Meiden bedankt voor alle felicitaties! Fajah: bedankt voor je sms! Mooi dat je voor 10 euro geslaagd bent voor schoentjes! Ow ja, mijn ouders weten dat ik weer zwanger ben. Ze wisten ook van de mk toen, dus vind het wel fijn om het nu met hun te delen. Verder heeft Len het alleen aan zijn broer verteld, die ook van de mk wist. Verder willen we ff wachten tot de eerste echo, dus nog ff geheim! LIS: druk aan het opruimen geweest dus op zolder. Krijgt Jesse een nieuwe kamer trouwens als zijn broertje er is? En dus nog niet uit de naam, wij hebben het net andersom, jongensnaam weten wel wel, maar meisjesnaam zouden wij nog niet weten. Maar goed wij hebben nog heeeeeel veel tijd om na te denken....haha! Robine, Kelly en Sappie ook nog bedankt voor de sms-jes, en Robine, ook jullie kaart kwam vandaag, thnx! Tussen de middag gezellig gegeten in de stad. En vanmiddag lekker lui op de bank gehangen en afleveringen van prison break op dvd gekeken. Alleen viel ik in slaap.....kan de hele dag wel slapen geloof ik... Vanavond de buren op visite en morgen weer aan het werk, bah....geen zin! Tot later! Liefs Sem
Gefeliciteerd Semmi! Lekker lui dagje, heerlijk. LIS: da's toch mooi op tijd, 6 weken ervoor. Logisch dat je er tegenop ziet dat Jesse naar het ziekenhuis moet. Hoop echt dat het helpt! Sappie: lief van Lieke dat ze je oma kusjes geeft. Sens: ik ben nog erger, heb nog nooit snoetenpoetsers gekocht. He bah, monster heeft weer gepoept.
Hiep hiep hoera voor jarige Samira!! Gefeliciteerd meis!xx Panda: Hoe kun je leven zonder snoetenpoetsers!?!?!? Hahahah
hahaaha hier vliegen de snoetenpoetsers er ook razendsnel doorheen met 2 bandieten Sem:fijn dat je ouders het al weten ,het is toch best moeilijk om zulk leuk nieuws te verbergen hé? fijne avond nog op je verjaardag.
Haaai, Sem gefeliciteerd met je verjaardag! 25 jee zeg, ben jaloers! Panda hoe is ie verder bij jullie? Lis idd die rode kool met draadjesvlees. Heeerlijk is ie.l Chiel heeft gisteren de rest gegeten toen ik aan die soep met tosti zat. Zwarte kleding voor beebs ik zie het in nl ook niet heel veel moet ik zeggen. Deze en nog een andere zwarte (elmo) broek hadden we voor haar in vs gehaald. En moest wel om je lachen met het lakse. Het is zo herkenbaar. Ik probeer er wat aan te doen nu, want soms zit het je in de weg. Ik schuif zoveel dingen op de lange baan waardoor je mensen soms ook kan kwetsen en je minder contact met mensen hebt dan dat je zou willen, afgelopen jaar jammergenoeg moeten ervaren. En 6 weken voor bevalling kan wel toch. Zet er alleen maar lekker druk achter bij de bouwmannen (ff flink met je buik naar voren lopen) bij ons heeft het toen geholpen (ze waren klaar voordat ze eigenlijk klaar zouden zijn). wat is het verder rustig geweest vandaag. Ik ga ff verder met de lasagne. Chiel komt zo thuis. Lfs
He meiden, Sens; en was de lasagne lekker? Doet Michiel met je mee (sb)? Sem; bij jou is de vermoeidheid al flink toegeslagen he? Gewoon lekker aan toegeven en af en toe lekker een uurtje gaan slapen. Fijn dat het gezellig was vanmiddag. Fajah; leuk weer nieuwe schoentjes voor Yorben (foto zien). En wat grappig, even naar Belgie, haha. Voor ons is het af en toe even naar Duitsland (5 min). LIS; zie maar meid het gaat echt goedkomen met de verbouwing hoor. Net als Sens al schrijf, buik naar voren en maar blijven aandringen dat het af moet . Verder weet ik het niet. Ben vanmiddag nog even met Lieke de stad in geweest en heb erg leuke laarsjes voor dr gescoord ! Voor de helft van de prijs! Nu maar 28 euro ! Ik zal zo ff spammen. Net is iemand de Iphone komen ophalen voor 515,-. Lekker voor ons ! Verder niet veel nieuws. Kom later nog ff kijken. Liefs Sap
Ik zie iedereen maar schoenen kopen en hier kan ik niet slagen Alle jongensschoenen zijn zo hard en ik wil ook een btje neutrale schoenen. Woensdag maar weer eens een poging wagen.
Ja Robine ik vind dat jij ze nu voor mij moet vinden hoor Je hebt me trouwens wel aangestoken, ben gistermiddag nog naar H'sum gereden op zoek naar kswiss Helaas uitverkocht in zn maat. Zag ook nog leuke adidasjes, maar ook uitverkocht. Woensdag maar ff naar utrecht.
Kel: Ik eet maar 20 punten per dag! Al 3 dgn lang! Goed he?!? En gene enkele honger! Lang leve de sinasappels en appels( al komen ze nu wel mn neus uit, hahaha)
Whoehahahah AM, succes! Zenuwenlijer Hahahaha, t zit weer in je hoofd he, dan moeten ze er komen! Lol. Welke kleur wil je? Olijf of is bruin ook goed? Kan ik hier ook f fkijken voor je
Hoor wie het zegt Ik heb ze wel met bruin gezien, maar die vond ik niet zo. Zag ze met zilver die vond ik wel leuk of met blauw. Met olijf is ook goed, maar dan niet met aan de zijkanten olijf stiksel.
Zo hier weer begonnen met hardlopen. Morgen weer wegen ben benieuwd weer. Altijd weer spannend. Robine: Hier komen de aardappels mijn neus uit. Heb liever gebakken aardappels, maar ja dan heb je gelijk dubbele punten. Vandaag maar rijst gegeten, maar dat is 2 punten voor 100gram gekookte rijst. Is niet veel iig. Sap: Wat een leuke laarsjes en idd geen geld zeg. Zijn ze van shoesme? AM: Ik ben ook al een tijdje op zoek naar leuke sportschoenen voor Daynah maar ook nog niet echt geslaagd. Ik loop er vast een keer tegen aan. En ik moet zeggen Daynah loopt nog niet dus echt nodig heb ik ze ook nog niet. Sensee: Was de lasagna lekker? Sem: Een lekkere middag dus gehad. En voel je je wat ouder? Hier hebben we ook wel snoetepoetsers hoor, zou niet zonder kunnen eigenlijk en zeker als je langs de geitjes bent geweest vind ik het wel fijn dat je de handen een beetje kan schoonvegen daarna. Lijkt me zo vies als ze dan met d'r handen in haar mond gaat...bleghhh. Zo ik laat me lekker neerploffen op de bank met een fleecedekentje en ga lekker ANTM kijken. Lfs Kelly
Kelly: spannend morgen weegdag! Kyllian loopt ook nog niet hoor, daarom zoek ik ook wel flexibele schoenen. Alhoewel ik ze een maat groter neem en hoop dat ie dan wel loopt Die harde schoentjes koop ik ook nog niet. Vind trouwens de meeste jongenschoenen vrij grof en erg stevig. Kyllian lijkt een smalle voet te hebben, maar misschien wordt dat anders zodra hij loopt. Haha bijna allemaal fan van de snoetenpoetsers Hier ook hoor Kan er ook niet tegen als hij op zn shirtje geknoeit heeft, erg he