November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Gek heh dat het zoveel verschilt. Punt is als je hier iets anders moet kopen, iets wat een beetje groter is, zit je al aan een ton of 5,5.
    Als je toch nagaat hoeveel guldens dat zijn. Ik vind het echt belachelijk!

Jaime slaapt nog steeds...nu al 2,5 uur. Vind het maar niks. Jij bent dat gewend heh fajah van Yorben?

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    yep yorben ligt erin van 13u15

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Yeeehaha ze is wakker! Ik ga dr pakken!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sjee dat is echt errug lang! Hier meestal een uur a anderhalf uur. Op kdv 2 uur.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    niet normaal mijn kind,want hij is net wakker en gelijk etenstijd.
    ga hem eruit halen

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: wat een superlieve foto's van Jaime! Die slaapfoto is erg schattig, dat ze dat kan in die houding :D
    Linsy is een week jonger dan Kyl, niet ouder dus ;)

Kyllian heeft na Ballorig 2 uur en een kwartier geslapen, heerlijk! Daarna boodschappies gedaan in Ngein.

Yorben slaapt echt megalang. Lijkt me soms wel lekker, maar aan de andere kant ook onhandig als je weg wilt.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha moet je ff zap vragen. Jaime gaat bij het Chinees circus later. Legt dr benen met gemak in dr nek.

Dat meisje lijkt veel groter joh. Misschien ook door haar haar. Ze heeft ook wel echt veel haar.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Geslaagd voor t broekje? Ennuh lieve foto's van Jaime! Je moet je camera op iso 400 max zetten, anders worden ze dus korrelig(bij 1600 ISO)! Anders toch maar automatische stand ;) Altijd goed!

AM: Lief de foto's van Kyl. Kun je weer gaan insturen naar Ballorig......;)

Fajah: Mooie huizen waar jullie wonen en niet veel centjes. Moeten toch maar eens gaan verhuizen ;)Wow Yorben slaapt echt lang! Hier maximaal 1 uur over de gehele dag, maar Jill ligt er wel al om 1800 uur na Sesamstraat in tot s ochtends 8.

Jacq: Is t nog gelukt met de wintersport boeken?

Ik kap met lijnen, snap er geen hol meer van. Mn broeken zakken van mn kont af na 2 weken goed gelijnd te hebben, maar de weegschaal wijst 1 kg erbij aan! Ben dr helemaal klaar mee. Vanaf nu weer normaal eten en sporten en niet snoepen, ik kan met elke keer wegen. Pas nogsteeds prima in al mn broeken. Word er zomaar depressief van. Niet eten is t enige waarvan je afvalt.

Jaja ik hoor jullie denken, t vet heeft zich vast omgezet in spieren.........nou zo snel gaat dat echt niet hoor.

Maar goed, ik ga douchen en Dancing Queen kijken. Ben bang voor een enorme slaapaanval want ben inmiddels echt chronisch moe van ruim 15 maanden niet meer uitslapen.........Jill is een schatje hoor daar niet van, maar ik kan zoooooooo slecht tegen vroeg opstaan. Elke dag weer op om maximaal 8 uur,grrrrrrr. Zou wel weer eens ongelimiteerd in mn nest willen blijven liggen voor de komende weken. Maar ja, dat zit er niet meer in.

Laterz!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine ik begrijp je gevoel van het niet afvallen en slaapgebrek helemaal!
    Hier wil het afvallen ook al niet meer, zo raar want ik doe echt mn best. Zo'n weegschaal die dan juist meer aangeeft geeft niet echt motivatie he. Maar je voelt het wel aan je broeken, dus dan ben je toch wat kwijt ookal is het in gewicht niets!
    Tja en dat uitslapen...
    Ik had thuis al een tijd terug voorgesteld om ieder een dag in het weekend te gaan uitslapen, maar dat wil ie dus niet :( Nu zegt ie wel dat ik volgende week een x mag uitslapen, ik ben benieuwd...
    Jill is zeker een schatje en ze heeft ook een hele lieve mama!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Robine maar als je broeken losser zitten is het toch ok? Ik sta ook bijna niet op de weegschaal hoor, je voelt het wel.
    Ennuh morgen ff naar de hema, vandaag kwam het er niet vna. Jaime sliep zo lang en chiel had mijn auto mee naar het sporten.
    Wat betreft het uitslapen pfff wij zeiden het van de week tegen elkaar. Kunnen er beide niet goed tegen, zijn zo moe. Vooral nu Jaime de afgelopen week iedere nacht komt..ik weet het moet niet klagen.
    Anders ff Jill een nachtje ergens laten slapen? En dan ff de zondag ofzo in bed blijven liggen?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens volgens mij vroeg jij laatst hoe het met de poes en Kyl samen ging?
    De poes moet niet veel van hem weten. Maar gelukkig is ze niet meer weggelopen weken buiten gebleven en plast ze het huis niet meer onder. Denk dat de jaloezie nu wel wat minder is....alhoewel ze vandaag wel weer steeds in zn stoel zat ;)

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi wat een lieve kat!
    Bah in huis plassen is niet fijn. Echt jaloers heh die katten. Maar kan me ook wel voorstellen want voor hen verandert er ook een heleboel. Maar bleef ie dan ook echt zo lang buiten. Die is dan wel heel eigenwijs.
    Die dikke van ons plaste ook even in huis, tenminste naast zn bak. Nu doet hij dat gelukkig niet meer. Hij is wel gek met Jaime, die ander moet er ook niks van hebben.

Ik ga ff bankhangen! Tot later!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja ze verbleef dan in de auto (die zonder dak ;)) en wilde niet meer binnenkomen. Denk dat het wel weer goed gaat komen, want het is wel een knuffelkat. Gewoon btje bang en jaloers.

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hahaha! Robine, zo voel ik me ook weleens. Zou Jesse echt niet meer willen missen, maar ik kan me de tijd niet meer heugen dat ik in het weekend tot 11/12 uur in bed lag. Of eerst tijdje tv kijken vanuit bed en daarna weer effe slapen... HEERLIJK!

Wat frustrerend trouwens, dat lijnen en dan niets op de weegschaal zien. Dan maar weer even normaal doen he.
    Wanneer hoor je nu iets van je solli?

Fajah: wow, wat een verschil he, die huizenprijzen. Wat dat betreft denk ik er ook weleens aan om terug te gaan naar Zeeland. Maar ben er nu nog niet aan toe hoor. Heb hier leuke baan en gesettled. Moet ik daar weer opnieuw beginnen.
    En die Yorben blijft maar een slaapkoppie zeg. Hoe laat gaat hij 's avonds naar zijn bed?

Sens: hihi Jaime naar het Chinees cirsus. Lekker lenig kind. Als ze een paar jaar ouder is, kan ze zo naar ballet of turnen ;)
    En op de bank in slaap vallen... Lief joh!
    Hoe is het met je schoonmaakhulp? Had het er met Wes over, maar die vond dat we het aardig deden met zijn tweeen. Hmmm.... tja, nog 8 weekjes en dan ga ik met verlof en ben ik 4 maanden thuis. Maar als ik daarna weer ga werken, moet ik eerst nog zien hoe dat allemaal gaat.
    Nog naar de kinderboerderij geweest?
    En Jaime slaapt langer op het kdv dan thuis. Hier andersom hoor. Op het kdv hooguit een uurtje per dag. De dag erna is hij dan thuis en moet ie echt bijkomen.

AM: Linsy lijkt idd wel ouder dan Kyl. Maar hij heeft weer lekker gespeeld dus. Weet je nu waarom je niet meer kon posten?
    Naja, probleem in ieder geval weer verholpen.

Ik had trouwens dat oranje trainingspakje nog besteld en kreeg van de week bericht dat het niet meer leverbaar was. Heb jij toch ook eens gehad? Nou, belachelijk zeg. In de emailbevestiging staat dat het binnen 10 dagen geleverd wordt, en na bijna 3 weken kreeg je PER POST bericht dat het er niet meer is. Ga ik nog wel effe over klagen denk ik.

Jacq: nog iets gevonden voor de wintersport? Ik wil ook weer gaan als Jesse wat groter is. Ik ben al jaaaaaaren niet meer gaan skien, maar vind het wel leuk als de kinderen dat later goed kunnen.
    En vervelend van die studenten die je uit je slaap houden.

Kel: wow, ook al zo creabea geweest met een luiertaart!
    En vanavond lekker tapas eten! Je hebt het verdiend hoor!

Zo, ik ben vandaag weer es lekker naar de kapper geweest. Verder weinig gedaan. Ja, af en toe boos geweest op Jesse. Jeetje, wat een knoeipot met eten zeg. Kan ik echt niet tegen.
    En vanavond ook erg vervelend met naar bed gaan. Ik heb hem toen bij ons in bed gelegd en ben ernaast gaan liggen, maar als hij beetje gaat lopen klooien. Toen hij weer aan mijn haar ging trekken, ben ik echt boos geworden en heb hem in zijn eigen bed gelegd. Had ik eerder moeten doen, want ik heb hem niet meer gehoord.

Nu lekker op de bank hangen en tv kijken. Wes ging om 14.30 uur naar een neef van hem voor de dreambox (hebben jullie die ook toevallig Sens?), maar hij is nog niet terug. Ach, ik zie hem wel verschijnen.
    Fijne avond!

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Wat een lieve laatste zinnen, snik , snik......ben al emo de laatste dagen en lichterlijk depressief, en dan als er zo iets liefs staat.........boehoeohohe.

Sens: Ik vind Jill wegbrengen niet zo tof, althans ze zit al 2 dgn per week bij mn schoonouders en voel me tov Jill schuldig om dr nog eens te brengen alleen maar om ons te kunnen laten uitslapen.........voelt niet goed. Ik mis haar dan echt teveel........

Meiden: Wanneer kregen jullie kindjes last van de laatste serie prikken? ben benieuwd. Hier nog niks hoor, daar niet van.

Ga nu echt douchen!

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: Je komt voor mij over als iemand die bijna altijd vrolijk is (ookal voel je je misschien niet zo) Als je dat wel meestal bent valt het denk ik extra tegen als je niet zo lekker in je vel zit.
    Een dipje is het, je komt er wel weer uit!

LIS: wel een goed teken dat Jesse weer lekker ondeugend is ;) Hij knapt dus goed op?
    Haha die mannen toch....wat een verslaving.
    Ik denk dat het aan mn laptop lag, want ik kon ook op andere sites niet meer inloggen. Gelijk maar virusscanner op gezet, stond er nog niet op ;)

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Robine: Jesse heeft geen last van de prikken gehad!
    Ja, hij is regelmatig ziek geweest de afgelopen maanden, maar van de prikken dus niets gemerkt. Ja, alleen dat hij vorige week zaterdag niet heeft gegeten en wat gespuugd.

En vanavond maar op tijd naar bed. Wat AM al zegt, als je op het forum bent, ben je voor mijn gevoel ook altijd vrolijk. En ik snap je gevoel dat je Jill niet weg wilt brengen om zelf uit te kunnen slapen. Kan ik met Jesse ook niet. Niet voor niks dat hij nog maar 1 keer is wezen logeren.
    Maar je bent een hartstikke lieve moeder voor Jill, dat moet je niet vergeten hoor!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja dat had ik bij diezelfde site volgens mij, belachelijk zeg! Haal het dan van de site af...
    De nederlandse site van baby-walz toch? Babywinkel was het geloof ik.

Moet ik ff voor je zoeken of ie ergens anders nog is? ;) Kan ik best goed, vraag maar aan Robine ;)

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hihi, die Kyl. Lekker aan het jumpen!

Nou, als je nog een leuk joggingspakje weet... ik hou me aanbevolen!
    Had het naar het ziekenhuis aan willen doen, maar ja...

Deel Deze Pagina