Jippppppppppppppppppppppppppie ook hier weer weekend. Robine: Ik hoop voor Sandra dat de baby niet al te zwaar is, is geen pretje. Spreek uit ervaring wel spannend zeg. Gaat echt opschieten nu. Ik doe Daynah wel altijd een zwemluier om, die paar keren dat we zijn geweest, eigenlijk ook omdat die zwembroekjes constant van haar billen afzakken. Heb de film nog niet gezien Alles is Liefde. Lijkt me wel leuk. Volgens mij echt zo'n vrouwenfilm. En ook jij aan de yoghurt en soep Kon je het volhouden? Suc6 morgen bij het cb. LIS: Geniet lekker van je weekend en je verjaardag. Je ouders kwamen toch? En maandag dan niet teveel naar Jesse kijken heh, ook naar de baby in je buik. Het is zo leuk die 3-d echo. Veel plz. Fajah: Hoop dat het binnenkort dan wat droger is en dat je het speeltoestel op mag halen. Sem: Balen van je misselijkheid hoop niet dat je er lang last van blijft houden. Wat vervelend van de auto zeg. Hoop dat ie voor morgen is gemaakt en nogmaals veel plz van het weekend. Weten jullie de uitslag al van het zkh? En vanavond Wie is de Mol? Charissa: Kom op met die buikfoto! En hier ook geen zon hoor. Ga zo lekker douchen en maar eens beginnen aan de luiertaart. Je zult zien dat ze dadelijk is bevallen en dat ik alles nog moet inpakken. Morgen even langs de vrouw van me vader en daar komt die zwangere vriendin dus ook (is nl haar moeder) en even gezellig bijkletsen. Neem gelijk wat spulletjes mee die ik toch niet meer gebruik en kan zij het mooi nu gebruiken voor de baby. Fijne avond allemaal. lfs kelly
Goodevening ladies, Kel Heb je al nieuwe kleren geshopt met je nieuwe maat? Of ga je dit weekend los? Succes met de luiertaart. Hoe gaat het nu met je moeder? Robine super! Ik ga morgen gelijk naar de Hema toe! En Jill geen zwemluiers? Oh ik zou het risico niet durven lopen hoor. Succes morgen op het cb. Lis wat gaat dat dan snel dat herstellen! Ze zeggen wel hoe jonger hoe minder last ervan heh. Merk je al wat aan hem, dat hij beter hoort of anders reageert? Oh en een 3d echo dat is zooooooo leuk. In mijn album staat een foto van Jaime 3d met geloof ik 26 weken (daarna lukte niet meer omdat ze in stuit lag tussen mn placenta, vond ze lekker, die placenta van mij zat bovenin beetje voor beetje achter). Je ziet gewoon echt hoe je beebje eruit komt te zien. Misschien lijkt hij wel veel op jesse! Waar ga je voor die echo? Bij echobureau utrecht op de ramstraat toevallig? Hier moet je betalen als je na 18 uur komt. Ze zijn nu sowieso wel open tot 18.30 maar dan moet je wel dat contract hebben en dus meer betalen (ik vind het te laat hoor dus doe het niet). Bij ons krijg je een boete als je 3 keer te laat bent. Fajah hoe is het bij jullie? Ga je nog naar Belgie dit weekend? Semmi komt vast helemaal goed joh , maar begrijp je onzekerheid wel hoor. Ken je dat boek van zwangerschap? DAarin staat al na week 7 dat de kans op een miskraam nihil is. Veel plezier in cp. Charissa hoe voel jij je? Hopelijk geen last meer gehad van flauwtes! Onze buren hebben het huis nu te koop gezet. Jammer dat ze weggaan! Vraagje aan jullie. Jaime heeft de laatste week dat ze geen tanden wil poetsen. Erg irritant. Ik dacht misschien doordat ze last heeft van dr tanden die doorkomen ofzo, maar hebben jullie tips hoe jullie het tandenpoetsen doen? Misschien kan ik er wat van leren dat het weer lukt.. lfs
Huis van onze buren. Bij de foto van de voorgevel zie je onze voordeur naast die van hun, een donkerblauwe voordeur..hihi. http://www.raat.com/site/makelaars/inde ... anbod.html
En was een beetje lullig, want wij hebben net de voorgevel laten reinigen en voegen dus die vna hun lijkt nu een beetje smerig....
sens:euh welke is dan jullie huis,welke straat? zie zoveel huizen staan? we gaan idd nog naar belgie hahaha,ben er net ook nog geweest naar de boekhouder met papieren.ben er in 5 minuutjes. zaterdag speeltoestel halen in belgie robine:hoe was de film?zag hem bij kruitvat ook liggen.is het een aanrader?
Goedemorgen, heb me lekker af kunnen reageren op onze buurjongens! Van die studenten die stoned uit het raam hangen en maggi over mensen hun hoofd heen gooien. En dat in onze buurt. Ik heb ze even onaardig terrecht gewezen. haha! We hebben al eens eerder 's nachts overlast gehad. Toen was er zo'n herrie en bij nader inspectie vanuit mijn raam bleek er een stipper bezig te zijn. We hebben wel moeten lachen maar door de weeks zit je daar niet op te wachten. Vandaag ga ik kijken of ik nog een wintersport kan boeken. Waarschijnlijk een onmogelijke opdracht. Rio is niet doorgegaan want we hadden voor Joppe geen goede opvang. Mijn familie woont natuurlijk niet in de buurt en hij moet toch naar school. We hebben zo'n zin om te gaan skieen en het lijkt me zo geweldig om die ervaring aan Joppe mee te geven. Merk ook dat Rogier veel stress heeft van de zaak dus een goede reden om even weg te gaan. Ik ga trouwens ook zeer binnenkort met mijn nieuwe werk beginnen! Ik heb volgende week een gesprek met die praktijk waar ik in dec heb waagenomen. Ze willen dat ik daar voor mezelf ga beginnen. Ik heb erg getwijfeld maar heb besloten om maar te gaan beginnen en kijken of het bevalt. Mijn droom om een kinderpraktijk te gaan beginnen loopt ook nog maar dat heeft nog even tijd nodig. Sens, ik heb het huis ook niet kunnen vinden. LIS, wat fijn dat Jesse zo opgeknapt is. Ik lees net dat je een 3d echo in je album hebt staan straks even spieken. Weet nu al dat ik vol ga schieten. Vind het zo bijzonder! Ik ga even internetten (eigenlijk zonde met dit prachtige weer)... lfs
Oh ahah hij pakt ze allemaal. Is griftstraat, een van de laatste huizen. Ik nu aan het werk thuis jaime zit voor de tv kom later nog ff reageren. lfs
Zoo we zijn weer terug van t CB en de prikken zijn gehaald. De eerst was al brullen, maar bij de tweede hield ik haar bijna niet meer zo boos was ze. Nu zijn we helemaal van t CB af en schijnen een peuteroproep te krijgen?!? Jill woog 11,6 kg en was 80 cm. Alles is in orde, hart,longen,reflexen,heupjes etc. Wat is t heerlijk weer he!? Straks als Jill wakker is ff boodschapjes halen en genieten van t zonnetje. Alles is Liefde viel tegen, niet zo heel geweldig als iedereen beweerde. Sens: Al een broekje gescoord bij de HEMA? Jacq: leuk zeg nog ff naar de sneeuw. Er zal heus nog wel ergens wat vrij zijn( 5 en 6 sterren hotels ) Gaaf hoor, blijft Pip dan thuis? laat je weten of t gelukt is? Gisteren nog een leuk nieuwtje. John zn neef en tevens beste vriend Marco gaat trouwen eind september, maar wel in Zuid Frankrijk of op Ibiza. Ze hebben een select groepje mensen uitgenodigd die mee mogen, waaronder wij, dus eind september gaan John en ik lekker een paar daagjes op reis voor hun huwelijk. Hoop op Ibiza. Plakken we er meteen nog een paar daagjes aan vast. Alleen wel jammer dat Jill dan niet mee kan, ik vind het eerlijk gezegd maar niks om zonder haar te gaan vliegen. Klinkt mss stom, maar ik heb een vliegangst en stort nog liever met t hele gezin neer dan dat Jill dan een wees wordt. Brrrrrrr, kan dr nu al van wakker liggen. Wil mn meisje niet achterlaten, maar ja meenemen is ws ook geen optie. t Andere stel wat ook meegaat heeft 2 kids( 4jr en 2 weken oud), eens kijken wat die doen, want als zij de kids meenemen doen wij dat natuurlijk ook Ga ff verder van mn groentesoep smikkelen,zelf gemaakt, mmmmmmm laterz Geniet ze van t mooie weer!
Oww ik kan weer posten, joepie Luktte me niet sinds gisteren, kreeg een rare melding. Semmi: een heel fijn weekend in CP! Robine: jammer dat er nog een paar andere kandidaten zijn, maar het gaat je lukken! Ik ga duimen! Leuk zo'n trouwerij Wie weet kan Jill mee, wel zo gezellig! Jacq: gezellig zulke buren zeg. Hier vanmorgen weer eens naar Ballorig geweest. Lekker op de fiets gegaan, want ook hier is het heerlijk weer!
robine:wat leuk zeg dat jullie meemogen naar ibiza of frankrijk,ik zou ook liever voor ibiza gaan film was flop dus,moet ik hem niet kopen ook. en chris houd al helemaal niet van zulke films hahaha. ik heb gewerkt vanmorgen en mocht daar blijven eten met de kids,wafels mmmmmmm was lekker hoor. Jelte heeft daar nog even gespeeld en zijn toen naar huis gegaan zodat Yorben in zn bedje kon.