Hoeft niet die oranje te zijn hoor. Ik dacht naderhand dat dat misschien toch ook niet zo leuk was. Gewoon een onopvallende kleur ga ik nu voor
Hihi Kyl aan het springen. En al dat gegil op de achtergrond. Ik vind ballorig erg leuk alleen zo jammer dat er niet beter gelet wordt op die oudere kinderen die dan bij het gedeelte onder 4 gaan springen en doen. Ik ben vorige keer nog pissig geworden op zo'n kind van 8. Is jullie kat man of vrouw? Dat scheelt ook vaak heh qua gedrag. Lis nee de dreambox hebben wij niet. Ik ken het ook niet maar Chiel misschien wel. Stom zeg van die site! Ik zou er ook wat van zeggen. Jesse ook zo'n haartrekker..irritant is dat heh. Jaime pakt ook steeds mn bril van mn neus (als ik die op heb dan) en dan gaat ze lachen terwijl ze weet dat het niet mag. Ze komen nu in de peuterpuberteit heh. Heeft Jesse nog last van zn amandelen en buisjes? En merk je al verschil? Robine en kun je dr na de ochtendfles terugleggen? Heb je tv en dvd op je slaapkamer? wij doen wel eens een dvd boven in dat ding en dan ligt ze tussen ons in tv te kijken en wij doezen wat verder. Kan me jouw schuldgevoel wel voorstellen hoor. Hier volgens mij geen last van die prikken laatst, ook geen bultjes oid. nou ik ga nog ff dancing queen kijken, tenminste chiel is al gezapt naar dat engelse autoprogramma Q7 wordt getest. Morgen naar de zoo....toch een abonnement anders ook zonde en is mooi weer lfs
Het was er nu rustig. Lijkt idd een gegil, maar dat viel wel mee Nee echt opletten doen ze dar niet he. Je moet in het weekend ook echt niet 's middags gaan, dan is het gewoon te druk. Het is een poes, vrouwtje dus. Ze is al 14 jaar, ik kreeg dr toen ze 8 weken was.
Lieve Robine,ik sluit me bij de andere meiden aan dat je een top mama bent. in mijn ogen ben je ook altijd vrolijk en je ziet er goed uit. Je bent top hoor!
Ik had een stuk tekst en nu is het weg! Stomme laptop. Even kort want ik ruik alweer een vieze luier. We gaan zo even bellen, hebben ws iets gevonden in Ellmau. Hopelijk hebben ze daar opvang voor Pippa. Weet niet of dat wat is maar ik wil niet zo graag zonder haar en ik hoef niet zo lang te skien. We zien wel... Volgend jaar maar met een ander stel. Robine begint het bij jou niet te kriebelen, jij houdt toch ook zo van de wintersport? Ik ga even mijn meisje verschonen, zeis een beetje aan het piepen...
Fajah: Thanks! (k) Jacq: En of t kriebelt, maar ja ik wil ook niet zonder Jill en toen ik ging kijken voor accomodaties met kinderopvang kwam ik echt schrikbarend hoge prijzen tegen, zo rond de 4000 euro voor een weekje. Nou laat dan maar een jaartje overgaan. Volgend jaar kijken we wel weer verder. Hoop dat t in Elmau gaat lukken voor jullie. t Is een leuke ski-plek! Jill is gigantisch huilerig sinds ze wakker is..........prikjes?!?! Zo snel al last? Ga ff douchen en aankleden....... Liefs
Goedemorgen... wat een weekendrust hier Voel je je zelf al wel iets beter Robine? Denk dat ze best al last kan hebben van dr prikjes. Ik ben trouwens vanmorgen geslaagd voor Kswiss in maat 21! Wit met blauw is het uiteindelijk geworden.
He meiden, Even kort van mij...heb niet echt puf om te forummen, voel me ziek, zwak en misselijk, haha, nee hoor, valt wel mee maar ben niet lekker in orde. Zodra het wat beter gaat en ik meer energie heb kom ik weer posten. Liefs Sap
Nou Sens, geloof dat het tussen Katja en Kyl hier wel weer goed gaat komen, het eten wordt al samen gedeeld
Rustig hier is het! Maar het is ook zo'n prachtig weertje buiten . AM leuk die foto's! Ik vind het zo schattig kindjes met een dier. Komt idd vast goed tussen die twee . Sap beterschap! Je hebt ook een drukke week gehad volgens mij. Robine jee zeg zo duur voor een weekie! Dat is belachelijk zeg. In die prik zit ook de bof prik heh. Of misschien wat pijn aan dr arm of spier ofzo? Die vlekken kunnen volgens mij na 8 -10 dagen komen. Jacq leuk nog even op vakantie! Wel jammer dat rio niet doorgaat. Dierentuin was erg leuk . Goed were dus hebben flink rondgelopen daar. WAren er redelijk vroeg en zijn nu net uurtje thuis. Had het idee dat jaime het nu veel leuker vond dan een half jaar geleden. Vooral de giraffe en de vissen vond ze erg mooi. Chiel is nu ff zn gadget aan het ruilen omdat het ding blijft vragen naar een wachtwoord. Jaime wil vandaag alleen niet slapen. VIel bijna in slaap in de auto 30 seconden slapen (dat is dus die powernap) en toen ik dr in bed legde was het brullen..ZE is nog steeds wakker nu en vet actief. We gaan het zien. Heb zin om vanavond uit eten te gaan, een lekkere vette sate met patat..erg heh. lfs
LIS: JE BENT TOCH JARIG VANDAAG? VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. OF BEN IK TE VROEG ERMEE? Ik kom later weer reageren. We zijn net thuis dus even relaxen. lfs
Lis:GEFELICITEERD XXXX een fijne dag.sorry ook ik was het bijna vergeten. Robientje:hoe gaat het vandaag meisje? Sap:beterschap hoor,hoop dat je snel beter bent. Speeltoestel is opgehaald en we hebben al een deel in elkaar gezet,maar wat een ding zeg,zo groot. Morgen weer verder ermee.
Sens: denk ook dat Kyl het nu veel leuker vindt in de dierentuin, ze zien nu veel meer he Ga je niet zovaak naar de dierentuin? Je hebt toch een jaarkaart? Lekker hoor sate met patat