LIS: dus mama kan straks nog gaan knutselen? Ik heb Kenzo flowers gehaald. Wilde eigenlijk Armani code, maar die hadden ze niet.
Ben mij ook maar eens verder aan het verdiepen in schoenen. Kwam net lelli kelly schoenen tegen, die zijn ook erg vrolijk . Leuk voor de zomer. http://www.velthuis-schoenen.nl/pm-684017-195-8015.aspx
Sensee: Geen idee eigenlijk of ik ze mag terugsturen maar denk niet dat het nodig is. Heb voor die roze maatje 21 besteld en die watersandalen maatje 22. En ach voor dat geld..... Leli Kelly zijn leuke schoenen, maar goed ligt ook aan de naam heh Ahhhhhhh Sap je mag meepraten hoor.
Heej meiden, Ff een berichtje vanaf mijn werk . Kelly: Jippieee alweer 4,5 kg er af, echt goed hoor! Gaat helemaal lukken met die volgende 10! Lieve schoentjes joh! In welke maat heb je ze voor de zomer besteld? Sappie: super gave laarsjes zeg die van Lieke! Zullen haar vast erg leuk staan. Past ze ze nu al? En die uggs zijn ook niet helemaal mijn smaak geloof ik. Wat leuk dat Lieke zo duidelijk baby zegt .haha vindt Jayna ook zo leuk! Enne jij bent goed aan het sporten zeg, heb respect voor je! Brennie: dat wordt spannend! Zal nu vast niet lang meer duren voor je zus! Sensee: arme Jaime, niks aan als ze steeds zo ziek is. Hopelijk knapt ze snel weer wat op! Fijn dat het met jezelf weer wat beter gaat en je morgen weer kunt werken .nah ja .of werken gaan fijn is, is wat anders .haha LIS: lijkt me soms best lastig hoor, als je man ff niet lekker in zn vel zit en je steeds zo om je woorden moet denken. Maar goed, jullie slaan je er wel doorheen! Hoe voel je je verder? Kijk je al al naar je verlof? Angela: wat fijn dat de meiden het zo goed doen op school. Dat is goed nieuws om te horen toch! Panda: Bastian dus lekker bij mama uitgeslapen. Boefje! Robine: wat k*t zeg van die meubels, daar zit je echt niet op te wachten zeg! Gewoon je mond opentrekken hoor vanmiddag, wie weet kan je er nog een flinke korting uitslepen! Succes! AM: nog ff lekker geshopt vanmorgen dus. Welk geurtje heb je voor jezelf gehaald?bEn schoentjes binnen dus, spammen maar! Hier druk op mn werk en ben bek af als ik thuis kom. Gister een man van de pensioen op bezoek s avonds en vanavond de buren die voetbal komen kijken. Ben blij als het weer weekend is! Vanmorgen ff met Jayna bij de c1000 fotos laten maken, foto Bell stond daar weer. Vorig jaar wou Jayna niet op haar buik liggen en werd de reportage niks, maar deze keer was het erg geslaagd. Ze had dikke lol om een eendje die die vrouw had. Heb fotos in kleur en sepia laten maken. Ook in een oud badteiltje met blote voetjes, op een hobbeleendje en in een rieten stoeltje. 14 feb kan ik ze ophalen, ben benieuwd naar het resultaat! Oh ja, vamorgen VK gebeld en 26 februari hebben we de eerste echo spannend! Liefs Sem
Ben benieuwd Sem naar de foto's van Jayna. Kunnen we ze de 16de goedkeuren. 26ste naar de VK....echt spannend hoor. Vooral zo'n 1ste echo. Werkse nog even.
Zo heb de site van Daynah maar weer eens bijgewerkt. Ga even een sinasappeltje eten. Nie echt belangrijke info, maar ja weer een stap dichterbij pagina 500
IK vind die Lelly Kelly's zelf niet zo....en dat ligt niet aan de naam Maar ze zullen Jaime vast wel goed staan! Tja ik hou van neutraal, niet te veel kleuren bij elkaar hehe.
Hmmm lekker, geniet van je sinaasappeltje Kelly! Ik ga me hier klaar maken om strakkies met Kyl naar een gastouder te gaan. We zoeken voor de maandag nog opvang en het kdv zat vol.