Lis, ik heb ook al van die Joran gedroomd. Ik voelde me zo k# bij die uitzending. Ik heb het ook niet helemaal afgekeken. Wat een zieke geest heeft die jongen. Arme Jesse. Ik heb het echt met hem te doen! Lijkt me ook zwaar voor jou hoor! Wat ben je al ver zeg! Fijn hoor dat het zo voorspoedig gaat met je zwangerschap. Lfs
Ik ben de enige die niet naar Peter R gekeken heeft. Geen tijd, schoonma is er. Morgenavond gaat ze weer weg, heb ik ook weer tijd voor het forum. Bastian is vreselijk hangerig, begint soms ineens te huilen en een paar minuten later is er niets meer aan de hand. Verkouden/prikken/tandjes? Wat dan ook, erg vermoeiend.
heeej hallo, Ben weer terug van het zwemmen! Jayna heeft super genoten. Op haar manier mee gezongen met de liedjes en gilde het steeds uit van de pret. Bij deze groep waren 13 kindjes, dus dat was veel leuker. Nu ligt die kleine dame in diepe slaap. Brennie: leuke en lieve spam van je meissie! Leuk hoor die indianen carnavalsoutfit! En jeetje wat een sneeuw bij jullie! Hier helemaal nix geweest! LIS: heeel veel succes voor Jesse morgen! Toch wel spannend hoor. Ga wel aan jullie denken morgen! En die arme Jesse dus zo spugen maar niks meer in zn buikje. Wat moet hij zich ellendig gevoeld hebben zeg! Jacq: wat fijn dat Joppe ene rugzakje op school krijgt. Denk dat hij daar dan wel veel aan kan hebben. En jeetje wat een verhaal zeg van zijn juf. Dan schrik je echt wel! Fijn joh dat je zo genoten hebt in Barca. Ben er nog nooit geweest, maar hoor allemaal goede verhalen. Ik voel me verder goed trouwens. Wel erg moe, maar ja hoort er bij he! Ik kan het me nog niet helemaal voorstellen en ben wel wat onzekerder sinds de mk. Over 3 weken de echo, denk dathet dan wat werkelijker wordt. Jij succes deze ronde! Nou, ga ff lekker kopje koffie drinken, dan dweilen en daarna ff lekker bankhangen tot Jayna wakker wordt. Lenhard is vandaag weer werken. Ben benieuwd hoe dat gaat met zijn voet. Liefs Sem
Panda: klinkt inderdaad erg vermoeiend ja. Hopelijk issie snel weer de oude! He meiden, ff een vraagje....ik ben op zoek naar een leuke meiden badjas voor Jayna. Ben nu ff aan het surfen maar kan echt nix vinden. Gaan a.s weekend naar center parcs en vind het dan wel handig. Heb net zo'n handdoek poncho met capichon besteld, van prinsessen. Dan heb ik in ieder geval wat. Misschien nog iemand tips? Jayna ligt al dik 2 uur te slapen. Zal we bek af zijn van t zwemmen. Lekker hoor, heb ik ff tijd voor mezelf. nou ga ff verder zoeken.... doei!
Panda, ik kan je de hand schudden, heb ook niet gekeken hoor Viel zowat in slaap en vanmorgen ging 6uur weer de wekker dus vond het wel welletjes hihihi. Semmi, heerlijk dat Jayna zo genoten heeft. Wat kunnen ze slapen daarna he zo lekker uitgeput. Hoop dat je man het vandaag heeft vol kunnen houden. Jayden is hier ook zo knuffelig en steeds kusjes geven, echt zo schattig, dan smelt je toch helemaal weg =P~ Lydia, sneu die Jesse. dikke knuffel van deze kant. Oeps kom zo weer maar er is er een mijn hele keukenkastjes aan het leeghalen, word er soms zo gek van he!
Doen jullie kids dat ook, gewoon tig keren per dag de hele keuken overhoop halen en luisteren oh nee hoor Sens, ik heb al een echo gehad.
Charissa: Ja hier ook zo een hoor. Hij haalt alle pannen uit de kast en wil ze dan op het aanrecht zetten. Hoezo kopieergedrag? Hij wil ook altijd meekijken als er iemand aan het koken is. Hij wordt vast kok later hahaha.
Pfff... lange dag vandaag. Vanavond afscheidsetentje van collega. Hij gaat niet eens weg, maar gaat intern verhuizen. Reden om weer eens met zijn allen te gaan eten. Wel gezellig hoor! We gaan Japans eten. Maar hopelijk wordt het niet te laat.
zo, hier ook weer es een keertje Jayna spam.... let niet op dr haren, lekker wild koppie na het zwemmen vandaag...haha euh.....wat zal ik er nu eens uithalen?
Erg herkenbaar charissa....alles gaat hier uit de kastjes......en net als het er weer in zit, beginnen ze lekker weer opnieuw...Lang leve de ontdekkingsfase! Veel plezier bij het etentje LIS!
Hey meiden Leuke foto's zag ik voorbij komen.o.a van Jill en Jayna. en wat is Jayna haar haar gegroeid hihiihi.lijkt wel Yorben zn bos haar Ik heb gister ook gekeken naar Peter R. de Vries Jeetje die Joran is echt ziek van geest joh. Het zal maar je dochter zijn waarmee het allemaal is gebeurd. Heel triest allemaal.
Hey Brennied, ik ben onwijs jaloers op dat pak sneeuw bij jullie voor de deur! Hier helaas geen vlokje gezien. Lieve spam van Milou! Jayna, wat sta je weer schattig op de foto's en wat heb je ene flinke bos haar gekregen zeg! Goed dat we je over 2 weken weer een keer in real life zien! Gezellig! Panda; En is ze alweer weg,............. JE schoonmoeder!? Lol.
Hoi hoi, Sem; wat een leuke foto's van Jayna ! Ze wordt echt al een grote dame zeg! En wat een prachtig haar heeft ze. Die een na laatste foto is echt heeeeeel erg liefffff LIS; haha leuke reden om weer eens met zn allen te gaan eten ! Veel plezier, klinkt lekker japans. Charissa; hier ook een dreumes die de kasten leeghaalt, om ze daarna wel zelf weer in te pakken . Panda; klinkt als een minder leuke periode met Bastian. Zal vast snel weer over zijn. Verder kan ik niet lezen door de leuke Jayna spam.. Vandaag dus gewerkt, valt wel tegen, ben het niet mee gewend om op maandag te werken. Zou eigenlijk woensdagmiddag wel graag vrij willen. Hier wordt dan een winkelcentrum officieel geopend en dan is er een speciale podiumshow voor de kids met koning Koos, Sasa en Toto van het zandkasteel. Maar ja, denk helaas dat het niet gaat lukken. Weinig bezetting op de woensdag. Ik ga het toch nog wel ff vragen. Ik kom later nog weer ff langs, Liefs Sap
Brennie: wat een leuke foto's! Ik vond het achteraf toch wel jammer dat ik niet met Kyl overdag ben gaan carnavallen. Volgend jaar ga ik dus wel haha. Hier had het maar een klein btje gesneeuwd. Toen we buiten kwamen was het alweer weg. Kelly: Vervelend van je rug zeg. Enig idee waardoor het komt? Hoop dat de H&M bij jou sneller is, hetgeen ik hier hebt besteld wordt pas half mei geleverd whaaa. Semmi: leuk weer peuterzwemmen met Jayna! Ze kan zo voor dr A diploma Badjas heb ik ook eerder al gezocht, maar kon niet iets vinden. De leuke badjassen gaan toch maat 86, maar wil een iets grotere maat. Als ik wat zie hoor je het! Ook leuke foto's weer! LIS: vervelend die misselijkheid bij Jesse zeg. Gelukkig dat het alweer wat beter gaat. Jacq: wat een superleuk filmpje op je Hyves! Panda: hier ook geen Peter R. kunnen zien hoor, na een half uur al in slaap gevallen Charissa: haha jullie boef ookal zo gek op de keuken. Hier komt ie altijd de vaatwasser helpen leegruimen. Hij mag dan zijn eigen bordjes opruimen en zet het netjes in de kast bovenop de andere borden Om daarna weer wat anders uit de kast te gaan halen Sappie: klinkt leuk zo'n podiumshow Hoop voor je dat je toch vrij kunt krijgen. Ben woensdag ook vrij, dus misschien komen wij wel naar het zandkasteel Hier verder weinig nieuws. Behalve dat oma vertelde dat Kyllian daar vandaag regelmatig kleine stukjes heeft gelopen...van bank naar tafel enzo. Wie weet loopt ie toch nog voor zn 2e jaar
Robine: ik ben ook weer erg benieuwd naar Jill en om dr voor het eerst in real life te ien lopen de 16de! Sappie: nou als Lieke woensdag wel zou gaan naar die podiumshow, zou Jayna heeeeel graag mee willen! Die is helemaal zandkasteel gek! Jammer dat je niet kan. Zal idd wel tegenvallen dat extra werken. Hopelijk is de week snel weer om voor je! Succes! AM: whauw, Kyllian stapjes aan het zetten. Dat is vast de volgende die loopt! Nou ga maar vast lekker mn bedje in. Ff opladen voor weer een dagje werken morgen. trusten meiden! Liefs
Truste Semmi, verstandig lekker op tijd naar bed Kyllian is vast niet de volgende loper hoor, hij neemt er echt wel de tijd voor Jaime is de volgende!