Balen zeg Robine,maar wees gerust wij hebben ook altijd zulke pech. zeg het ook zo vaak tegen chris dat wij pechtvogels zijn. nu heeft weer 1 of andere lomperik een grote kras op de bumper gemaakt rotzakken,er hangt sinds zaterdag een nieuwe bumper aan,en gelukkig is het vergoed door de verzekering,maar wij zijn zo zuinig op onze spulletjes en een ander verkloot het dan grrrrr......
Ja over dit tempo en de aanpak wel ja. Jezus ik voel mijzelf een slak als ik dan bezig ben. Ze laat geen stukje over hoor. Maar we hadden het daar toch eens over gehad, bij jou toen we van het park naar jouw huis terugliepen. Ook over hoe John en Michiel daarover dachten. Oh en ik vraag steeds wil je wat drinken maar dat wil ze niet.
Ja ben ik erg blij mee maar ik voel me wel ineens een enorme slons. Ze is nu nog beneden bezig. Boven wordt m niet meer denk ik. Maar ze doet echt alles. de deuren (ook bovenop). Jee zeg echt achterstand hier in huis.. ze heeft zelfs een kleedje op het salontafeltje gelegd (maar die haal ik weer weg hoor niet mooi en wilde ik een kussensloopje van maken.
Ik volg de helft niet van de Hadi discussie tussen Robine en Sens, maar begrijp iig dat ze goed resultaat afleverd haha. Robine: wat vreselijk balen zeg van die tafel. Maar niet alleen jij hebt altijd pech, hier hebben we ook heel vaak pech met dat soort dingen Ok en nu een foto van Jill met Kswiss he LIS: he jammer dat je niet vrij bent, met zn twee de stad in is altijd gezelliger Panda: ik zou ook niet alle schoenen via internet bestellen. Van sportschoentjes weet ik wel dat bepaalde merken prima zitten en ook die schoentjes van shoesme had ik eerder in het echt al gezien. Gaat toch best goed met Bastian's nachten he? Gaat net de deurbel, schoentjes zijn binnen...dus zo gelijk pakje open maken! Ben vanmorgen dus naar Utrecht geweest. Had nog een DA cadeaubon, dus lekker geurtje voor mezelf gekocht. Verder nog een trui voor mezelf en een blouse met shirtje voor Kyl...valt mee toch Geen Kswiss gezien helaas...
Robine ik had je eerste bericht niet gezien vandaar mijn reactie..oops. Stom dat ze het dan opnieuw moeten bestellen maar gelukkig dat je nu wel iets hebt om aan te eten. Ik dacht al straks moet je je buitentafel naar binne halen ofzo. Maar Am een foto van Jaime met K-swiss? Jill bedoel je? Was het druk in de stad? Je had wel op de koffie kunnen komen, ben toch ziek thuis.
Haha ja natuurlijk Jill Komt door jullie geouwehoer hehe Nee was niet zo heel druk in de stad. Had dat eerder gezegd, waren we ff langsgeweest
Haha de niet te volgen discussie. Ik ga ff de was in de droger doen. Zij is zo hard aan het werk en ik zit hier maar wat.Nee hoor net veel opgeruimd en opgevouwen en wassen erin gezet. etc. kom later nog even.
Goedemiddag allemaal, Zo er is weer lekker bijgekletst, voornamelijk over schoenen. Ik vind die uggs ook wel leuk, maar niet echt kapt ben ik ervan en ze zijn echt belachelijk duur zeg. Hier krijgt Daynah dus voorlopig geen uggs Zal zo ook wel even een foto spammen van haar schoentjes die ik 1,5 week geleden heb besteld en nog niet binnen heb . Kreeg wel een mailtje vandaag dat er iets is fout gegaan en dat ze vandaag worden verstuurd, dus heb ik ze iig wel voor het weekend in huis, hoop ik. Robine: Balen van die eettafel zeg. Dus nog 4-6 weken op de bank eten. Anders mss de tuintafel binnen zetten. Zo 1 uur hardlopen, nou dat doe ik je zeker weten niet na. Maar ben echt supertrots op je. Weet wel dat de 1ste week het hardst gaan hoor, daarna wat minder hard. Suc6 met je dressoir uitzoeken. Enne niet teveel heisa maken heh Sensee: hahahahahaha ik moest wel lachen om Hadi hoor en jou met je mop. Hier ook wel toe aan een nieuwe, maar ja ook hier zijn we laks. Wel goed zo'n schoonmaker die er vaart achter zet. Met Jaime inmiddels wat beter. Ben je nog lekker thuis? AM: Jij ook de schoentjes binnen. Foto laten zien. En jezelf ook maar verwend. Moet kunnen toch. LIS: Ahhhhh mannen. Ik herken het wel een beetje. Gisteren was Sabino thuis, want die had examens in de ochtend. Kom ik thuis hangt de was er nog, die dus al opgevouwd had kunnen worden en ook hier de vaatwasser nog schoon ingeruimd. Ik laat ook altijd wel even blijken dat ik dat niet leuk vind. Hoop dat het allemaal goed gaat met Wes als hij weer gaat werken. Denk dat die uggs bij jou wel lekker zullen zitten nu je zwanger bent. Gewoon aantrekken. Angela: Ach Jordy ziek. Komt wss wel door de prikjes. Knuffel voor hem. Brennied: BEN JE AL TANTE GEWORDEN? Je houdt ons wel in spanning. Sap: Wowie 200 buikspieren. Goed zeg. En Lieke lekker aan het babbelen, vooral baby dus.....mmm die wilt een broertje of zusje Zo vanmorgen dus naar mijn oma geweest met een bloemetje. Vind ze altijd wel weer leuk als we even komen. Daynah heeft lekker gespeeld en zat veel te lachen naar oma. Ga eigelijk echt te weinig naar mijn opa en oma's, maar ja soms echt geen tijd en de weekenden vind ik het weer zonde om te gaan Nou ja nu ben ik dus weer geweest. Daynah ligt alweer een uurtje te slapen, dus heb al gestofzuigd en gestreken. Vanavond weer sporten. Lfs Kelly
http://www.jottemkinderschoenen.nl/cata ... ts_id=1861 Deze in het blauw. Dacht lekker makkelijk voor in Egypte.
http://www.jottemkinderschoenen.nl/cata ... ts_id=2165 En deze. Ik dacht voor die prijs kunnen we het niet laten liggen. Als het goed is, is het met een zachte zool, dus hoop dat het lopen sneller gaat nu
Gezellig, op de woensdagmiddag! Robine: balen zeg, van je tafel! Dat gebeurt toch wel vaak, zo te zien aan reacties van anderen. Ik heb ooit eens stoelen gekocht waarvan ik later dacht dat dat toch niet de kleur was die ik besteld had. Maar ach... dit was ook een mooie kleur en ik kwam er gewoon te laat achter. En een uur hardlopen Wow, dat kan ik echt niet! Kel: gek dat je eigenlijk niet zo vaak naar opa's en oma's gaat he. Ik heb ze niet meer en Wes ook niet, maar toen zijn oma nog leefde, gingen we ook niet zo vaak. Naar mijn opa ging ik op het laatst wel vaak, maar die was gedumpt door mijn oma in een verzorgingstehuis (zo noemde hij het echt zelf: ik ben gedumpt). Haha, ja, mannen zijn soms wel erg makkelijk he. Alsof de vaat zo hops schoon in de kasten verdwijnt. En het is uiteindelijk zo gebeurd! Sens: stuur Hadi ook effe naar Nieuwegein! Klinkt goed zeg! Zouden wij ook wel kunnen gebruiken. Kleedje op tafel zou ik ook wegdoen, maar goed... ze heeft dan oog voor detail! AM: welk geurtje heb je gekocht? Altijd goed he, cadeautje voor jezelf kopen! Geen Kswiss gezien... eh... jij had toch al schoentjes besteld? Wasmachine was nog niet geleverd. Zal Wes nog es bellen, want morgen is laatste dag van een leidster. Die stapt over naar de peuters, dus Jesse moet nog iets knutselen. Had Wes gevraagd om dat vandaag te doen (wij zijn altijd zo lekker op tijd), maar dat zal ie vast wel vergeten zijn.