November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fase 1 de kidneybonen met paprika (vind ze overigens erg lekker)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fase 2, het danoontje is ook erg lekker...en niet alleen in mn mondje..haha

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: heb een heerlijk menu dit weekend! Zaterdag ovenfriet en zondag een spinazi-ommelet met een pistoletje. Tot onze vakantie ga ik niet aan de bbq ;)
    Wat is dat voor EOS cursus? Zelfstudie?

Fajah: wat doet je man voor werk? Idd gezellig dat je hm deze week zo weinig gezien hebt :( Is hij het weekend wel thuis?

LIS: ja hier zondag de nachtdienst in, 3 nachtjes en dan alweer weekend t/m de maandag erop :D Jij lekker aan t genieten van je vakantie?
    Heeft Jesse al echte schoenen? Van die stevige om om te stappen zeg maar? Hier zit hij op zn schoentjes te sabbelen :p

Haha die Jaime lekkere smeerpoes :p Volgende mij had ze zelf ook de grootste lol :D

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ach gos die Jaime! Hahaha... zo'n foto heb ik ook van Jesse, maar dat kwam alleen omdat ie zo moe was. Ging ie ook met zijn handen in zijn mond onder het eten en daarna in zijn ogen wrijven. Hahaha.
    Mijn moeder heeft jaren terug eens een cursus gevolgd en nu gaat ze nog bijna wekelijks met een clubje foto's maken.

Wij doen eigenlijk nooit iets aan de voeten van Jesse trouwens. Of sokjes als het koud is natuurlijk.
    Nu heeft ie idd wel stevige schoenen. Om te lopen, maar ja... als ie nu die schoenen aan heeft, gaat ie gelijk zitten om ze uit proberen te schoppen. Komt ook wel weer. Op andere schoenen wil ie wel altijd sabbelen, net als Kyl.

Ik ga nu ff wijntje drinken.

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ben ik ook weer effe....m'n beste vriendin komt zaterdag om 5.45 u :confused: terug van een jaar nieuw-zeeland en we zijn een hoop dingen aan het regelen. Zoals aankomstcomite...en surprise-feestje uiteraard :) . Vanavond hebben we hier een grote tent opgezet, morgen nog wat voorbereidingen doen en dan zijn we er klaar voor. Vind het wel heel spannend...ze heeft Milou ook nog niet irl gezien....zal wel weer emotioneel worden daar op schiphol om 5.45 uur ;).
    Vanochtend heerlijk uitgeslapen tot 11.00 uur, om 12 uur was Milou er weer op de fiets met m'n moeder. Ze had het super gedaan...lekker uitgeslapen tot 9.00 uur. Vanmiddag ff een boekenplank opgehangen in d'r kamertje...vind het wel gezellig staan.

LIS; kan me voorstellen dat het lekker relaxen is bij je moeder, ff d'r uit! Milou heeft eigenlijk ook nooit iets aan d'r voeten ofja sokjes als het koud is. Ik heb wel van die oxxy's die blijven op zich wel zitten maar echte schoenen trekt ze zo uit. Lijkt me zelf ook niet echt lekker kruipen met van die harde dingen aan je voeten.
    AM: heb je nog tijd gehad om te gaan fietsen met Kyllian? Echt goed hoor dat je je zo aan Sonja houdt!
    sens; mooie foto's van Jaime....en die TANDEN :confused: Hier alleen nog 2 ondertandjes...haha en dat eten in d'r gezicht. Ze zit echt lekker onder hihi. Succes met de cursus morgen!
    Robine; schommel-Jill, leuk vinden ze dat he! Wij hebben vandaag ook haken gehaald om hem op te hangen maar tis er nog niet van gekomen. Idd een Olympus camera is ook goed heb ik me laten vertellen en volgens mij niet zo gek duur.
    Fajah; weer lekker bruin geworden dus..hier was het pas rond een uurtje of 4 zonnig aan het worden.

Ff een foto-spam van Milou in de schommel bij mijn ouders in de woonkamer. Hun hele huis is onderhand aangepast op hun kleinkind
    :)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    annemo:mn man is vrachtwagenchauffeur en dus weinig thuis.niet altijd even leuk dus.

sens:ik weet dat ik beetje stil ben de laatste tijd,er zijn wat dingetjes waarover ik pieker.dingen die me niet leker zitten van vroeger ook enzo.
    maargoed ga ik jullie niet mee lastig vallen.
    mn man mist de kids enorm.hij heeft laatst gekeken voor een andere baan op een atlas,hij heeft daar een paar keer gewerkt en ze gingen terug bellen,maar hij heeft nog niks gehoord.eerst zou hij meer verdienen dan nu en opeens zei die vent dat hij minder wou betalen enzo.tja dan houd het op hé.
    en die tent in sluis waar een spin in je zalm zat heet dat toevallig ''de boeie''?

ik ga mn kids eens wakker maken ,want moet zo gaan werken.

xxx

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Meurning,

Fajah ik weet niet meer hoe die tent heet. Hij ziet er wel erg leuk uit van buiten, met een terras. Beetje omsloten door het water. Alleen die spin heh. Getver. En eerste zei die serveerster nog nee dat is een stukje vis. Ja ja. Het was zalm met spinazie dus ik denk dat ze die spinazie niet goed schoongemaakt hebben. Het was zo'n langpoot :pale: ...
    En minder betalen zou ik ook niet doen hoor. Je hebt toch een bepaald uitgavenpatroon. Lijkt mij erg rot om zo vaak je man te moeten missen.
    Als er dingen zijn waar je mee zit mag je dat toch ook schrijven hier! Hebben we altijd gezegd daar zijn we ook voor heh.

Brennied ik zie je foto niet. Leuk zo'n feestje voor je vriendin. Hoe lang was ze in Nieuw Zeeland? en 5.45 is geen tijd heh. Je hoeft niet over de a9 toch naar schiphol? Daar zijn ze nl ook bezig en heb je kans op vertraging ze werken nl 24/7 aan de weg.

LIS dat soort foto's zijn erg tof! Erg leuk dat je moeder dat doet met fotografie. WElke camera had ze nou?
    En hier geen stevige schoenen hoor meestal slofjes of gympjes. Heeft je wijntje gesmaakt?

Annemonique hmm ik dacht als je nou zaterdag een hamburger mag, bv met ovenfrites, dan kun je die hamburger wel bbq'en. Spinazie omelet klinkt goed zeg! Echt goed van je dat je volhoudt.

Nou ik ga naar de cursus is in Haarlem dus wel ff rijden. het is maar 1 dag hoor. Ze geven uitleg over alle functies van de Canon EOS. Misschien ga ik in september nog wel een cursusje volgen bij de volksuniversiteiet, digitale spiegelreflex fotografie :D .

Ik ga er vandoor. Tot vanavond.

Liefs Sens

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: veel suc6 vandaag!

Fajah: lastig vallen doe je hier niet hoor, dus als je iets kwijt wilt gewoon vertellen. Piekeren is niet leuk.

Brennie: alvast heel veel plezier morgen met je vriendin! Ze zal het vast super vinden jullie te zien!

Ik ga zo richting Rotterdam naar mn nicht (die hier ook op het forum zat) en haar zoontje.

Fijne dag allemaal!

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: jeetje die Jaime onder t eten, hahaha, lag helemaal in een deuk om die foto's maar zou er dus echt niet tegen kunnen zo een vies kind. Volgens mij zou ik mn geduld verliezen als Jill zoiets zou doen.......ben altijd al een beetje neurotisch mbt plakhandjes, koekjes eten en drinken, overal heb ik snoetenpoetsers en slabbertjes liggen om te gebruiken. Thanks voor je fototoestel tips, ik ga eens ff neuzen, mss toch voordat we naar Spanje gaan eentje aanschaffen. Veel plezier op de cursus vanmiddag! Snap je t al een beetje? Is toch cursusdag 2 inmiddels?

AM: Knap hoor je Sonja Bakkeren, hoeveel ben je nu inmiddels al kwijt? Ik ga toch ook maar weer eens in september beginnen hoor, maar wel na de vakantie, eerst ff genieten van eten zonnen en drinken onder de Spaanse zon.

Fajah: Joepie Yorben ook weer een tandje erbij! :) Hoeveel heeft hij er nu? Jammer dat je mannetje zo vaak op pad is hoor, zal hij idd zelf ook niet tof vinden, maar ja er moet toch geld in t laatje komen he! Vele plezier komend weekend met de BBQ.

LIS: Jesse eindelijk aan de schoenen, dat heb je lang volgehouden zeg zonder schoentjes aan zn voetjes. Zal idd wel ff wennen zijn voor hem om ineens van die ''dingen'' aan je voeten te hebben bungelen! Ach, hij zal snel genoeg wennen toch? En voor je t weet stapt hij erop weg! :) Jesse is denk ik de eerste wandelende baby van dit forum........

Brennied: Leuk je beste vriendin weer thuisl je zal haar vast wel gemist hebben in de periode dat je Milou kreeg......of niet? Een surprise party zal vast in goede aarde vallen. Wat heeft ze gedaan in NZ?Werk of gewoon een jaartje er tussen uit en genoten van t leven ;)? Veel plezier morgenochtend bij de ontvangst op Schiphol! Gaat Milou ook mee? Kan ook de foto van Milou niet zien helaas! Try it again!

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hey Lin, die EOS is nu ''maar'' 700 euro ipv 900! bij de Wehkamp.

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sorry 800 ipv 1000 verkeerd gelezen

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heel erg lief van jullie meiden dat ik hier alles kwijt kan,maar heb soms dan toch een rem omdat iedereen alles kan lezen,snap je?ook bekenden misschien en als het over prive dingen gaat dan doe ik dat liever niet hier ;)

sens:ik denk dat je ''de boeie'' bedoelt,kan me niks anders bedenken dat zo dicht aan het water ligt in sluis.
    ik ben er geboren en getogen.mn ouders wonen er dus ik ben heel vaak in sluis te vinden hihiih,er is sinds woensdag nu ook een C&A die hadden we nog niet dus ik ben al lekker gaan shoppen natuurllijk.
    wanneer kom je weer een keertje naar sluis?

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    vergeten ,yorben heeft nu 6 tanden en 1 puntje komt erdoor(7 dus bijna)

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja en we spelen op de playstation2 het spelletje Pirates of the Carribean...........beetje veel vechten en weinig platform.

Vond the Prince Of Persia toch wel de leukste spelletjes......... veel springen, uitvogelen, zoeken en geheimen ontrafelen.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zoals jij schreef robine dat jaime er zo vies uitzag met dat eten hihiih,ik ben dan net als jij.ik kan daar echt niet tegen.bij mij staan de doekjes ook klaar en na ieder hapje veeg ik zn mond weer af hahaha.wat dat betreft heb ik echt een beetje smetvrees ;) geen idee waar je het over hebt met die playstation spelletjes,ik ken er niks van :D .

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Dat Playstation verhaal was voor Sens........lol, die vroeg er naar.
    Ennuh gelukkig ben jij dus ook zo met die snoetenpoetsers en elke hap wegvegen. Lol. Hier dus ook zo eentje.

Ik ga zo ff naar de mediamarkt, kijken en mss een camera kopen..........wie weet.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    o o o ik heb weer veel te veel geld uitgegeven. Heb ook een EOS gekocht net als Sens.......
    Alleen weer veel te veel boekjes en toebehoren erbij dus of ik die camera ga snappen ?!?! Nou ja voor Spanje moet toch wel lukken? Nu nog ff een lieve foto met de oude camera, zojuist gemaakt van Jill.

Zo naar mn moeder toe, kijken hoe t ermee is. Woensdag mag ze een middagje naar huis, kijken hoe dat gaat.

Hier dan onze prinses, jaja soms ziet ze er ook schattig uit ipv alleen maar stoer. ;)

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Nog eentje.

tot later!

Liefs Z

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

Ben druk bezig met spullen pakken voor ons weekje naar de camping in de Hardenberg. We vertrekken morgen begin van de middag.Zitten dus met mn ouders in hun caravan en even verderop staan mn schoonmoeder, met Lenhard´s broertje en vriendin en ook zn oudere broer, schoonzus en kids staan op die camping. Zn zus staat weer op een camping 5 min verderop, dus heel de fam. bij elkaar. Heb er echt zin in, helemaal met het mooie weer voor de deur.
    Gister geslaagd dagje in de dierentuin, Jayna heeft genoten van alles wat ze zag, de pinquins vond ze het leukst. In een kelder kon je ze door het glas zien zwemmen. Jayna sloeg steeds op het raam als ze voorbij kwamen, en schrok dan ineens als ze terug kwamen, zo komisch om te zien!

Nog effe gauw wat reacties voordat ik verder ga met pakken....

Fajah: jeetje Yorben ook alweer bijna 7 tandjes, dat gaat snel zeg! Lekker even in bikini in de tuin gelegen, kun je lekker je kleurtje bijhouden ;) ! Jammer dat je man niet ander werk kan krijgen terwijl hij dat wel wil, lijkt me soms best moeilijk als ie zover van huis is.

Sensee: hahaha :) Die knoei foto's van Jaime! Jayna heeft er 1 keer ook zo onder gezeten, maar ook hier sinds die keer altijd volop snoetenpoetsers bij de hand. En whauw wat een tandjes ook, erg mooie foto van je meissie!

Robine: Nou Jill helemaal blij met dr schommel dus.. En gefeliciteerd met je EOS he ;) Enne succes met die speciale handleiding he....hihihi En Jill voor een keer effe tuttig....aaaah mooi meiske is het toch!

Brennie: Wat bijzonder dat je beste vriendin nu terugkomt en dan ook Milou voor het eerst gaat zien irl. Spannend hoor. Wens je alvast heel veel plezier bij deze!

LIS: heeft je wijntje gesmaakt? En hier trouwens ook eentje die altijd dr schoenen uit probeert te trekken en ze meteen in dr mond stopt, met dit weer is ze helemaal blij, want dan heeft ze lekker blote voetjes.

AM: zo he, dat heeft Kyllian goed gedaan, 2,5 uur slapen bij zn vriendinnetje thuis! Wel jammer dat ie zin vriendinnetje dan niet zoveel gezien heeft, maar ja....

Verder kan ik niet terug lezen door alle leuke foto's weer, zal zelf ook nog effe spammen van de dietentuin.

liefs

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Naar alles en iedereen zwaaien....

Deel Deze Pagina