Meiden wat een prachtig weer is het toch heh. Volgens mij zou heel het weekend zo blijven. Kom maar op met die Lente! Sensee: Leuk huis van je buren. Ik zie nog genoeg andere leuke woningen voorbij komen Ik vind die herenpandjes zo geweldig, maar Utrecht is een beetje ver. Ga nog niet voor mezelf shoppen hoor, moet nog meer af, heeeel veel meer. Lief dat je naar me moeder vraagt. Gaat nog niet helemaal lekker. Ze zit gewoon in een dip. Momenteel is ze aan het inkopen van de kleding en bestellingen etc, maar dat vind ze niet zo leuk. Ze is liever met haar klanten bezig. Het zal ook niet makkelijk zijn om een nieuwe baan te vinden. Ze is tenslotte bijna 50. Maar ben ervan overtuigd dat het allemaal wel weer goedkomt. AM: Weer naar Ballorig geweest. Wel lekker makkelijk als het zo dichtbij is. Robine: Jill dus weer helemaal goed gekeurd. Mooie cijfertjes hoor. Lekker lang is ze. Wow en dat zou toch gaaf zijn op Ibiza. Mag je ook vriendinnen meenemen Klinkt lekker die groentesoep. Heb net 3 beschuitjes op. Vandaag eet ik ook niet zoveel omdat ik vanavond tapas gaat eten, dus ja dan maar even punten besparen. Jacq: Lekker zulke buren. Maar ja we zijn allemaal jong geweest, maar het blijft wel vervelend. Hoop dat je nog een leuke skivakantie kan vinden en anders een andere keer naar Rio toch. Ben jaloers op jullie tripjes. Zo kom net weer thuis even langs de vrouw van me vader geweest en daar was mijn vriendin dus ook, die zwanger was. Ze heeft echt een mooi buikje. Ze is ook wat voller geworden op andere plekken, maar goed dat kan ze makkelijk hebben. Van mij mag de baby nog snel maar komen. Luiertaart is ook af. Moet alleen nog wat inpakpapier kopen en nog wat kleine dingen en dan is de kraammand af. Ga van het weekend maar even kijken. Nu even opruimen. Vanavond lekker tapas eten...jummie. Lfs Kelly
Ahhhhh wat een leuke foto's van Kyllian weer. Die laatste is leuk echt zo van blijf van mijn koekje af...
Als mijn kraammand af is dan maak ik wel even ene foto. Ga vanavond met collega's uiteten, alleen de secretaresses, dus wel gezellig. Kijk er ook best naar uit na 4 weken groente, aardappels, pasta en kip
Zo de badkamer en toilet zijn weer blinkend schoon. Ahhhhh wat een lieve foto's van Jaime en zo lief hoe ze op de bank ligt te slapen
een vriendin van mij krijgt over 4 weken ook een beebje(ze is uitgerekend op de verjaardag van haar zoontje) Hoe doen jullie zo'n luiertaart precies maken,tips? Ik wil het ook wel proberen voor die vriendin. En anders maak ik een leuke kraammand met zwitsal spulletjes enzo erin. Am:lieve kyllian spam,met zn lekkere rode wangetjes. Kel:wel vervelend voor je mams en idd met die leeftijd zoeken ze liever een jonger iemand.ik hoop dat alles snel weer goedkomt. En je hebt het zker verdiend een keer lekker eten.
Zo dat was weer ff jaime spam. Beetje korrelig alleen weer die foto's begrijp dat toch niet goed hoe dat steeds komt. Maar die laatste foto die tanden. Dat is zo anders heh dan zonder tanden. AM je bent er weer! Leuke Kyl spam. En is dat kindje even oud als kyl of ouder? Ze lijkt iig ouder. Kel je hebt het idd verdiend lekker tapas eten..jummie. Vind het echt knap van je dat je zoveel bent afgevallen. Hier afgelopen week maar 4 ons. Oh en die herenhuizen zijn idd prachtig..maar zooooooo duur. Zijn er geen bureau's die werk voor je zoeken als je wat ouder bent? Erg rot als je niet lekker in je vel zit ook door je werk. Volgens mij wordt er hier een langzaam wakker. Misschien wandel ik nog wel ff naar de kinderboerderij.. lfs
Fajah: Ik heb eerst de luiers opgerold en vastgemaakt met een lintje, daarna heb ik een aantal luiers als een cirkel neergezet en ook weer vast gemaakt met een lint erom heen en dan daarop een kleinere cirkel en die heb ik ook vastgemaakt en bovenop 1 luier. Ik heb daarna van dat doorzichtige inpakpapier gebruikt om het eromheen in te pakken. Hoop dat het een beetje duidelijk is. En ik vond het een kl*te karwei.
http://www.versluijsmakelaardij.nl/ op pagina 3 /hoogstraat 14 aardenburg 2/1kap hebben we voor gekeken,we vonden het een leuk huis,maar de tuin is nogal klein ,dan gaan we er echt op achteruit hahaha
Fajah dat is wel echt een mooi huis. Lekker groot ook! Ik zou het ook niet doen als de tuin kleiner is. Of je moet echt geen tuinmens zijn, maar met de kids ook. Een tuin is zooo lekker. Ik ga mijn tuin niet spammen, jullie denken wat nou met je tuin, dat is een postzegel...hahah. Huis van onze buren is iets anders trouwens, ze hebben een uitbouw die breed over het huis loopt, bij ons loopt ie op de helft van de tuin. Jaime is volgens mij weer in slaap gevallen of ana het spelen..ik hoor niks meer.
sens:het huis is eigenlijk hetzelfde als wat we nu hebben,maar alleen extra een serre.dat is wat we nu missen een uitbouw. maar de tuin bij dat huis is echt klein joh,ik zou claustrofobie krijgenwant ben nu al die ruimte gewend.en dat huis heeft pas vanaf 12 uur zon en nu hebben we vanaf de zon opkomt tot heel laat in de avond zon,dus zou wel gek zijn hé? maar bij ons zijn de huizen niet zo duur vergeleken bij jullie zeg! wij hebben ons huis maar gekocht 7 jaar geleden voor 120.000 gulden.
Ja dat is de stad denk ik. Amstesrdam is nog duurder. Wij hebben ons huis gekocht in aug. 2003 voor 212 duizend euro. In mei 2004 kregen we de sleutel. Kunnen m dus nu voor minstens 4 ton verkopen. Er is hier in de wijk gewoon erg veel vraag naar huizen. Huizen van verderop waren binnen een week nadat het bord op de gevel hing verkocht, en dan nog boven de vraagprijs..... Erg heh. Ik zou het er nu ook niet voor betalen hoor.