Semmi, wat een ontzettende leuke foto's! Echt een schattig meisje hoor. Wat zwemt zij toch veel. Pippa mist echt wat. Door haar astma komt het er steeds niet van. Nu is ze weer niet lekker. fajah, hoe was het zaterdag in Adam? Ik had wel even naar je toe kunnen komen! Als je weer eens in de buurt bent laat je het dan even weten? Wat zonde van Jorben zijn haar! Ik vond z'n krullen geweldig. Staat hem zo goed. Kel, je verdient een pluim hoor! Wat ben je toch veel afgevallen. Erg knap van je! Ik kom later terug moet Joppe van school afhalen................
Sem: Lieve foto's van Jayna in center parcs! Hihih wat een lieverd is t toch en dr badpakje staat ook zo cute..... Fajah: Wow wat een ander koppie heeft Yorben nu. Erg lief die stekeltjes. Chris zal t wel wennen vinden als ie thuis komt of niet!?Ik vind t erg leuk staan en nu kunnen ze geen meisje meer zeggen toch!? LIS: Zal idd wel een oude bloedprop zijn toch? Hou maar ff in de gaten. Ennuh de stoute Jesse in de box.......hahaha. Ach zo leert ie er misschien wel van. Kel: Ben supertrots op je! Wow 7,1 kg is echt wel veel al hoor! En je mag er altijd over schrijven dat weet je toch. Ik ga ff was opvouwen en genieten van t weekend dat voor mij zojuist begonnen is Liefs
Whaaaahh Yorben wat een ander koppie heb je! Wel een heel stoer boevenkoppie! Ook leuke Jayna spam! Ze ziet er altijd zo heerlijk vrolijk uit
Ik zie dat we de 8000 berichten alweer ruim zijn gepasseerd ! . Sem; wat een ontzettend leuke Jayna spam ! Wat een waterratje is ze toch. Ik vind de foto waar ze door het raampje kijkt heeeeeeeel erg cute ! Robine; geniet van je weekend, ben jaloers...moet vrijdag ook nog werken. Fajah; wow wat een verschil zeg bij Yorben. Ik vind het echt superstoer staan, echt een jongeskoppie nu ! LIS; hahaha die Jesse voor straf in de box, zie het al helemaal voor me. Hou de bloedprok maar even in de gaten idd, maar lijkt me ook oud toch? Het gaat echt een stuk beter met hem he? Geweldig. Verder kan ik al niet meer lezen door de prachtige Jayna spam . Ik ga zo ff pauzeren. Even de stad in wandelen en misschien haal ik wel een lekker broodje. Heb alleen nog maar een kopje yoghurt gehad dus moet kunnen. Tot later, Liefs Sap
Leuke Jayna spam! Zo schattig, zo'n badpakje. Zal ik niet hoeven kopen Zo lekker een frietje in de mayo dopen, hahaha! Robine: oh, lekker weekend! Ik hoef alleen vanmiddag nog te werken! Gelukkig heb ik voor morgen sauna gereserveerd, anders was ik vast weer gaan werken nu mijn collega ziek is. En tja... eigenlijk is het niet mijn probleem he. Vrijdag moet Wes werken, dus kan ik ook niet extra komen (ja, zou 's middags wel kunnen, maar vrijdagmiddag heb ik geen zin in hoor). Jacq: Pippa weer niet lekker? Heeft ze koorts ofzo? Toch niet pas haar prikken gehad? Sap: lekker broodje halen! Ik heb zin in een broodje filet americain! Maar ja... dat duurt nog even. Ga eens even kijken in de kantine wat ze hebben vandaag.
Hallo allemaal, Zo net even een bammetje met Daynah gegeten. Ze vindt beliner worst zo lekker, die zit ze er dan tussenuit te pikken. Zo grappig om te zien. Nu ligt ze lekker op bed. Kan ik zo de kraammand inpakken. AM: Ik moet zeggen dat ik best normaal eet. 's-Middags gewoon 2 bammen met een beschuit of 3 bammen en 's-avonds gewoon groente, vlees en rijst of aardappels of pasta en als tussendoor fruit of ontbijtkoek en ook weleens eierkoeken. Heerlijk heh zo'n vrije dag. Veel plz op de meubelboulevard. Sap: Jummie kitkat. Wat voor lekker broodje is het geworden? Hier gewoon normaal. 2 bruine boterhammen met kipfilet en rosbief en een beschuitje met milner kaas. En tosti's zijn ook zo lekker. Ik at die best veel ook, vooral de weekenden. Werkse nog even. LIS: Wat is die Jesse toch ondeugend heh. Komt vast wel goed allemaal. En ja een broodje filet dat had ik ook wel gemist in mijn zwangerschap of gewoon een lekker biefstukje. Fajah: Wowwwwwwwww wat een stoere bink zeg is Jorben. Ik vind dit wel beter. De meisjes zullen achter hem aan gaan lopen Sem: Wat een leuke foto's zeg. En zo cute dat badpakje. Wat voor maat is het? Ik heb nog zwembroekjes van vorig jaar van Daynah maatje 74/80 maar die zijn nog wel iets te groot hoor. Wat een mooie krullen heeft Jayna toch. En zo te zien heeft ze echt genoten. Robine: Ja hoor jij heb weer weekend. Heerlijk zeg. Ben jaloers. Ik moet nog 1 dag. Zo ga even de kraammand in orde maken. Ben ik mss nog wel even mee bezig. Vanavond bezoek. Iemand van de RVS. Heb er geen zin in, maar ja sommige dingen moeten nou eenmaal. BTW vanavond komt echt een bere goede film. The Skeleton Key op RTL 5. Echt supergoed is ie, als jullie van een goede thriller houden, moet je echt kijken.. Ik kan helaas niet kijken. En je heb ook de afvallers XXL. Lijkt me ook wel leuk. Tot laterrrrrrrr. Lfs Kelly
Robine: jeetje alweer weekend! Toch wel heerlijk je baan of niet Heb je al iets van je solli gehoord? Sappie: lekker dat je in de pauze ff de stad in kunt. En wat is het voor broodje geworden? LIS: nog ff en je mag weer filet Ik had na de zwangerschap echt gelijk zin in rauwe zalm Nog maar 3 maandjes voor je, gaat snel he! Ben ook erg nieuwsgierig naar Jesse's broertje...ik wil hm strakkies wel snel in het echie zien hoor Kelly: hihi Daynah ook zo'n voorkeur voor een bepaald broodbeleg. Kyllian vindt theeworst en filet americain heel erg lekker Je bent ook aan het hardlopen, dat is toch heel goed! Ik sport er niet bij, dus daarom vind ik dat jij beter je best doet En het resultaat is ook super! Ben allang terug van het meubelboulevard hoor, is hier vlakbij Ben niet geslaagd voor de verzorgingstas die ik wilde, dus heb hm maar online besteld. Suc6 met je kraammand!
Goeiemiddag, Robine, ben ook jaloers op je....nu al weekend Ik moet donderdag en vrijdag nog..... Jacq, pippa niet lekker, beterschap Kelly, sow jij bent goed bezig...mooi dat het zo snel gaat. Sappie, heerlijk broodje gehad? Lis, mmmhh broodje filet oh wat mis ik dat ook! Am, jammer dat je de luiertas niet hebt gevonden, online wel? Hier vanmorgen naar de verloskundige geweest, bloeddruk was alleen erg laag 105/55, vandaar mijn moeheid misschien? Hartje weer gehoord , blijft zo bijzonder. Ik moest gewoon 08-08-2008 aanhouden en kan al de 20 weken echo plannen Oh wat gaat het nu snel.... Zo Jayden ligt lekker in bed dus ik kruip er ook ff uurtje in, vanavond weer cursus/bijeenkomst van het werk, bah kan wel wat beters verzinnen dat stom avond luisteren naar iets wat toch pas over 10jaar word uitgevoerd Fijne dag