November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jippie, hoera voor tante brennie,wat een leuke naam.gefeliciteerd hoor.

ik ben ondertussen weer wat bijgekleurd onder de zonnebank en heb het lekker warm.

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nee ze liggen nu nog in het ziekenhuis, waarschijnlijk mogen ze morgen naar huis toe.

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Yeaaaaaaaah Brennie is tante geworden!
    Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje Lenn!

Whauw jullie hebben er op los gekletst zeg! Al over de 500! :confused:
    Enne ik lees over mars, bros en m&m's mmmmmmmm, klinkt niet verkeerd. ik heb momenteel momenten dat ik overal trek in heb en intzettend snoep, maar ook misselijkheid bij vlagen en dat alles me tegen staat.
    Net op de groep nog getrakteerd voor mn verjaardag op negerzoenen....mmmm....

Nou moet nog tot 17.00 uur en dan nog maar 1 dag voor het weekend! Jippieeee!

Liefs Sem

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ga maar gauw Sensee, Jaime zal wel blij zijn mama weer te zien!

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lekker joh Fajah, ff onder de zonnebank. Heb ik ook wel zin in, maar is niet zo goed geloof ik als je zwanger bent.

6. JOEHOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEE
    GEFELICITEERD BRENNIED. LEUKE NAAM OOK.

Daynah was toch niet wakker geworden en slaapt dus nog steeds. 3 uurtjes al.....nieuw record. Meestal maar 2 uurtjes.

Kom vanavond na het sporten weer.

lfs

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Semmi, wat fijn dat jullie al snel een echo krijgen, da's over 4 weken alweer. Niet echt fijn misselijk en trek tegelijk...ach komt allemaal weer goed.

Jaime niet meer ziek las ik...gelukkig!

Leuke schoenen zag ik overal voorbij komen :) Sportschoentjes heb ik ook voor Milou, nikes, maar ik trek ze eigenlijk nooit aan bij d'r :oops:

Sappie, hoe gaat het nu met je oma?

En allemaal lekker aan het snoepen...jammie. Op mijn werk heb ik altijd veel meer zin in iets lekkers dan thuis. We hebben ook soepjes en chips en koekjes als het even meezit. Dus daar eet ik heel wat af maar thuis valt het reuze mee, gelukkig!

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Dank je voor de felicitaties...ik vind het zelf ook een hele leuke naam. Voor een meisje hadden ze Luna maar ik vind Lenn leuker :)
    En het is zooooo super weer zo'n kleintje.........het blijft zo'n groot wonder!

Nou ik ga echt ff met mijn meisje spelen...toedels

9. sappie

sappie Fanatiek lid

BRENNIED SUPER VAN HARTE GEFELICITEERD ! WAT EEN LEUKE NAAM !

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Tante Brennie van harte gefeliciteerd!!! :whistle:

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    We zijn hier niet meer weggeweest. Had van te voren toch nog even ene andere kinderdagverblijf-keten gebeld en die hebben op 2 lokaties wel plek op de maandag! Beiden lokaties vlakbij mn werk. Net ff het aanmeldingsformulier ingevuld, dus moet goedkomen :)

Sens: zn schoentjes zitten nu wel prima hoor, maar had gedacht dat ze nog te groot zouden zijn ;) Ik vermoed dat die Elefanten die hij heeft wat groter vallen (is maat 20). Deze van shoesme zijn maat 21, maar vallen dus hetzelfde. Welke maat Elefanten heeft Jaime?

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    BRENNIE, EINDELIJK!
    GEFELICITEERD MET JE NEEFJE LENN!!!!!!!

Wat iedereen al zegt: hele leuke naam!
    Nu kan je zus lekker bijkomen in haar kraambed en genieten van alles (hopelijk).

Haha, en jullie zullen wel denken: die is lang weg.
    Ik was effe beneden thee drinken met collega van de admin. Hij was het ook effe beu hier. Ik heb er een heerlijk blueberry muffin bij gegeten. Eigenlijk helemaal niet slim, want ik zit al bomvol. Ik kan 's middags op mijn werk niet meer stoppen met eten.

Zometeen naar tante van Wes, die knipt Jesse altijd. En morgen moet ie op de foto bij het KDV.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied Gefeliciteerd met Lenn! Leuke naam inderdaad!

Hier nog een keer balen:

De vakantie gelijk met Sap in Menorca is vol geboekt! Na 15 dagen eindelijk een bevestiging en dat weer negatief natuurlijk! :(

Ga weer ff verder zoeken naar een nieuwe bestemming op Menorca of misschien dezelfde bij een andere touroperator.

Verder twijfelen we nog over t dressoir, t gaat er wel komen denk ik hoor, zijn alweer gesponsort door ouders van John ;)

Heb eindelijk een eerste gesprek op een nieuwe school voor een vacature gym. Deze keer op een particuliere school in Leiden( ouders betalen 15000 euro per jaar!) om hun kind hierop te kunnen laten studeren. t Gaat om een baan LO, maar bijna geen lesgeven, maar meer begeleiden en organiseren van sportieve activiteiten( Golf clinics, kickboksles etc) Meer kennis van sporten laten opdoen door de l.l. Weet niet of t wat is hoor, mss staat de ballo cultuur me we erg tegen als eerste indruk, maar ja we kunnen allicht op sollicitatie gaan. Moet de directeur ff mailen wanneer ik kan. t Lijkt me geloof ik wel leuk.

Ga nu ff verder voor vakantie zoeken!

Kom echt snel reageren op iedereen!
    Beloofd

Liefs

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    AM: fijn dat het gaat lukken met het plekje op maandag op het kdv!

Robine: heh wel een baaldag voor jullie hoor! Shit zeg dat je nu alsnog te horen krijgt dat die vakantie vol zit......grrrrr....Succes met verder zoeken, hopelijk lukt het nog via een andere organisatie of anders dicht bij Sap in de buurt, want was net zo leuk dat Jill en Lieke samen konden gaan zwemmen.
    Gelukkig ook nog iets positiefs voor je vandaag.....super dat je op sollicitatie mag. Klinkt wel leuk en anders dan wat je nu doet. Je kunt altijd gaan om een indruk op te doen.Ga voor je duimen meid!

Hier lekker thuis. Was zo moe toen ik thuis kwam, kon in de auto mn ogen nauwelijks openhouden. Eenmaal thuis, ff lekker op de bank neergeplofd en Len heeft gekookt. Net gegeten en knap daar wel wat van op moet ik zeggen.
    Jayna is nog lekker aan het spelen. Ga dr zo maar eens wassen en pyama aan doen.

Liefs Sem

15. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    brennie van harte met je neefje

overal zag ik schoenen voorbij komen leuk hoor vandaag ook 2 paar gehaald voor romira en 1 paar voor ruben had foto,s gemaakt maar krijg ze niet op de pc zal morgen weer proberen

robine balen hoor van je vakantie en die solli lijkt leuk

semmi leuk hoor over 4 weken de echo altijd mooi om te zien weer

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Ooooooh neeeeeee Robine, dit is echt kloten nieuws. Had me er al helemaal op verheugd ! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: . Ga gauw zoeken naar iets anders.

Sem; doe je het lekker rustig aan (voor zover mogelijk). Laat je maar lekker door Lenhard verwennen. Spannend 26-2 weer je eerste echo ! Weet zeker dat nu alles goed is. Geniet er maar lekker van.

Mirandao; ben benieuwd naar de schoenen van Romira en Ruben!

Meiden, hier wordt straks even niet gelijnd. Rick en ik hebben zonet shoarma besteld :oops: en wordt straks bezorgd, jummie jummie. Moet een keer kunnen he ;)

Morgen maar weer extra streng opletten.

Tot later,

Liefs Sap

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: owww spannend eindelijk een solli! Het klinkt leuk!

Semmi: vanavond ff uitrusten dus en op tijd naar bed? ;) Heb je zwangerschapskwaaltjes? Die moeheid misschien?

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ff schoentjes showen!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Onder de tafel verstoppen en dan heel stilletjes doen als mama me roept is een heel leuk spelletje!

Deel Deze Pagina