Robine wat een leuke spam van amber en jill! En wat klein zeg.. Moet zeggen Yannick vanmiddag was ook klein maar Amber...jee mini mini. Is wel een mooi kindje trouwens.
ah jawel gewoon wat plastic folie over het bakje en je bent er ook hoor. Zolang ze het maar lekker warm hebben en lekker kunnen broeien Wij gaan morgen ff de stad in. Al zo lang niet gedaan. Michiel wil extra aparte kabels hebben voor zn gadgets. Die apparatuur toch ook. Wazig spul.
Ja maar die zijn wel mega kwaliteit die lenzen. Hier een tamron lens 18-300 is ook mooi maar niet qua whiteline hoor! en anders een statief gebruiken?
Ik zie mezelf niet met statief en al Kyllian achterna gaan Wil zelf ook wel ooit een andere camera, maar eerst maar voor het huis sparen.
Je hebt nu van canon ook die powershot. Soort snapshot maar dan van erg goeie kwaliteit volgens mij. Zag m bij de dixons kost rond de 400. wel veel. Heeft je vriend ook zo'n breedhoeklens? Ik wil die zo graag ene keer en een mega focus lens. dure hobby maar heb de komende jaren wat te vragen als ik jarig ben
Heb net weer schoentjes besteld, maar twijfel nog of ze wel zouden staan haha. Het zijn sandaaltjes, maar eigenlijk vond ik dat altijd vreselijk. Lijkt me alleen voor de zomer voor Kyl wel handig...dus toch maar besteld. Weer van shoesme, aangezien ik nu weet hoe die schoenen zo'n btje vallen. http://www.voorkaatjesenkootjes.nl/webs ... l/webshop/
Zooooo er is gisteren gezellig gekletst zie ik. Voor we het weten zitten we op pagina 600 Even korte reacties vandaag. Heb zoooo last van mijn rug. Weet echt niet wat ik nu heb. Zag leuke foto's van Kyllian, Jill en Amber voorbij komen. Wat is Amber klein zeg. Gaat het goed met haar? Hier gisteren Dancing Queen gekeken. Was weer leuk. Vanavond Peter R. de Vries. Ben benieuwd hoor. Ga er van door. Daynah is de boel aan het verbouwen. Lfs
Hier weer een sportieve ochtend gehad. Lekker gezwommen met Jill en John. Zal zo ff wat spammen, en weer is Jill van de grote lange glijbaan afgegaan AM: Wel leuk hoor de sandaaltjes, al ben ik ook geen sandalen typje..........en zeker niet met sokken erin ! Kel: Hoe kom je nou toch aan je rugpijn!/? Balen zeg. Sterkte. ben ook benieuwd naar Peter R de Vries vanavond, al is t wel pas laat........ Nu ff wat spam