November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, heb vanmiddag nog 2 pakken snoetenpoetsers gekocht hoor ;)
    Ik baal altijd wel als ie alweer heeft geknoeid, want dan heb ik weer was te doen, haha. Maar inmiddels laat ik hem vaak ook wel even lekker knoeien. Schijnt dat als ze dat nu doen (met eten bv) dat ze dan later netjes kunnen eten! DUS.... lekker laten knoeien!
    Heb wel altijd snoetenpoetsers in huis, maar als ik wegga vergeet ik die vaak wel mee te nemen hoor.

Jesse heeft eigenlijk maar 1 paar schoenen. Ik vind het ook erg moeilijk voor jongens. Deze zijn inderdaad hard en wat grof AM, maar Jesse loopt toch hele dagen. Eerder rennen trouwens. Thuis heeft hij nooit schoenen aan overigens. Wij ook niet, dus als we thuiskomen doen we gelijk ook zijn schoenen uit. Maar wil snel ook kijken voor weer ander schoentjes.

Sem: lekker dagje gehad dus? Heb je je echt jarig gevoeld? Lekker geluncht? En dus ook al moe? Ja, je hebt er al een rondlopen he. Dat scheelt echt hoor.

Kel: morgen weer wegen, maar vanavond alweer hard gelopen! YOU GO GIRL! De dag een beetje doorgekomen?

Robine: lust je komkommer? Dat mag je ook vast wel onbeperkt eten toch? Is alleen maar water! En wortels? Kun je beetje afwisselen.

Sap: leuke laarsjes voor Lieke! Vanmiddag heb ik online ook nog kleertjes zitten en kijken en ik kwam toch (alweer) tot de conclusie dat er voor meisjes VEEL MEER leuke dingen zijn hoor!

Sens: haha, herkenbaar he? Ik heb met mijn vriendinnen ook te weinig contact. Gelukkig weet ik dat het wel echt diep bij ze zit. Maar ik zou ze graag wat vaker zien, maar ze wonen nu eenmaal niet om de hoek. En ik wilde zo graag in Utrecht wonen...
    En bedankt voor de tip! Ik zal wel met mijn dikke buik hier rond gaan lopen en wat steunen en zuchten enzo ;)
    Gaan ze heel hard werken omdat ze me zo beu zijn, hahaha.

O ja Sem, Jesse krijgt een nieuwe kamer maar die staat nu nog vol met apparatuur (computers e.d.), want dat is Wes zijn hobby. Dat gaat allemaal naar de zolder, maar daar gaan we dus 2 kamers maken (is nu 1 grote ruimte). Andere kamer wordt dan logeerkamer. Mijn ouders en zus wonen niet in de buurt en die blijven nog weleens slapen en dan hoeven ze niet in zo'n open ruimte te slapen.

Panda: hoe is het bij jou en hoe gaat ie met Bastian?

Vanmiddag lekker om 16 uur al van mijn werk weggegaan. Nieuwe stoel voor Jesse gekocht. Ook overstag en de TripTrap gekocht. Ik vond in eerste instantie met zo'n tafeltje ervoor toch wel handig, maar nu Jesse met ons mee-eet, vind ik dit toch makkelijker. Niet zoveel troep en niet zo vies als bij die andere stoel.
    Het was net effe huilen om te gaan slapen, heb er half uur bij gezeten. Toen was ik het beu en heb hem maar even laten huilen en nu is het stil.
    Ga effe lekker koppie thee zetten en op de bank hangen en vriendin bellen.

2. Daynah is de laatste dagen ook uit haar doen, vooral me slapen net werd ze ook opeens huilend wakker, maar dan ook een beetje paniekerig vind ik. Nu slaapt ze inmiddels weer.
    Ze zal vannacht ook wel weer komen.
    Ik had wel een berichtje van de sprongwekker gehad dat ze met 14 maanden weer in sprongetje kunnen komen.
    Ik hou het maar daarop en hopen dat het snel overgaat.

Ben de dag goed doorgekomen LIS. Nog 2 dagen werken en dan weer weekend. Weken vliegen voorbij zeg.
    Ik heb ook maar 1 paar schoenen voor Daynah. Ik heb wel nieuwe besteld via internet maar die zijn nog niet binnen hoop dat ze deze week wel komen hoor.

Jesse is ook nog een beetje uit zijn doen heh met slapen dan. Hoop dat het snel overgaat bij hem.

Ga weer verder ANTM kijken. Mag hopen dat die Renee eruit gaat, wat een k*t wijf is dat zeg....bleghhh

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    yorben zn nieuwe schoentjes(hij heeft nu 3 paar,bruine,groen en blauw)

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:idd zoals sens schreef,flink met je buik vooruit lopen als de klussers komen hahaha dan gaat het wat sneller.en Jesse weer zo huilen toen hij in bed moest?
    Soms doet Yorben dat ook weleens en dan laat ik hem ook huilen,ga er echt geen half uur bij zitten.als ik wegga duurt het meestal maar heel kort en hij valt dan in slaap.

kel:goed zeg weer gesport,ben benieuwd hoeveel je morgen weer afgevallen bent.

Ik heb al 2 dagen geen stem ,lekker stil hoor ;)
    en mn oren ziten dicht,ook lekker rustig,geen gezeur hahaha

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: wij hebben ook de triptrap. In het begin mistte ik wel een tafeltje eraan, maar nu is het idd wel gezelliger sinds hij met de pot mee eet :)
    Ik hoop dat Jesse nu wel lekker ligt te slapen.

Yorben ookal verwend met nieuwe schoentjes! :D
    Sterkte met je oren en je verdwenen stem Fajah.

Ik vind zoiets wel leuk: (als ik woensdag niet slaag ga ik deze maar bestellen)

Edit: heb ze maar meteen besteld, heeft ie iig alvast 1 paar schoenen in maat 21 ;)

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Goed van je Kelly, weer hardgelopen.
    Ja, na de geitjes kan ik me snoetenpoetsers wel voorstellen. Moet ze misschien toch maar 's in huis halen.
    Wist ik niet, dat er weer een sprong is. Verklaart wel waarom Bastian zo moeilijk is.

LIS: zal voor jullie idd handiger zijn, zo'n triptrap. Wij hebben ook een met een tafeltje maar onze eettafel is niet zo groot.

Robine: jij ook al zo goed bezig met fruit. Hoop dat het beter werkt dan sb.

Sappie: wat een leuke laarsjes. En lekker, de iphone verkocht.

Annemonique: die zijn leuk, die bruine schoentjes. Ik heb laatst voor Bastian rubber laarsjes gekocht, daar kan hij mee in plassen stampen (doet ie al) en door de modder lopen.

Fajah: haha, stil in huis dus bij jou. Dat zijn stevige stappers voor Yorben. Mooi.

Hier gaat alles prima. Bastian is nog verkouden maar wordt wat minder hangerig. Moet nu nodig naar bed. Ben benieuwd of meneer weer om 3 uur wakker wordt. Vreetzak is 't. Heb hem griesmeelpap als toetje gegeven, lekker zwaar, haha.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    AM:dat zijn leuke schoentjes voor kyllian.
    weet jij nog leuk sites,ik vind het voor jongens zo weinig keuze.

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Haha, wilde ik ook al vragen aan AM.
    Waar heb je die schoentjes besteld? Ik vind ze ook leuk.

Nou, maar weer aan het werk he. Wes is vandaag naar zijn werk, gaat weer 2 uurtjes proberen. Eerst nog een gesprek met zijn werk over hoe en wat allemaal. Ben benieuwd. Ben wel blij hoor, want hij had helemaal geen ritme meer.

9. Goedemorgen,

Wat een leuke schoentjes AM. Echt heel leuk.

LIS: Spannend weer voor Wes. Hoop dat alles goed gaat.

Panda: En heeft Bastian doorgeslapen.

Fajah: Leuke schoentjes voor Yorben.

Ga aan de slag. En even een collega feliciteren die komt net binnen en is jarig, maar helaas geen taart voor Kelly :cry:

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He Brennied!
    HEB JE NOU AL NIEUWS!
    WE ZIJN NIEUWSGIERIG!

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Bleh ik was gister al ziek maar voel me alleen maar beroerder. Hele lijf doet zeer. Tot overmaat van ramp werd jaime vannacht om half vier wakker! :confused: . Nou dat is al echt maanden niet gebeurd. Ik mn bed uit til dr uit bed, ze zat gewoon zachtjes te huilen, voel dr lichaampje en is ze gloeiend! Ik toch maar Chiel uit bed gehaald want een zetpilletje bij haar is echt een gevecht. Eerst getempt en was 39.4 (al twijfel ik want ook dat was een gevecht). Maar goed maar een zetpil gegeven en een klein flesje en ze is weer gaan slapen.
    Ze is nu thuis, ik voeld eme te beroerd om dr weg te brengen vancohtend en chiel die moest op tijd op zn werk zijn. Mannen ook af en toe. Zoiets kan toch gebeuren, dan ben je gewoon later. Bah wat was ik boos vanochtend, moest er gewoon van huilen (komt ook doordat ik me niet goed voel).

Idd Lis waar blijft nieuws van brennied, ze is al even niet geweest of wel?
    Ben benieuwd hoe het gaat met wes op zn werk.

Kel en als het nou worteltjes taart is ;) .

Jee panda dat Bastian zo laat nog wakker is. Jaime houdt dat echt niet vol
    Heeft de griesmeelpap geholpen?

AM leuke schoentjes voor kyl! Lekker dat jij op woensdag de stad in kan gaan joh. Bij mij lukt dat nooit helaas.

Fajah Yorben ook al zulke stoere schoenen.

Kel idd die sprong, al zou Jaime er dan nu wel uit moeten zijn. En wij keken gister ook en idd wat is die renee en k*twijf. En dan dat voorstukje voor volgende keer, van oh ik heb een hekel aan 1 iemand zijn het ineens 'ik heb een hekel aan die meiden' wazig wijf.

Hier nog geen snoetenpoetsers gekocht hoor.

ga zo ff een bam voor jaime smeren. die zit nu al de hele ochtend braaf tv te kijken..erg heh

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sens: gaat het weer beter met Jaime? Rot dat je zelf ook beroerd bent. En ja...mannen...
    Bastian laat nog wakker? Vroeg zul je bedoelen. Hij had al geslapen. Griesmeelpap heeft goed geholpen, vanmorgen werd hij pas om half 8 wakker!

Kelly: ja dus, tot half 8!
    :cry: Geen taart, jammer. Ach, is toch ook helemaal niet lekker. ;)

LIS: ben benieuwd hoe het gaat met Wes om zijn werk. Geen ritme hebben is niet goed, dan kan hij idd beter weer proberen iets te gaan doen.

Bastian heeft zijn dag niet vandaag. Hij is vreselijk hangerig en pieperig en vanmorgen liep hij tegen de muur op. Weer een grote bult (altijd op dezelfde plek, gek is dat). En net stond hij in bed te springen en stootte zijn boventandje tegen de rand aan. Allemaal bloed, heel sneu. Gelukkig niets ernstigs, voor zover ik het kon zien. Heb er meteen koud water op gedaan, dat werkt meestal wel.

13. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ach gos, die Bastian.
    Moest ie vast wel even huilen toen ie zijn tandje stootte. Gelukkig niets ernstigs. Heeft ie pas prikken gehad of kan dat hangerige daar niet van komen? Wel fijn dat ie tot half 8 heeft geslapen! Bij ons is dat ook 'pas' half 8 hoor.

Sens: Jaime en jij ziek. Heeft ze nog van die hoge koorts? En hoe is het met jou? Heb je ook koorts?

Kel: en, de taart kunnen weerstaan?

Wes heeft alleen gesprek op zijn werk gehad, gaat donderdag 2 uurtjes werken. Eerst opdrachtdocument maken en dan kijken of hij iets anders kan gaan doen. Maar dan zal hij toch zelf ook moeten weten wat. Maar ik ben blij dat hij in ieder geval weer gaat proberen.

Hier is het beetje saai... Heb nog wel wat klusjes liggen waar ik geen zin in heb en verder is het eigenlijk erg rustig.

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joehoe, ff twee tussenuurtjes dus ff forummen he!

AM; Ik heb met je te doen dat je geen leuke shoes voor Kyl kan vinden ;) Succes hoor! Ik kan hier op school de schoentjes niet bekijken, althans niet die van jou. Wel die foto van Fajah! Vreemd! Ben net zo nieuwsgierig!

Kel: Ga ook voor de Kswissjes! Die zijn zo cute! Morgen komen ze binnen als t goed is!
    Deze zijn het.http://www.shoebijoux.nl/index.asp?cat= ... oduct=1491
    Zijn wel met ahrde zool dus misschien beter als Daynah eerst kan lopen.Succes met wegen vanavond! Vast weer 1 kg af!

LIS: Aan jou heb ik ook niks! Komkommertjes en wortels, bah! Lol, nee hoor zonder die dingen gaat t ook prima.

Fajah:Lieve schoentjes voor Yorben hoor! Heb je niks meer bewaard van Jelte zn schoenentijd? Heeft ie 3 paar dezelfde?

Panda: Hahaha Bastian volproppen met griesmeel. En heeft ie er lekker van geslapen of hiep t niks? Ow lees net dat t goed geholpen heeft, joepie. Vanavond maar weer pap maken dan!?! Lol.

Sens: Ahhhhhhh arme jij en dan laat Chiel je ook nog in de steek! Zou hem mooi geen avondeten geven vanavond ;) Hoop dat je je snel weer beter voelt! Sterkte!

Ik ga zo weer aan de slag, nog ff twee uurtjes.

Morgen weer na 1045 weekend :) en s middags komt de eethoek, salontafel en Jill dr nieuwe schoentjes :)

Tot later!

Liefs

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hoi,

jaime had eerst geen koorts meer maar nu weer wel. zo ik word hier niet goed van dat zieke gedoe steeds. die rot winter mag van mij klaar zijn voor zover je van een winter kan spreken.
    ben blij dat jaim nu ff slaapt.
    zlef volgens mij wel koorts maar mn buik is ook erg irritant aan het rommelen.

robine lekker 2 uurtjes vrij even. leuke schoenen hoor die k-swiss. zag op die site ook mini uggs staan, die zijn ook erg leuk. chiel krijgt avond eten van gister, de restjes lasagne.
    lekker dat je na morgen 10.45 al weekend hebt. heerlijke tijden heb je, ben jaloers.
    hoe is het met je saaie klusjes?

panda jooehoe, nou iedere avond maar griesmeelpap heh. kun jij wat langer slapen.

ik ga nog ff verder.

lfs

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:Yorben heeft niet 3 paar dezelfde schoentjes hoor hiihih,
    ik heb wel nog schoentjes van Jelte bewaard,maar is eigenlijk niet zo goed om die te hergebruiken zeggen ze toch,want dat is de vorm van Jelte zn voet.
    maar sommige schoentjes heeft jelte zelden aangehad dus die kan yorben nog wel eens aan.

panda:arme bastian,gelukkig is zn tandje niet afgebroken,dat zou zonde zijn.
    ik ben als kind eens uit mn buggy gedonderd op mn tand en heb tot ik ging wisselen met een zwarte tand rondgelopen,vreselijk.
    maar ja ik was eerder een jongetje dan meisje en klom overal op ;)

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:beterschap voor jaime en natuurlijk ook voor jou.
    En ik ben het met je eens dat die rot winter klaar mag zijn.Let the sun shine :) !

oow zijn er dames die ook naar de huishoudbeurs gaan?
    ik heb gratis kaartjes kunnen bemachtigen.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    had ik ook gehoord fajah van die schoenen. maar is wel met lopen toch of niet of ook als ze beebje zijn?

wanneer ga je naar de hh beurs. is vanaf 9 feb toch? ben al zo lang niet geweest. is ook 9 maanden beurs bij hh beurs toch?

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    van 9/17 febr is het HH-beurs
    ik ben er nog nooit geweest en wou het nu een keer gaan doen.geloof dat het van 13/17 febr. 9 maanden beurs is.
    hoezo sens,is beebje 2 onderweg hahahah ;)

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Deel Deze Pagina