November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou hier dan ook nog wel een trotse mama hoor.

Daynah heeft vandaag voor het eerst stapjes gezet aan 1 hand. Het waren mss 4 stappen en daarna liet ze zich vallen.

Alhoewel jullie kindje al verder zijn. Ben ik toch super trots op mijn dochter.

Leuke foto's van Jaime weer. Vooral hoe ze daar op de bank ligt te slapen

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja maar Kel Daynah is ook een van de jongste heh. Een maand scheelt best veel.
    Dat slapen was ze trouwens erg ziek..hahah. Had bijna 40 graden koorts. Normaal zit ze niet stil en al helemaal niet liggen..hihih.

Ik ga ff tv kijken.

Slaap lekker voor straks allemaal.

lfs

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM Kyl ook al! Het durven is bij Jaime ook het punt. ZE heeft geen zin om op dr plaat te gaan denk ik. Maar net deed ze het super. Zelfs toen papa al thuis was.

lfs

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en nog iets...te erg hoor en te ranzig maar moet het ff kwijt want ikmoest gelijk denken aan het potje.

Jaime ging in bad twee keer dr haar gewassen om die verf eruit te krijgen...trekt ze al zo'n gezicht..ik denk shit waar is die pot...dit gaat niet goed...en ja hoor. Het bad dat hanan helemaal had gepoetst kon ik net nog ff overdoen...zucht..

Zit ff op funda nu moet je dit zien: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... bjecttype=

als we nog eens de staatsloterij winnen....wat een casa zeg, heeeeerlijk

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    wat een huis zeg sens en zoveel ruimte.

robine:echt balen van die vakantie.
    maar idd als je kijkt voor minder dagen kan het mss nog wel?heb dat ook al eens gehad dat een reis van 15 dgn niet ging maar 12 dgn ofzo wel.

bren:aaah lief hé zo'n klein hummeltje,maar hoe gaat het nu met je zus?is toch haar eerste kindje of niet?

kel:lekker gesport goed hoor.
    en een keer lekker tapas eten zal echt geen kwaad kunnen.

Sap:hoe is het nu met je oma?
    en de shoarma gesmaakt?

lis:hahaha jij met je lekkere trek,nog even en we kunnen je rollen ;)

Sem:rust maar lekker uit.een zwangerschap is doodvermoeiend in het begin,ik had er met de tweede zwangerschap meer last van dan de eerste keer.ervaar je het nu ook anders nu er al een kindje rondloopt/kruipt?ik vond het echt veel zwaarder.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ga jij wonen zeker AM ;)

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja AM dacht ik ook al daar ga jij wonen!

Ziet er goed uit. Jammer dat ze geen plattegronden laten zien alleen van hoe de indeling is.

wacht ff hoor. zie deze. Is hier in de wijk zo zeg als ik dat had geweten, aan de andere kant tuin is kleiner dna nu en wij zijn wel echte buitenmensen...

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens als je plattegronden wilt zien, die hebben we hier wel haha.

Wat een prijzen he om in utrecht binnenstad te wonen.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik ga mn bed in meiden.truste!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Truste Fajah! Ik ga ook zo.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ahhh leuk ieders soort huis te zien hier hihi.

Dit is ons soort woning (die we nu hebben ;)), maar dan hebben we een hoekwoning. Wel leuk om Funda ff in de gaten te houden, weten we wat ons huis zo'n btje kan gaan opleveren. We zullen hm in de lente/zomer wel te koop moeten gaan zetten.
    http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=2

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Het besluit is gemaakt:

Vakantie gaat niet door( mss nog last minute)
    Dressoir en een nieuwe lcd tv komen er :)

Sens: Wat een lieve foto's van Jaime! En hoera voor dr eerste stapjes los :)

AM: Kyl ook aan de wandel.......gaan ze nu ineens allemaal lopen!

Kel: Hoera Daynah ook aan t stapjes zetten aan de hand

Verder geen felicitaties meer toch!?

Ik ga douchen en slapen, morgen komt moeders om uurtje of 1130, gaan we lekker lunchen en ff wandelen met Jill. Simba komt ook mee dus dat wordt groot feest voor Jill, kan ze weer de hele dag BAAAAAAAAA BAAAAAAAAA BAAAAAAAAA brullen naar SimBA( die daar overigens niet van gedient is ;)

Tot morgen!

Liefs

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Een nieuw dressoir en lcd klinkt ook goed Robine ;)

Hoho Kyl is nog echt niet aan de wandel hoor :D Was het maar zo, was gewoon per ongeluk dat ie 2 pasjes los deed :p

Veel plezier morgen!

16. Goedmorgen allemaal,

Ben de 1ste vandaag. Hier weer een rotnacht gehad. Daynah dacht weer eens om 4.45 uur ik wil melk......raar kind hoor. Gelukkig viel ze daarna als een blok in slaap. Zelf ging ik te laat naar bed, dus een kort nachtje gehad. Ach ben morgen toch vrij.

Heb leuke huizen voorbij zien komen, vooral het 1ste huis van Sensee. Wow echt supermooi zeg. Als wij hier de staatsloterij winnen wil ik zeker zo'n herenhuis.
    Maar goed ik zal wel in de realiteit blijven, ga toch maar voor wat minder zoeken.

Robine: Knoop is doorgehakt. Wel jammer dat de vakantie dan niet doorgaat, maar ach je kan niet alles hebben toch. En een nieuw dressoir en lcd is ook erg leuk toch.

Zo ga nog ff mijn mail checken en dan maar aan de slag.

Het zou vandaag echt kl*te weer moeten worden. Bij ons stond al een aardige wind toen ik naar me auto liep, maar dat komt ws dat we aan een grote sloot wonen en dat is helemaal open, maar brrrrrr.

Voor de mensen die vrij zijn, lekker genieten vandaag en voor de mensen die moeten werken, werkse vandaag.

Tot laterrrrrrr.

Lfs Kelly

17. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Mogge!

Kel: nou, lekker morgen vrij, zeker na zo'n rotnacht. Gekkie, die Daynah die overdag geen melk wil, maar wel 's nachts!

Robine: wij gaan dit jaar ook niet op vakantie (denk ik). Maar dressoir en lcd is ook fijn, daar kun je elke dag van genieten!

Gisteravond rottelefoontje gehad van Wes moeder. Een neef van Wes en zijn vrouw waren na 2 jaar eindelijk zwanger. Ze was eind mei eindgerekend. Ze is gister bevallen, en kindje is op haar buik overleden.
    Twee weken geleden hadden ze 20-weken echo gehad en toen bleek dat ze geen vruchtwater meer had. Ik hoorde dat vrijdagavond bij nichtje van Wes (zus van die neef) en toen dacht ik al dat dat nooit goed kon gaan. Vorige week had ze ook weer een bloeding gehad (heeft ze in het begin van de zwangerschap ook gehad) dus een nachtje in het ziekenhuis opgenomen maar daarna toch naar huis gestuurd. Gister heeft ze weer echo gehad en ook weer naar huis gestuurd. Ze kunnen ook niets doent egen weinig vruchtwater. Thuis begonnen de weeen en in het ziekenhuis is het kindje geboren, een jongetje.
    Ik vind het echt zo erg, zeker omdat ze eindelijk zwanger waren en dan toch al zo'n end op weg. Heb er echt slecht van geslapen.
    Moest daarna ook aan Door denken.
    Dan mogen we toch in onze handjes klappen met onze kindjes he. Dan maar wat slapeloze nachten hoor!

Sorry voor mijn lange verhaal hierover, maar ik ben echt een beetje van slag.

18. Wat verschrikkelijk LIS. Weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.
    Sterkte voor hun.

Hoe zou het met Door gaan....weet iemand dat?

19. sappie

sappie Fanatiek lid

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Ooooh LIS wat afschuwelijk. Wat een verdriet. Kan me voorstellen dat je er slecht van hebt geslapen. Ben er ook stil van....

Deel Deze Pagina