November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    aaah wat lief die lieke.
    jammer dat je je nog niet helemaal lekker voelt sap.
    hahaaha en het speelding zal wel voor de zomer staan hoor.volgend wekeend gaat chris weer volop aan de slag.

lis:ben erg benieuwd naar de 3d echo.wat leuk dat de beeb op jesse lijkt.

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Nou dat was het dan, haha :) :) . Volgens mij wel een beetje veel maar kon geen keuze maken, hahahahahahaha :) :) :) .

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Fajah; gelukkig komt het toestel op tijd af ! Kunnen je mannetje lekker gaan klimmen en klauteren.

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Leuke foto's Sap. Loopt Lieke ook alle kanten op?
    Wij stapten vanochtend de deur uit, gaat Jesse links terwijl we rechts moeten en gewoon doordribbelen. Haha. Moet je er zelf nog achteraan gaan rennen ook.

Wat naar van Rick's tante. Hoe is ze er zelf onder?

O ja Sens. Wij hebben ook babytv. Jesse vindt het allemaal niet zo interessant hoor. Hij kan echt niet stil zitten en tv kijken. Mijn nichtjes vinden het wel helemaal geweldig. Als ze naar ons gaan, roepen ze al een week: LEUK, babytv kijken! Ik snap net als Sap ook niet wat ze eraan vinden, want ik vind het ook wel vaak hetzelfde. Maar ja... wij zijn niet meer zo jong he ;)

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Lis, oeps nog GEFELICITEERD met je verjaardag :oops: (beetje laat) maar hoop dat je leuke dag heb gehad!
    Spannend hoor, jij ook al bijna naar de 30 en dan gaat het snel...vind ik!

Sappie, erg leuke foto's van Lieke, heerlijk weer he.

Zo heb mijn uniform aan maar nu slaap Jayden nog zo heerlijk :(
    Straks toch maar wakker maken want moet om 15.00 beginnen.
    Vind het altijd zo zonde om ze wakker te maken :(

Fijne dag/avond :D

6. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik denk dat Jesse later voetballer wordt!
    Wes is vanmiddag in de tuin aan het voetballen geweest, kijk maar op zijn website www.jesseschrier.nl.

Duurt wel lang hoor, maar klein stukje kijken is wel leuk!

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Wat een leuk filmpje van Jesse, ik denk ook dat hij voetballer wordt! :) . Wat fijn dat het zo kort na de operatie alweer zo goed met hem gaat, echt fijn voor jullie maar vooral fijn voor Jesse zelf.

Liefs Sap

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag LIS!

Wij zijn nog ziek. Bastian is niet te genieten. :rolleyes: Hoop dat het morgen beter gaat, kom ik weer meekletsen. Heb nu geen puf.

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeeej meiden,

Zo, wij zijn ook weer terug van ons weekendje CP.
    Hebben het super naar ons zin gehad en het zo getroffen met het weer! Was erg gezellig samen met de vrienden waar we mee weg waren. Is toch altijd ff afwachten, het is een collega van Len en zijn vriendin waar we nog niet zo heel lang me bevriend zijn. Maar gelukkig dus erg goed bevallen.
    Jayna vond het zwemmen elke dag super. Was erg bijdehand, tegen iedereen praten en sjansen.
    Zaten we in het bubbelbad en zij weer sjansen, zegt een vrouw `mooi meisje hebben jullie hoor!`, antwoord Jayna `Ja`...hihi....dus ik zeg `wijsneus`, gaat Jayna naar haar neus wijzen.....hahaha! :)
    Jayna was vanavond bek af, dus half 7 al naar bed gegaan en meteen gaan slapen.

Ik zie dat er vanaf donderdag aardig gekletst is, en hele leuke spam van Daynah, Jill, Jelte, Yorben, Kyllian en Lieke.

LIS:NOG VAN HARTE MET JE VERJAARDAG! HOERAAAA!

Ik klets maar weer gewoon vanaf nu gezellig mee en ga niet overal meer op reageren. Vanavond lekker op tijd mn bedje in. Ook ik ben best moe na dat vele zwemmen. De misselijkheid komt met vlagen, maar mag zeker niet klagen. Morgen over 2 weken echo, dus dat schiet al op!

Fijne avond meiden en tot morgen! Zal dan ook ff spammen!

Liefs Sem

10. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad Sem. En aan het weer kon het zeker niet liggen!
    En wow, ook alweer bijna 7 weken he!

In mijn album staat de echo van vanochtend. Ik krijg 'em niet groter, maar hoop dat jullie er iets van kunnen bakken. Dezelfde hamsterwangen als Jesse heeft ;)

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Owwwwwwwwww wat lief weer LIS! Weer een minimensje in je buik! Ben meteen weer verliefd :)........zo lief weer he.............good old memories!
    Lief die voetbal Jesse. Zo gaat Jill ook de kamer door ;), schattig he!?

Sem: Welkom thuis! Kom op met die spam!

Hier een zieke Jill. Stront verkouden sinds gisteren en heel zielig huilerig........ook alle kiezen komen geloof ik ineens door. Vanaf woensdag kan ze pas last gaan krijgen van de BMR prik........hou mn hart vast.........

Panda; Beterschap voor jullie!

Fajah: Lieve Jelte en Yorben spam ennuh Jelte amuseert zich ook wel met de schommel aan de pergola he?!;)

Ga ff douchen, en dat ANTM kijken.

Laterz!

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja lief he? Hij lag ook zo lekker met zijn hoofdje tegen zijn handje aan te slapen. Ben ook weer helemaal verliefd hoor!

Vanochtend trouwens leuke binnenkomer op mijn werk. Baas kwam me halen, en zei lachend dat ik alleen een pen mee hoefde te nemen, zodat ik gelijk mijn ontslagbrief kon tekenen. Maar ging over mijn bonus. Krijg 2000 euro. Toch leuk he, zo voor de maandagochtend, zo na mijn verjaardag!

13. sappie

sappie Fanatiek lid

LIS; oooh een echt mini mensje in je buik, helemaal super die echo !
    En wat gaaf om te horen op de maandagochtend dat je een bonus krijgt van € 2.000,-. Ben jaloers op je ! Al een leuke bestemming voor?

Robine; ach arme Jill. Dikke knuffel van ons. Hoop dat het niet erger gaat worden.

Panda; heeeeeel veeeeel beterschap voor jullie !

Sem; he meissie, wat fijn dat je er weer bent. Fijn te lezen dat jullie heerlijk hebben genoten en dat het klikte met het andere stel ! Ben erg benieuwd naar de spam ! En Jayna is lekker bijdehand las ik wel, haha, echt leuk joh !

Ik ben zonet (de hele avond dus) bezig geweest met foto's sorteren in inplakken. Er ligt zo'n berg foto's ! 1 album is klaar, op naar het volgende album.

Ik kruip zo mn bedje in, ben nog altijd niet helemaal de oude, bah, niet leuk.

Tot morgen,

Liefs Sap

Deel Deze Pagina