Op mn werk staan ook altijd koekjes, echt erg. Dat hadden we op mn vorige werk maar zelden...misschien maar weer van baan veranderen
hanan heh .. nee ik wil daar een kussensloopje van maken. Voor een kussen op de bank, dat sloop vind ik nl niet zo mooi meer. Dit is van een stofje met franse lelies erop. Ecru, mooi stoffie.
Maar echt een kast? Jee zeg. Wij hebben wel een automaat staan. Die is ook fout. Als ik eens iets haal dan een reepje ze hebben die cote d'or met hele noten. M&M s haal ik daar niet want dat is zo'n bioscoopzak, dan vreet ik dat hele ding leeg, zelfs als je deelt met collega's is het nog erg vele...
M&M's kreeg ik gister niet uit de automaat Dus toen een mueslireep genomen. Ga zo maar proberen. Sens: zal het er eens met Wes over hebben. Ik vind het ideaal, maar weet dat hij zo huiverig is om vreemden in huis te laten. Hoe doen jullie dat?
OH ik hoop het toch niet AM..hahah lig in een deuk hierzo. Nou en als ze het wel doet ik ben dan zo'n muts om trouw dinsdagavond het kleedje neer te leggen.... Fajah een bros is ook hmmmmmm
ik vind het fijn voor je sens dat hanan komt poetsen,maar ik doe het liever zelf in mn huis hoor. ga even onder de zonnenbank,heb het al de hele dag koud brrrrr