November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou ik hoop dat Kyl de teletubbies verschrikkelijk vindt...zijn mama iig wel :p Moest toen ik een paar keer op een kdv gewerkt had (ja zelfs als verpleegkundige ben ik daar weleens ingezet :p) verplicht naar de teletubbies kijken, vreselijk! Baby tv is wel leuk, maar hebben we helaas thuis niet.

    Hier ook weer aan het werk, vanmiddag teammiddag (vergaderen) bleghh.
     
  2. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Jeetje, ik hou het nu al niet meer bij hier. :)
    Bastian is verschrikkelijk, kost heel veel energie. Mijn vriend was blij dat hij vanmorgen weer naar zijn werk kon. Ja leuk, bedankt, ik zit er 24 uur per dag, 7 dagen per week mee :rolleyes: Zogauw we weten waar we gaan wonen gaat het kleine monster gezellig naar de creche.
    Net was wel even grappig. Had hem in bed gelegd en hij bleef lawaai maken dus ik toch even kijken....
    Hij kan dus rollen.

    [​IMG]

    Jaja, ik kan nu ook spammen :D

    Annemonique: ook al de pest aan teletubbies, hihi, ik ook.

    Sens: Bastian krijgt ook geen slagroom. Vind slagroom zelf niet zo heel lekker (ja echt).
    Na de 8 tanden is het idd even afgelopen dus waarom ze dan zo kwijlt? Schijnt dat rond de 1e verjaarag de 1e kies ongeveer kan komen. Misschien is die al aan het groeien, ze is wel snel met haar gebitje.

    Dus toch de autostoel Kelly, mooi dat dat goed gaat. Veel handiger en leuker voor haar.

    Leuk Charissa, huis kopen. Wij zijn ook aan het rondkijken. Wordt pas volgend jaar (als we dat kunnen betalen). Veel plezier!

    Nienke: behang scheuren, met die weer? :) Wel een leuk werkje, vind ik. Als 't niet al te vast zit (of teveel lagen, ook zo fijn).

    Kan toch nog best helemaal omslaan, Brennie. Hoop het wel voor je. Ben nog nooit in Zwitserland geweest, alleen doorheen gereden. Vond het mooi!

    LIS: kan ook niet wachten tot hij kan praten. Kan hij met tenminste vertellen waarom hij niet kan slapen. ;) Vind de ontwikkelingen heel leuk, dat wel.

    Fajah: heb ook alles tegen elkaar open maar er is niet genoeg wind, haha. Kleffe boel hier, bah.

    Ben benieuwd wat het is Mirandao. Dacht laatst ook aan waterpokken bij Bastian maar het bleef bij een paar bulten.

    Jill is veranderd, Robine. Lijkt meer op jou nu, als ik het goed zie.
    Idd niet leuk zo, onze 'relatie'. Zogauw Bastian wat beter slaapt doe ik hem een keer uit logeren bij mijn moeder (kan haar dat nu echt niet aandoen, wordt ook lastig want ze is op vakantie).

    Ohnee, Sappie, toch weer gerookt. Moet eerlijk zeggen dat ik soms ook heel erg zin heb hoor. Dat wordt nog best moeilijk als ik straks weer aan de drank mag. :( ;)
    Bastian lag laatst ook pas om 12 uur in bed. Maar hij wordt dan om 6 uur wakker. Gek he. Ik ga hem heel snel leren klokkijken.

    Semmi: oh, die tanden komen hier niet meer hoor. Hij krijgt ze gewoon niet. :) Maf he, dat dat bij de een zoveel langer duurt als bij de ander. Zul je zien dat straks alles er tegelijk uitplopt.

    Ben weer een beetje bij geloof ik. Ga de bende hier opruimen. Kan de was niet buiten hangen want er zijn mannetjes het balkon aan het schilderen. :x
     
  3. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Daar ben ik nog weer even, net stofgezogen (ik weet nooit hoe je dat moet schrijven) en gedweild dus alles weer netjes in huis. Er ligt alleen zoveel strijkgoed :( . Daar begin ik nog maar niet aan, veel te warm in huis.

    Panda; als ik jouw verhalen altijd lees heb ik best met je te doen. Bastian vergt dus megaveel energie. Misschien als hij over een tijdje gaat lopen dat hij dan al veel energie gaat verbruiken en s'avonds dan echt moe is en wel wil gaan slapen. Ik hoop het voor je want hoe je alles omschrijft lijkt me echt super zwaar.
    Maar het blijft een mooi mannetje om te zien ! En Bastian aan het rollen, leuk hoor :D .

    Annemonique; geen teletubbie fan dus. Ik vind ze wel leuk. Lieke heeft laatst Tinky Winky gekregen van mn schoonvader, zooo lief.
    Werkse nog vandaag. En vergaderen is idd niet leuk.

    Mirandao; ben heel erg benieuwd wat die bultjes bij Romira nu zijn. Kunnen kindjes nu al zo vroeg de waterpokken krijgen? Ik weet helemaal niet wanneer je de kinderziektes allemaal kunt verwachten.

    Oh ja, heb ik ook nog niet verteld. Lieke kan zwaaien, hahaha zo lief. Als je tegen haar zegt; Daaaag of zwaaien dan gaat haar armpje omhoog en beweegt ze haar handje heen en weer, dus echt zwaaien, zooo lief. Op de dvd van Bumba nemen ze op het eind afscheid en gaat iedereen zwaaien, Lieke zwaait dan leuk mee :D .

    Tot later,

    Liefs Sap
     
  4. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    sappie ja dat kan ruben had het rond 1 jaar ze zeggen dat hij het dan nog 1 keer kan krijgen we zien wel straks

    panda bastian ook draaien leuk dan he maar wel vermoeint als ik jou zo lees
     
  5. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Panda, wij hopen ook dat we de hypotheek rondkrijgen, ben ook in loon aardig achteruit gegaan en hopen dat we het bedrag op kunnen nemen....
    Bastian heeft ook al aardig zijn bed overhoop gegooid haha hihi Jayden ook hoor echt erg :x kan het blijven opmaken.

    Mirandao, succes bij de dokter, benieuwd wat het is..
    Baby tv is erg leuk, kijk jayden ook bij mijn zusje, wij hebben het helaas niet :cry:

    Annemonique, jij ook late dienst? en vergader ze :D

    Ga ook ff op bed liggen, net lekker op de fiets even bij mijn mam geweest, ze kon niet meer lopen van de rugpijn.
    En straks nog werken tot 11uur dus nog ff rusten na zo'n halve nacht wakker te hebben gelegen.

    Kom later nog wel
     
  6. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    charissa:gelukkig dat het weer goed gaat tussen jullie.en een huisje kopen samen is altijd leuk.

    miranda:wanneer moet je naar de dokter?mijn zoon had ook waterpokken met 9 maanden en als ze die krijgen voor de 1ste verjaardag kunnen ze het idd nog een keer krijgen.
    mn man heeft ze toen ook gehad tegelijk met mn zoontje hij heeft ze als kind niet gehad.maar een volwassen iemand word er ziek van hé?

    straks om 13 uur moet ik naar CB met Yorben.
    ben benieuwd hoe veel hij bijgekomen is.
     
  7. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Panda: je verhaal klinkt idd erg vermoeiend. Succes ermee. Kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat Bastian zou willen zeggen. Waarom hij niet kan slapen enzo. Hopelijk slaapt Bastian snel een paar keer door. Hoe vaak moet je er nu uit 's nachts?

    Sappie: volgens mij is het gestofzuigd, want het werkwoord id stofzuigen ;)
    Wat leuk dat Lieke kan zwaaien. Jesse heeft een paar keer gedaan, maar dat was echt een toevalstreffer. Wat schattig dat ze bij Bumba dan zwaait. Slim meiske is het he.

    Annemonique: succes met je vergadering vanmiddag. Wij hebben the Baby Channel (via de schotel), maar daar word je op een gegeven moment ook niet goed van hoor.

    Mirandao: ben benieuwd wat die rode vlekjes zijn. Hopelijk geen waterpokken.

    En dan nog even spammen!
    [​IMG]
     
  8. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    [​IMG]
     
  9. sappie

    sappie Fanatiek lid

    LIS; leuke foto van Jesse, hij is al een groot ! Het gaat zo snel :( .
    Oke gestofzuigd..hihi, thanks, zal het niet meer vergeten. ;)

    Fajah; succes op het cb. Het is vast en zeker allemaal goed. Maar vind het altijd weer erg leuk om te zien/horen hoe onze kindjes weer zijn gegroeid.

    Charissa; ik hoop voor jullie dat de financiering rondkomt, spannend. Beterschap voor je moeder. Vervelend die rugpijn.

    Lieke slaapt nu lekker, vanochtend wilde het niet zo lukken.

    Eten jullie kindjes ook iets minder nu het zo warm is? Hier laat ze nu sinds 2 dagen wat voeding staan.

    Verder geen nieuws,

    Tot later,

    Liefs Sap
     
  10. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    veel bijgelezen en leuke fotos gezien van een ontdeugende Bastian en een lieve Jesse.

    Hier ook nogsteeds erg warm en benauwd al onweert en regent t om de zoveel tijd. Nu is t ff drogg en Jill slaapt dus moet ff blokje doen met Simba.

    Simba begint kaal te worden, ze heeft al een schildklierafwijking en daar medicijnen voor maar nu belde vanmorgen de dierenarts dat die waardes in dr bloed prima zijn en dat we de oorzaak ergens anders moeten gaan zoeken. Ik moet nu een plasje opvangen van Simba, en dat afleveren, weet alleen niet hoe ik dat moet gaan doen bij een vrouwtjeshond. Schuif straks maar t bakkie onder de kontje als ze plast oid. Ga t meteen proberen, kom straks weer ff kijken.

    Liefs Z
     
  11. sappie

    sappie Fanatiek lid

    He Z.

    Arme Simba, ik hoop dat het niets ernstigs is. Veel succes met het plasje opvangen ;) . Ik zie het al helemaal voor me, haha.

    X Sap
     
  12. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gelukt! De dierenarts woont hier 3 huizen naast ons dus snel geregeld. Ging die domme hond weer eerst zitten poepen en ik er maar achteraan banjeren met mn bakkie. Gelukkig ook nog een klein plasjes, bakje eronder en hopla nu wordt ie opgestuurd naar t lab.

    Vanavond weer naar mn moeder toe, t lijkt ietsie beter te gaan, maar we moeten niet te vroeg juichen. Normaliter past mn moeder op Simba tijdens onze vakantie, maar dat gaat nu dus ff niet lukken. Zoek me rot naar een oplossing voor 20-30 aug, maar iedereen die t ook leuk vind werkt of is op vakantie. Heb al 5 pensionnen gebeld, allemaal vol natuurlijk.............balen. Ga maar ff op marktplaats zoeken of er nog iets vrij is.

    reageer later weer ff, nu eerst ff plekje voor Simba zoeken.


    Oja en nog 1 mededeling: Mijn moeder heeft een hele lieve poes in huis(vroeger was ie van mij), Dushi, helemaal wit, 6 jr een schat van een beestje maar die zit nu dus hele dagen alleen tijdens mn moeders afwezigheid. De buurvrouw komt elke dag wel ff om te verzorgen maar t is niet zo leuk voor de poes. Als iemand geinteresseerd is of iemand weet die deze schattige poes wil aannemen laat t dan ff weten svp. Ze is gesteriliseerd, is een binnenpoesje(hooguit ff op t terras of balkon voor frisse neus) en heel heel lief.

    Liefs Z
     
  13. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    beetje veel dierenpraat he ;) ! Lol
     
  14. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Wat fijn te horen Robine dat je moeder iets schijnt op te knappen. Ik hoop zo voor jullie dat ze steeds meer vooruit zal gaan en dat ze weer beter zal worden. Ik weet helaas niemand voor de poes :( .
    Succes met zoeken naar een plekje voor Simba.

    Sap
     
  15. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    *sens: rot hoor van je poes
    maar wel een leuke oma, jammer dat ik niet zo'n oma heb ;)
    *charissa: Jayden ook inde loopstoel? Colin zit er boven in als ik daar bezig ben.
    wat rot van je mama haar rug.
    *brennied: naar Zwitserland.....leuk hoor.
    *LIS: wacht maar tot Jesse praat, dan zeg je nog vaak genoeg, nu ff niet haha. mooie fotoos ook van Jesse.
    *onzeker meisje: ook gebbq't ? wij ook. af en toe regende het een beetje, maar wij zaten onder het afdakje., ben benieuwd hoe Yorben gegroeid is.
    *mirandoo: geen airco op kantoor? en bah waterpokken, Tristan had ze met 8 maanden tegelijk met mij, ik was er goed ziek van.
    *annemonique: hier ook geen fan van Teletubbies, jammergenoeg Tristan wel. Colin is geen tv kijker.
    vergader ze vanmiddag.
    *panda: niet leuk dat Basian zo is, ben je gauw flauw van.
    behang zat niet heel erg vast aan de muur, dus ging er gemakkelijk af.
    *kelly: ook al in de autostoel, Colin zit er al 3 maanden in, die van ons kan op de maxi cosi stand, dus dat ging prima.
    *sappie: niet roken joh, ik ben er 7 jaar af gelukkig.
    en breng je strijkgoed hier maar, ik vind strijken leuk (echt waar hoor)
    hier is het eten ook wat minder met dit weer, en het drinken ook jammergenoeg en dat is toch wel heel belangrijk.
    *robine: simba ziek? arm beestje, hoe oud is ze dan.
    en jammergenoeg weet ik niemand die een poes zou willen hebben.

    zo even de vingers weer wat rust geven :)
    ga ff met Tristan en de babyfoon (colin in bed) naar buiten.

    groetjes nienke
     
  16. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Idd fijn dat het iets beter lijkt te gaan Robine.

    Haha, ik zie je al helemaal met je bakje achter Simba aanlopen. Hopelijk valt het allemaal mee met Simba.
    Als ik meer thuis zou zijn, zou ik ook graag een hond hebben hoor. Maar wij zijn er 3 dagen per week niet (papa is op maandag altijd thuis bij Jesse), en dat vind ik dan toch een beetje zielig.
    Ik zou zo gauw ook niemand weten voor de poes, helaas.

    Fajah: hoe was het op het CB?

    Sap: Ik geloof niet dat Jesse echt minder eet, maar normaal gesproken wel als het warm is. Ach, zelf heb je dan ook minder trek toch?

    Tot later!
    Gossie, je kan wel zien dat het bij mij wat minder druk is op het werk. En ik kan me er ook totaal niet op storten. Kan ik forum in ieder geval goed bijhouden!
     
  17. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Nog even volhouden LIS dan mag je weer naar huis.

    Mam2003; Vind je strijken echt leuk :(: Oooh ik wou echt dat ik het kon brengen, zie er altijd als een berg tegenop :( .

    Ik was net even in de tuin aan het werk, onkruid plukken. Ben er maar snel weer mee gestopt, wat een hitte zeg, bah, zo benauwd.

    Laterzzzzz,

    Sap
     
  18. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Wat deed jij ook alweer voor werk? En ja je moet idd wel tijd hebben om een hond te houden. Ik had Simba ook nooit genomen als ik een 9-17 baan had gehad hoor, dan zou ze veel te vaak alleen zijn. Met mn onderwijsbaan is t prima te combineren en zit ze nooit heel lang alleen. Werk ze nog!

    Sap: Lekker actief in de tuin, hahaha volgens mij lagen er alleen tegels bij jullie toch!? Of heb ik de bloemetjes over t hoofd gezien?!

    Jill ligt al bijna 1,5 uur te slapen...........en dat terwijl ik boodschappen wil doen. Altijd t zelfde liedje, als je veel te doen hebt slapen ze niet, als je iets wil doen gaan ze net slapen.........grrrrrrr

    Hier inmiddels zon en warm! :)

    Liefs Z
     
  19. Zo heeeej jullie zijn echt veel aan het schrijven zeg.

    Kom vanavond reageren. Nu zit ik op me werk en ik word gek van mijn collega......pfff wat kan zij uit de hoogte doen zeg......

    zo even mijn frustratie kwijt hoor. Nog 3 uurtjes iig.

    lfs Kelly
     
  20. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel; Das zeker die gezellige vrouwelijke collega van je ? ;) Negeren die hap hahaha en aftellen de uurtjes! Sterkte!
     

Deel Deze Pagina