Heh? Ik snap er niets van. Ik had vanmiddag ook nog een berichtje zitten tikken, maar die is helemaal niet geplaatst? Nou ja, komt dan snel wel weer. Jesse ligt net in bed en nu plof ik ff lekker op de bank. Moest vandaag helaas wel zelf koken Mijn ouders zijn uit eten met vrienden.
Ik moest meteen aan een foto van Jayna denken toen ik Jill in dr schattige jurkje zag....Jayna eerder deze week een keertje als schattig meisje....
Nou ga nu echt verder met spullen pakken. Zal er dus een weekje niet zijn. Geniet van het mooie weer allemaal en tot over een week! Liefs Semmi
Semmi: leuke foto's van jullie dagje naar de dierentuin! Lief hoor, dat zwaaien. Jesse doet het echt alleen als hij daar zin in heeft en de laatste dagen heeft hij echt geen zin Veel plezier op de camping. Zal ook wel emotioneel worden, denk ik? Wel fijn dat jullie met zijn allen zijn. Robine: gefeliciteerd met je nieuwe camera. Mooie foto's mee gemaakt in ieder geval. En wat ziet Jill er ook weer mooi uit zeg. Fajah: Yorben ook weer een nieuw tandje erbij. Wes zei vanavond dat hij een wit puntje zag bij Jesse, maar ik weet echt niet zeker of dat nu een tandje is hoor. Moet je dan altijd een bobbel voelen, want ik voel helemaal niets, ook niet iets scherps ofzo. Het wijntje was heerlijk. Sinds ik hier bij mijn ouders ben, heb ik al lekker wat wijntjes gedronken met mijn vader. Ach, als ik thuis ben, is dat weer over. En wat is het heerlijk weer he? Vanmiddag lekker in de tuin gezeten. Jesse heeft vanmorgen maar liefst 1,5 uur en vanmiddag 2,5 uur liggen slapen. Is af en toe ook wel lekker, heb je wat tijd voor jezelf. TJonge, hij heeft hier al zoveel gesloopt. Een kaars, een beeldje dat wij hadden meegenomen van de Bahama's, de kinderstoel is ook niet helemaal veilig... en hij gaat daar continue in staan, omdat hij niet vast kan zitten. Heeft mijn vader maar een riem van zichzelf gepakt en professorisch een 'tuigje' gemaakt. Maar ja, Jesse gaat gewoon staan en stapt over de riem heen terwijl hij je heel parmantig aankijkt. Gelukkig is het er maar 1, zei mijn moeder. Stel je voor dat je een tweeling hebt, en het zijn er 2 van deze Ja, moet ik ook niet aan denken. Nu ff lekker tv kijken. Tot later.
En de andere foto's van Jayna zijn ook leuk Semmi. Die had ik nog niet gezien toen ik aan het tikken was. Meisjes... ik vind ze ook zo leuk. Maar hopen dat de 2e dan een meisje is. Hihi. Ach, jongetjes zijn ook leuk, en ik heb in ieder geval 2 nichtjes
semmi; leuke foto's! En idd schattig dat jurkje . Probeer lekker te genieten komend weekend. Met z'n allen herinneringen ophalen zal wel emotioneel zijn...Gelukkig wordt het lekker weer! Veel plezier! LIS; klein slaapkopje dus Jesse lekker toch! En zo te lezen is het een sterke knul...zomaar uit de kinderstoel klimmen . Succes ermee...hoelang blijven jullie nog bij je ouders? robine; haha kon je het niet laten...de EOS Wel lekker spammen hoor met het nieuwe toestel! Leuke foto's ook van Jill. Ik ben zelf ook niet zo van de jurkjes maar dan staat zo'n jurkje eens in de zoveel tijd oooh zo poepig fajah; jee Yorben gaat ook hard zeg met z'n tanden. Heeft ie er last van? Vandaag volop bezig geweest met het surprise-feest van morgen. Ben nu echt wel zenuwachtig....ze verwachten nu dat ze al om 5.15 uur aankomt. Dus om 3.15 uur al gaan rijden naar Schiphol . En Milou nemen we mee, ze heeft er lang genoeg op moeten wachten en Milou slaapt wel verder in de auto. Ging met de vakantie ook prima! Verder heeft Milou vandaag haar eerste frietsteeltje op Vond ze wel lekker...na d'r gebruikelijke warme hap! Nou ik ga denk ik nog maar een wijntje drinken tegen de zenuwen en dan lekker slapen
Zooo ja de cursus was super . Erg veel geleerd van het apparaat..hahah. Wat een ingewikkeld ding zeg. Moet nog maar flink oefenen. Maar wel zo knap wat zo'n ding allemaal kan zeg. Ongelofelijk . LIs lekker toch wijntjes...hihi. Ik vind het altijd heerlijk en in het weekend nemen we altijd wel. Het kllinkt eng wat Jesse doet in die stoel. Blijf het wel knap vinden van hem. Moet je soms niet lachen? Ik moest dat van de week met Jaime maar dacht toen later oh shit straks denkt ze dat zoiets leuk is ofzo. En LIS sowieso twee...daar moet je niet aan denken. Ik ben blij dat bij mij een vruchtje is weggegaan hoor. Niet om ondankbaar te klinken maar had er niet aan moeten denken. Sem heeel veeeel plezier op de camping. Erg lieve foto's van Jayna, vooral in het jurkje..hihi. Zooo schattig die super meisjes jurkjes. Hoe gaat het met Lenhard? En je schoonmoeder? En met jou natuurlijk! Robine hihi lief de jurk van Jill. Ik had uit de vs een jruk voor jaime opgestuurd gekregen van esprit. Een vriend van ons. Moest zo lachen dat hij dat had gekocht voor haar. Wit met roze kantjes..hahhah. Heb je al foto's gemaakt met de camera? en voor spanje lukt vast. Er zitten handige voorgeprogrammeerde knopjes op heh, hoef je niks zelf in te stellen..hihi. Ennnn verder kan ik niet lezen. Oh herinner me nog ff , fajah ik weet niet wanneer we weer naar sluis gaan. Ff kijken want ik vond het wel heel leuk en dikke van dale was ook tof. Vrienden van ons gaan aankomend weekend naar dikke van dale. Oh en hier geen snoetenpoetsers bij de hand hoor. Laat dr maar lekker knoeien. Ik ben sowieso wel makkelijk met dat soort dingen, maar de dames van de minimeet hadden dat vast al door..hahha. Ik ga ff surfen..
Robine: wat schetig zo'n jurkje! Is idd weer een hele andere look Toemaar een nieuwe cam! Ga je ook een cursus doen? Semmi: alvast een fijne vakantie. Even lekker er tussenuit. Echt lief dat zwaaien van Jayna! Ik krijg het er hier niet in Ook leuke andere pics LIS: heerlijk dat ie zo lekker geslapen heeft. Soms is die rust idd wel even lekker he Haha die Jesse is sterk zeg. Brennie: heel veel plezier morgen! Patatjes vindt ie hier ook heerlijk hihi. Sens: surfse haha. Hier een gezellig dagje gehad met mn nichtje en Finn. Ff in Spijkenisse geshopt en een broodje gegeten (geen Sonja-broodje). Even op een terrasje wat eten:
Mss is zo een cursus ook wel wat van mij, snap t begrip oculair niet eens, hahaha,kan ik niet bij jou op cursus? Lol. Ennuh bij de minimeet niks gemerkt hoor van je makkelijk doen over vieze handjes/snoetjes etc.........serieus niet. Mss ook niet op gelet, ik ben echt wel op t neurotische af hoor! [/quote]
AM: leuke fotos van Kyllina en Finn! Heerlijk he die buggy?/, ben er ook erg blij mee, gisteren voor t eerst de zitting gewassen aangezien Jill laatst een spuitluier had zo door dr romper, broekje en Mclaren heen dus die is weer lekker fris! Ennuh, GEEN SONJA BROODJE! Dat kan niet hoor! Was t een gezellige dag?
[/quote] Nou hahah de eerste meeting zei je wel tien keer wil je een snoetenpoetser voor jaime dr neus...whaahaaaa
nog ff een spam..vind het zo'n leuke foto sens...mooi dat je zoveel aan de cursus hebt! En nu ga ik echt naar bed!
Annemo kyllian zn tanden zijn wel veel langer dan die van jaime! Maar hij had al heel snel tanden toch? LIeve foto's vooral die van het vechten om het foto hoesje..hihi. robine cursus bij mij is goed hoor..haha. die cursus wat trouwens makkelijker dan het boekje van de eos. wel een gaaf apparaat is het heh? Echt mooi is ie.
Sem: Wat een leuke Jayna foto's! Ennuh hier waren de pinquins ook favoriert hoor! t Zag er gezellig uit op de foto's! Heel veel plezier de komende week op de camping, ff bijtanken jullie! Hoe vond je SAW 3? Scary he!? LIS: Hahaha die Jesse, eigenwijs manneke zo te lezen Alleen maar willen staan. Jammer dat ie al zoveel gesloopt heeft......de boef! Trouwens wat slaapt hij heerlijk veel zeg, zo heb je tenminste ook tijd voor jezelf! Brennied: Heel veel plezier morgen( lees vannacht) wanneer je je vriendin weer zal zien. Sorry was gisteren in de war met de dagen, dacht dat t vanmorgen al zaterdag was,,,,,,,,dat heb je he met 8 weken vakantie, dan ga je nog weleens een beetje verkeerd tellen....... Enfin, heel veel plezier dus nogmaals en morgen verslag doen he!