Fajah: hier ook een beter humeur met dit weer hoor, laat de zomer maar komen! Veel plezier vanmiddag! Jacq: joepie binnenkort in de sneeuw! Suc6 op de verjaardagen Kelly: leuk spijkerjack hoor! Die mouwen lijken wel heel lang Ze lijkt idd niet ziek op die foto, hoop dat ze snel wer opknapt. Ze heeft echt zo'n lief mooi snoetje om te zien, met dr mooie staartjes! Hier van morgen wezen zwemmen met nog 2 vriendjes van Kyl. Hij heeft weer heerlijk gespetterd. Vanmiddag gaan we nog even naar de kinderboerderij en speeltuin.
Het komt omdat het zo'n kort spijkerjasje is. Het komt denk ik net bovern haar navel. Daarom lijken de mouwen langer. En ach voor 10 euro ipv 35 euro. Veel plz vanmiddag AM.
Joehoe! Sens: lekker genoten dus bij de Portugees. Ennuh ik ben niet zo van wat de boer niet kent........John daarintegen wel. Hahaha. Mn moeder wilde niet dat wij(mn broers en ik) op kostscholen zouden belanden vroeger, vandaag dat ze voor de kinderen heeft gekozen ipv meegaan naar t buitenland( denk aan minder goede landen he.....Nigeria, Arabie, Venezuela etc) daar wilde ze ons niet op laten groeien. Kel: Wat een schattige foto van Daynah! Echt heel lief en wat een lange staartjes inmiddels! Jacq: Lekker naar de sneeuw! Ben jaloers. Heb je er ook kinderopvang bij? En gaat Joppe voor t eerst skieen? Hier lekker dagje gehad. Eerst kwam mn vader, viel gelukkig mee.......daarna gingen we naar de geitenboerderij want daar was John nog nooit geweest, maar toen we weg wilden gaan trok manlief de deur dicht en lagen de sleutels nog binnen. John ff de auto van de buren geleend en ff de reservesleutel bij John zn ouders gehaald en toen we aan de buurmeisjes vertelden dat we naar de geitjes gingen keken ze ons vragend aan en gingen ze dus met ons mee. t Zijn 2 hele lieve meisjes van 9 en 7, allebei gek van Jill dus t was een leuke middag. Zal zo ff spammen. Jill is sinds vannacht wel erg zielig, snotterig en veel huilen. Arm kind en nu moet de uitwerking van de prikjes nog beginnen vanaf woensdag......ben benieuwd of ze er last van gaat krijgen. Ga nu ff lekker relaxen...........en genieten van de zondag Liefs
Robine wat een lieve foto's weer! Denk dat Jill van de zomer een nog blonder koppie krijgt, dr haren lijken lichter Ga zo ook ff een paar foto's uploaden en weer ff een logje op zn site maken, moet ook bijgehouden worden he.
Aan een handje lopen ging vandaag de hele dag goed (normaal zakte hij na 2 pasjes alweer op zn knietjes)
Zo wat een rustig dagje vandaag op het forum. Iedereen heeft lekker van het weer genoten. Ben toch nog ff naar buiten gegaan met Daynah, maar ze was alleen maar het jammeren. Ze heeft iig geen koorts meer gehad, maar ze huilt wel veel. Hadden jullie kindjes dat ook na de prikken? Robine: Zo jij heb het weer gehad dat je vader op bezoek is geweest. Leuke foto's weer van Jill. Het lijkt wel of dat ze blonder wordt. In de zomer zal ze zeker zo blond worden als jij, maar kan nog veranderen, want John is donker. AM: Ahhh wat een leuke foto's van Kyllian. Echt goed dat ie zo aan het handje kan lopen. Daynah probeert het wel, maar ze vindt het nog eng om dan te stappen, dus na 2 stappen is het plof op de grond. Ik vind dat colbertje echt zo schattig. Ga me ook maar eens op de bank ploffen bij Sabino. Heb net weer hardgelopen en buikspier oefeningen gedaan. Morgen ook nog ff doen en dan mss valt het wegen dan wel mee dinsdag. Lfs Kelly
Goeiemorgen Heel verhaal geschreven gisteravond, liep de stomme pagina vast Wat een heerlijk weer was het gisteren he, hier naar de dierentuin duitsland geweest en later ijsje gehaald mmhhh. Kom later wel weer reageren. Fijne dag
Kelly, arme Daynah, Jayden heeft geen last van de prikjes gehad dus kan je niet helpen Enne erg leuke foto's langs zien komen. Sens, lekker uit eten geweest, heerlijk dat de kindjes nu lekker mee kunnen smullen he Nu ga ik ff koffie drinken en zo ff aankleden, moet om 15.00 werken tot 21.30
Goedemorgen, Nou het speeltoestel staat nog niet,want de balken waren voorgeboord door de fabriek,maar blijkbaar niet goed want het past niet. Nu moet Chris ieder paal opnieuw voorboren en het zijn er nogal wat hoor. Het zou ook eens een keer niet moeten tegengaan hé? Hij is natuurlijk weinig thuis dus zal het speeltoestel nog even niet in elkaar zitten,maargoed er staan al een paar palen in de grond Gistermiddag naar Toversluis geweest met de kindjes en Yorben heeft ook lekker met Jelte in de ballenbak gespeeld. Zal zometeen even wat foto's plaatsen.
Fajah, wat balen zeg, zul je altijd zien he. En het is nu zo lekker weer om erop te spelen, kunnen ze wel wachten? Badkamer is alweer schoon, boven stofgezogen heerlijk altijd weer. Ga zo ff bij mijn zusje koffie drinken, had haar al uit bed gebeld Paar nieuwe dingetjes in hun interieur dus ff bewonderen hihihi
gaat ineens snel he charissa 14 weken al. ik ben foto's aan het uploaden,maar het gaat nogal traag,dus nog even wachten.......