zit ik een antwoord te tikken, blijken er alweer 3 PAGINA'S vol geschreven te zijn! Die moet ik nog gaan lezen hoor. AM: Heb Wes ff gebeld. Was idd vergeten te knutselen met Jesse, maar zou dat nu gaan doen. En de wasmachine is geleverd. Ben benieuwd hoe ze die boven gaan kregen, maar das mijn probleem niet, haha.
Nou ja zeg ben ik me cup a soup aan het maken zijn we al op pagina 500. En dat dankzij SAPPIE..........JOEPIE
Lekker zo'n cup a soupje. Ik heb mijn appeltje al op. Ga zometeen nog maar even naar de snoepautomaat denk ik. Die rol mentos van gister is ook al op.
Lekker Sap. Gewoon lekker naar huis gaan. Ik wil morgen ook wat eerder weg als het kan, denk het niet, aangezien mijn collega met vakantie is, maar kijk het werk wel ff aan.
Hier kon dat voorheen ook nog wel en als ik zou vragen om eerder weg te gaan is dat ook geen probleem. Maar mijn collega werkt niet op woensdag en op dinsdag en donderdag maar tot 14 uur. Baal ik weleens van hoor. Ik kan op die manier nooit eerder weg. Maar ja... moet toch 8 uur werken he. Dus Semmi: ja, ik zie al best uit naar mijn verlof. Maar hier nog geen vervanging voor mij, dus alles wordt nog op mijn bordje gedropt. Vooral omdat mijn collega niet zoveel dingen uit zichzelf oppakt. Ik kan het goed met haar vinden hoor, maar ze is niet zo pro-actief en efficient. Ach, zometeen 4 maanden geen last van
ik heb vanmorgen ook al gewerkt ipv vrijdag,dan ga ik met jelte mee naar school voor carnaval dus ik ben niet zo lui als jullie denken
Mag het ook niet, maar ja het is wel lekker en aangezien hier het maandelijkse probleem weer aankomt, dan heb ik er alleen maar meer last van. Wil dan gewoon lekker chocolade.
En Lydia als je nog hulp wilt. Hanan vroeg of ze echt 1 keer in de week moest komen (erg heh jullie zullen wel denken van mijn smerige huisje..haha) maar volgens mij heeft ze dus nog ruimte. Ze woont trouwens in Nieuwegein, dus lekker dicht bij jou! tientje per uur krijgt ze van ons