November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Met tantje sonja de grote geit eten geven (ging voor geen meter want dat beest was erg gulzig, mocht ook eigenlijk geen melk..haha)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Schommelen in de tuin vanmiddag

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ze ging erg snel en hoog!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En vandaag weer ff gepowernapt! (echt binnen een minuut, meestal in de auto, dit keer ook)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    De poes wilde mn stukje eierkoek opeten :evil: .

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Altijd maar aan de knoppen van de apparatuur zitten

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:erg veel sterkte voor jullie,wat een nare situatie.ik hoop dat je oma niet teveel moet afzien.
    kan me voorstellen dat het erg emotioneel is.Ik was erbij toen mijn oma stierf en ben dat nooit vergeten,heb er soms nog nare dromen van.kan me wel in jou plaats voorstellen hoe het is.

robine:jij hebt een leuk vooruitzicht met nieuwe spulletjes.waar heb je die schoentjes voor jill nu gevonden?

Sem:hahaha jayna die geitjes nadoet ,lief hoor.

charis:rustig aan doen he,hoop dat de rugpijn overgaat.

Am:Leuk die foto's ,kyllian heeft idd al veel tanden.yorben heeft ze nu ook allemaal.scheelt weer een hoop gezeur als ze eindelijk door zijn hahaha

hier rustig dagje gehad,collega van me kwam op het onverwachts nog eventjes langs,was erg gezellig.
    nu liggen de kindjes er weer in en nog even vd rust genieten en dan bedtijd,morgen weer vroeg dag!

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Mama, ik kom eraan !

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Met de pop aan de wandel !

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel:was ik jou vergeten,wat een rot situatie zeg voor je moeder,
    hoe gaat het met ww?

Sens:Wat een gaaf broekje zeg van jaime,op zulke momenten baal ik dat ik dat ik geen dochtertje heb ;)

11. sappie

sappie Fanatiek lid

oh jee, pech onderweg !

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dames van wie de beebjes niet vies mogen worden. Loop een dagje met mij mee. Ik heb dr echt lak aan.
    Schommelen, glijbaan maakt me weinig uit. En snoetenpoetsers moest ik al weer twee weken geleden kopen.

Iedereen elkaar leren kennen via een site. grappig hoor. Ik ben destijds aan Michiel voorgesteld door een vriendin van mij. Zij kende hem voordat hij naar vs verhuisde. Ze heeft ons ook zo voorgesteld. Michiel en ik hebben voor wij elkaar leerden kennen in echie, ongeveer 3 maanden gechat. Op de meest onmogelijke tijden met tijdsverschil.

Pas daarna daten en toen was het gelijk bekeken :D .

Ik zal ff reageren voor zover ik terug kan lezen.

Sap ah vocht achter de longen is niet goed. De oma van Chiel had dat toen ook. En al die pillen ook, het een is goed maar weer slecht voor het ander. Echt sterkte.
    En kom op met de spam!

Robine zie foto's voor het broekje. De laatste twee. Wij hadden die uit vs meegenomen, bij ons allergoedkoopste broek ooit (15 dollar ofzo). en die sonjaschotel was heerlijk!
    Hoe doet Jill het fietsje met het stuur? STuurt ze al echt? Ik ben al een tijd niet met het fietsje geweest omdat ik het sturen zo irritant vond, ze stuurde niet. Terwijl ze dat wel probeert met dr loopwagen (maar dat ding kan dus weer niet sturen...zucht).

Sem hier alleen geschommeld in de tuin. Ik hoop voor je dat je nu weer zo'n rustige zwangerschap hebt. Lijkt me heerlijk.
    Je banner is erg stoer.

Nou ik kom later nog ff. Had trouwens vanavond een soepie van Sonja en een tosti met geitenkaas. Nou die laatste was toch lekker...jummm. Krijg er trek van ;) .

lfs

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Gewoon erg lief

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Dit was het, Lieke wil nu geen foto's meer :)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi lief de foto's van Lieke. En die laatste dan..hihihii

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Leuke broek van Jaime, t is wel een andere dan Jill had, maar deze is erg hip! Die powernap foto, daarop lijkt Jaime echt superlang! Lange benen heeft ze in ieder geval, t modelletje. Hahaha. Lief hoor, helaas komt hier nooit een powernappie voor! :(
    Ennuh laat maar dat dagej mee om vies te worden, hahaha wordt al nerveus bij t idee! Lol. Sturen doet Jill niet, dat doen wij met de duwstang. Jill eet vaak een soepstengel tijdens t fietsen of speelt met iets anders( lees sleutelbos, boodschappen, portemonnee etc) ze zit dus nauwelijks aan t stuurtje met dr tengeltjes!

Sap: Leuke blouse heeft Lieke aan! Hier is ie net gewassen en hangt ie te drogen, denk dat Jill em woensdag op zn vroegst aan heeft ;) Hij staat Lieke steengoed! En de foto's zijn erg schattig!

Fajah; Jij krijgt ook vast ooit nog een meisje..........nr 3 als jullie ervoor gaan ;) Kun je ook spelen met poppen en strikjes in de haren doen, hahaha.

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:ik hoop dat je gelijk hebt ;)

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Robine kan jij het stuur van dat fietsje dan vastzetten?

En Jaime is ook flink gegroeid. En redelijk lange benen idd. Ze is ook best wel beetje dun heh dus lijkt misschien lijkt het nog langer dan.

Ik ben bezig een filmpje erop te zetten. Van het schommelen.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Ja stuur kan vast!

Deel Deze Pagina