Charissa: och jeetje, hoop voor je dat het idd niet de hele zwangerschap gaat duren. Sterkte ermee. Zag die reclame al van de mediamarkt, zal wel druk worden Semmi: leuk om zo'n banner te zien he Robine: nu al naar bed? Ik neem het me ook altijd voor vroeg te gaan, maar gebeurd uiteindelijk maar zelden Zo er wordt dus een hoop bezorgd deze week De tnt draait overuren! Sappie: wat fijn dat je oma nog goed bij kennis is. Tja je weet het nooit of het snel achteruit zal gaan of dat ze misschien weer op gaat knappen. Hoop natuurlijk het laatste voor jullie. Alweer lieve ondeugende Lieke foto's, leuk! Sens: leuke foto's. Het lijkt op die powernap foto echt alsof ze hele lange benen heeft! Leuk broekje ook. Fajah: gezellig je collega op bezoek!
Vandaag eventjes maar kort, ben ontzettend druk met alles hier. Semmi: Van harte gefeliciteerd meid, mooie banner! Kelly: Heel veel sterkte met je moeder, hopelijk vindt ze snel iets waar ze weer plezier in heeft. Sappie: Ontzettend veel sterkte met je oma Ik ga weer snel verder ben er gauw weer Liefs Angela.
Robine, Nee wij willen niet weten wat het word en bij Jayden wisten we het ook niet. Wij hebben dezelfde meisjesnaam als bij Jayden, jongentje nog niet! Enne mijn buikje hihih...soms is die net zo dik als toen ik 20 weken was bij Jayden
MMoest ff uitzoeken hoe ik m op memorystick kon zetten. Het is wel heel kort. Zet m nu op photobucket. Meer mensen met een digitale v8 cam? Ik wil gewoon een langer filmpje doen want dit schiet niet op... maar dan rechtstreeks overzetten op pc...
Let ook ff in het begin op die benen. Chiel bracht haar tot stilstand maar daar had ze geen trek in..hahah. http://s126.photobucket.com/albums/p85/ ... V00053.flv
Wat een cool filmpje Sens, en wat schommelt ze hard zeg ! Ik vind het wel een beetje eng, maar ze zal wel goed vastzitten. Stoere meid hoor die Jaime !
Goedenavond, Sappie: aaah wat lief dat Lieke oma steeds kusjes gaf! Het blijft dus afwachten hoe het nu verder gaat. Hopelijk hoeft ze niet te veel te lijden. Leuke spam weer....hihi lieke aan de aparatuur, altijd favoriet he! Ik ben inderdaad ook bij de oktober 2008 mama's.Denk dat dat niet zo actief gaat worden als ik dat hier ben. Vind het leuk om deze tweede zwangerschap en misschien wel laatste, ervaringen uit te wisselen. Maar weet nu al dat het geen doen is om ook weer intensieve contacten op te bouwen. Ben blij met de vriendschappen die ik met jullie heb, en zie jullie dan liever een keer vaker dan dat ik mn energie in nieuwe contacten steek Robine: wat goed zeg dat Jill ook al een hele eind meewandelt! Enne....dat vies worden.....ook hier vliegen de snoetenpoetsers er doorheen. Ben daar soms ook wel erg in. Dat zal nog wat worden als ze in het voorjaar achter huis gaan spelen Sensee: aaaah lief die Jaime aan het lachen op de schommel! Dikke pret dat ze heeft! Charissa: je buikje groeit dus goed.....spammen maar! Haha! Kan ff niet verder teruglezen door alle mooie Jaime en Lieke spam! Morgen dus jarig! 25 jaar....halve sarah dus... Len en ik gaan morgenmiddag ff gezellig met zn tweetjes lunchen in de stad. Gaat Jayna ff bij opa en oma spelen. Geluk bij een ongeluk dat Len nu thuis zit. Ben ik niet alleen thuis op mn verjaardag Fijne avond nog meiden! Liefs Sem
Voor de liefhebber. Is al van even geleden maar nog twee Jaime filmpjes. http://s126.photobucket.com/albums/p85/ ... V00061.flv http://s126.photobucket.com/albums/p85/ ... V00062.flv En heb ik het verhaal van de vakantie wel eens verteld: richtiger politika? Is wel erg hoor maar wel grappig. Doe ik anders van de week ff. Zit ook een filmpje bij. Ik ga op tijd mn bed in. Ook niks op tv, beetje jammer. lfs
Ik kom later wel reageren, want er zijn weer een hoop pagina's bij, vooral leuke spam van Lieke en Jaime. Werkse vandaag voor diegene die moeten werken. Ben blij dat het weer weekend is dadelijk
Semmi, GEFELICITEERD MET JE 25STE VERJAARDAG!! 25, joh, das nog lekker jong! Veel plezier vandaag, en lekker lunchen met Lenhard! Das idd een geluk bij een ongeluk! En wat een mooi verjaardagscadeau heb je gehad he! Hoop dat alles zo mag zijn zoals bij de zwangerschap van Jayna. Ik denk dat jullie weer een meisje krijgen hoor! Kel: succes vandaag! Het klinkt alsof jij alweer aan weekend toe bent Wat een gedoe trouwens met je moeder zeg! Hoop dat zij/jullie snel iets ander kunnen vinden. Niets is zo erg als een slechte sfeer op je werk (weet jij ook wel wat vanaf). Vooral omdat ze het werk zelf heel leuk vindt! Heb je al een of andere zoekopdracht uitstaan bij Monsterboard ofzo? Sens: is dat die schotel met rode kool en draadjesvlees en appeltjes enzo? Oh joh, dat is echt mijn favoriete Sonjagerecht, heerlijk! Moet ik ook weer eens maken. Nadeel is wel dat het echt in het weekend moet omdat het vlees zolang op moet staan. Leuke broek van Jaime zeg! Zelf draag ik heel veel zwart en voor kindjes zie je het eigenlijk niet zoveel. Vriendin van mij zegt altijd dat ze aan kinderen begint als er ook zwarte kleding voor ze te krijgen is. Nou, ik zal haar eens aanspreken, hahaha! Sappie: haha, die foto van Lieke dat ze haar hand voor de camera doet. Ik heb gister foto's gemaakt van Jesse die frietjes zit te eten, maar hij trekt zijn neus dan op (om te lachen hoor), maar dan ziet het er niet meer uit! Zal er nog wel wat foto's van spammen vanavond. He, en met je oma.... Er is nu ook continu iemand bij he. Als het dan lang duurt, is het voor haar niet fijn. Maar aan de andere kant wil je haar zo lang mogelijk kunnen blijven zien. Sterkte voor jullie allemaal hoor meis! Charissa: he bah, nu al rugpijn. Hoop dat het dan bij week 18 weer over is hoor. Ik merk dat als ik nu teveel doe, ik ook last heb hoor. Dit weekend weer met de zolder bezig geweest en ik had gister toch rugpijn. Ach, nu kan ik weer 4 dagen rustig aan doen op mijn werk. Hoef ik alleen maar te zitten, haha. Ik voel me verder prima hoor. Nu alleen dus maagzuur (volgens Wes moet ik niet zoveel M&M's eten, en komt het door de chocola). Jesse slaapt 's nachts ook weer prima (even afkloppen), dus de nachten kan ik weer helemaal bijkomen. En ja... mijn buik gaat nu echt wel in de weg zitten. Gister zei ik nog tegen Wes: nu kan ik weer gaan aftellen op mijn werk. Ik moet nl. nog 10 weken werken! Wel spannend als je nog niet weet wat het is. Bij Jesse wisten we het ook niet hoor. Nu vind ik het toch wel praktisch voor de naam. Bij een meisje waren we daar zo uit (ze zou gaan heten naar Wesley's oma, die is een maand voordat wij gingen trouwen overleden). Bij een jongen heeft het zolang geduurd. En nu weer. We zijn er nog niet uit hoor. AM: lekker dat de school van Kyllian zometeen lekker dichtbij is. Ik vond dat vroeger altijd lekker hoor. 5 minuutjes van school wonen. En allemaal kinderen in de buurt. Robine: allemaal leuke dingen in het vooruitzicht deze week. Kan Jill dan nog wel dansen in de kamer? Nu is het toch net zo'n balzaal Heb je nog solli's lopen? Of staat het even on hold. Brennied: Heb je nu al eens nieuws voor ons? Wanneer was je zus eigenlijk uitgerekend? Loopt ze al overtijd? En hoe was je familieweekend? Je had een reunie toch? Milou niet teveel gemist? Vast wel, maar die zal het vast wel lekker hebben gehad bij opa en oma. Verder weet ik even niet meer. Nou, onze zolder is nu weer beetje aan kant. 10 maart komen ze verbouwen. Als het klaar is, moet ik nog 6 weken, dus het is weer net op tijd. Ik had al eens gezegd dat wij soms nogal laks zijn he, haha. Tjonge, wat heb ik veel weggegooid zeg. Gister ook de wasmachine verkocht. Ik had nog een bovenlader van mijn vorige flat en dat begint nu echt wat krap te worden. Nu komt er een 'echte' Mijn vader heeft een (gereedschaps)winkel en bestelt veel bij de Technische Unie. Dus dat scheelt mij ook weer! We hebben ook de kinderstoel verkocht. WAT, denken jullie! We hadden er een met zo'n tafeltje ervoor, maar nu Jesse eigenlijk altijd met ons mee eet, vind ik een TripTrap toch wel handiger. Kan hij gewoon aan tafel zitten. Al het eten kwam nl. tussen die stoel terecht. Bah, ik moet deze week alweer 4 dagen werken. Maar volgende week gelukkig maar 2, omdat ik dinsdag en woensdag thuis ben omdat Jesse dan naar het ziekenhuis moet. Ik weet dat het voor hem goed is, maar ik zie er zo ontzettend tegenop. Om 10 uur moet ik bij MT zitten, ga nu nog maar even wat bijwerken.
Sem van harte gelefeliciteerd met je verjaardag ! Veel plezier vandaag samen met Lenhard en Jayna. Liefs van ons
sem:heb je het grote nieuws eigenlijk al aan je ouders verteld?of heb ik erover heen gelezen? veel plezier met lunchen straks met je mannetje. en ook ik gok op weer een meisje voor jullie.
ik ben net even naar belgie geweest om schoentjes voor Yorben,ik wou graag blauwe,want dat past wel bij de meeste dingen. ik heb er gelukkig gevonden voor maar 10 euro.
Trena, ik heb net ook nog blauwe sportschoentje gehaald voor Jayden bij Prenetal, erg leuke 6euro. Hij had alleen wat bruine met klitteband, zijn nette schoentje.