November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou ook hier gaan de prikken werken. Daynah heeft koorts. Ze voelde zo warm aan, ze gloeide gewoon. Heb even getempd en 39.3. Arm kind. Nu ligt ze op bed. Hoop dat ze gaat slapen. Ze was dus al hangerig heel de dag.

Mocht ik vanmorgen nog tegen vriendinnen zeggen dat ze nergens last van heeft. Zal je net zien.

Ga even koken voor mezelf. Sterf van de honger. Later dus wat reacties.

lfs

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Yorben had 10 dgn na de prik enorme koorts en huilerig ....

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel balen zeg van de prikken. Gelukkig waren dit voorlopig de laatste dan. Arma Daynah geef dr maar een knuffel van ons.
    Goed van je dat je herinnerde aan Lis dr verjaardag, mij was het ook even ontschoten :oops: . Heb dr gelijk een sms gestuurd net.

AM ja we hebben idd een jaarkaart maar gaan niet zoveel. Dit was de tweede keer met deze kaart :oops: . Je kan wel op andere plekken korting krijgen nog die gebruiken we wel. HEbben net weer nieuwe lading voor dit jaar gekregen. Vandaag was het ook gewoon goed weer voor de zoo. Ik vind het met kou en bewolking niks..zullen dit voorjaar nog wel regelmatig gaan. Kaart is geldig tot en met 30 juli. Daarna kijken we ws voor een andere dierentuin abonnement, altijd dezelfde is niet leuk :) .

Fajah ff foto hoor als ie staat in de tuin!

Hier gaan we vanavond maar naar de portugees. Ik wil ook wel graag sate maar dan moeten we centrum in en nu gaan we naar de biltstraat, niet dat het superveel scheelt maar goed. http://www.restaurantalgarve.nl/index_html.html Portugees is ook erg lekker. En Jaime houdt van vis dus die kan mooi mee eten als wij een cataplana nemen. :)

Verder...... kennen jullie babytv? Zit op de digitale tv het extra pakket hier. Dat is best wel leuk en Jaime kijkt er wel regelmatig naar. Nu had chiel ook net zo'n nieuwe decoder voor de tv gehaald vorige week ofzo.Babytv was daarvoor altijd in het Engels, niet dat het uitmaakt die kinderdeuntejs zijn volgens mij meest belangrijk. Alleen sinds die nieuwe decoder is het in het nederlands, zit een talenknop op (wist ik veel) Maar goed erg leuk, nu zeggen ze steeds kiekeboe bij dat filmpje, jaime met handen voor dr ogen..whaahaa.

lfs

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En nog heh die prikken zijn best wazig. Ik heb nog gevraagd aan die collega van mij (zijn kindje had toen die erge hersenvliesontsteking) of hij niet dat gekregen had van zn prikken anderhalve week daarvoor. Hij zei dat de artsen daar geen uitspraak over doen maar het zou kunnen. Hij was dan ws wel al wat ziekjes en dus meer vatbaar.
    Erg toch heh.
    Dat mannetje moet controle na controle in het zkh. Hij slikt de komende twee jaar nog anti epileptica oid. GEhoortesten etc. En dan nog weten ze niet wat hij eraan over heeft gehouden. Dat blijkt pas later als de ontwikkeling verder gaat, basisschool had hij het over.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lis: Gefeliciteerd met je verjaardag meis!

Kel: Arme Daynah, dus toch naweeen van de prik.......hopelijk is ze morgen weer wat beter! Ennuh ga je nu weer verantwoord koken?! ;)

Fajah: Ben benieuwd naar je speeltoestel. Waarschijnlijk willen alle kindjes uit de buurt komen spelen als ie dan eindelijk staat. Zal wel een hels karwei zijn of niet!? Doet je man t alleen of heeft ie hulp bij t in elkaar zetten?

Sens: Leuk hoor ff de dierentuin bezocht en die kortingsbonnen erbij zijn ook altijd tof. Zo kom je nog eens ergens. Veel plezier bij de Portugees. Ik keek ff op die website die je linkte, maar gadverdemme wat een smerige dingen staan er op dioe kaart. Hhaha,. Ik ben echt een culinaire barbaar hoor. Hier bijna altijd mosselpannetje, sate met patat, varkenshaas of biefstukje bij t uiteten gaan. Vooraf lekkere salade of carpaccio. Erg he! Nee aan ons zijn al die Portugese visjes niet besteed, maar ik hoop dat jullie ervan genieten.

Hier vanavond lekker patatjes gegeten, Jill ook een bordje met 5 frietjes en 3 komkommertjes. De komkommertjes waren favo hoor! :) Had dr ook nog appelmoes bij gedaan maar ook dat vond ze niks. t Is een echte hartige tante..........zoet vindt ze niet zo.

Ga ff Dancing Queen kijken( de uitslag). Kijken jullie ook? Wel leuke show vind ik, weer eens wat anders dan ijsdansen, Idols of So You wanna be.....

Morgen mn vader op bezoek, bah. Sorry hoor, ben nooit zo positief over die man. Maar ja, t blijft je vader he. Hij is er al om 1030! Lekkere tijd voor de zondag, daarna gaat ie weer naar mn broer door.....hopelijk is dat vrij snel.......hahah. John gaat maar sporten in de ochtend om hem te ontlopen..........ow wat zijn we erg!

Nou ja, laterzz!

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:ziet er lekker uit hoor dat portugese eten.
    je bent vast al weg nu.
    die 14 mnd prik is wel een zware prik he,ze kunnen ook beter niet verkouden zijn als ze hem moeten krijgen heb ik gehoord.
    nou nu zijn ze er vanaf tot ze bijna 4 jaar zijn dus nog ver weg.

robine:het is idd een hels karwei dat speeltoestel,van die dikke zware balken.
    Ik heb de hele middag geholpen.tis kut werk maargoed.
    de buurjongetjes zijn al komen kijken vanmiddag,die wilden al gelijk blijven natuurlijk.Jelte is hun beste vriend nu ;)
    Oww en ik wist niet dat je zo'n slechte band had met je vader?hoe komt het?of wil je het daar liever niet over hebben?
    En dus john ziet hem minder dan 3 keer per jaar als hij morgen gaan sporten is ;)

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Laten we t erop houden dat die man nogal egoistisch is en altijd maar carriere wilde maken en daardoor dus voor zichzelf heeft gekozen ipv voor zn vrouw en 3 kinderen met als gevolg dat ik hem nauwelijks ken omdat ie altijd in t buitenland woonde en maar 2-3x per jaar naar NL kwam.

ben superbenieuwd naar je speeltoestel en knap dat je mee hebt gesjouwd! In de zomer een meeting doen bij jou in de tuin?!?

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wij zijn de hele dag heerlijk buiten geweest en nu ligt Bastian ineens weer met koorts in bed. Ok, hij was nog verkouden maar toch, vind het vreemd. Misschien toch nog nawerking van die stomme prikken. Heb zelf naalden in mijn keel en een gloeiend hoofd. Duik lekker met een kopje soep op de bank.

9. Pffffffffffffffffffff wat is Daynah vervelend zeg. Wil niet slapen en is nu al een uur aan het huilen. Eten wilt ze ook niet. Hoop dat het snel voorbij is en dat ze gewoon weer de oude is. Zetpil werkt wel goed. Koorts is grotendeels gezakt. Ze had nu net 37.5. Het zal weer een lange nacht gaan worden. Gelukkig zijn we morgen vrij.

Robine: Jaaaaaaaaaa Dancing Queen is heel leuk. Heb het helaas gisteren niet gezien, maar ga vanavond wel proberen te kijken.
    Morgen dus je vader op bezoek. Hoop voor jou dat het dan snel voorbij is. Wel vervelend als je vader zo is. Ik kan me er ook niks bij voorstellen als een vader alleen aan zich zelf denkt.
    En Jill dus ook een hartige type. Sem kan dus zaterdag de stukjes kaas en worst op de tafel zetten voor Jill en Daynah.

Fajah: Ben benieuwd naar de foto's van het speeltoestel. En Jelte opeens een hoop vriendjes erbij.

Sensee: Gezellig naar de dierentuin geweest dus. Het was supermooi weer ervoor.
    Heb nog nooit Portugees gegeten, maar denk wel dat het lust. Fijne avond iig.
    Wat raar dat die artsen geen uitspraak daarover kunnen doen. Mss is het wel vaker gebeurd bij kindjes. Lekker is dat.
    Ja babytv is erg leuk. Wij hebben het tijdelijk hier gehad maar is alweer van de kabel.

AM: Wat een leuk colbertje heeft Kyllian aan. En hij is zijn eigen eten maar aan de kat aan het geven.....hihihihiihi Erg leuk.

Sap: Beterschap. Rust maar lekker uit. Dikke knuffel voor je van je ons.

Nou de tapas waren echt ontzettend lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ik heb echt genoten komt vast omdat ik alweer een tijdje alleen maar gezond zit te eten. Verder was het een erg gezellige avond en de ober was echt leukkkkkkkkk. Mooie jongen.
    Had stiekem ook wel een beetje spijt hoor omdat ik zo lekker ging met afvallen. Nou we zien het dinsdag wel weer. Vandaag wat minder gegeten en morgen ook maar doen. Mss helpt het.

Vandaag nog even de stad in geweest en heb nog een leuk spijkerjasje kunnen scoren in de uitverkoop voor Daynah kwam uiteindelijk op 10 euro uit. Geen geld dus. Zal morgen even spammen.

Ga even naar Daynah kijken het is al een tijdje stil, maar ze ligt bij ons op bed met Sabino dus mss slaapt ze wel en ws Sabino ook.

Fijne avond.

Lfs

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:niet leuk dan zo'n vader.
    Ja kom maar op met die meeting,had dat vorig jaar al eens voorgesteld ,maar toen wou niemand komen naar zeeland ;)

Kel:hoop dat daynah niet zo hangerig blijft.succes.
    heerlijk genoten dus van de tapas lekker hoor.

panda:arme bastian ook al koorts.beterschap .xxx

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: baby tv is leuk! We hebben het hier niet, maar als Kyl bij zn vriendinnetje is kijken ze er wel aandachtig naar :D

Robine: sterkte morgen met het bezoekje. Jammer dat je vader zo is...

Panda: Bastian ookal niet lekker door die vervelende prikken, beterschap.

Kelly: agos die Daynah toch. Lukt het niet om haar nu nog wat warme melk te laten drinken? Als Kyllian niet wil eten en drinken helpt het wel om hm een tijdje op bed te laten huilen en dan er na een tijdje uit te halen om te drinken.
    Gelukkig is de koorts iig gezakt.
    Spijkerjacks zijn leuk! Heb er ook 1 voor Kyl, maat 104...want hij leek heel klein :D Maar is dus niet zo klein als ik dacht, denk dat ie hm volgend jaar wel past ;) Vind het best lastig in te schattig als hij niet mee is met shoppen hehe.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahah am maat 104 voor kyllian,Jelte zit nu nog maar in 104.....

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Tja er hing alleen nog 1 spijkerjack...maat 104 dus ;) Maar hij valt wel kleiner hoor, alleen niet als een 86 :p Denk iets van 98. Ach hij was flink afgeprijst en die blijven altijd wel leuk, ook over een jaar of 2 :p

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Volgens mij blijven ze trouwens echt vaak heel lang in maat 80/86 hangen of niet?
    begon vandaag een oma met kleinzoon tegen me te praten. Die kleinzoon is net 2 en draagt van broeken maat 80 en bovenkleding 86. Hij leek echt een heel stuk groter dan Kyllian, terwijl Kyllian ook broeken maat 80 en boven maat 86 heeft.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee AM blijven ze er zo lang in hangen? Ik dacht volgend jaar zit ze wel in maat 92 minstens :( . Ze blijven wel smal heh die kids. Zagen we vandaag in de zoo ook.
    Hier ook altijd lastig hoor het inschatten als ze er niet bij is.

Fajah meeting bij jou prima! Ik zei laatst nog van een meeting en wanneer we die organiseren maar niemand reageerde :( .

Kel hoop voor je dat het wat meevalt vannacht...Niet schuldig voelen joh over die tapas! Je bent echt snel veel kilo's afgevallen. Moet nog wel een beetje leven heh kel.

Panda succes met Bastian. Erg vervelend altijd die koorts.

Robine lekkere salades hebben ze daar wel hoor. Volgens mij ben jij wat de boer niet kent dat eet ie niet. Lieve Jill met patat en komkommer. En Jill ook geen zoetkauw..Waarom ging je moeder niet mee naar het buitenland als je vader daar woonde? Had ik wel gedaan.
    Wel naar dat je zo'n relatie hebt met je vader.

Portugees is m niet geworden. Chiel had gebeld en we waren al laat doordat jaime lang nog sliep en het was mega druk daar (vind je het gek met die prijzen) maar goed zijn naar de griek geweest. Jaime heeft lekker meegegeten met de souvlaki bifteki etc.

Ik ga ff bankhangen.

bye

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goedemorgen op deze zonnige dag,
    dan is mn humeur gelijk een stuk beter als de zon schijnt ;)

Chris is al verder aan het speeltoestel,zn pa komt zo nog even helpen,want het is echt veel werk.
    Vanmiddag gaan we naar Toversluis(zoiets als ballorig)
    Althans als Jelte braaf is,want die loopt steeds te zeuren ;)

17. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Joehoe...........ik ben zo blij!
    De wintersport in Ellmau is geboekt.
    Van 23 feb tm 1 maart. Niet te geloven dat er toch nog wat vrij was. Zo zin om met het gezinnetje naar de sneeuw te gaan.
    Nu eerst twee verjaardagen af :(
    Ik reageer later nog even...

18. Goedemiddag,

Zo Daynah heeft zeker last van haar prikken van vorige week. De nacht is wel redelijk goed gegaan. Wel vaak wakker geworden, dus hebben we haar maar bij ons in bed gelegd.
    D'r net was het echt alleen maar brullen niet normaal zeg. Gelukkig is ze daar wel weer moe van geworden en is lekker in slaap gevallen. Hoop dat ze nog minimaal een uurtje gaat slapen. Wel jammer van het weer zeg. Mss dadelijk maar even een stukje wandelen als ze zich wat beter voelt. We zien wel.

Jacq: Wow wat lekker. Jullie hebben geluk om er toch nog even tussenuit te gaan. Lekker vooruitzicht iig.

Fajah: Heel veel plz vanmiddag, maar dat gaat zeker weten lukken. Is Jelte wel weer lief geworden?

Sensee: Jummie Grieks is ook erg lekker. Hier lang geleden dat we dat hebben gegeten. Ik had al met mijn vriendin af gesproken als we de kilo's kwijt zijn gaan we lekker uiteten, dus mss wel de Griek.

AM: Naar mijn idee blijven ze ook wel lang hangen in 86. Maar ja het ene kindje groeit sneller dan het andere.
    En ach dat spijkerjasje is voor volgend jaar ook nog goed toch. Het blijft toch wel in de mode.

Zo ga even het spijkerjasje spammen die ik gisteren heb gekocht.

Tot laterrrrr.

Lfs Kelly

19. [​IMG]

het spijkerjasje. heb maatje 92.

20. [​IMG]

deze is van vanmorgen. ze lijkt niet ziek gelukkig.

Deel Deze Pagina