November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heyyyy,

de stoet is weer weg,ben niet meer naar buiten gegaan,heb geen zin om al die rot confetti uit mn haar te halen.
    is zo'n zooitje vind ik.
    heb een paar foto's gemaakt ,zal ze zo even plaatsen.

sap:gelukkig gaat het nu met je oma weer redelijk.
    en lieke met haar hoektanden,zielig hoor.
    Yorben heeft nu al zn tanden/kiezen al door.
    en knap hoor dat je al zoveel afgevallen bent. :thumup:

kel:lekker toch vanavond een ralax-avondje.
    arme daynah en de prikjes,meestal slapen ze er wel erg veel van hé?is ook wel weer makkelijk. ;)

wij gaan vanavond bij de mac donalds eten.
    Maandag is chris ook vrij en jelte heeft een weekje vakantie.
    Ik moet jammergenoeg werken maandag.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heey meiden,

Even snel want we gaan zo op bezoek bij vrienden.

Fajah wat een rotnieuws van je vader zeg. VEel sterkte.
    En spammen!

Kel lekker dat DAynah zo lang sliep joh! Misschien idd wel van haar prikken.

Sap zo jij bent veel afgevallen! In hoeveel weken nu? Fijn dat het wat beter met je oma gaat. Maar wel vaag dat ze dan gelijk de hulp stoppen.
    Hoe was de optocht?

Lis Jaime dr pokjes zijn weg. Zitten alleen nog wat korstjes. Ze mocht trouwens gewoon naar kdv hoor en er waren veel kindjes met de pokjes.
    En zij was twee weken terug zo aan het spugen.
    Arme Jesse nu aan het spugen. Er zijn veel mensen ziek heh nu. Houdt ie wel melk binnen? En je wasmachine gelijk aan het proberen....

Hier even geshopt vanochtend. Voor Jaime een geweldig jeanspakje gekocht van Vingino. Oh wat een superpakkie en was 50% korting.
    Wit met klein beetje roze.
    Verder nog wat praktische dingen gehaald.

Ik ga er vandoor we gaan op bezoek.

lfs

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Een Bumba kar,die trok natuurlijk wel de aandacht van de kids ;)

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: carnevalse!

LIS: lekker voruitziccht, maar 2 daagjes werken! Lukt het me de vloer? Wat een rotklus lijkt me dat...achter de schotten.

Sem: je zal nu wel in de Bilt zijn, vast gezellig daar!

Fajah : vervelend dat je slecht geslapen hebt. Weet je al wanneer de operatie is? Leuk hoor zo'n optocht dichtbij!

Sappie: fijn dat het met je oma wel redelijk gaat. Goed afgevallen zeg! Lieke ookal hoektanden, joepie voor de poepluiers ;)

Kelly: agos Daynah helemaal moe van dr prikjes. Wel lekker voor papa en mama ;)

Sens: fijn dat de pokjes weer weg zijn. Vingino is een leuk merk! Kyllian had er vorig jaar een spijkerjasje van.

Hier was de verjaardag gisteren toch wel gezellig hoor ;) Vandaag boodschappies gedaan en Djurre is nog steeds met de schutting bezig. Ben maar niet naar de carnavalsoptocht gegaan. Volgend jaar maar weer.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:fijn dat het gister toch nog leuk was hahaha.
    de operatie bij mn pa zal in april plaatsvinden.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Kan makkelijk voor Yorben : ) Ahh ze zijn inderdaad erg schattig. Vele plezier met de carnaval!

Sap: Je gaat goed zeg met lijnen, ben trots op je :)

Kel: Leuk he dancing queen, als ik mn leven over zou kunnen doen zou ik ook op dansen gaan en proberen alle stylen te kunnen dansen.

ga niet meer op iedereen reageren, ben een beetje teut. De weigh watches hebben vandaag slecht gewertk, heb net een pan mosselen op met John samen en een fles witte wijn in mn eentje ;) Lol.

Morgen weer ff mormale reacties dus. ;)

Liefs

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Foto's lukken niet, morgen dan maar!

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hahah Robine doe je goed nu al teut :confused: . En mormale reactie..hahah. WAren de mosselen wel lekker?
    Een dagje geen dieet kan best toch? Hier ook een sas dag vandaag.

Fajah haha die schoentjes voor Yorben. Leuke foto's van de jongens in het raam. En die bumba wagen leuk!

AM idd leuk merk vingino. Heb het bij een winkel in overvecht vandaan. Diva heet die winkel tegenover de cosmo kapper. Ze hadden eerst alleen maar dameskleding maar nu komen ze ook met kinderkleding. Errug leuk hoor ik moest me inhouden. Jaime kan dit pak wel even aan (is korte broek tuinpakkie) die banden zijn te verstellen en de onderkant van de pijpjes kan je langer maken als je een knoop losmaakt.
    Is het gelukt met de schutting? Koud zeg de hele dag in de tuin.

We waren bij onze vrienden met hun kindje van 4 maanden. Jee zeg zo'n verschil heh met Jaime. Het is echt een schatje Yannick. Jaime is al uitgehuwelijkt hebben we besloten (hadden we al maar nog eens extra). Jaime ging heerlijk in Yannick zn wipper liggen..hahah soort strandstoel leek het wel.

GA ff playstation spelen. WE hadden een nieuw spel gekocht.

lfs

oh en ff fotootje van het pakkie, voor de meidenmama's hij is echt erg cute, en er hangen er nog 4 ;)

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee lis zou je dat niet daarna pas leggen? Die bouwmannen zijn redelijk lomp met sommige dingen straks raakt het beschadigd oid? Is toch zonde.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: schattige schoentjes hoor, geen geld...dus gewoon doen voor Yorben haha.

Robine: doe je goed hele fles al om 7 uur leeg hehe.

Sens: leuk pakje! Ik ken die winkel niet, zal eens beter opletten :) Playstationse ;)
    Oww het is nog niet helemaal gelukt met de schutting, morgen dus de rest.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Michiel is nu bezig met de nieuwe digitale ontvanger dus geen ps..
    Ik vond die winkel altijd een beetje ordinair van buiten. Ook qua etalage, heb er nog nooit iets gehaald maar nu dus ook kinderkleding. Echt een aanrader!

Ze gaan overvecht ws verbouwen heh, wordt het veel groter. Ik ga er altijd graag naartoe. Ze hebben best veel winkels.

Jammer van de schutting, isook veel werk zo'n ding. Laat je er daarna nog wat tegenaan groeien?
    Heb nog wel zaden van de passiflora (met van die oranje vruchten) voor je. Dat ding groeit erg snel en is best mooi.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    We zouden eerst wel wat tegen de schutting gaan laten groeien ja, maar aangezien dit het laatste jaar in het huis is gaan we niet meer veel geld aan de tuin uitgeven. Wel nog nieuwe planten voor de borders. Hoe snel groeit die passiflora? ;)

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    passieflora groei heeeeel snel,bij ons staat hij nu 2 jaar en de hele tuin is ermee bedekt ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Uhm de hele tuin? Dat hoeft hier nou ook weer niet :p

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    nou ja alle schuttingen zijn goed bedekt en die vruchten kun je nog eten ook,best lekker ,heb het vorig jaar geprobeerd. :)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: als je ze zelf niet nodig hebt willen we ze graag! Heb het ff aan Djurre gevraagd ;) Maakt de tuin wel wat vrolijker.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hebben jullie ook naar die uri geller show gekeken,ik geloof dr niks van.

Deel Deze Pagina