem is fijn toch voor je schoonmoeder. En wat is snel dan heh. Je schoonvader zal ze nooit vergeten. Hoe voel je je trouwens? En hoe was je zwangerschap van Jayna? met misselijk enzo of niet? Lis mn zwager zit nu al ruim een half jaar bij een psycholoog. Hij accepteert dus gelukkig wel hulp. Maar is gewoon eng. Hij zei vandaag ook tegen mij ik wou dat ik voor even de knop uit kon zetten, reset en dan opnieuw. Gek toch? Jesse ook haren trekken. Je moet het toch afleren heh. En wat een situatie met dat stoplicht joh. Gelukkig maar dat er niemand aan kwam rijden! Robine...we zijn ook verzekerd . Lief van je dat je voor die broekjes keek. Ik zal hier bij overvecht ook eens kijken. Jaime zette vanavond weer een paar stappen. Steeds vaker nu. Ik ben benieuwd... Ga ff verder de film kijken. lfs
Wow ben ik de eerste vandaag . Jaime heeft vandaar dr nieuwe broek vanuit de vs aan. Een zwart guess broekje met zilver stiksel en een soort bloemen op 1 pijp. Staat erg leuk! Even kijken vanmiddag of we mss naar de zoo gaan ofzo of kinderboerderij. Chiel is nu aan het werken dus daarna maar. Het is geweldig weer heh, lijkt wel beginnende lente. Ik liep net even in de tuin en zag dat alle planten al weer van dieuitlopers krijgen . Clematis zit helemaal vol en de kamperfoeli ook al. De roos ook flink en hortensia;s ook. Bizar toch. Hoop dat het niet meer gaat vriezen want dan gaat alles kapot. Kom later nog even kijken. Lfs ps de kattenbrokjes zijn haar favoriet nu...alles eruit, alles erin. Ook leuk om ze in het waterbakje te gooien dan zwellen ze zo lekker op..
Wat een zondagse rust hier! Sens: nu willen we natuurlijk een foto zien van Jaime met die stoere broek Ik vond het hier best nog wel fris, maar idd de lente gaat eraan komen, heerlijk! We zijn vanmorgen even wezen wandelen, door onze nieuwe wij en we gingen even kijken hoever het lopen was naar de basisschool Is dus echt heel dichtbij, maar 5 minuutjes lopen. Even schommelen
Sens: hier zijn de kattenbrokken ook heel erg geliefd, hij eet ze ook op. Ik laat het alleen niet toe dat ie ermee speelt en het bakje staat dus helaas ook heel vaak op het aanrecht omdat ie er niet af kan blijven.
Hoi meiden, Als eerste bedankt dat jullie lief zijn en naar mn oma vragen. Gisteren was behoorlijk emotioneel. Het voelde echt als afscheid nemen. Toen de pastoor haar had gezalfd mocht iedereen even bij dr komen om haar iets liefs te zeggen. Al mn neefjes en nichtjes waren erbij (we stonden/zaten met 36 man bij mn oma in de kamer). Toch een bijzonder moment, vooral voor mn oma, om al haar dochters, schoonzoons en kleinkinderen bij elkaar te hebben. Maar wat is ze mager, heb zo met dr te doen. Vanmiddag hebben mn ouders "oppasdienst" dus dan ga ik er nog maar weer even met Lieke langs, nu kan het nog.... Ik zal even proberen te reageren maar jullie hebben wel ontzettend veel gekletst zag ik. Sens; ga je nog wel ff de nieuwe broek van Jaime spammen? Ben erg benieuwd. Lieke heeft ook een zwart jurkje met witte stipjes en een zwarte bolero (gekregen met kerst van mn schoonmoeder) maar ik moet nog erg wennen aan zwart. Hier ook al weer bloemen die de grond uit komen en veel knoppen ! Eindelijk, heerlijk. Hier trouwens geen lenteweer hoor, gewoon vieze druilerige regen, bah. Ik hoop dat het snel wat beter zal gaan met de vriend van je zusje. Moet erg moeilijk voor dr zijn denk ik. Veel sterkte voor ze ! Kelly; wat goed dat je zoveel hebt gesport dat je gewoon 7 punten hebt verdiend ! En idd gewone chips is lekkerder dan japanse zoutjes, maar ja, het is voor een goed doel moet je maar denken (denk bv aan je bermuda , k hou je in de gaten he! ) Hoop dat je je moeder kan overhalen om een datingsite te bezoeken. Wie weet gaat ze het nog leuk vinden ook ! Semmi; fijn dat jullie een geslaagde dag hebben gehad gisteren ! En echt zo leuk voor je schoonmoeder dat ze een leuke man heeft ontmoet. En net wat je zegt, misschien wel snel, maar haar geluk is natuurlijk het belangrijkst. Wel een grappig idee, zo'n klein stiefzusje voor Lenhard. LIS; ooh jee, zomaar door rood gereden . Heb jij idd ff geluk gehad dat ze aan het staken waren en daarom alleen een waarschuwing hebt gehad. Gaat vast goedkomen met de zolder. Wanneer was je nu ook alweer precies uitgerekend? Robine; ik zag weer leuke Jill spam voorbijkomen. Ik had de blousjes/tuniekjes van Jill ook in de hand bij Villa Happ, maar heb het toch maar niet gedaan, Lieke en Jill zijn straks anders net een tweeling, haha . Maar ze staan wel supercool ! Annemo; wat een leuke foto's van Kyllian. Zo te zien was hij zich prima aan het vermaken. Die foto op die Mega stoel is errug leuk ! Jij Jurre dus ook via het internet ontmoet, grappig. Brennied; al babynieuws? Mirandao; fijn dat de zaak goed begint te lopen. Als de offertes nu ook daardwerkelijk de opdracht opleveren zou natuurlijk super zijn. Verder weet ik het niet meer. Lieke heeft vannacht bij mn schoonouders geslapen. Was saai vanochtend zonder ons meissie. Maar nu ligt ze weer lekker in dr eigen bedje te slapen. Ik zal kijken of ik nog ff kan spammen. Misschien tot later. Fijne zondag allemaal. Liefs Sap
Sensee: Met sporten kan je extra punten verdienen. Je hoeft ze natuurlijk te gebruiken, maar je kan ze ook opsparen voor als je in het weekend een feestje heb en dan kan je wat lekkers nemen. Heb het gisteren niet gedaan. Je moet ze dan wel in dezelfde week opmaken. Met mijn moeder gaat het totaal niet goed. Haar baas heeft aangegeven te stoppen en dan staat mijn moeder dus ws op straat. Hij heeft verschillende kledingwinkels, maar dat wilt ze dus niet. Momenteel staat ze op de markt met kleding en dat gaat blijkbaar zo slecht nu. Daar komt ook bij dat haar baas in een scheiding ligt en vreemd is gegaan met een andere vrouw. Nou krijgt die vrouw allemaal dreigbrieven en smsjes en daar geeft hij een collega van mijn moeder de schuld van. In eerste instantie ook mijn moeder maar daar is ie wel op teruggekomen, maar gisteren is het dus helemaal geescaleerd. Er was een flinke ruzie en haar collega heeft haar spullen gepakt en is naar huis gegaan. Mijn moeder heeft een contract van 24 uur, maar werkt veel. Nu gaat ze dus 24 uur werken bij hem, maar daar kan ze niet van leven, aangezien mijn moeder alleenstaand is. Vanavond komt ze hier langs samen met mijn broer en dan gaan we haar maar eens helpen om iets anders te zoeken, maar mijn moeder is zoooooooo moeilijk zeg. Pffffffff ik kan daar zo boos om worden. Ik zei vanmorgen tegen haar dan ga je voorlopig schoonmaken erbij, heb je toch wat extra's totdat je wat anders hebt gevonden, maar nee dat wilt ze niet. Hou ouder ze worden dan worden ze echt eigenwijzer. Haar zus gaat haar helpen met sollicitatiebrieven maken, die kan dat ook wel goed. Ze zei zelf dat haar in een cateringbedrijf ook wel leuk lijkt, of iets met planten en bloemen, dus als jullie suggesties hebben, heel graag. Ik vind het niet leuk om mijn moeder zo te zien en hoop ook dat ze snel wat anders kan doen en wat ze leuk vind, want om met stress naar je werk te gaan is ook niet leuk, terwijl ze het werk hartstikke leuk vind en met mensen omgaan ook. Zo het is een heel verhaal geworden..... Ik ga even spammen en surfen over internet voor mijn moeder. lfs