November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh had voor chiel een frikandelbroodje meegenomen zeg maar een soort saucijsje, was hij heel blij mee :))

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en nog iets, wat vreselijk heh van dat meisje uit amerika, die joran van der sloot heeft het toch gedaan. Afschuwelijk ventje zeg! Zo lopen liegen de hele tijd. Ga zondag mooi kijken naar peter r.

3. Even voor de meiden mama's. Ik kom net van de Hema en ze hebben daar ontzettende leuke/lieve/schattige rompertjes binnen gekregen. Hele leuke zomerkleuren, dus allemaal naar de Hema.

Sensee: Ik moet de melk verdunnen zodat ze dan eventueel later gaat komen, maar ach ik laat het maar zo hoor. Als ze honger heeft dan krijgt ze van mij een fles melk.

Ik heb die Joran v/d Sloot altijd al een misselijk mannetje gevonden als je naar hem kijkt dan is ie al schuldig.
    Ik ga ook kijken zondag. Ben wel nieuwsgierig hoor.

Ga vast mijn aardappels schillen. Dacht dat Sabino lekker vroeg thuis zou zijn....niet dus, belt ie net op dat ie later is......jammer!

Tot laterrrrrr.

Lfs

4. Ik ga trouwens altijd naar de AH. Hij is hier supergroot en ik haal er gelijk alles.

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Kelly: mooi dat alles goed was met je meissie op het CB. En de prikken dus goed doorstaan, gelukkig is ze er weer van af! Gister niemand er uit he bij de mol....er waren wel weer veel verdachte dingen, vind het moeilijk hoor! Enne....we zullen gauw eens kijken bij de hema ;)

Sensee: Jaime vandaag nog aan de wandel? Jij dus ook een de mol fan. Leuk is dat he! En inderdaad een walgelijk ventje die joran, bah, zondag allemaal voor de buis achter peter r de vries!

Brennie: wat zal dat leuk geweest zijn om je neefje voor het eerst vast te houden! Heb je al leuke foto's van m? En Milou dus ook weer goed gekeurd op het CB, mooi zo!

Fajah: aaaah, wat een lieve Jelte en Yorben! Heeft Jelte het leuk gehad met carnaval op school? En Yorven zn haar is al echt lang he....nog langer als Jayna haar haren...hihi :)

Hier de boodschappen net allemaal in huis gehaald. Vandaag als het goed is laatste dagje dat Len thuis is gebleven met zn zere enkel. Tape is er vandaag af gegaan en zag er redelijk uit. Hij moet nu elke week naar de fysio en rustig aan beginnen met halve dagen werken.
    Morgen gaan we ff bij een neef en nicht van Lenhard op bezoek. Ze wonen in de Bilt. Zij is zwanger, dus ik heb ff een kleiningheidje voor dr gekocht.Moet ik morgen wel goed mn mond dicht houden over mijzelf! Want dat rest van Len zn fam weet nog niet dat ik weer zwanger ben, dus zou een beetje lullig zijn als het dan via een neef en nicht bij hun terecht komt!
    Nou, ga ff met Jayna spelen, want zie dat die uit verveling Luca rozijntjes aan het voeren is....de boef.

tot later!

Liefs Sem

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    vervelend nieuws net gekregen,mn vader moet geopereerd worden aan zn maag,ze gaan de helft ervan weg halen.
    2 jaar geleden heeft hij een maagbloeding gehad,kantje boord toen.die zweer is altijd blijven zitten,maar was niet erg.
    Nu was hij vandaag op controle geweest en het zag er niet goed uit.
    Het is gegroeid en het moet eruit anders komt het niet goed.
    Ik vind dit weer zo kut,het is wel mn vader hé.
    Hoop maar dat het goedkomt,wil mn vader niet kwijt hoor.
    ben een beetje verdrietig erover,net nu het eindelijk beter met hem leek te gaan,de vorige controle was alles nog goed.Ik had er al een naar gevoel over........ :cry:

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heh, Fajah wat een rot nieuws zeg!
    Heel veel sterkte meid, hopelijk komt je vader er goed doorheen!
    FF een dikke knuf van ons!

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Jeetje meis, sterkte voor je papa! Hopelijk gaat alles goed komen!

Kel: Rompertjes zat voorlopig in huis,maar ik hou de HEMA in gedachten! Hier vanavond aan de boerenkool met rookworst, schrok alleen wel van t aantal puntjes voor die worst ondank dat t de magere versie is ;) Mooie cijfers weer voor Daynah en ze blijft lekker slank........

Sem: Moeilijk hoor je mond houden dat je zwanger bent. Pas maar op dat Jayna t niet verklapt ;)

Sens: Vroeger ging ik ook naar de super de boer, vond em toen ook al vrij prijzig. Maar goed, hier 1x per week boodschappen bij AH en alles tussendoor bij de C1000, ook een prima winkel. Ik vond Joran niet verdacht en nog wel sympathiek in alle interviews, maar schijnt bedriegt dus. Ben wel heeeeeeeel benieuwd naar hoe t allemaal is gebeurd en wat er is gebeurd.

Hier rustig dagje gehad. ff met Jill in de Ah geweest en alle oude mensen moeten steeds iets tegen dr zeggen zo leuk. Vooral dr staartjes trekken de aandacht, verder heeft ze bijna de hele winkel achter me aan gelopen. Hahaha, volgende keer maar een minikarretje voor Jill doen ;)
    Daarna ff hele huis gepoetst dus we kunnen er weer ff tegenaan de komende tijd.

Morgen open dag op school van 10-12, beh. Weer Jill wegbrengen want John werkt natuurlijk op de zaterdag. Moeten al 830 aanweizg zijn en dat voor de zaterdag, bah

Woensdag sollicitatie op die particuliere school. Ben benieuwd of ze me ook maar particuliere maatstaven gaan betalen ;) We zullen t zien.

Ga ff de boerenkool afgieten.

Tot later

Liefs

9. Zou Daynah nu al last van haar prikken kunnen hebben?
    Ze heeft wel geen koorts, maar is zooooooooooo hangerig. Avondeten wilde ook niet echt, melk d'r net ook niet. Heb haar vla gegeven en dat ging nog wel enigszins. Zit ik nog te verkondigen op het cb, dat ze zo goed eet :) . Ze ligt nu op bed. Hoop nu wel dat ze lekker gaat doorslapen en dus niet om 01.00 uur ofzo wakker gaat worden dat ze honger heeft.

Robine: Gatver morgen werken. Is niet leuk. Gelukkig niet heel de dag.
    En ja dat vlees is meestal veel punten, mager of niet. Ik eet voornamelijk kip, maar dat komt echt me neusgaten uit hoor. Heb vanavond lekker varkenshaasje gegeten, dat valt ook wel mee.
    Jill weer lekker in de spotlight gestaan. Die staartjes zijn ook zo leuk.

Fajah: Heh dat is niet leuk voor je vader. Sterkte ermee.

Sem: Ja niemand eruit heh bij de Mol....hmmmm. Ik vind het toch wel moeilijk om de Mol aan te wijzen. Denk dus Joris niet meer en Dennis ook niet.

Zo ga even me bed opmaken. Net lekker het beddegoed gewassen en in de droger gestopt, dus weer heerlijk fris in het bedje vanavond.

Tot laterrrrrr.

Lfs

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nog meer rotnieuws, geloof dat mn droger het begeven heeft ,kan dr ook nog wel bij :cry:

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ahhhhhh Fajah, wat jij vandaag hebt, hadden wij woensdag. Balen dus!

Kel: Ja ach met de worst erbij zit ik toch elke avond na t avondeten pas op 21 pt, dus kan elke avond nog een snelle jelle bij de koffie nemen :)

Ga ff douchen en dancing queen kijken, lijkt me wel leuk.

Liefs

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: sterkte voor je vader!

Kelly: heb vandaag toevallig ook een rompertje bij de hema gehaald. Geen leuker kleurtjes, gewoon saai grijs ;) Voor meisjes zag ik idd 1 met leuke kleurtjes!
    Mooie lengte en gewicht toch! Geloof dat Kyllian nu de laatste is die naar het CB moet voor de 14 maanden controle ;)

Sens: hier ging het ook de hele dag zowat over Joran. Ik ga zondag wel kijken, ben nu best nieuwsgierig!

Semmi: veel plezier morgen! Ben je hier in de buurt ;) Mondje dichthouden over de zwangerschap, vind je dat niet moeilijk?

Robine: he morgen ook nog ff werken, jammer. Maar 2 uurtjes zijn zo voorbij!
    Ik geloof het best dat Jill een hoop aandacht krijgt in de supermarkt haha.

Nou weet ff niet meer wat er verder geschreven was, moest ff snel bijlezen want ik moet me om gaan kleden. Zometeen naar een verjaardag van een vriendin, maar ik heb totaal geen zin.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Jill moet aanstaande vrijdag pas voor dr prikken hoor, wanneer moet Kyl? Veel plezier op de verjaardag ;)!

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow k zie t al, de 22e pas! DAn ben je denk ik idd de laatste

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Fajah: Sterkte!

Kelly, milou heeft gister ook de prikken gehad en ze vertelde dat ze van de ene al dezelfde dag/nacht last kan hebben en van die andere pas een week of 10 dagen later. Dus ik denk dat het de prikken zijn. Heeft DAynah ook een pleistertje op d'r ene arm? :(

Robine, bah op zaterdag werken...die stomme open dagen ook :)

Sens, wij gaan eigenijk altijd naar de Emté boodschappen doen.

Nou ik ga er weer vandoor............oja net weer ff bij Lenn wezen kijken....zo lieffffff :)

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goedemorgen,

Fajah: wat een vervelend nieuws! Sterkte voor jou, want kan me voorstellen dat je je vader nog lang niet kwijt wilt. Wanneer moet hij naar het ziekenhuis?
    Leuke foto's van je boys.

Robine: jij bent alweer op school. Ach, tis maar effies he.
    Succes van de week met je solli. Hoop echt dat het wat wordt voor je. En dat ze niet te ballerig zijn ;)

Brennied: Oh lief he, weer zo'n kleintje. Kriebelt het bij jou alweer voor een 2e? Lenn is echt een superleuke naam! Hoe reageert Milou op hem? Maar lekker genieten van je neefje hoor!

AM: hoe was de verjaardag van je vriendin? Vaak wordt het wel gezellig als je er geen zin in hebt, dus hoop dat het leuk was. Heb je woensdag nog veel gekocht?

Kel: hoe is het met Daynah? Hoop niet dat ze ziek is geworden van de prikken. En hopelijk heeft ze wel door kunnen slapen vannacht.

Sem: hoe is het met jou? Het is alweer februari, dus deze maand de eerste echo! Merk je al verschil met de eerste zwangerschap? Behalve het moe zijn? Gaat ook weer over (ik spreek uit ervaring, hahaha).

Sens: zijn Jaime d'r waterpokken allemaal opgedroogd? Heeft ze er verder eigenlijk nog last van gehad? En is er nu een epidemie op het KDV, hahaha!
    He, en wanneer kreeg Jaime last van het niets binnen kunnen houden?
    Jesse is vanochtend vreselijk aan het spugen. Stinkt vreselijk, zo zuur.
    Hij moest daarnet ook zo huilen, want hij weet niet wat hem overkomt.
    Gelukkig hebben we nog wel 3 dagen, maar ja... dinsdag naar het ziekenhuis.

Sap: jij nu ook lekker weekend! Gister de dag nog doorgekomen?

Jacq: fijn dat Barca leuk is geweest. Alleen wel domper dat je daarna 2 weken ziek bent geweest. Nu weer helemaal opgeknapt?

Zo, hier ook rustig weekend voor de boeg. Wes gaat zo de vloer achter de schotten egaliseren. Dan willen we ook nog even voor zeil oid kijken. Is dat maar mooi gedaan voordat ze met de zolder beginnen.
    En ja... hopelijk knapt Jesse snel weer op. Ons bed zat helemaal onder de kots, maar gelukkig hebben we een nieuwe wasmachine! Die staat al te draaien. En hij is zo zacht, je hoort hem echt niet!
    Dus wij zijn vandaag ook een keer vroeg, voor de afwisseling.
    Van de week maar 2 daagjes werken en zaterdag ben ik jarig. Ook wel gezellig dat mijn ouders en zus dan weer eens langskomen. Ik vind het wel jammer dat ik ze maar zo weinig zie hoor.

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Fajah: nog meer pech voor jullie, het zit nu echt ff niet mee he! Nogmaals sterkte!

Kelly: hoe is het nu met Daynah? Misschien toch al wat last van de prikjes dus? Hopelijk heeft ze wel lekker geslapen!

Robine: en heb je dancing queen nog gekeken? Was het leuk? Leek mij ook wel leuk, maar was het weer helemaal vergeten. Zijn momenteel prison break seizoen 1 op dvd aan het kijken en da's erg verslavend moet ik zeggen.

AM: en hoe was het op de verjaardag? Viel het toch nog mee? Erg he, als je ergens heen moet waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt. Maar ja....soms heb je van die verplichtingen he.

Brennie: heb je inmiddels al foto's van Lenn? Ben zo benieuwd!

LIS: lekker dat jullie en rustig weekend hebben! Het schier nu echt al op he voor jou, op naar de 30 weken! Ik merk tot nu toe weinig verschil als met de eerste zwangerschap. Toen ben ik eigenlijk ook bijna niet misselijk geweest en alleen erg moe in het begin. Dus hoop dat het daar nu ook bij blijft!

Wij gaan dus straks richting de Bilt. Jayna slaapt nog ff, als ze wakker is vetrekken we. Vannacht was ze om 12 uur wakker, erg jengelig en eerst niet meer willen slapen. Vanmorgen ontdekte Len weer een tand onder, dus kan best zijn dat ze daar last van had. Dat is nu tand nummer 7....jaja....het wodt ooit wel wat met dr gebitje...haha :)

Fijne dag allemaal!
    Liefs Sem

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goedemiddag,

hier slecht geslapen,lig steeds wat de draaien en keren,het spookt toch steeds door mn hoofd van mn pa,ik hoop op het beste.

hier beginnen de eerste carnavalsauto's zich al op te stellen voor de deur bij ons,wat een lawaai.
    om 14 uur rijden ze dan weg.
    Yorben slaapt er tot nu toe nog doorheen,maar als alle karren hier staan zal hij wel wakker worden denk ik.
    Ga ook niet naar buiten gaan kijken,want kan het allemaal zien vanuit mn huis.

ow en mn ventje heeft de droger nog kunnen maken,er zat een draadje los.dus gelukkig geen kosten pffff ben blij en trots op mn mannetje.! :D

voor degene die gaan carnavallen,veel plezier ALAAF!

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemiddag,

Fajah; he meid wat een naar bericht over je vader. Kan me voorstellen dat je er niet lekker van hebt geslapen. Zal voor je duimen dat het allemaal weer goed komt !
    Gelukkig heeft je man de droger kunnen maken, scheelt inderdaad weer heel wat centjes ;) .
    Leuk carnaval voor de deur ! Zullen de kinderen wel tof vinden.

Semmi; Jullie zijn vast al onderweg richting de Bilt, maar in ieder geval nog veel plezier, enne mondje dicht he ;) . Ben blij dat het goed met je gaat ondanks de vermoeidheid.
    En Jayna krijgt dus ook al een aardig mondje vol tandjes, haha, zal ze de 16de eens goed bekijken.

LIS; druk druk druk met de zolder bezig dus. Hoe gaat het nu met Jesse? Ach gossie het hele bed onder de kots, blegh, stinkt zo vreselijk he? Wel ideaal een wasmachine die je bijna niet hoort.
    Kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat je je zus en je ouders weinig ziet, maar gelukkig komen ze zaterdag langs !

Brennied; ik wil ook graag een foto zien van Lenn!

Robine; haha ik zie Jill al lopen in de supermarkt. Ben je er dan niet superdruk mee? Geloof dat Lieke steeds bij me weg zou lopen.
    Waarschijnlijk heb je de 2 uur werken op school er al weer opzitten. Was het te doen?
    Alvast heel veel succes met je sollicitatie ! Zal aan je denken.

Kelly; hoe gaat het nu met Daynah? Het is idd zoals brennied zegt, van 1 prik kunnen ze gelijk last hebben en van die andere na 7 tot 10 dagen.
    Dus denk wel dat het met de prikjes te maken heeft. Dikke knuffel van ons. Verder prima cijfers hoor !

Hier gaat alles verder prima. Eigenlijk weinig te melden.

Volgende week wel een lange week, moet maandag ook werken, twee collega's willen vrij en hebben mij gevraagd of ik een keer op maandag wil werken. Nou ja, dat doen we dan maar een keer he. Zal me wel tegenvallen maar goed neem er wel een keer een andere dag voor vrij. Mijn schoonmoeder kan gelukkig oppassen.

Met mijn oma gaat het op het moment weer best goed. Houd wel in dat de hulp die ze had (voor stervende mensen) nu niet meer komt. Ze kan niet alleen zijn dus nu moeten we weer met zn allen ervoor zorgen dat er elke dag/nacht iemand bij dr is. Wel zwaar, maar goed, dat doe je gewoon.

Morgen gaan we nog even naar de carnavalsoptocht kijken. Denk dat Lieke het wel leuk vindt al die verklede mensen te zien.

Lieke krijgt trouwens ook hoektanden ! Wat een vieze gore luiers heb ik weer zeg, niet normaal ! Kwijlen doet ze ook erg. Geloof dat ze dan de meeste tanden wel heeft ;) . Oh ja ook nog een paar kiezen moeten er komen.

Ik ga weer ff verder, ben kippesoep aan het maken.

Oh en het lijnen gaat hier super ! Ik weeg nu 67,5 :D (begonnen 71.3).
    Ben erg trots op mezelf !

Tot later meiden,

Liefs Sap

20. Heeeeej meiden,

Sap: Wow wat goed zeg dat je al zoveel bent afgevallen. Ben trots op je. Dadelijk in CP zijn Robine, Sap en ik lekker slank, behalve Sem dan, die heeft mss dan al een beginnend rond buikje.
    Veel plz morgen bij het carnaval. Hier heb je dat niet. Ben eigenlijk ook nog nooit geweest :oops: Lekker kippensoepje. Hier vanavond sla en aardappels en Sabino een pizza, wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld :(

Fajah: En was het leuk de carnaval? Ben je nog naar buiten geweest. Het weer is lekker. Tenminste hier wel. Lekker zonnetje.

Sem: Veel plz in de Bilt enne mondje dichthouden heh ;) En Jayna alweer een tandje erbij. Balen dat ze dan zou hangering worden dan.

LIS: Ach gossie Jesse nog niet lekker. Je kan iig je wasmachine lekker uitproberen zo :) Zo en lekker zeg 2 dagen werken. Gezellig dat je familie komt.

AM: Ik zag dat ze voor jongens ook minder leuke rompertjes hadden. Een vriendin (is een stiefzus) van mij is volgende maand uitgerekend en dat wordt een jongen en ben dus een kraammand aan het maken met allemaal kadootjes. Ik wil nog een leuk rompertje hebben en een pyjama en nog een speeltje en dan ben ik wel klaar, maar valt nog niet mee om iets leuks te vinden. Morgen dus maar even naar het Alexandrium.

Robine: Ik kom ook wel aan me 21 punten hoor. Heb de laatste dagen alleen zo honger, maar dan lekkere trek meer, maar ja ik heb het maandelijks probleempje en dan wil ik gewoon lekker chocolade eten. Nog naar dancing queen gekeken. Ik wel. Begrijp niet dat sommige zich zo voor lul zetten zeg. Heb wel weer gelachen erom.

Nou Daynah had gisteravond dus niet meer gegeten en ze heeft tot vanmorgen 8.00 uur geslapen. Ze moet geloof ik vaker prikken krijgen :). Verder gaat het wel met haar volgens mij. Ze wilde d'r net niet echt gaan slapen, dus maar bij ons op bed gelegd en toen is ze huilend in slaap gevallen. Meestal valt ze wel gelijk in slaap, maar zal nog wel door de prikken komen.

Ga er weer van door. Vanavond lekker relax voor de buis met een dvdje erbij denk ik.

Tot laterrrrrrr

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina