November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Annemo; het spijkerjurkje van Lieke vindt ik ook superleuk ! Had er 1 bij Villa Happ gekocht met 70% korting,maat 86, nu maar €9,00. Ben gisterenochtend heel vroeg nogmaals naar Villa Happ gereden om ook maat 86+ te kopen :) :) :) :) . Heb er ik mooi nog 1 op voorraad. 2 voor €18,- , normaal 2 voor €60,-. Heb ik goed gedaan toch :D

2. Heeeel leuk spijkerjurkje en voor dat geld, kan je het niet laten liggen natuurlijk.
    Leuk heh die ballon. Ik had een kapotte gekregen, dus gelijk maar weggooid.

Hier worden geen rozijntjes gegeten. Daynah is er niet kapot van, die heeft liever chippies of een stuk kaas...hahahaha

Wat een tanden heeft Kyllian zeg. Volgens mij heeft ie bijna al zijn tanden en kiezen

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Kel; eet Daynah lekker een stukje kaas? Hier geen kaaseter, jammer, kaas is zooo lekker. En Lieke vindt chippies ook lekker ! (mama ook, haha)

Annemo; idd Kyllian heeft echt al een mond vol tanden ! Hoe krijg jij die foto's toch zo mooi groot? Waar verklein jij ze?

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Dat is idd geen geld Sappie! Ik krijg ook weer zin om te shoppen haha. Wat een grote ballon zeg, die vond ze vast erg leuk!

Kelly: Kyllian mist nog 4 kiesjes, dus het schiet wel op he :D
    Chippies en kaas gan er hier ook wel in! Alleen er zijn al een paar weken geen chips in huis, dus Kyllian heeft ook pech hehe.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: de foto's mogen hier mag 491 pixels zijn, dus doe ik het max ;) Heb zelf en programmatje op de pc van mn fotocamera, maar er zijn vast genoeg sites waar je ze kunt verkleinen.

Hier bijv: http://www.fotoverkleinen.nl/

6. Daynah houdt echt van hartige dingen...kaas en dan ook echt alle kaas en worst. Ik hoef haar geen zoetigheid te geven.

Ach en Kyllian ook aan de lijn :) ;)

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik verklein ze altijd op zw.pagina, worden ze 480 pixels. Maar die van jou lijken echt veel groter ! Komt mss door close-up.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier zijn ook de hartige dingen favoriet, worst gaat er altijd wel in :D Ontbijtkoek vind ie ook smullen!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja zoveel groter zijn ze dus niet, die van jou zijn toch groot zat dan!

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Ja dat is ook wel zo. Maar hoe groter, hoe mooier :) :)

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Superleuke foto's weer gezien van Daynah, Kyllian en Lieke! Lief hoor alle kindjes en wat worden ze groot he!

AM: NOGMAALS SUPER BEDANKT! AM heeft voor mij de lang gezochte K Swiss schoentjes gevonden op internet en ik heb ze eindelijk besteld en hoeplijk woensdag in huis! Wat een boel mooie tanden heeft Kyl al!. Hier komen eindelijk weer 2 ondertanden erbij, dan komt Jill op een totaal van 7.

Ga later uitgebreid reageren eerst ff de strijk wegwerken, aangezine Jill nu ff slaapt. Vanmorgen lekker met zn 3en gezwommen en nu is ze helemaal uitgeteld.

Kom later weer ff terug!

Liefs

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ah wat word hier gezellig gebept hihihi

Sappie, heel veel sterkte met je oma, wat een nare situatie dan he
    Lief spijkerjurkje zeg...geen geld 8euro

Robine, lekker gezwommen, wij volgende week ook eindelijk weer keer.
    Strijk ze dan he ;)

Kelly, wat naar voor je moeder en dat ze dan nog op zoek moet gaan naar ander werk.
    Hoop dat ze wat leuks vind wat bij haar past.
    Leuke foto's van Daynah.

Am, ah lekker 5 minuutjes van school af wonen..heerlijk.
    Hier ook kleine 5 minuutjes, mijn oude school hihihi.
    Ook erg leuke foto's

Lis, hoe is het met je?
    Nog een beetje te doen?

Heb niet veel te melden....vandaag thuis gebleven, kwam gisteravond weer van de late dienst en kon gewoon niet meer lopen van de rug en buikpijn :( vanmorgen nog last van.
    Heb dit bij Jayden ook gehad tot kleine 18 weken...dus hopen dat het dit keer ook overgaat.

Morgen heel vroeg naar Mediamarkt, 19% btw van tv dus wij gaan flatscreen halen :D

Fijne avond

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden......

Er is inderdaad gezellig gekletst en gespamd hier, leuk!

AM: heerlijk joh zo dicht bij school straks voor Kyllian. En wat een tanden en kiezen zeg!

Sap: Lijkt me indrukwekkend en moeilijk zeg, zo met zn allen bij je oma. Hoe was het vanmiddag nog met Lieke bij je oma?
    mooi spam hoor van Lieke! Dat spijkerjurkje heb ik bij de Villa Happ ook nog in handen gehad, idd geen geld joh! Lieke dus ook al zo aan het klieren met lola...hihi...Jayna laat Luca ook nooit met rust!

Sensee: nog naar de kinderboerderij geweest vandaag? Je vroeg hoe de zwangerschap van Jayna was. Die verliep eigenlijk vlekkenloos. Enkel alleen moe in het begin, totaal niet misselijk. Verder wel last van maagzuur, maar mag echt niet klagen.Hopen dat het weer zo mag zijn he.

Robine: lekker gezwommen dus. Jill nog lang geslapen en nog lekker samen naar de kinderboerderij gewandeld?

Kelly: jeetje meid,wat naar voor je moeder zeg. Kan me voorstellen dat jij je er ook zorgen om maakt. Heb je ondertussen nog iets gevonden op het net? Sterkte ermee meid!
    Leuke spam van Daynah trouwens...lieeeeeeef met papa in de ballenbak!

Charissa: succes met het kopen van een nieuwe tv....altijd leuke investering he!

Hier een rustig dagje na gister. Ben net op de fiets met Jayna naar de geitjes geweest. Op de terugweg riep Jayna de hele tijd" beeeeeeeeh!".
    En jawel, ik heb me aan een nieuwe banner durven wagen. Baal alleen dat het niet meer lukt om een foto van Jayna er bij te krijgen. Kon wel via de site waar ik de banner heb gemaakt, dus had heel mooi een foto van Jayna er naast....maar helaas....in het profiel hier mag maar 1 plaatje onder je bericht!

Nou ga ff bankhangen, Jayna slaapt weer ff, is denk ik moe van gister.

tot later meiden.

liefs Sem

14. Mooie banner Sem. Wel jammer dat je er geen foto van Jayna erbij kon doen. hihihihhihiihi en Jayna als schaapje.

Charissa: Balen van je rugpijn zeg. Nog even volhouden en dan is het over hopelijk. Ik had heel mijn zwangerschap last van rugpijn totdat ik eigenlijk met verlof ging. Toen ging het beter. Maar het is voor een goed doel.

Robine: Lekker wezen zwemmen vanmorgen en nog goed ook voor de lijn. Is je strijk helemaal weggewerkt. Ik heb hier voornamelijk een wasdag gehad...bleggghhhh
    Vandaag ook goed de dag doorgekomen met de WW.

Sap: Hoe was het bij je oma?

Ga even Daynah in bad doen.

lfs Kelly

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hier dan eindelijk wat reacties:

LIS: Dat door rood rijden kan ons allemaal weg eens overkomen hoor, gelukkig kwam je er met een waarschuwing vanaf! En nog fijner is dat je geen ongeluk hebt gemaakt doordat je door rood reed......Dat harentrekken is niet tof, doet Jill ook en precies net als Jesse heel hard lachen! t In t gezicht slaan wat AM schreef doet ze helaas ook, klein monster en een lol dat ze heeft als ze iets doet wat niet mag, echt stout!

Sem: Woehee wat een mooie nieuwe banner en de eerste maand zit er alweer op :) Time flies he! Nog maar 8 te gaan. Lekker verwend op je verjaardag dus. Morgen pas echt groot feest. Ga je morgen nog wat leuks doen met Len en Jayna? Leuk hoor voor je schoonmoeder dat ze weer ''in love'' is.

Kel: Daynah heeft wel genoten in de ballenbak zo te zien. Lekker samen met papa spelen, leuk is dat om te zien he!? JA de tuniekjes kwamen van Villa Happ! Dus rennen...............lol. Onee je mag niet meer kopen he!
    Ik vind de WW trouwens erg makkelijk vol te houden. Heb vandaag alleen 2 boterhammen met kaas(ww kaas), een boerensalade van de AH en Chicken Tonight( nergens in t boekje te vinden, heb t maar op 3 punten gehouden, alleen de saus dan) op en 2x een kruidkoek . Prima te doen hoor, heb vandaag nog 2 punten over! Ben benieuwd of er nu ook een keer wat vanaf gaat!
    p.s John en ik kennen elkaar ook van een datingsite, wat begon als grapje mondde uit tot een huwelijk en Jill, niet gek toch!?!? ;) Trouwens voor John meerdere dates gehad via die site en allemaal waren t leuke dates hoor! Zitten echt ook genoeg normale mensen tussen!

Sens: We willen de Guess broek wel zien van Jaime hoor. Jill had afgelopen zomer ook zo een leuke van Guess die ze veelvuldig heeft gedragen en mss dit jaar ook nog past. Was een witte ook met GUESS erop en bloemen. Weet nog wel dat t de duurste broek ooit voor haar was! Hahah, ach soms ben je gewoon verliefd op een kledingstuk he! Hoe kom je aan die spullen uit de VS? Zelf nog meegenomen laatst? Spammen die broek, ben benieuwd! Ennuh je Sonja schotel klinkt goed!

Sap: Hoe is t nu met je oma? Nog langs geweest vanavond? Met wel een emotionele avond zijn geweest. Heeft ze nog wel besef van jullie allemaal of niet meer? Hoop dat ze nog even met Lieke kan knuffelen.
    Dat spijkerjurkje heb ik zeker gemist bij VH? Anders vast en zeker meegenomen. Hahaha, ach Jill heeft er ook al een zoiets als die, alleen iets donkerdere spijkerkleur.

AM: Ik zei t vanmiddag al, maar wat veel tanden heeft Kyllian zeg! Dat is echt al goed poetsen! Hier gaat de tandenborstel in dr mondje, likt ze de tandpasta eraf en klaar. Ik probeer t meestal nog ff na te borstelen, maar daar heeft ze vaak geen zin meer in. Hahah.

Charissa: Balen van je rugpijn en dat al zo vroeg in je zwangerschap. Willen jullie weten wat het gaat worden of hou je t als verrassing? En ben je al een beetje uit de naam? Wisten jullie bij Jayden dat hij een jongetje zou worden? En krijg je al een buikje? Veel vragen he!? Ben benieuwd zoals je merkt.

Nou ja hier verder geen nieuws. Vanmiddag na t zwemmen nog ff gewandeld(Jill op dr fietsje) met Jill en John naar de kinderboerderij en daarna langs de speeltuin. Maar o wat kunnen wij slecht tegen viezigheid. Als de glijbaan al een beetje smerig is mag Jill van mij niet glijden en als ze een keer valt vind ik dat helemaal niks als ze vies is. Hahah, zie je allerlei kinderen lekker ravotten en ben ik met een snoetenpoetser in de weer om dr handjes weer schoon te maken, erg he!? Moet daar toch een beetje van af! Maar goed, buiten dat viel ze gelukkig maar 2x en loopt ze al een flink stuk mee naar huis. Ben benieuwd hoe ver ze al kan wandelen, weet niet zo goed wanneer iets te ver is.

Ga zo lekker op tijd mn bedje in, morgen weer werken, bah! Maar goed deze week wel allemaal leuke dingen voor de boeg. nieuwe eethoek en salontafel woensdag geleverd, K Swiss schoentjes komen binnen, vakantie wordt hopelijk bevestigd , een berg nieuwe spullen van de OTTO komen binnen en verder gewoon een relaxed weekje.

Tot later!

Liefs

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dit vind ik gewoon een mooie foto

17. sappie

sappie Fanatiek lid

He hoi,

Robine; jij John leren kennen via een datingsite? Wat grappig joh!
    Zo te lezen hebben jullie vandaag een gezellige dag gehad. En ik herken het wat je schrijft over het vies worden. Ik ben er ook niet zo'n ster in. Als ik zou zien dat een glijbaan vies is laat ik dr er ook niet vanaf glijden.
    Veel plezier aankomende week met al je leuke dingen !

Kelly; goed van je dat je WW dag weer goed is gegaan !

Semmi; wow je hebt een nieuwe banner, leuk hoor ! Nu is het echt heel echt ;) ! En ik zag je ook alweer actief bij de oktober 2008 mama's! Ga je daar ook volop meeschrijven?
    Jayna ook altijd druk in de weer met Luca? Hier hetzelfde, en de hond vindt het allemaal best :D . Valt altijd wel iets lekkers te halen ;) .

Charissa; balen van je rugpijn, hoop idd voor je dat het snel overgaat.
    Leuk morgen een nieuwe tv.

Vandaag nog even bij mn oma geweest. Ik vond haar best goed, ze weet echt alles nog, kent iedereen nog gewoon bij naam. Maar ze heeft nu wel vocht achter de longen, daar krijgt ze weer pillen voor maar die zijn dan weer slecht voor dr hart. Het blijft afwachten. Rick en mn vader denken dat ze nog lang niet doodgaat. Ze was wel heel erg blij om Lieke weer te zien. Lieke liep steeds ff naar dr bed om oma een kusje te geven, zoooo lief.

Verder rustig dagje gehad.

Ik zal zo nog ff spammen, pagina's moesten vol toch ;) .

Liefs Sap

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik wil gewoon zelf eten (en het gaat nog best aardig ook eerlijk gezegd)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En hup in mn mondje

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik vind hem ook erg mooi Sens !