Haha nee hoor fajah. ik hoorde van een collega van mij die vader wordt dat die beurs er is. hh beurs is wel leuk maar vaak wel erg druk. ik kan daar soms niet goed tegen al die aso duwende mensen, dan word ik giftig. haha ik heb net een opkikker genomen en voel me stukkie beter, alleen die buik is zo aan het rommelen...wazig.
oh die nike air zijn schattig...hahah. maar als ik die jaime aandoe denken ze vast dat ze een gabber is...
ik heb net die rood met zwarte puma's voor yorben besteld,ik heb nog puma's in blauw van jelte ,maar die zijn maat 24 ofzo dus kan yorben nog niet in. jelte heeft nu al maat 27 erg hé?
gaat echt snel dan dat groeien van die voetjes. jaime loopt nu alleen maar op die rode schoentjes van dolce. ze zitten haar echt supergoed en ze loopt toch nog niet hele einden buiten. voor binnen zijn deze perfect. ze heeft ook elefanten en verder eigenlijk niks. heb nu zo vaak schoenen gekocht die dan maar zo kort aankonden dus koop er niet teveel. staan hier wel tig paar laarsjes die ze niet meer past en maar 1 keer heeft aangehad en sommige zelfs geen keer..is toch erg. en die kinderen in arme landen maar op hun blote voetjes lopen..
Haal er hier een uit bed weer koorts. ze is vet warm weer. ik krijg hier wat van. ze wil alleen maar tegen mn borst aan liggen met vuurrode wangen. echt zomer kom maar door! ik ga maar ff maar haar op de bank liggen. bye
hahaha charissa wij willen deze keer ook gaan,maar ik zal kijken of ik nog aan kaartjes kan geraken voor je,maar ik beloof niks
Brennie: ik ben ook heel erg benieuwd of er al nieuws is! LIS en Fajah: Ze zijn op de site waar ik ze gekocht heb niet meer te vinden, dus denk dat ik het laatste paar had! Hier zijn ze ook te koop, maar niet afgeprijst: http://www.shoebijoux.nl/index.asp?cat= ... oduct=1512 Fajah: dat zijn ook stoere sportschoentjes voor Yorben! Kyllian heeft nu zwarte nikes, maar wil graag alvast sportschoentjes in een maat groter Sens: sterke voor je meissie en voor jezelf. Dames die naar de hh beurs gaan alvast veel plezier!
Ze zijn erg leuk AM! Superstoer! Lekker dat jij ze afgeprijsd hebt gevonden. Sens: Arme Jaime, hoop dat ze snel weer beter is en dat jij je dan ook weer top voelt! Beterschap! Die baby Uggs krijgt Jill volgend jaar, die zijn erg cute........alleen wel erg duur hoor! Moeten dr voetjes toch minimaal een winter niet groeien
Joehoeeeeee weer 1.1 kilo eraf. Nu ben ik totaal 4.5 kilo kwijt in 3 weken. Ik had eigenlijk meer verwacht deze week, omdat ik echt veel had gesport en alleen maar gezond aan het eten was, maar ja je kan niet iedere week 2 kilo kwijt zijn heh Als ik iedere week een kilootje eraf krijg ben ik ook tevreden. Nu nog 10 kilo te gaan. Morgen lekker vrij. Jippie. Brennied: Ben je nou al tante of niet? AM: leuke site met die schoentjes. Heb me schoentjes nog niet binnen. Heb maar een mailtje gestuurd. Ze zeiden dat ze vandaag of morgen binnen moeten komen. Ben benieuwd anders moest ik weer contact opnemen. Fajah: De hh ben ik nog nooit geweest en moet ook zeggen dat het niks voor mij is volgens mij, die drukte en dat geduw. Ik zou zo ruzie hebben. Sensee: Heh dat is weer niet leuk voor Jaime. Ze is maar aan het stuntelen heh. Dikke knuffel voor haar. Voel jij je alweer wat beter? Fajah: Leuke site zeg. Heb ook wel leuke schoentjes gezien, maar Daynah heeft nu laarsjes en ik wacht toch maar even totdat ze gaat lopen voordat ik nieuwe gaat kopen. Anders blijf ik maar kopen. LIS: Heb de taart kunnen weerstaan hoor, maar hij zag er lekker uit. Heb maar een plakje ontbijtkoek genomen, is bijna hetzelfde heh Robine: Zo morgen nog even aan het werk en dan alweer weekend. Heerlijk toch. Moet donderdag nog alleen. Weken vliegen voorbij zeg als je parttime werkt. Ik zou echt niet meer anders willen. Verder weet ik het even niet meer. Ga een beetje opruimen. Morgen even langs mijn oma eerst een bloemetje maar kopen ben al weer in geen tijden geweest en oma's en opa's vinden het altijd zo leuk als je komt. Tot laterrrrrr. Lfs
Effe heel snel: nog steeds geen tante.......maarrrrr ze is wel bezig. Sinds vannacht weeen om de 5 minuten en duren zo'n minuut. Maar het zet niet door, zo'n 2 cm ontsluiting. Ben net nog bij d'r geweest en ze krijgt nu toch wel iedere keer veel last bij een wee. Dus gaat de goeie kant op Hopelijk gaat het nu doorzetten voor ze! En voor ons natuurlijk, we zijn met z'n allen strontzenuwachtig. SEMMI; VAN HARTE PROFICIAT MET JULLIE ZWANGERSCHAP! ECHT HEEL FIJN VOOR JULLIE! En ook nog met je verjaardag natuurlijk. Sorry meiden...maar ik ga er weer vandoor. x
Heb dr een zetpil gegeven en na een half uur klaarde ze op. Ben toch benieuwd wat het nu weer is. Wat een gedoe iedere keer. Met dat wat ik nu heb val ik meer af dan SB. Maar zit er natuurlijk ook zo weer aan. T'is gewoon tijd voor vakantie! Zomer en zon. Denk dat ik ook die uggs wil voor Jaime.Ik bel wel even onze vriend op in vs of hij ze tzt wil kopen en sturen. Is toch veel goedkoper daar en blijft onder de 165 dollar dus geen belasting etc. . Kel wow echt goed van je. Ben trots op je als ik dat mag zeggen. 4 kg in drie weken tijd! Jij zit dan in het voorjaar op je streefgewicht! Echt super \/
zit nog ff te kijken bij uggs. in australie kosten ze echt veel minder. belachelijk toch? maar 60 eutjes . we hebben ook vrienden daar dus wellicht tzt anders hen maar vragen... ik vind ze echt schattig. mn zusje heeft ze ook en die zijn ook zo leuk. had ze eigenlijk ook zelf moeten kopen in ny
Brennie: jaaahhhhh spannend! Hoop dat het toch snel door gaat zetten. Is ze nu nog thuis? Kelly: 1 kilo eraf is toch super! Ben ook trots op je! Ik wil ook de 1 kilo per weer aanhouden, hier is er nu 3,5 af maar sta de laatste dagen echt stil qua gewicht. Welke schoentjes krijgt Daynah? Sens: zo vervelend he dat je niet weet wat er met ze aan de hand is. Gelukkig helpt een zetpil wel. Handig zo'n verre vriend, die Uggs zijn zeker lief! Kyl had een tijdje terug nep-uggs Jij bent op de woensdag toch niet vrij? Dan is het toch niet zo gek dat je niet kunt shoppen Als je wel vrij bent ga je dan morgen mee shoppen haha.
wel handig zulke vrienden overal ter wereld sens. ik heb net gezocht naar die puma's met blauw/wit die van Jelte zijn geweest. ze zijn maat 21 en niet 24 zoals ik dacht,kan Yorben dus tegen de zomer wel aan denk ik.
Sens: welke uggs bedoel je? Die kinderschoenen beginnen geloof ik bij maat 28, die zijn hier ongeveer 130 euro. De babyuggs zijn deze: http://www.shoebijoux.nl/index.asp?cat= ... oduct=1930