Miranda: jij dus ook geslaagd voor schoentjes, leuk! Sappie: mmmmmm lekker shoarma! Moet toch een keertje kunnen he! Eet smakelijk! AM: leuke spam AM. Stoere schoentjes hoor! Hihi...die Kyllian in bad, dikke pret zo te zien. En idd die moeheid heb ik echt sinds een dikke week, en wordt wel met de dag erger. Had het bij Jayna ook heel erg de eerste 3 maanden. Maar daarna voelde ik me super, dus komt helemaal goed! Jayna is meteen lief gaan slapen, nadat ze wel 10 rondjes rond de salontafel met mij aan de hand wou stappen en telkens als we bij papa waren kreeg papa een kusje, zoooo lief! Jaja....Jayna is helemaal van de kusjes de laatste dagen, dus daar genieten we maar ff van, want voorheen waren de kusjes schaars! Ga bankhangen en lekker op tijd mn bedje in. Fijne avond meiden! Liefs Sem
Zo hier weer heerlijk gesport. Daynah slaapt nog niet en ligt gewoon in haar bedje al 45 min te spelen. Komt ws dat ze vanmiddag zo lang heeft geslapen. Ach ze is nu niet aan het huilen, dus dan is het niet erg vind ik. Robine: Wow wat spannend van je soll. Gewoon op gesprek gaan en dan kan je altijd nog beslissen. Balen zeg van de vakantie. Was zo leuk geweest Jill en Lieke aan het zwemmen en Sap en jij aan de rose. Mss een app in de buurt nemen. Suc6 met verder zoeken. Sap: Jummie shoarma en ach moet toch kunnen een dag. Ik ga volgende week uiteten naar een Tapas restaurant dus ja ook voor geen ww dan even. Sem: Neem lekker je rust. Je hormonen zijn weer in de war door het kleine mensje in je buik. Ik was zelf ook zo moe in het begin van me zwangerschap. Lag echt vaak voor 21.00 uur al op bed. AM: Ahhhhhhhhhhhh leuke foto's van Kyllian en leuke schoentjes ook. Pyjama van snoopy is erg schattig. Zo ga maar eens even douchen. Ik stink naar gezond zweet Tot laterrrrrrrr. Lfs Kelly
Robine wat balen van je vakantie zeg. Zit jullie niet mee. AM die schoenen van Kyl zijn echt erg gaaf. Super en staat hem ook heel leuk. Ikke ga zo ff spammen dames.
KUT dag vandaag kan gene reis meer vinden ook die aan onze eisen voldoet op Menorca! Alles is vol of onwijs duur! Wel leuke schoenen AM! Die zou ik ook voor een jongetje gehaald hebben al staan ze weer niet onder zn trainingspakkie he
Ahh Jaime....gelukkig voel je je nu weer beter! Sens: die Elefanten van Kyl zijn maat 20 en hij heeft daar ook nog wel een cm in over.
Maar nog ff ander serieus groot nieuws, nou ja valt wel mee, maar voor mij groot nieuws.. Jaime ging tot vijf keer achter elkaar vijf stappen zetten! En we hadden nog wel afgesproken pas lopen met je 18e . Ik ben benieuwd of dit doorzet. Duimen jullie mee? Ik ben zo jaloers op de mama's met beebs die al lopen... lfs
Jaime wat knap van je! Sens hier ook een jaloers persoon Durfde het hier ook niet te vertellen, maar kyl heeft gisteren en vandaag al 2 stapjes los gezet Denk niet dat het zich nu doorzet hoor, want lopen aan het handje weigert ie bijv. Hij had het zelf ook niet door toen ie het deed. Hij is echt stabiel genoeg, maar durft gewoon nog niet.