Ja 8 tanden al even. Een tandje is wat kleiner op de foto aan de linkerkant onder. Verder gaan ze gelijk op... En 5 vind ik ook al veel. Normaal hebben ze pas veel later alle tanden.
Jeetje Jaime, wat een rij tanden zeg en wat knap dat je kan zitten. Hoera voor Jaime! Geweldige foto's Sens! Ga nu ff nieuw playstation spelltjes spelen met mn man, hahaha, in t kader van de romantiek he, allebei achter de playstation.........beetje kinderachtig, NIET? Lol. Oja en de schommel hangt, morgen ff testen met Jill er in x
Ooooooh Linda, ik vind de foto's van Jaime helemaal het einde ! Supercool ! Heb Rick er zelfs voor naar boven geroepen . Liefs
En waar is iedereen vandaag? Hier ook geen nieuws verder, behalve dat de schommel een groot succes is! Zal ff een fotootje spammen. Liefs Z Having a great time
Ik baal zo van mn camera, elke keer bij t foto maken ben ik te laat wanneer ze lacht. Misschien toch maar eens gaan kijken voor een wat professioneler toestel. Op dr website staat trouwens ook een schommelfilmpje
ach wat lief die jill in dr schommeltje. zeker stil hier vandaag,iedereen genoten van het zonnetje vandaag? ik heb wel genoten wat is dat toch heerlijk die zon na al die regen. fijne avond.
Vond t niet zo heel lekker hoor vandaag Fajah. Morgen en t weekend schijnt t weer echt zomers warm te worden. Kan Jill eindelijk weer eens in dr badje in de tuin Alle BBQ Accesoires zijn ook al in huis gehaald
Leuk die schommel met Jill! Ze is ook leuk als ze niet lachend op de foto staat hoor Hier ook niet zulk mooi weer, maar gelukkig is het wel droog gebleven. Ik was de hele dag bij een vriendin en het vriendinnetje van Kyl. Ze hadden vandaag precies omgekeerde slaaptijden, dus hebben elkaar weinig gezien. Kyllian heeft daar vanmiddag heerlijk 2,5 uur geslapen. Van het weekend idd super weer! Hier staat helaas geen bbq in het Sonja-boek
Hihi superlieve foto's en dr scheiding vind ik echt cool! Kijk anders eens voor die EOS. De 400d zag ik laatst in de aanbieding bij de mediamarkt met twee lenzen. De 350 is ook ok en die wordt nu erg goedkoop aangeboden (misschien kun je dat nog beter doen als het voor dit soort foto's is). Kom zo nog ff kijken. Eerst ff jaime in bed leggen. Die is klaar wakker.
hihi, die scheiding heeft ze al zolang ze haartjes heeft hoor, alleen nu is t beter zichtbaar omdat er wt meer haar begint te groeien. Heb zelfs afgelopen week ff een schuifspeldje in gedaan, helaas viel die er na 3x schudden weer uit. Lol. Toch nog iets te kort voor dus. Moet al wel weer een nieuwe tube gel van zwitsal voor dr kopen, hahah, t gaat hard met die scheiding meerdere malen per dag aanbrengen. Nu Jaime ook aan de scheiding? Lol Ga slapen, ben moe, ga me toch eens verdiepen in die camera's Sens, al vind ik meer dan 1000 euro echt veel te veel. Denk aan de helft maximaal.
Robine: blijft haar haar dan zitten met die zwitsal gel. Ik heb die gel ook, maar het is binnen een uur weer plat Naja hij heeft dan ook wel wat minder haar dan Jill Heb net het schommelfilmpje gekeken....echt keilief!
Ja heb het geprobeerd bij Jaime maar het gaat gewoon weer terug. Eigenlijk alleen maar naar voren..haha. En speldjes wilde ik ook doen vooral aan de zijkant. Dat haar is zo lang. Maar ben zo bang dat ze die dingen pakt en gaat eten . Hmm de camera. Ik was 700 eus kwijt maar kreeg nog 80 terug omdat canon zoveel jaar bestaat. Je hebt wel meerdere lenzen nodig. ik heb nu 18-55 en dat is te weinig. Nog een extra tot 200 mm zoom of meer is beter. Ik hoorde laatst dat de olympus ook goed is en veel goedkoper. Nikon D40 is vergelijkbaar met de canon en ook goedkoper. Als ik iets zie voor 500 laat ik het je weten. Minder kan je trouwens bijna niet kwijt zijn. Het is best wel ingewikkelde technologie dat digitale spiegelreflex.
Zo dames was rustig hier vandaag. Volgens mij heb ik al op iedereen gereageerd nu haha. Annemonique Kyllian heeft hetzelfde als Jaime...het gaat weer terug het haar. Ik laat het maar gewoon. Aan de zijkant zitten nu ook een soort kruldingen, die ga ik misschien wel ff knippen binnenkort want dat is zo gek. Net einstein. Wat is je menu voor Sonja dit weekend? Kun je het niet vervangen door iets magers wat op de bbq kan (als je dat wil dan). Volgens mij ben je goed bezig annemonique. Je klinkt goed volhardend. Merk je het al dat je afvalt? Denk het wel. Fijn gevoel is dat! Robine toffe schommel zeg! Echt super. Hangt gewoon bij jou aan de vloer van je balkon of niet? Wel ideaal hoor. Welke playstation heb je gepseeld gister? Wij spelen heel vaak..haha. Vooral met het rotweer. Fajah hier was het weer ook niet zo. tenminste in Amsterdam niet. Naja. Volgende keer beter heh. Gaat verder alles goed met je? Hahah sap Rick ervoor naar boven geroepen..hihi. Gaan jullie nog even weg of niet? Ik ben zo blij dat Jaime kan zitten nu. Zette haar net neer en ze bleef 20 minuten zitten spelen zonder te vallen. Daarna draaide ze zich om en kroop weg. Maar ik vind het echt tof. Een last van mn schouders. Dacht die gaat nooit zitten. Morgen heb ik een cursus van de EOS. Leuk heb er zin in. Ga dus nu nog ff voorbereiden met de gebruiksaanwijzing van de EOS..hihi. Liefs Sens
sens:hier was het vandaag wel best lekker weer hoor,alleen vanmorgen bewolkt en vanmiddag heeft de zon gezeten tot een uurtje of 5 en toen overtrok het en ben ik naar binnen gegaan,heb in mn bikini gezeten en ben weer wat bijgekleurd. wat lief dat je vraagt hoe het met me is. prima hoor,veel alleen geweest vd week,mn man heeft 2 keer met pech onderweg gestaan in frankrijk en daardoor steeds lang weg ,eventjes thuis om te eten en douchen en weer weg....gezellig dus...NOT robine:ja ze geven dit weekend zeer warm hé?kan jill ook weer in haar badje buiten.hier moeten we ztrdag en zondag naar een verjaardag en daar 2 keer bbq,wel lekker,maar oooo zo slecht voor de lijn hihihi. ga zo mn bedje in moet morgen weer vroeg op om te werken. xxx
Sens: wat een geweldige foto's van Jaime! Wat een mooi koppie zeg, en die tandjes. Stoer hoor. Erg lief. En wat fijn dat Jaime nu kan zitten. Zul je zien dat ze nog als eerste gaat lopen ook joh! O ja, Sluis is zeker wel gezellig. Ik heb er nog een tijdje gewerkt... vroeger... toen ik 19 was in 1992 geloof ik. Haha. De kust vind ik gezellig om te werken, want dan heb je eigenlijk alleen maar met vakantiegangers te maken en die zijn meestal wel relaxt. Robine: dus de schommel een groot succes. Ook al van die mooie foto's van Jill. En wat slim dat je gewoon een paar keer per dag Zwitsal gel in haar haartjes doet. Hier stort de kuif ook al heel snel in, dus ook maar de gel mee in de tas voortaan. Dat ik daar nou nooit op gekomen ben zeg! Wij hebben tegenwoordig ook een digitale spiegelreflex camera. Mijn moeder heeft een aantal cursussen gevolgd en is erg van het foto's maken, en ze wilde wel een nieuwe camera. Hebben wij haar 'oude' gekregen! Heel fijn! Maar voor tips moet je bij Sens zijn, want ik heb er weinig verstand van hoor. AM: nou, gaat goed met Sonja he. Als je resultaat merkt, blijf je wel gemotiveerd he. En ik vond het ook echt zo goed vol te houden. Geniet je van je vrije dagen? Zondag hoef je pas weer he. Fajah: wij zijn nog niet naar de kust geweest hoor. Maar ze voorspellen nog wel mooi weer he. Wie weet. Maar de dagen gaan altijd zo snel als we hier zijn. Dan hebben we allerlei plannen om dingen te gaan doen, maar altijd weer te weinig tijd. We willen ook altijd naar de film in Antwerpen, maar dat doen we ook bijna nooit. Wij zijn vanmiddag maar even de stad in geweest. Jesse heeft schoentjes gehad van opa! Maar hij vindt het echt helemaal niks, die dingen aan zijn voeten. Probeert ze steeds uit te trappen. Maar hij heeft eigenlijk nog nooit schoenen aan gehad. En natuurlijk ook nog maar 2 shirtjes gekocht. Verder vooral relaxen. Het is al zo lekker om niet te hoeven koken enzo. Tijd gaat dan ook veel te snel hoor. [/list]
LIS had Jesse nooit schoenen aan dan? Wat deed je dan aan zn voetjes? Oh en Sluis wij waren dr vorig jaar. Ga nooit eten in die tent die zeg maar ingesloten zit in het water... Vlakbij de fontein. Ik had daar een spin in mn zalm . Ken je die tent? Welke spiegelreflex heeft je moeder gekocht? En wat voor cursus heeft ze gevolgd. Ik wil in september ook starten met een cursus. Fajah Yorben nog een tand erbij! Op hoeveel zit ie nu? Rot dat je zo de hele tijd alleen was. Lijkt mij ook vervelend voor je man met pech onderweg ergens staan. Mist ie de kids dan niet? Of zou hij niet iets anders willen doen? Vroeg ook hoe het met je is uit belangstelling uiteraard maar ook omdat je wat 'stil' bent de laatste tijd. haha nu ik het typ klinkt het zo vaag. Jaime is uit dr sprong . Ik weet het zeker. Ze heeft iets nieuws met het eten nu en dat is. Als je eten in je mond hebt, kun je ook je hand of arm in je mond stoppen. Als je dat hebt gedaan is het zoooo leuk om over je gezicht te wrijven . Lekker in je haar enzo..Ik ga ff spammen hoor. Het is echt vreselijk. En Michiel en ik moesten eigenlijk alleen maar lachen om haar wat natuurlijk zo dom is want dan denkt ze ah dit is leuk..