En deze was van vanmorgen. Ik was met de was bezig en Daynah dacht zelf in haar wasmand kunnen te kruipen. Dat ging ook, maar ze kon er niet meer uit....hihhihiihi
Jeetje Sappie....doet me aan mijn oma denken. We waren er met bijna de hele familie in het ziekenhuis en het kamertje waar ze lag.... Heel veel sterkte.... Kelly: wat een gedoe zeg voor je moeder. Hoop dat jullie haar erbij kunnen helpen iets anders te vinden.
Hee Kel, wat naar voor je moeder, echt een k#t sitiuatie voor dr. Ik hoop dat jullie haar kunnen helpen en dat ze snel iets vind waar ze weer happy van wordt. Veel succes ! Wow zie inmiddels allemaal leuke Daynah spam langs komen ! Zo te zien vindt ze de ballenbak best leuk ! Hahaha, die in de brandweerauto is ook lachen ! Liefs Sap
Leuk foto van Kyllian en lekker dichtbij dus de basisschool. Ideaal toch. Sap: Wat moet het emotioneel zijn geweest. Je heb gelijk om nog even langs te gaan vanmiddag. Zal je oma ook erg fijn vinden. Sterkte!
Annemo; vervelend dan zo'n situatie he? Hoe gaat het eigenlijk met jouw opa. Hij was toen zo ziek, gaat het nu weer beter? Kel; haha die Daynah in de wasmand. Arm kind, kan ze er niet meer uit .
Tis eigenlijk net een soap op het werk van mijn moeder. Hoop ook dat ze snel wat anders vindt, maar ja op haar leeftijd zal het niet makkelijk gaan
Geen charmante foto, maar dit is op het moment een favoriet spelletje van hm. Mama omduwen, weer omhoog trekken en weer omduwen Zijn koppie erbij: